Tuksun juoksupoika Olli

Olliwho

Kuka on tämä mystinen henkilö? En ole niin paljon seuraillut Tuksun tekemisiä että tietäisin kaiken, olen tämän jätkän kuvan nähnyt muutaman kerran, siinä kaikki. Voisiko joku vähän informoida että minkälainen henkilö tämä Olli oikein on? Kertokaa hänestä ihan kaikki.

98

1425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Synkkä-syksy-2014
      • Kesäkuu-2015

      • make_up_artist

        Mörkötuijottaja taitaa hienovaraisen meikkaamisen salat.


      • Pellehermannimeikkaaja
        make_up_artist kirjoitti:

        Mörkötuijottaja taitaa hienovaraisen meikkaamisen salat.

        Ehkä hän ja Tunkki perustavat kohta yhteisen meikkaussalongin?


    • Duetto-JT-OL
      • Vuonna-2011

        Olli Loukola Facebookissa 5.5.2011:

        "Eräiden julkkisten kannattaisi miettiä kahteen kertaan että löytyykö heiltä itsekritiikkiä aloittaa laulaminen ja kuunnella tosissaan, että onko sitä nuottikorvaa ja lauluääntä oikeastaan ollenkaa Kamalaa raakkumista.

        Ja oon sitä mieltä että jokaisella meistä on joku juttu minkä osaa tosi hyvin nykypv:nä vaa tuntuu että useilla nuorilla varsinki on pakkomielle just johonki laulajatähteytee, kun oikeesti on kaikenlaisia upeita ammatteja olemassa."


      • Klamouur

        Laulaa nuotin vierestä............


    • T_Kankiniemi

      Mölliä vähemmän kiinnostavia ovat Pemppu ja Jarna. Unohdetaan nämä. Vain sotanorsu on kiinnostava. Eläköön Tunkki!

    • parasiitti-tonto

      Tuijottava Tonto asuu isänsä kanssa. Tyhmä loiseläjä joka luulee olevansa joku laulaja. Kauheeta mölinää ainoastaan. Tulevaisuuden laitoskamaa.

      • Olli-on-työtön

        Kaikesta päätellen majaileminen Albertilla ja keikkamatkoille osallistuminen ovat ajankulua työttömälle karaokelaulajalle.


      • Ilmaista-ruokaa-juomaa
        Olli-on-työtön kirjoitti:

        Kaikesta päätellen majaileminen Albertilla ja keikkamatkoille osallistuminen ovat ajankulua työttömälle karaokelaulajalle.

        Mikäs siinä, voihan siinä muutaman karaokebiisin vetäistä illan ja varsinkin keikkaillan ratoksi.


    • laaletaan

      No mikä siinä, työstähän tuokin käy ja osaahan herra laulaa. Glamourhenkilön laulelointi ei ole yhtä voimallista tai vireessä olevaa. Iso mies saa daamin näyttämään pieneltä ja toimii tavallaan "henkivartijana" kokonsa puolesta vaikkei voimaotteita käyttäisikään.

      • Öljymäen_hemmo

        "Manuhan" nakkasi Möllin rappukäytävään Albertilla. Sellainen henkivartija.


      • Doll-Trio
        Öljymäen_hemmo kirjoitti:

        "Manuhan" nakkasi Möllin rappukäytävään Albertilla. Sellainen henkivartija.

        Hymy-näätien palstalla nimim. ”sianleuka” raportoi maanantaina 22.6. klo 19:

        ”Myötähäpeä - Näin kaupungilla Tonton, Joleenen ja Kenin. Tonton ulkonäkö on jotain järkyttävää. TURVOKSISSA. Näyttää ihan mätänevältä hukkuneelta ruumiilta.

        Joleene on luonnossa vielä kauheempi kuin kuvissa. Naamassa kilo rusketusvoidetta jota on tukassa, vaatteissa ym. Oikeesti näyttää spurgulta. Keni laahusti perässä tosi nolona ja kyrpiintyneen näköisenä.”


      • hehehheheee

        Vai osaa olli laulaa? Ja paskat osaa. Tiineläski ei pysty edes yhtä biisiä vetämään kokonaan kun happi loppu ja pierettää. Kauheeta ähinää naama punasena ja hiki pursuu vaikka vetäisi slovarin. Ei elä pitkään tämäkään perseen nuolija.


    • pennie

      Tyhmä, ruma, laulu-ja tanssitaidoton, eli siis skunkkitunkion miespuoleinen kaksoisolento, vain hitusen mustempi.

      • Olli-pöllyissä

        Toivottavasti Olli alkaa strippaamaan, sellainen pelastaisi Dolls-shown.


      • Dolls-uutta
        Olli-pöllyissä kirjoitti:

        Toivottavasti Olli alkaa strippaamaan, sellainen pelastaisi Dolls-shown.

        Olishan se komea näky, kun molemmat pyörisivät alasti esiintymislavalla...


    • TunkkiJaMörkö

      Tuo Olli muistuttaa ihan muumien mörköä, hänelle kun laittaisi violetin kaavun päälle niin avot.

      • Haamujen.yöstä

      • Sama-veikkonen

      • menkää16palstalle
        Sama-veikkonen kirjoitti:

        Yhdennäköisyys on järkyttävän selvä!

        Te näköjään vielä luette satukirjoja.


    • Olli--Jassu

      Olli viritteli keskustelua Jasminen kanssa viime yönä tällaisilla kommenteilla (4 kpl):

      "Joo ja et kysy edes siskosi JOhannan vointia"

      "?"

      "oletko kunnossa päästäsi?"

      "tuollaiinen on melkein anteeksiantamatonta!!!!!"

      • UteliasKyselijä

        Facebookissako tuo tapahtui?


      • Se.oli.Tunkki
        UteliasKyselijä kirjoitti:

        Facebookissako tuo tapahtui?

        Joo, mutta mutta:

        "Olli älä anna Johannan käyttää sun facebookkia jos siel on riheuminen päällä! -Pärjään hyvin ilman noita vihaviestejäkin! PS. Poistin ne sun puolesta. :)" (Jasmine Tukiainen 8.7. keskipäivällä)


      • Herhiläis-fani

        Oi ihanaa Herhiläistä


      • Jasmina-kärpänen
        Herhiläis-fani kirjoitti:

        Oi ihanaa Herhiläistä

        Mahtaa Tunkkia harmittaa!


      • KatkeraKalkkuna
        Jasmina-kärpänen kirjoitti:

        Mahtaa Tunkkia harmittaa!

        Tunkki vastasi (Fb 9.7.): ”Jasmine Tukiainen, Olli Loukola kirjoitti kommenttinsa ihan ITSE: en ollut edes niistä tietoinen ennenkuin hän kertoi mulle!”


      • KatkeraKalkkuna
        KatkeraKalkkuna kirjoitti:

        Tunkki vastasi (Fb 9.7.): ”Jasmine Tukiainen, Olli Loukola kirjoitti kommenttinsa ihan ITSE: en ollut edes niistä tietoinen ennenkuin hän kertoi mulle!”

        Tunkin jatkopostaus:
        ”Btw: Jasmine: sinulla on joku viha ja katkeruus minua kohtaan, enkä todellakaan tiedä mistä se johtuu.

        Olli oli oikeassa kommenteissaan. Kyse ei ole vaan siitä, ettei sua kiinnosta mun sairaudet, vaan esim.6v sitten jo kun olin sairaalassa vajaat 3kk, et tullut sinne kertaakaan mua katsomaan. Joten katkeruutta ei voi laittaa Julian piikkiin.

        En puhu asiasta enempää tässä, mutta tosiaan Olli Loukola kirjoitti kommentit itse enkä ollut silloin hänen kanssaan. Olin sairaalassa ja Olli oli kotonaan.” (Fb 9.7.)


      • TunkkiJaMörkötuijottaja

        Olli Loukola:

        ”Joo Johanna on oikeassa... allekirjoitan itse edelleen kaikki mitä kirjoitin toissapäivänä... en ole edes nähnyt Johannaa moneen päivään.... vihainen tapa millä kirjoitin olisi voinut olla asiallisemmin kirjoitettu mut muuten olen sitä mieltä edelleen t.olli.” (Fb 9.7. illalla)


      • TunkkiJaMörkötuijottaja
        TunkkiJaMörkötuijottaja kirjoitti:

        Olli Loukola:

        ”Joo Johanna on oikeassa... allekirjoitan itse edelleen kaikki mitä kirjoitin toissapäivänä... en ole edes nähnyt Johannaa moneen päivään.... vihainen tapa millä kirjoitin olisi voinut olla asiallisemmin kirjoitettu mut muuten olen sitä mieltä edelleen t.olli.” (Fb 9.7. illalla)

        Tunkki kuittas:
        ”Jasmine: näytät poistavan tekstejäni kovaa vauhtia! Koska syytät mua julkisesti niin mulla on oikeus sanoa julkisesti että MINÄ EN KÄYTTÄNYT Ollin tunnuksia vaan hän kirjoitti kommenttinsa ihan itse ja olin silloin sairaalassa ja hän oli kotonaan.” (Fb 9.7. illalla)


      • Albertin-hollitupa
        TunkkiJaMörkötuijottaja kirjoitti:

        Tunkki kuittas:
        ”Jasmine: näytät poistavan tekstejäni kovaa vauhtia! Koska syytät mua julkisesti niin mulla on oikeus sanoa julkisesti että MINÄ EN KÄYTTÄNYT Ollin tunnuksia vaan hän kirjoitti kommenttinsa ihan itse ja olin silloin sairaalassa ja hän oli kotonaan.” (Fb 9.7. illalla)

        Vätys Olli ei tietenkään voi nousta Madamea vastaan ja kertoa totuutta... parempi myötäillä vaan, jottei hedelmäveitsi Albertin yössä heilahda!


      • Selipuliseli
        TunkkiJaMörkötuijottaja kirjoitti:

        Tunkki kuittas:
        ”Jasmine: näytät poistavan tekstejäni kovaa vauhtia! Koska syytät mua julkisesti niin mulla on oikeus sanoa julkisesti että MINÄ EN KÄYTTÄNYT Ollin tunnuksia vaan hän kirjoitti kommenttinsa ihan itse ja olin silloin sairaalassa ja hän oli kotonaan.” (Fb 9.7. illalla)

        Tunkki jatkoi selittelyään (10.7. aamuyöllä):

        ”Minua kohtaan oleva nettiviha on julmuuden huipentuma, mutta koska Jassu ilmiselvästi sanoi tässä että olisin esiintynyt muka Ollin tunnuksilla, niin halusin vain korjata sen asian.

        Olen täällä ihan omalla nimelläni, tosin minusta on tehty myös paljon feikkiprofiileja ja kaikenmaailman irvikuvia. Mutta tässä on oikea Johanna Tukiainen ja olin tosiaan sairaalassa ja Olli kotonaan kun hän kirjoitti viestinsä tänne seinälle, kuten hän itse myös edellä kirjoittaa. Thats it.”


    • cyrbelius

      Älä sössötä sontaa, Tunkki. Käytät hyväksesi vähämielisten ystäviesi nettitunnuksia kuten Herhiläiselle kirjoittaessasi. Mölli ei ole niin mölli, että kutsuisi itsensä Sollentuunaseen.

      • Katala-ketku

        Toisten tunnusten selvittäminen ja väärinkäyttö on niin tyypillistä Tunkkia.


      • KummallistaMeininkiä
        Katala-ketku kirjoitti:

        Toisten tunnusten selvittäminen ja väärinkäyttö on niin tyypillistä Tunkkia.

        Miten ihmeessä hän saa aina kaikkien näiden perskärpästensä Fb tunnukset?


      • Robert-Ek
        KummallistaMeininkiä kirjoitti:

        Miten ihmeessä hän saa aina kaikkien näiden perskärpästensä Fb tunnukset?

        Vääryydellä ja viekkaudella... kristitylle kaikki tavara, ym. on yhteistä.


    • TunkkiJaMörkötuijottaja
      • ruahhaaaaa

        Olli oli kuulemma paskonut housuunsa. Taitaa se iskän kilju olla pikkasen keskenkäynyttä ja homon väljä peräreikä ei pitkään pidättele vaan kävi sitten näin.


    • pennie

      " en ole edes nähnyt Johannaa moneen päivään..."Millainen ystäväon sellainen, joka ei käy katsomassa ystäväänsä sairaalaassa?

    • HaavemaailmaKutsuu

      Tämä Olli on todella säälittävä tapaus, epätoivoisesti hakee huomiota Tuksun siivellä, ei vaikuta oikealta ystävältä (no Tunkille sellainen on hankala edes olla) vaan juurikin sellaiselta siipeilijältä joka nauttii saamastaan huomiosta.

      Vaikuttaa sellaiselta haavemaailmassa elelijältä kuten esikuvansakin, en usko että tuolla pojalla on mitään päämääriä elämässä vaan ne "tavoitteet" on sitä samaa shittiä kuin niillä muillakin Tuksun hännystelijöillä. Glamouria, kuuluisuutta, rahaa ja hienoja tavaroita pitää olla mutta todellisuudessa heillä ei ole mitään noista.

      En tiedä miten pahasti pitää ihmisen aivojen olla nyrjähtäneet että elää noin kaukana todellisuudesta? Eikö heillä ole kykyä katsoa itseään ulkopuolisen silmin ja arvioida omia mahdollisuuksiaan, kykyjään ja ominaisuuksiaan objektiivisesti?

      Anteeksi mutta minulle tällaiset ihmiset ovat suuri mysteeri sillä olen luonteeltani todella rehellinen ja realistinen ihminen. Avatkaa tätä kuviota tällaiselle tietämättömälle.

      • Luottamusnegaatio

        Ihminen joka ensitöikseen ilmoittaa(varsinkin suoli24) olevansa rehellisyyden perikuva saa minut siirtämään lämiskän povariin ja himan oven turvalukitukseen.


      • HaavemaailmaKutsuu
        Luottamusnegaatio kirjoitti:

        Ihminen joka ensitöikseen ilmoittaa(varsinkin suoli24) olevansa rehellisyyden perikuva saa minut siirtämään lämiskän povariin ja himan oven turvalukitukseen.

        Ikävää jos se on sinulle noin vaikeaa uskoa, ehkäpä et ole itse rehellinen ja vain projisoit sen minuun? Olen uusi tällä palstalla, joten ymmärrettävistä syistä en tiedä näitä asioista, siksipä kysymykseni esitinkin.


    • kjkjkjkjkjkjkjk

      Olli on veltto paska. Työt eivät kiinnosta kun ilmankin pärjää. Tykkää nukkua pitkään ja syödä paljon ilmaista ruokaa. Perseaukinen tulevaisuuden laitoskamaa. Penniäkään ei ole tälläkään turhakkeella eläkekertymää vaan koko elämä mennyt pillereiden ja alkoholin kanssa. Sitten itketään lääkärillä että ahdistaa ja lisää pilsuja.Samaan monttuun sen läskihirviön kanssa. Haiskoot siellä rauhassa.

      • oikeinystäväsi

        Tunnetko Ollin hyvinkin, kun tiedät tällaista kertoa?


      • Habitus-

        Miltä näyttää, sitä on.


      • Hukkasuunnassa

        Kaveri näyttää olevan eksyksissä elämältään.


    • Yleisö-ei-tykännyt

      ”Lahden Showkeikka on ohi tänään! http://aijaa.com/RTVhxa
      Vedin hitaammalla ja rauhallisemmalla tahdilla tänään; voimakas antibioottikuurini vetää väsyneeksi ja voimattomaksi. Siihen nähden show meni hyvin, Olli lauloi taas upeasti mutta yleisö ei ollut ihan asiallisimmasta päästä...... ” (Tunkki 7L:ssä 12.7.)

      • Aamuyöllä

        "Olen niin väsynyt, ihanaa päästä nukkumaan! Rakastan nukkumista, ja pitää päästä heti ensi viikolla kylpylään ja kokovartalohierontaan! Tanssin 14cm koroissa taas tänään, myös biljardipöydän päällä, ja tarvitsen jalkahierontaa. Huh huh...... krooh,,. ihanien untuvapeittojen alle alasti kohta sukellan!” (Tunkki 7L:ssä 12.7. klo 2:15)


      • Nytalkoikiinnostaa

        Olisiko tuosta tietystä showkeikasta mitään videomateriaalia? Olisi mielenkiintoista nähdä yleisön reaktiot kun mörkö ja Tuksu astuu lavalle.


      • trepis

        Tunkki väitti menevänsä Lahden keikan jälkeen vaahtokylpyyn. Missä siellä on niin vanha hotelli, että on vielä ammeet tallella?


      • Keikkavideo
        Nytalkoikiinnostaa kirjoitti:

        Olisiko tuosta tietystä showkeikasta mitään videomateriaalia? Olisi mielenkiintoista nähdä yleisön reaktiot kun mörkö ja Tuksu astuu lavalle.

        Vielä ei ole tullut esille. Katellaan, ootellaan!


    • hyhhyh

      On muuten harvinaisen vastenmielisen näköinen tuo Mälli-Olli

      • NeulanuppipääOlli

        Pää on pieni mutta leukaa on senkin edestä, naaman ala-osa on huvittavan leveä verrattuna siihen kapeaan ja pitkulaiseen päähän. Nämä kaksi ääripäätä luovat yhdessä huvittavan näköisen kontrastin.


      • hyhhyh
        NeulanuppipääOlli kirjoitti:

        Pää on pieni mutta leukaa on senkin edestä, naaman ala-osa on huvittavan leveä verrattuna siihen kapeaan ja pitkulaiseen päähän. Nämä kaksi ääripäätä luovat yhdessä huvittavan näköisen kontrastin.

        Ja lisänä vielä ne täysin tuohon päänmuotoon sopimattomat meikit.
        Jollekin kaitanaamaiselle rokkarille tuollainen pesukarhumeikki voi ehkä sopia, mutta ei tuollaiselle Mälli-Ollille.


      • KlonkkuTykkääPojista
        hyhhyh kirjoitti:

        Ja lisänä vielä ne täysin tuohon päänmuotoon sopimattomat meikit.
        Jollekin kaitanaamaiselle rokkarille tuollainen pesukarhumeikki voi ehkä sopia, mutta ei tuollaiselle Mälli-Ollille.

        Totta puhuen tuo mörkö-olli on silti komeempi kuin pedari-klonkku!


      • hyhhyh
        KlonkkuTykkääPojista kirjoitti:

        Totta puhuen tuo mörkö-olli on silti komeempi kuin pedari-klonkku!

        No vanhan puliukon persereikäkin on komeempi kuin kaljupää homomisteri, että en kauheasti sen varaan laskisi.


      • Kallonmuoto
        NeulanuppipääOlli kirjoitti:

        Pää on pieni mutta leukaa on senkin edestä, naaman ala-osa on huvittavan leveä verrattuna siihen kapeaan ja pitkulaiseen päähän. Nämä kaksi ääripäätä luovat yhdessä huvittavan näköisen kontrastin.

        Hiusten takia Mörkötuijottajan kallonmuotoa ei oikein erota.


      • Olli-Homo
        Kallonmuoto kirjoitti:

        Hiusten takia Mörkötuijottajan kallonmuotoa ei oikein erota.

        Ollin kuuppa on poksahtamaisillaan: http://aijaa.com/hvmVuQ (17.7.15)


      • Pervo-Peräkammaripoika

    • hiihiijiiiiii

      Et ole seurannut vai ? Enpä usko. Kiinnostuksesi on kova .

    • A-Whole-New-World

      Toinen versio Tunkin ja Olli-homon jäätävästä duetosta:
      https://www.youtube.com/watch?v=QZz35sb2nrQ&feature=youtu.be

      • outoa

        Mitä yhreistä on Savolaisilla ja appalakki-intiaaneilla?
        V: Molemmat tulevat Pönttövuoren takaa.


      • ääää-äh

        Lotikan ansa, älkää klikatko.


    • Lahdessa
    • Näin-mentiin
    • Syksy-2014-
      • Tunkin-siunausta

        Tunkki Loukolan Facessa 22.8.15: "Kunhan pelastut taivaaseen kuten perheemme ja Julia pelastui! Siunaan sinua joka paiva!"


      • Näin.on
        Tunkin-siunausta kirjoitti:

        Tunkki Loukolan Facessa 22.8.15: "Kunhan pelastut taivaaseen kuten perheemme ja Julia pelastui! Siunaan sinua joka paiva!"

        Mörkö menee suoraan helvettiin yhdessä Tunkin kanssa.


    • Popstars-2004
    • Salakuljettaja-Mörkö

      Olli Loukola salakuljetti suljetussa kassissa Fendi-pomeranianin Tukholmaan ja toi taas takaisin ajalla 26. - 28.11.2015. Eli: Ruotsiin oli viety paperiton ja rokottamaton koira ja Suomeen oli tuotu paperiton, rokottamaton ja madottamaton koira.

      • Vastoin-määräyksiä

        Tässä on rikottu sekä Ruotsin että Suomen lemmikkieläimiä koskevia vienti-/tuontimääräyksiä. Niiden pitäisi olla samat kaikille!


      • Sakinhivuttaja

        Näinköhän tuo kaveri uskaltaa enää näyttäytyä Tunkin keikkapaikoilla...


    • ollionhyvätyyppi

      Siis ihan oikeasti sydän paikallaan. Älkää viitsikö näätiä!!!

    • B-rapun_Pipari-Mörkö
    • POKKSSSSSS

      Nuori mies vielä ja tuossa kunnossa.

      2004 videossa mies ei vielä ollut kovin mömmöissä, nyt on ihan zombie, pöhöttynyt jopa käsiä myöten.

      • Lsäkinaamaluuseri

        Johanna joi heti Veijon kalliit tuontiviinat Olli-luottohomonsa kanssa.
        Veijo raportoi: "Johanna juotti minun viimeiset viinani homokaverilleen, joten on aivan kohtuullista, että puhelin on suljettuna, kunnes hän tuo vastaavan pullon takaisin." (Fb 17.1.)


      • Veijon-konjakit-juotu
        Lsäkinaamaluuseri kirjoitti:

        Johanna joi heti Veijon kalliit tuontiviinat Olli-luottohomonsa kanssa.
        Veijo raportoi: "Johanna juotti minun viimeiset viinani homokaverilleen, joten on aivan kohtuullista, että puhelin on suljettuna, kunnes hän tuo vastaavan pullon takaisin." (Fb 17.1.)

        Olli on perso laadukkaalle konjamiinille. :D


    • Veijo.Urveloinen

      Veijo Lalli on syrjäyttänyt sekä Ollin että Einon Dolls-kokoonpanosta.

    • Salakuljettaja-Mörkö
      • Mörkötuijottajalle.fudut

        Tunkki kirjoitti:
        "Seiskan juoruilia nimeltään "Äksypiksu" on nyt tunnistettu!!! Hänen oikea idetiteetinsä on Olli Loukola, hyvin valitettavaa ja surullista mutta en halua häntä enää keikoilleni!!!!! Mun herjaajat ei esiinny kanssani!" (Fb 14.3.)


      • Mörkötuijottajalle.fudut
        Mörkötuijottajalle.fudut kirjoitti:

        Tunkki kirjoitti:
        "Seiskan juoruilia nimeltään "Äksypiksu" on nyt tunnistettu!!! Hänen oikea idetiteetinsä on Olli Loukola, hyvin valitettavaa ja surullista mutta en halua häntä enää keikoilleni!!!!! Mun herjaajat ei esiinny kanssani!" (Fb 14.3.)

        "Ainoastaan Olli tiesi asiat jotka oli yksityiskohtaisesti, tosin sisältäen myös virheitä nähtävästi "hämäyksen" vuoksi, Seiskan "Äksypiksun" blogissa, ja hän on saanut tietoja eräältä pohjoisessa asuvalta tytöltä, joten asia on valitettavan selvä.

        Eli en voi luottaa keheenkään, en edes ystäviini. Julkisuus on pilannut hyvin paljon kaikkea ja olen pöyristynyt siitä kuinka pahansuopia ja julmia ihmisiä koko Suomesta löytyy!" (Fb 14.3.)


      • Ottelu.Albertilla

        Tuolle Albertin asunnon ryyppykaksikolle sattuu ja tapahtuu:
        "Löit mua todella kovaa Olli Loukola, jouduit juoppoputkaan yöksi sen takia, ja kaiken lisäksi seuraavana pvänä kuorsasit sohvallani hajottaen tavaroitani. Anteeksipyyntösi ei ollut aito millään tavalla.

        Silti otin sut mukaan keikoilleni vkloppuna, sillä mielestäni sulla on upea lauluääni ja se on lahja. Mutta rajansa kaikella!!!!!! Olen ollut liian kiltti ja nyt se loppui!" (Tunkki Facessa 14.3.)


      • Ottelu.Albertilla
        Ottelu.Albertilla kirjoitti:

        Tuolle Albertin asunnon ryyppykaksikolle sattuu ja tapahtuu:
        "Löit mua todella kovaa Olli Loukola, jouduit juoppoputkaan yöksi sen takia, ja kaiken lisäksi seuraavana pvänä kuorsasit sohvallani hajottaen tavaroitani. Anteeksipyyntösi ei ollut aito millään tavalla.

        Silti otin sut mukaan keikoilleni vkloppuna, sillä mielestäni sulla on upea lauluääni ja se on lahja. Mutta rajansa kaikella!!!!!! Olen ollut liian kiltti ja nyt se loppui!" (Tunkki Facessa 14.3.)

        Jatkoa:
        "Olli Loukola; hajottelet tavaroitani jatkuvasti, levittelet henkilökohtaisia asioitani netissä, mutta en ole koskaan alentunut sille tasolle, että alkaisin sun henkilökohtaisia ongelmia selvittämään täällä, tai nimettömänä netissä! Se jos mikä on ala-arvoista ja luottamuksen täysi pettäminen!!!!!!
        EIKÄ NAISTA LYÖDÄ!!!!!! EIKÄ KETÄÄN!" (Fb 14.3.)


      • Ottelu.Albertilla
        Ottelu.Albertilla kirjoitti:

        Tuolle Albertin asunnon ryyppykaksikolle sattuu ja tapahtuu:
        "Löit mua todella kovaa Olli Loukola, jouduit juoppoputkaan yöksi sen takia, ja kaiken lisäksi seuraavana pvänä kuorsasit sohvallani hajottaen tavaroitani. Anteeksipyyntösi ei ollut aito millään tavalla.

        Silti otin sut mukaan keikoilleni vkloppuna, sillä mielestäni sulla on upea lauluääni ja se on lahja. Mutta rajansa kaikella!!!!!! Olen ollut liian kiltti ja nyt se loppui!" (Tunkki Facessa 14.3.)

        Jatkon jatkoa:
        "Olen tarjonnut sulle töitä ympäri Suomea, Ruotsin matkoja, aterioita, juomia, tsempannut sua laulajana, antanut mahdollisuuden näyttää kykyjäsi ja tässä on kiitos! No kiittämättömyys on maailman palkka! En ole nimitellyt sua kuten muut tekevät, en ole ollut sulle ilkeä jne. mutta silti asetut mua vastaan ja olet petollinen." (Fb 14.3.)


      • Ottelu.Albertilla
        Ottelu.Albertilla kirjoitti:

        Tuolle Albertin asunnon ryyppykaksikolle sattuu ja tapahtuu:
        "Löit mua todella kovaa Olli Loukola, jouduit juoppoputkaan yöksi sen takia, ja kaiken lisäksi seuraavana pvänä kuorsasit sohvallani hajottaen tavaroitani. Anteeksipyyntösi ei ollut aito millään tavalla.

        Silti otin sut mukaan keikoilleni vkloppuna, sillä mielestäni sulla on upea lauluääni ja se on lahja. Mutta rajansa kaikella!!!!!! Olen ollut liian kiltti ja nyt se loppui!" (Tunkki Facessa 14.3.)

        Vielä vähän: "Olen antanut sulle miljoona kertaa anteeksi, mutta rajansa kaikella!!!!! Sun luottamuksen pettäminen oli jo törkeää, mutta se lyöminen oli viimeinen tikki." (Fb 14.3.)


      • Ottelu.Albertilla
        Ottelu.Albertilla kirjoitti:

        Tuolle Albertin asunnon ryyppykaksikolle sattuu ja tapahtuu:
        "Löit mua todella kovaa Olli Loukola, jouduit juoppoputkaan yöksi sen takia, ja kaiken lisäksi seuraavana pvänä kuorsasit sohvallani hajottaen tavaroitani. Anteeksipyyntösi ei ollut aito millään tavalla.

        Silti otin sut mukaan keikoilleni vkloppuna, sillä mielestäni sulla on upea lauluääni ja se on lahja. Mutta rajansa kaikella!!!!!! Olen ollut liian kiltti ja nyt se loppui!" (Tunkki Facessa 14.3.)

        Lopuksi: "Se kaikkein lähellä olevin ihminen olikin pahin selkäänpuukottaja, tiesin kokoajan että kyseessä on lähelläni oleva ihminen ja siksi mulla oli listalla yli 10 henkilöä, mutta nyt tämä asia näyttää olevan hyvinkin selvä." (Fb 14.3.)


      • Tunkki-kiristää
        Ottelu.Albertilla kirjoitti:

        Jatkon jatkoa:
        "Olen tarjonnut sulle töitä ympäri Suomea, Ruotsin matkoja, aterioita, juomia, tsempannut sua laulajana, antanut mahdollisuuden näyttää kykyjäsi ja tässä on kiitos! No kiittämättömyys on maailman palkka! En ole nimitellyt sua kuten muut tekevät, en ole ollut sulle ilkeä jne. mutta silti asetut mua vastaan ja olet petollinen." (Fb 14.3.)

        Tyypillistä Tunkkia. ensin hän tarjoaa ilmaiseksi kaikenlaista, ja kun sukset menevät ristiin, hän alkaa kaiken tarjotun arvon perusteella kiristämään toista osapuolta. Tämä on nähty niin monta kertaa viime vuosina.


      • Karkudollshit

        Nää on karannu jostain laitoksesta?


    • kuulluite

      tunkki ny kertonut baareissa ja muualla tyypeille ketä tavannut miten olli hakannut hänet monta kertaa.ei oo uskaltanut kertoo aikasemmin ku olli nii pelottava ja uhannu kiristää,tehny kaikkee muutaki

    • Muuttoa.pukkaa

      "Ihmiset jaksavat jauhaa musta ilkeyksiä ja valeita minkä ehtivät, ja omat ystävät puukottavat selkään. Silloin mulla ei ole muita mahdollisuuksia, kuin jättää sellaiset ihmiset pois "ystävistäni." On hyvin surullista, mitä olen saanut tässä maassa kestää, toivoisin, että ihmiset voisivat jättää minut rauhaan, mutta ainoa vaihtoehto on enää ulkomaille muutto lopullisesti." (Fb 14.3.)

    • Dolls-Dangerous

      Glamourisen Dolls-duon, Mörkötuijottajan ja Tuksun pyhä työliitto on särkynyt. Suomessa suruliputus Vappuna 2018. Että näin:

      "Hyvin surullista! Porvoossa viime kesänä ihmisen kanssa jota pidin ”ystävänäni.” Hän puukotti täysin minua selkään jo vaikka sadantuhannen kerran; käsini on kipsissä näissä kuvissa koska eräs toinen mies satutti minua.

      Tämä mies joka on homoseksuaali; on levittänyt minusta perättömiä valeita ympäriinsä; ja ei ole kertonut totuutta; mm. näistä kuvista; miksi käteni on siteissä? Älkää menkö lankaan uskovat paholaisen valeiden kanssa!!!!! Jumala heittää nyt rytinällä pois ympäriltäni pahat ihmiset!" (Tunkki somessa 26.4.2018)

      • Lallilan-lauantai

        Tuksu lauantai iltana (21.4.2018) uhkaillut/jahdannut Veijoa keittiöveitsellä Liljendalinkadulla. Poliisit kävivät myös paikalla Ollin soittamana.
        Tämän takia Tunkin välit Oliin ovat jälleen poikki.


      • Tinderinäätä
        Lallilan-lauantai kirjoitti:

        Tuksu lauantai iltana (21.4.2018) uhkaillut/jahdannut Veijoa keittiöveitsellä Liljendalinkadulla. Poliisit kävivät myös paikalla Ollin soittamana.
        Tämän takia Tunkin välit Oliin ovat jälleen poikki.

        Verityön estäneelle Ollimöllille hengenpelastusmitali pinkeillä nauhoilla Puolustusvoimien lippupäivänä.


      • Meganolo
        Lallilan-lauantai kirjoitti:

        Tuksu lauantai iltana (21.4.2018) uhkaillut/jahdannut Veijoa keittiöveitsellä Liljendalinkadulla. Poliisit kävivät myös paikalla Ollin soittamana.
        Tämän takia Tunkin välit Oliin ovat jälleen poikki.

        Uskon, että Olli Loukolan halu rökälehtiä Tunkin kanssa ympäriinsä on nyt vähentynyt huomattavasti.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      275
      2929
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1528
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1260
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1067
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe