kuvailkaa söpö poika

BrwonEyBoy

Minkälainen on söpö poika teidän tyttöjen mielestä?

30

1131

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fakegirl01

      Tyttömäinen, vähän lihaksia, mutta ei mitään hirveästi.. Monesti sattuvat olemaan homoja

    • 13v

      13v tyttö vastaa
      Vaalee tukkane, hygieninen, luotettava, huolehtii, ja on vaan tosi söpö

    • Niin.tota

      13 tyttö oon ja söpö poika on mielestäni

      Hiukset ei pitkät (alle olkapäille) muttei kaljukaan väril ei välii
      Kauniit silmät
      Ei kauheest lihaksii mut sillee iha hyvin saa olla mut ei sillee kauheen näkyväst lihaksii esim käsis (eli ei mikää kehon rakentaja vaa normaali)
      Ei laski mut ei laiha vaa sopiva

    • 14-vuotiastyttö

      Ehdottomasti HARRY STYLESIN(laulaa one directionissa) näkönen❤️Se on vaan niin söpö ja komee❤️

      • Läski_boiii

        Mä.


    • No_problem

      MattyBRaps ;))

    • TTTTTTTT95

      SEMMONEN MILLÄ ON PITKÄ KYRPÄ JA JOKA OSAA OTTAA SUIHIN

    • Loputonkurppia

      Nuori. Silmissä paloa.

    • imuhuulet

      Puhuu se mitä vaan, niin ehkä nukkaiset posket on tärkeimmät.

    • BrownEyBoy

      Itelläni on tumman ruskeat silmät ja hiukset

    • OutoTyttö

      No itteni mielestä semmoset tarzanin tyyliset silmät XD ja semmone vino hymy ja vielä perunanenä nii ois aika täydellinen

    • 14tyyppi

      Ruskeet pörröset hiukset, ihanat simmut :3, lihaksii saa olla mut ei pakko, vino hymy on kans mun mielee ja pitkä <3

    • Senkinrumilus

      Et ainakaan sinä!

    • määwäwäw

      Hieman naiselliset piirteet kuten mustat pitkät ripset (ah<3), hoikkuus ja kauniit huulet.
      Puolipitkät hiukset (mutta ei ananas) esim. sellaset emohiukset. Hmmm ja kauniit silmät. Puhdas iho mielellään. Ja hymykuopat.
      Ah.
      Haluan tuommosen mun viekkuu. Pls. ;_;

      • Vitunrumaneekeri

        Joo mä tuun


    • tyttöjyväskylästäää

      -Kauniit silmät
      -semmone ihana ilkikurinen ja hyväntahtoinen hymhymy
      -hyvä hygienia
      -hauskat jutut
      -pitkät ripset

    • Jokasellahan näitä ulkonäköihanteita on, mutta loppujenlopuks mulle on ihan sama, että kuka poika tähän viereen sitten tuleekaan (: tai siis tietysti mä siihen luonteeseen kiinnitän huomioo, mutta niinku ulkonäkö ei oo mulle niin tärkee. Ihastun ihmisiin ulkonäön perusteella, mutta rakastun ihmisiin luonteen perusteella. Tietysti mä kiinnostun mun mielestä tosi hyvännäkösistä ihmisistä heti enemmän, mutta en nyt tässä sano, että kukaan olis ruma. Kaikilla on eri ihanteet ja jollekki sä saatat olla maailman kaunein/komein ihminen pelkästään sen takia, että oot kaunis sisältäpäin. Se saa sut ulkoisestikkin kauniiks.

      Jos nyt mun ihanteita rupeis miettii, niin ehkä just tällänen vois olla tosi attractive;
      ruskeet silmät ja tummat pitkät ripset
      Tummat kulmakarvat, jotka olis silleen hyvän muotoset (ei ylimääräsii haivenii siellä täällä tai melkeen yhdistyneet).. Et olis kiva, jos mies nyppis vähän kulmiinsa (pitäis ne tietysti maskuliinisina)..
      Hiukset vois olla sellaset tummat. Ruskeet tai mustat. En ite henkilökohtasesti perusta pitkähiuksista miehistä, joten sillä vois olla sellaset lyhyet hiukset ja sit edessä sellanen kiva ns. "aaltojuttu" (en tiiä mikskä sitä kutsutaan), niin silleen ylempänä siitä edestä.. Tai no onkohan se just se ananas..(?) Noojoo whatever.
      Sitte ois kiva, jos sillä olis sellaset kulmikkaat kasvot. Sellanen niinkun komea mies, ei vaan söpö nallekarhu. Sellanen kunnon gentleman.
      Oon ain tykänny sellasista arabimiehistä/latinoista.. That's why mä haluisin tummat piirteet mun miehelle. Tosiaan en kyllä loppujenlopuks siihen kotimaahankaan kiinnitä huomiota, eli ihan sama mistä ihminen on kotosin, kunhan sillä on hyvä sydän (:
      Sil vois olla lihaksia, mutta ei pakko. En tuomitse ihmisii sen lihasmassan perusteel muutenkaan (:
      Sitten, jos se olis sellanen kohtelias ja hellä <3 se tietäis mistä tykkään ja ymmärtäis esim. mua kun mulla on menkat.. Osais ain sanoo jotain oikeita sanoja ja halis mua paljon. Sitten se ei olis sellanen, joka kinuis seksiä multa.. Vaan perustais kunnon suhteesta, ei vaan seksisuhteesta. Kunnioitettais molempia osapuolia (:

    • RirverStreaM

      Vaaleet hiukset ja siniset silmät

    • TyttöTyttönennen

      Semmonen jolla on iso kulli ja sitä ei kiinnosta kenenkään tunteet.

    • Söpötyttö

      Luonne:
      - poikamainen
      - semmonen "tuhma" muttei kuitenkaan idiootti
      - huolehtivainen
      Ulkonäkö:
      - Pitkät silmäripset
      - kauniit silmät
      - söpö<3

    • Ulkonäöllä ei ole niin väliä, mutta pitkät silmäripset ja kauniit silmät on aina plussaa.
      Pidän villeistä pojista, kunhan eivät ole aivan tyhmiä. Ujot pojat on söpöjä:3

    • 13vuotiastyttö

      Valeet hiukset, siniset tai vihreät silmät, pitkä saa olla lihaksia, ei liian laiha eikä läski.

    • Kettutyttö

      Sellanen jolla on tummanruskeet silmät ja hiukset 💕💕

    • typy13

      pitkät ripset, brunette, suloinen hymy ja kirkkaat silmät :3

    • Oontyttö

      Semmonen joka asuu kerrostalossa

    • Aada14

      Sillä on emotukka, luiset posket, turpohuulet ja uikuttava katse, eli Janne Naakka tahi Aisac Elliot

    • Anonyymi

      Ryhdikäs, pitkä, vähä lihaksii, siniset silmät ja ruskee tukka :3

      • Anonyymi

        Onpas muute vanha keskustelu xD


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      980
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      238
      775
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe