Sähköläski- cruiserit

läskipete

Tulossa näköjään Suomeen sähköistettyjä all-terrain läski-cruisereita. Aika tosi hauskan näköisiä pelejä. Kukaan käynyt testiajolla?

http://www.emsproject.com/hummer

27

213

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cecämiec

      Tyhmä myyjä kun ei oo hintaa tajunnut ilmoittaa.

    • hoikkaeki

      Ei ole kukaan käynyt koeajolla, eikä käy. Eivät ole tosi hauskannäköisiä pelejä.

      • 1236785

        kyllä on. Kaikki jo menneet. Olisin itekin ostanut.


    • Ei.kiitos

      Onko turhempaa rahanmenoa keksittykään kuin sähköistetty city-läski?

      Kaiken lisäksi pyörä ei ole tieliikennekelpoinen.

      Kauppias itse mainostaa?

      • Kyllä.kyllä

        Ei ole turha peli ylämäet menee lentämällä ja on mukava ajaa on kokemusta nakamuran sähköistetystä läskipyörästä. Laki muuttuu ja hyväksyy kohta 1000w mopon tehoja mutta saa liikkua avustuksella 25km/h. Noissa kaikissa on säätöpaneeli. Voit itse määrittää avustustason. Jos, halpa voisin vaikka ostaa, halpuus on sitten suhteellista.


      • Ei.kiitos
        Kyllä.kyllä kirjoitti:

        Ei ole turha peli ylämäet menee lentämällä ja on mukava ajaa on kokemusta nakamuran sähköistetystä läskipyörästä. Laki muuttuu ja hyväksyy kohta 1000w mopon tehoja mutta saa liikkua avustuksella 25km/h. Noissa kaikissa on säätöpaneeli. Voit itse määrittää avustustason. Jos, halpa voisin vaikka ostaa, halpuus on sitten suhteellista.

        Lakia ei ole vielä muutettu. Siitä ei ole edes tietoa saatavilla vaan hanke on jämähtänyt jo vuosia sitten.

        Et voi tietää mitä jatkossa sallitaan ja millaisia velvollisuuksia sekä käyttörajoitteita tulee jos sallitut tehot nousevat.

        Kuka tarvitsee sähköavusteista citypyörää jossa on matalapaineiset läskirenkaat? Eikö saman asian aja huomattavasti järkevämmin ja energiataloudellisemmin ihan tavallinen sähköavusteinen pyörä? Maastoon tuolla citycruiserilla ei ole asiaa ja Suomessa ei hiekkarannoillakaan yleensä voi pyöräillä.


      • Kyllä.kullä

        LVM ja Trafi ajaa sitä, seaway tulee myös sallituksi jossa vielä paksummat renkaat. Ja, sitä ei edes tarvitse polkea kuten pyörää. ja, sähköistetyt potkulaudat tulevat laillisiksi. Ja, noi 1000w ja yli laillisia jo nyt kunhan katsastaa ja sitten ei edes tarvitse polkea. Mutta pyörätielle ei sen jälkeen asiaa.


      • santtukk
        Ei.kiitos kirjoitti:

        Lakia ei ole vielä muutettu. Siitä ei ole edes tietoa saatavilla vaan hanke on jämähtänyt jo vuosia sitten.

        Et voi tietää mitä jatkossa sallitaan ja millaisia velvollisuuksia sekä käyttörajoitteita tulee jos sallitut tehot nousevat.

        Kuka tarvitsee sähköavusteista citypyörää jossa on matalapaineiset läskirenkaat? Eikö saman asian aja huomattavasti järkevämmin ja energiataloudellisemmin ihan tavallinen sähköavusteinen pyörä? Maastoon tuolla citycruiserilla ei ole asiaa ja Suomessa ei hiekkarannoillakaan yleensä voi pyöräillä.

        Citypyörä tuosta kaukana. Eiköhän läskipyörällä aja 'hieman' paremmin ympäri vuoden, kuin joillain rimpulalla. Ja moottori päälle. Tuossa vaan hieman pystympi ajo-asento. Ei paha.


      • näyttövskäyttö
        santtukk kirjoitti:

        Citypyörä tuosta kaukana. Eiköhän läskipyörällä aja 'hieman' paremmin ympäri vuoden, kuin joillain rimpulalla. Ja moottori päälle. Tuossa vaan hieman pystympi ajo-asento. Ei paha.

        totta. kaukana citypyöristä.

        citypyörätkin on käytännöllisempiä kun nämä näyttöpyörät joita noi laiskat ostajat ei jaksa edes ite polkea.


    • järkijamies

      ei lupaa hyvää kuluttajansuojalle kun myyjästä ei ole mitään tietoa, saati myyntiehdoista.

    • neikkuL

      Settejä saa Suomesta jopa 1500w. Itelläni Greencyclen alennusvaihteellinen 500w kitti pyörässä. Eihän tossa mitään ihmeellisen laitonta liene? Sen kun säädät siitä katulaillisen nopeuden.

      • Ei.kiitos

        Rajoitin ei tee ylitehoisesta sähköpyörästä tieliikennelaillista. Ei varsinkaan itse säädettävä rajoitin.

        Samalla logiikalla virimopo on laillinen jos siinä käyttää itse säädettävää rajoitinta. Poliisi on eri mieltä kun löytää sen katteisiin piilotetun kytkimen.


    • Menevät

      Pyörä sinänsä voisi kiinnostaa, mutta tuollaisella myyntikampanjalla en sitä missään tapauksessa ostaisi.
      - Ei mitään tietoja myyjästä
      - Ei kerrottu, ettei tuote ole Suomessa katulaillinen
      - Ei minkäänlaisia kaupan ehtoja esillä
      - Ei hajuakaan hinnasta

      Ei kai se haittaa jos ne "viedään käsistä" joka tapauksessa..?

      • Laillinen

        Hieman kun googletin löytyi tämmöinen myynti ilmoitus! http://www.huuto.net/kohteet/fat-bike-hardex-hummer/369043896 Näyttäisi olevan sama pyörä sieltä voi kysyä niitä ehtoja ja laillisuuksia. Itse alkoi todella kiinnostamaan, ei toi hinta itse asiassa ole aivan hirmuinen kun ottaa huomioon Fat bike pyörät joita löytyy sähköistettynä, nyt Suomessa. Olen mietinyt kauvan sähköpyörää.


      • näyttövskäyttö
        Laillinen kirjoitti:

        Hieman kun googletin löytyi tämmöinen myynti ilmoitus! http://www.huuto.net/kohteet/fat-bike-hardex-hummer/369043896 Näyttäisi olevan sama pyörä sieltä voi kysyä niitä ehtoja ja laillisuuksia. Itse alkoi todella kiinnostamaan, ei toi hinta itse asiassa ole aivan hirmuinen kun ottaa huomioon Fat bike pyörät joita löytyy sähköistettynä, nyt Suomessa. Olen mietinyt kauvan sähköpyörää.

        kiinalaista pyörää myydään nippuina noin 500 dollarin hintaan. hyvät on katteet!

        hinta on todella kova kun huomioidaan että pyörä on halvinta kiinalaista sontaa.

        huutonetin myyjä taitaa olla yksityinen. jos on sama myyjä niin haisee vähän sille että yritetään kiertää kuluttajansuojalainsäädäntöä. se ei vaan onnistu sillä lakisääteiset vastuut kuuluvat aina elinkeinonharjoittajalle, myös elinkeinonharjoittajaan rinnastettavalle yksityishenkilölle. bisnestä ei voi tehdä yksityishenkilönä.

        vaihdoit sitten nimimerkkiä? miksi et vastaa täällä aloittamaasi mainos-avaukseen?


      • Kyllä.kyllä
        näyttövskäyttö kirjoitti:

        kiinalaista pyörää myydään nippuina noin 500 dollarin hintaan. hyvät on katteet!

        hinta on todella kova kun huomioidaan että pyörä on halvinta kiinalaista sontaa.

        huutonetin myyjä taitaa olla yksityinen. jos on sama myyjä niin haisee vähän sille että yritetään kiertää kuluttajansuojalainsäädäntöä. se ei vaan onnistu sillä lakisääteiset vastuut kuuluvat aina elinkeinonharjoittajalle, myös elinkeinonharjoittajaan rinnastettavalle yksityishenkilölle. bisnestä ei voi tehdä yksityishenkilönä.

        vaihdoit sitten nimimerkkiä? miksi et vastaa täällä aloittamaasi mainos-avaukseen?

        Syksyllä laki muuttuu, kun eduskunta palaa lomalta, silloin vapautuu seagaway potkulaudat, yms. Vähän kaikki missä sähkömoottorilla liikkuvat. Jopa yksipyöräinen joka sähköistetty. Voit rauhassa etsiä sähköistettyä läskipyörää kiinasta 500$ nippuina tai ilman, ei varmasti löydy yhtään. Aliexpressistä voit lähteä katsomaan on tarkoitettu yksityisostajille mitä maksaa. Avain sana electric fat bike. Tule nössö sitten aukomaan, päätäsi kun olet katsonut hintoja. Mä ostan heti kun laki muuttuu 500w istuttava ja jousitetun potkulaudan kiinasta. Joka nyt ei todellakaan ole laillinen.


    • markettipyöräilijä

      Tarpeellisista varusteista tingitty tuossakin kun lokasuojat ja tarakka puuttuu, seisontatuki sentään löytyy.

      • Ei_siis_jaksa_taas_haloo

        Et sä ymmärrä mitään fättiksistä? Niihin ei kuulu mitkään kauppakassi- tarakat, nynnylokarit ja muut. Ota selvää asioista. Pitäiskö vielä laittaa etukori, jossa voisit kantaa niitä kukkasia kotiin, hah.


    • näyttövskäyttö

      miksi mainostat omaa bisnestä?

      voisitko samalla kertoa meille hinnan myyntiehdot takuutiedot ehtoineen jne.

      ihmettelen vaan kuka on niin älytön että laittaa rahansa kiinanpommiin.

      • kiinanpommiko

        Sullakin varmaan taskussa pieni kiinanpommi - iPhonetkin tehdään Kiinassa.


      • näyttövskäyttö
        kiinanpommiko kirjoitti:

        Sullakin varmaan taskussa pieni kiinanpommi - iPhonetkin tehdään Kiinassa.

        kiinassa tehdään hyvää ja huonoa. tuo pyörä on sitä huonointa kiinalaista sontaa eli kiinanpommi. se ei muutu sillä että kiinassa tehdään myös laatutuotteita.


      • Pyöräntuoja
        näyttövskäyttö kirjoitti:

        kiinassa tehdään hyvää ja huonoa. tuo pyörä on sitä huonointa kiinalaista sontaa eli kiinanpommi. se ei muutu sillä että kiinassa tehdään myös laatutuotteita.

        Pyörä ei todellaankaan ole mikään Kiinanpommi vaan hyvillä osilla koottu ja puolet kalliimpi kuin sähköistetyt MTB:t. Yksityishenkilö joutuu maksamaan kaikki verot mitä ykstyisyrittäjä, mutta ei voi vähentää niitä. Takuut on lupaus ja samat takuut tulee kuin firman tarjoamana. Valmistaja tarjoo mulle takuun ja se tietysti annetaan ostajalle. 1 vuosi ostopäivästä, kunhan ensihuolto tehty pyöräkorjaamossa max. 1kk kuluttua pyörän ostosta (mekaaniset osat). Valokopio kuitista riittää mulle. Voi olla että musta tulee pyöräkauppias mutta ei näillä määrillä voi olla että syksyllä tuodaan samaa lisää ja ehkä toistakin. Riippuu paljon, kuinka lähtee menemään koe-erä.


      • Fenix_x
        näyttövskäyttö kirjoitti:

        kiinassa tehdään hyvää ja huonoa. tuo pyörä on sitä huonointa kiinalaista sontaa eli kiinanpommi. se ei muutu sillä että kiinassa tehdään myös laatutuotteita.

        Oletko ajanut tuolla pyörällä? Älä väitä roskaa, kun et edes tiedä tuosta pyörästä yhtikäs mitään. Naurettavaa pa*skaa täällä muuten vaan kirjoittelet. Itelläsi varmaan Bilteman Insera (100€) alla ja sillä olet sitten niin polleata. Ymmärrän, ettei sun massi riittäisi edes parin tonnin pyörään.


    • JeanD

      ...lokarit fatbikeen - älä nyt jaksa jauhaa...

    • 1237894

      Ei Suomesta saa 500w:n sähköläskiä Juggernautin renkailla halvemmalla. Nyt näköjään tiputettu hinta on jotain 1700€ Vai saako? Jos olis rahaa niin kai vois harkita.

    • oityhmyyttätaas

      >Kiinassa tehdään hyvää ja huonoa.

      Ei tätä kommettien tasoa. Suomessakin tehdään hyvää ja huonoa. Voithan ostaa paskan Saarioisen euron pizzanlätyn tai mennä hyvään ravintolaan. Jos osaat, niin saat laatua. Kiina on pisimmällä sähköfillareissa kuin mikään muu maa. Turha ruikuttaa siitä että se vaikka kaikki Saksasta tuleva on laadukasta. Kun ei vaan ole. Parhaat kellot Sveitsistä. Kun ei vaan ole. Jengin pää on saatu mainonnan uhreiksi - siitähän myyntimiehet tykkäävät ja naureskelevat ihmisten tyhmyydelle.

    • Hyvä_on_kate

      Kaveri meinasi tuoda samaa pyörää. 10 pyörää olisi maksanut 700 dollaria kappale. Ei sitten viitsinyt kuitenkaan. Olisi ehkä kannattanut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2418
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      86
      1743
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe