Inglesin sää marraskuussa?

Inglesiin

Olimme viime talvena tammikuussa Inglesissä, ja siellä oli tosi kova tuuli koko ajan. Nyt haluaisimme sinne uudelleen. Minkälaista säätä yleensä marraskuussa on? Sateita? Tuulta?

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Blues__brother

      Ei ole marraskuussa sateita. Välillä tuulee mutta kyllä sen kestää. Ainoa haitta on suomalaiset tuulipuvut jotka kuvittelee olevansa canarioksia

      • Blues__brother

        Selvennettäköön, että olen näpistänyt alkuperäisen blues_brotherin nimimerkin ja kuvittelen täällä koto-Suomen korttelikapakassa olevani canarios. Olen niin canariosta että. Toivottavasti saan säästöön seuraavista peruspäivärahoista sen verran, että pystyn ostamaan uuden tuulipuvun, vai joudunko näpistämään senkin.
        Kanariasta voin vain uneksia.


      • Tietävämies
        Blues__brother kirjoitti:

        Selvennettäköön, että olen näpistänyt alkuperäisen blues_brotherin nimimerkin ja kuvittelen täällä koto-Suomen korttelikapakassa olevani canarios. Olen niin canariosta että. Toivottavasti saan säästöön seuraavista peruspäivärahoista sen verran, että pystyn ostamaan uuden tuulipuvun, vai joudunko näpistämään senkin.
        Kanariasta voin vain uneksia.

        Sinä et ole Blues_brother. Alkuperäinen blues_brother vihaa tuulipukuja eikä ikinä kirjoittaisi noin kun kirjoitit. Mene pois trolli


    • Blues__Brother

      Kyllä suomalainen on kymmenen kertaa hienompi kun joku canarios ja siitä meidän on vaikea päästä yli. Espanja kylpee lähes Kreikan sarjassa ja saa nähdä miten meidän canariosien käy kun Kreikka kaatuu. Aivan marraskuun loppupuolella voi olla jo epävakaisempaa, me kyllä olemme tottuneet joulukuun - maaliskuun viileään ja hirveään tuuleen, mutta emme suostu tuulipuvun käyttöön, vaan olemme aivan paitasillaan. Alkuperäiset canariot kyllä pukeutuvat hyvinkin paksuihin varusteisiin kun on kylmää. Älkää tulko suomalaiset tänne meidän saarillemme, kyllä me nämä paikalliset yrittäjät pystymme elättämään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      58
      5841
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3697
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1968
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1789
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1199
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      967
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      52
      962
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe