Saako vielä piirakkaa?

Taaskranille

Vieläkö tällä kaudella saa Pikkukuppilasta Maj Lihiksen lihapiirakoita kuten kolme vuotta sitten kun viimeksi kävimme kranilla? Onko Kuparipannussa vielä kaalikääryleitä? Entä onko olut vielä suomikuppiloissa kolme kertaa kalliimpaa kuin muissa ravintoloissa?

33

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyhmätmaksaa

      Maikku muutti takaisin Vietnamiin jo varmaan pari vuotta sitten ja olut on tietenkin kolme kertaa kalliimpaa koska tuulipuku maksaa sen mitä pyydetään

    • Lihistä

      Tarkoitatko niitä Lidlin lihapiirakoita joita saa 4 eurolla Lidlestä kymmenen. Samoin kuin niitä makkaroita saa 5,49 € kymmenen. Oli katteet kohdallaan, mutta tyhmähän ei ole se joka pyytää :D Käsittääkseni niitä kuitenkin vielä sieltä saa, sillä lukemani perusteella omistaja antaa niitä artisteille keikkapalkaksi oluen ohella. Siksi laulajat on aina jotain ö-luokan karaokelaulajia

    • Kunnonruokaa

      Kalliita Littlen lihapiirakoita saa edelleen mutta Maj Lis ei ole niitä enää lämmittämässä. Pikkukuppilan omistaja vaihtoi Maj Liksen nuorempaan suomalaiseen naiseen joka siinä tiskin takana tarjoilee. Tämän kertoi omistajan ystävä joten on varmaa tietoa. Lihiksiä siis edelleen saa mutta kukapa niitä ylihintaisia ostaa kun viereisissä ravintoloissa saa samaan rahaan jo kokonaisen illallisen.

      • koirankakkaa

        Kyllä ne Lidlin lihikset silti maistuvat. Etenkin kun koirat vääntävät isoja torttuja tälle kadulle. Höyryävän koirankakan tuoksussa on kiva vääntää lihistä "sopuhintaan".


      • Hintatietoinen

        Paljonko maksaa lihapiirakka tai grillimakkara?


      • Katteetohillaan
        Hintatietoinen kirjoitti:

        Paljonko maksaa lihapiirakka tai grillimakkara?

        En ole tuo aikaisempi kirjoittaja mutta vastaan silti. Pelkkä lihapiirakka oli muistaakseni 7,90 ja lihapiirakka makkaralla 12,90. Jos halusi tavallisen sinapin tilalle turun sinappia se maksoi muistaakseni kaksi euroa lisää. Jollen väärin muista niin lihis makkaralla ilman Turun sinappia plus iso olut oli 17,90 €


      • blues__brother
        Katteetohillaan kirjoitti:

        En ole tuo aikaisempi kirjoittaja mutta vastaan silti. Pelkkä lihapiirakka oli muistaakseni 7,90 ja lihapiirakka makkaralla 12,90. Jos halusi tavallisen sinapin tilalle turun sinappia se maksoi muistaakseni kaksi euroa lisää. Jollen väärin muista niin lihis makkaralla ilman Turun sinappia plus iso olut oli 17,90 €

        Sitten te viikkoturistit ihmettelette miksi me vakiasukkaat nauramme teille ja halulle maksaa parikymppiä makkarasta ja 5-7 euroa kaljasta. Olkaa juntteja jos haluatte. Tyhmä ei ole joka pyytää. Suomikuppiloiden pitää ottaa kunnon katteet koska ovat vain auki 5-6kk vuodessa ja lopun aikaa omistajat lomailee teidän rahoilla. Katetta pitää junteilta saada siis lyhyessä ajassa. Mummolan omistajakin kurvailee uudella mersulla jonka te olette maksaneet.

        Kun itse käyn ulkona syömässä paikallisessa ravintolassa maksaa puolikas broileri, riisiä, canarianperunoita ja/tai ranskalaisia 4,50 euroa. Olut kuuluu hintaan. Repikää siitä ja maksakaa makkarasta kymppi


      • Talviasukkaat
        blues__brother kirjoitti:

        Sitten te viikkoturistit ihmettelette miksi me vakiasukkaat nauramme teille ja halulle maksaa parikymppiä makkarasta ja 5-7 euroa kaljasta. Olkaa juntteja jos haluatte. Tyhmä ei ole joka pyytää. Suomikuppiloiden pitää ottaa kunnon katteet koska ovat vain auki 5-6kk vuodessa ja lopun aikaa omistajat lomailee teidän rahoilla. Katetta pitää junteilta saada siis lyhyessä ajassa. Mummolan omistajakin kurvailee uudella mersulla jonka te olette maksaneet.

        Kun itse käyn ulkona syömässä paikallisessa ravintolassa maksaa puolikas broileri, riisiä, canarianperunoita ja/tai ranskalaisia 4,50 euroa. Olut kuuluu hintaan. Repikää siitä ja maksakaa makkarasta kymppi

        Miksi sinä blues brother ja don Luis olette alkanut kirjoittamaan noin ilkeästi. Ennen oli kiva lukea tarinoitanne. Sinun kannattaisi ottaa asunto Maspalomasista kuten me teemme tänä vuonna. Asunto on meille uusi. Siellä emme juuri suomalaisiin törmää. Saavumme itse todennäköisesti tuossa jo elokuun lopulla tai heti syyskuun alussa. En tiedä milloin don Luis saapuu koska kuulin että hän on nyt suomessa käymässä.

        Talviasukkaat


      • Huuhhuhhuh
        Katteetohillaan kirjoitti:

        En ole tuo aikaisempi kirjoittaja mutta vastaan silti. Pelkkä lihapiirakka oli muistaakseni 7,90 ja lihapiirakka makkaralla 12,90. Jos halusi tavallisen sinapin tilalle turun sinappia se maksoi muistaakseni kaksi euroa lisää. Jollen väärin muista niin lihis makkaralla ilman Turun sinappia plus iso olut oli 17,90 €

        Taitaa jäädä käymättä kuppilassa. Maksaako joku oikeasti siitä pienestä jostain Lidlin lihapiirakasta kahdeksan euroa? Tuolla pääsee jo seisovaan pöytään kanarialla, huh huh.


      • Viimeinenasiakas
        Katteetohillaan kirjoitti:

        En ole tuo aikaisempi kirjoittaja mutta vastaan silti. Pelkkä lihapiirakka oli muistaakseni 7,90 ja lihapiirakka makkaralla 12,90. Jos halusi tavallisen sinapin tilalle turun sinappia se maksoi muistaakseni kaksi euroa lisää. Jollen väärin muista niin lihis makkaralla ilman Turun sinappia plus iso olut oli 17,90 €

        Tuosta hinnasta pistää paremmaksi vain Kuparipannu, Mummola tai Ryysyranta. Pannussa all-you-can-eat grilli-ilta maksaa 23€. Kallis hinta kahdesta kyljyksestä, enempää ei saanut.
        Ryysyranta mainosti toissa talvena näin: "jauhelihakastike 8,90"

        Uskokaa tai älkää tämä on totta. Jauhelihakastike ON 8,90 mutta kaikki lisukkeet kuten vaikka perunat tai riisit tai pasta pitää maksaa erikseen jolloin aterialle tulee hintaa yli 20 euroa. Juoma tietenkin lisämaksusta.
        Ei voi sanoa että valheellista mainontaa koska siinä todella luki vain että jauhelihakastike 8,90. Ei siinä sanottu että kalja on vitosen ja perunat samoin.


      • PlayadeArinaga
        Viimeinenasiakas kirjoitti:

        Tuosta hinnasta pistää paremmaksi vain Kuparipannu, Mummola tai Ryysyranta. Pannussa all-you-can-eat grilli-ilta maksaa 23€. Kallis hinta kahdesta kyljyksestä, enempää ei saanut.
        Ryysyranta mainosti toissa talvena näin: "jauhelihakastike 8,90"

        Uskokaa tai älkää tämä on totta. Jauhelihakastike ON 8,90 mutta kaikki lisukkeet kuten vaikka perunat tai riisit tai pasta pitää maksaa erikseen jolloin aterialle tulee hintaa yli 20 euroa. Juoma tietenkin lisämaksusta.
        Ei voi sanoa että valheellista mainontaa koska siinä todella luki vain että jauhelihakastike 8,90. Ei siinä sanottu että kalja on vitosen ja perunat samoin.

        Hävyttömät hinnat mutta jos tuulipuku juntti maksaa niin miksi ei saisi pyytää? Eihän se ole tyhmä joka pyytää...vaan?
        Itse en maksaisi moisia hintoja kun saa huomattavasti halvemmalla kaiken


      • PlayadeArinaga
        PlayadeArinaga kirjoitti:

        Hävyttömät hinnat mutta jos tuulipuku juntti maksaa niin miksi ei saisi pyytää? Eihän se ole tyhmä joka pyytää...vaan?
        Itse en maksaisi moisia hintoja kun saa huomattavasti halvemmalla kaiken

        Taas tämä sama henkilö kirjoittaa minun aikaisemmin käyttämääni nimimerkkillä.
        Saanen kysyä miksi?
        T. KS


      • M.ulkvisti
        Viimeinenasiakas kirjoitti:

        Tuosta hinnasta pistää paremmaksi vain Kuparipannu, Mummola tai Ryysyranta. Pannussa all-you-can-eat grilli-ilta maksaa 23€. Kallis hinta kahdesta kyljyksestä, enempää ei saanut.
        Ryysyranta mainosti toissa talvena näin: "jauhelihakastike 8,90"

        Uskokaa tai älkää tämä on totta. Jauhelihakastike ON 8,90 mutta kaikki lisukkeet kuten vaikka perunat tai riisit tai pasta pitää maksaa erikseen jolloin aterialle tulee hintaa yli 20 euroa. Juoma tietenkin lisämaksusta.
        Ei voi sanoa että valheellista mainontaa koska siinä todella luki vain että jauhelihakastike 8,90. Ei siinä sanottu että kalja on vitosen ja perunat samoin.

        Kannattaiskohan oikeesti vaikka käydä paikan päällä eikä provoilla suomesta käsin.Ryysyranta on Pubi missä ei ole ruokatarjoilua.Pikkupurtavaa kyllä ja keväällä lihapiirakka maksoi 3.90e


      • don-luis
        PlayadeArinaga kirjoitti:

        Taas tämä sama henkilö kirjoittaa minun aikaisemmin käyttämääni nimimerkkillä.
        Saanen kysyä miksi?
        T. KS

        Tiedän tunteen ,minunkin nimimerkki varastettiin ja rekisteröitiin jo vuosia sitten. Nyt nimimerkkini "uusi omistaja" esiintyy minuna ,harmittaa että monet tuntuvat uskovan että se olen minä ,vaikka näin ei ole


      • TottaSeOn
        M.ulkvisti kirjoitti:

        Kannattaiskohan oikeesti vaikka käydä paikan päällä eikä provoilla suomesta käsin.Ryysyranta on Pubi missä ei ole ruokatarjoilua.Pikkupurtavaa kyllä ja keväällä lihapiirakka maksoi 3.90e

        Minulla on valokuva aiheesta. Otin sen viime talvena kun meitä alkoi mainos naurattamaan. Silloin siinä luki:

        Jauhelihakastike 7.90

        Emme menneet sinne syömään mutta katsoin valokuva-arkistosta ja niin siinä luki. Voin laittaa kuvan jonnekin nettiin jakoon jos et usko. Jossain huumoripalstalla saa hyvät naurut. Valokuva kun ei valehtele.

        Uskomatonta mainontaa että pelkän kastikkeen hinta on mainoksessa ja lopullisen aterian hinnaksi tulee jotain aivan muuta. Suomessa kuluttaja asiamies puuttuisi moiseen mainontaan.


      • M.ulkvisti
        TottaSeOn kirjoitti:

        Minulla on valokuva aiheesta. Otin sen viime talvena kun meitä alkoi mainos naurattamaan. Silloin siinä luki:

        Jauhelihakastike 7.90

        Emme menneet sinne syömään mutta katsoin valokuva-arkistosta ja niin siinä luki. Voin laittaa kuvan jonnekin nettiin jakoon jos et usko. Jossain huumoripalstalla saa hyvät naurut. Valokuva kun ei valehtele.

        Uskomatonta mainontaa että pelkän kastikkeen hinta on mainoksessa ja lopullisen aterian hinnaksi tulee jotain aivan muuta. Suomessa kuluttaja asiamies puuttuisi moiseen mainontaan.

        No halpenihan se heti eurolla.Mistäköhä olet semmoisen käsityksen saannut että esimerkiksi perunat pitäisi ostaa erikseen jos et ole edes sisällä käynyt.Edelleenkin korostan että Ryysyrannassa ei myydä ruokaa.Pari päivää selvin päin voisi virkistää muistia hitusen.


      • TottaSeOn
        M.ulkvisti kirjoitti:

        No halpenihan se heti eurolla.Mistäköhä olet semmoisen käsityksen saannut että esimerkiksi perunat pitäisi ostaa erikseen jos et ole edes sisällä käynyt.Edelleenkin korostan että Ryysyrannassa ei myydä ruokaa.Pari päivää selvin päin voisi virkistää muistia hitusen.

        En minä ole sanonut että perunat maksaa erikseen. Minulla on vain valokuva jonka mukaan pelkkä jauhelihakastike maksaa 7.90. Jos joku toinen on käynyt sisällä kysymässä niin miksi en uskoisi. Huijausta moinen mainonta, mutta mikäs jos turisti maksaa. Me emme maksaneet.

        Eikö jauhelihakastike ole mielestäsi ruokaa kun sanot ettei siellä myydä ruokaa? Otimme valokuvan mainoksesta koska meitä nauratti kyseinen mainonta. Joku toinen vahvisti olettamuksen että lisukkeet maksaa erikseen.


      • paikallaollut
        M.ulkvisti kirjoitti:

        No halpenihan se heti eurolla.Mistäköhä olet semmoisen käsityksen saannut että esimerkiksi perunat pitäisi ostaa erikseen jos et ole edes sisällä käynyt.Edelleenkin korostan että Ryysyrannassa ei myydä ruokaa.Pari päivää selvin päin voisi virkistää muistia hitusen.

        Samaa mieltä. Ei myydä siellä ruokaa. Ei ryysyrannan pöperöitä voi kutsua ruuaksi. Tuo on totta että kaikki pitää maksaa erikseen. ryysiksen nettisivuillakin on hinnasto jossa luetellaan kaikki erikseen. sama hinnasto on ryysiksen seinällä. huijausta sanon minäkin. ihan sama jos olisi mainos että tuoppi kaljaa maksaa 6 egua ja sisälle päästessä paljastuu että istumapaikka on sitten kymppi lisää ja lasin peseminen on vitosen


      • Jaahasss
        M.ulkvisti kirjoitti:

        No halpenihan se heti eurolla.Mistäköhä olet semmoisen käsityksen saannut että esimerkiksi perunat pitäisi ostaa erikseen jos et ole edes sisällä käynyt.Edelleenkin korostan että Ryysyrannassa ei myydä ruokaa.Pari päivää selvin päin voisi virkistää muistia hitusen.

        "Edelleenkin korostan että Ryysyrannassa ei myydä ruokaa."

        Mitä jauhelihakastike ja perunat sun muut riisit ja spagetit ym on jos ei ruokaa.
        ps. olen nähnyt saman mainoksen


      • Hahahaaa
        M.ulkvisti kirjoitti:

        Kannattaiskohan oikeesti vaikka käydä paikan päällä eikä provoilla suomesta käsin.Ryysyranta on Pubi missä ei ole ruokatarjoilua.Pikkupurtavaa kyllä ja keväällä lihapiirakka maksoi 3.90e

        Jauhelihakastike ja perunat on pikkupurtavaa eikä ruokaa ollenkaan.
        Taidat olla rekkamies


      • M.ulkvisti
        Hahahaaa kirjoitti:

        Jauhelihakastike ja perunat on pikkupurtavaa eikä ruokaa ollenkaan.
        Taidat olla rekkamies

        Ei voi muuta sanoa kun että tyhmyydelle on voimaton.Siinä Ryysyrannan vieressä on kyllä ruokapaikka.


      • PlayadeArinaga
        M.ulkvisti kirjoitti:

        Ei voi muuta sanoa kun että tyhmyydelle on voimaton.Siinä Ryysyrannan vieressä on kyllä ruokapaikka.

        Älä itseäsi tyhmyydestäsi syytä. Junttius kulkee suvussa. Ajattele asiaa. Oliko isäsi yhtä tyhmä kuin itse olet?

        Ajattele asiaa myös niin ettei sinulta voi kauhalla vaatia jos lusikalla on sinulle annettu. Ei kaikki voi olla hyviä. Ei kaikki voi olla vakituisia asukkaita kanarialla, tarvitaan myös teitä yksinkertaisia lomalaisia. Itse olen jo kohta kaksi vuotta asunut ja kanario olen ollut kolme kuukautta vähemmän.


      • PlayadeArinaga
        PlayadeArinaga kirjoitti:

        Älä itseäsi tyhmyydestäsi syytä. Junttius kulkee suvussa. Ajattele asiaa. Oliko isäsi yhtä tyhmä kuin itse olet?

        Ajattele asiaa myös niin ettei sinulta voi kauhalla vaatia jos lusikalla on sinulle annettu. Ei kaikki voi olla hyviä. Ei kaikki voi olla vakituisia asukkaita kanarialla, tarvitaan myös teitä yksinkertaisia lomalaisia. Itse olen jo kohta kaksi vuotta asunut ja kanario olen ollut kolme kuukautta vähemmän.

        Tätä toista, joka käyttää monessa kommentissaan minun käyttämää nimimerkkiä PlayadeArinaga, niin haluan tuoda esille, että en ole kirjoittanut yhtään asiatonta tai arvostelevaa viestiä.
        Minä asun täällä Playa de Arinagassa, tämä toinen ilmeisesti ei.

        T. KS


      • PlayadeArinaga kirjoitti:

        Tätä toista, joka käyttää monessa kommentissaan minun käyttämää nimimerkkiä PlayadeArinaga, niin haluan tuoda esille, että en ole kirjoittanut yhtään asiatonta tai arvostelevaa viestiä.
        Minä asun täällä Playa de Arinagassa, tämä toinen ilmeisesti ei.

        T. KS

        Lähetin ylläpitoon tiedustelun, mikä on tämän toisen henkilön IP-osoite, joka käyttää samaa nimimerkkiä.


      • Taxitaxi
        PlaydeArinaga kirjoitti:

        Lähetin ylläpitoon tiedustelun, mikä on tämän toisen henkilön IP-osoite, joka käyttää samaa nimimerkkiä.

        So? Niin mitä sitten. Meinaatko että ylläpito sulle vastaa koska sinä niin käsket? Hahahahahaa!
        Täällä nimimerkit on ihan vapaata riistaa. Jos et ole rekisteröinyt niin itseäsi saat syyttää. Minunkin nimimerkki on nussittu monta kertaa :(

        Ime munaa läski!


      • Barraquitto
        PlaydeArinaga kirjoitti:

        Lähetin ylläpitoon tiedustelun, mikä on tämän toisen henkilön IP-osoite, joka käyttää samaa nimimerkkiä.

        Haha! Olen yksi trolleista ja minä pystyn hiirellä klikkaamalla muuttamaan ip ossoa muualle. Nyt näköjään sijaitsen Portugalissa.


      • don_luis
        PlayadeArinaga kirjoitti:

        Tätä toista, joka käyttää monessa kommentissaan minun käyttämää nimimerkkiä PlayadeArinaga, niin haluan tuoda esille, että en ole kirjoittanut yhtään asiatonta tai arvostelevaa viestiä.
        Minä asun täällä Playa de Arinagassa, tämä toinen ilmeisesti ei.

        T. KS

        Ootko taas jurrissa Barraquito?

        Oottakaa hieman niin minäkin tulen bileisiin. Hassua tuo sinun toinen nimimerkki playa de Arinaga. Sinä jaksat aina onnistua, Tulen Inglesiin siinä syyskuun alussa. Menemmekö taas blues brotherin kanssa pärrin saunaan ? Onkohan se ollut auki kesällä kun olen ollut suomessa?


    • cancann

      Ketjun aloittaja ei ole nähnyt kuin äitinsä piirakan syntyessään. Ja isä näytti nakkia iltasadun aikaan.

    • kaacilsta

      Ompahan kaalikääryleitä ja makkaravata

    • D0nluis

      Täälä joku kirjotelee minu nimimerkilä. Mine suutua kovin ja vaatia ome nimimerki takaisin. Mine ole suuri ja arvostetu canario. Minä tietä kaike asiat ja olla käyny kaikissa paikois. Mine olla myös suuri piirakaasiantutiha. Pieni piiraka myydä lidissä mutta iso piiraka, möttönen myydä asemalla. Möttösen tuntea siitä suuresta koosta ja kitalaki jäädä paljo rasva.

    • tanniininenwashinton

      Niissä Maj-Liksen piirakoissa se täyte omituista liejua, kolme kertaa niitä söin ennen kuin uskoin, umpikännissä, semikännissä ja selvänä.

      Enää en niihin ole koskenut.

    • don-lois

      Paras ruoka on vuosien kokemuksella juurikin Kuparipannussa ja piste.

    • näinsevainon

      Siellä saa parhaat kääryleet ja hyvää olutta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3154
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2121
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1895
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe