Emmis loppuu...?

MaxRenn

Ainakaan ensi viikolle ei Emmistä ole merkitty ollenkaan, tilalla jotain jonninjoutavaa peenjauhantaa Porista tuntikausia...oliko tänä nyt tässä?
On varmaan tärkeämpää että suomikatsojat saavat tietää jenkkiläisten tonnivalaiden traumoista ja laihdutusaikeista kun Suurta pudottajaa ajetaan ehtimiseen ruudussa Emmiksen sijaan.
Asiasta toiseen: mitähän joku Zak tai Cain sanoisivat jos saisivat selville Charityn aikeet Samia kohtaan, luulen että hengenmeno olisi lähellä, sen verran lojaalia sakkia Dinglet ovat toisiaan kohtaan, mitähän Charitylla on hampaankolossa Samia vastaan, toisaalta juonii mutta toisaalta toivoo ettei kaveri joutuisi linnaan, kaksijakoisuutta!

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turhaaloitustaaswoi

      Viikon tauko ja Emme jatkuu Porinpörinän jälkeen. Kato vaikka IS IItapulusta kuukausi etukäteen kaikki ohjelmat ja jaksoselostukset. Hiiren nuoli txt päälle niin luettavissa selostus. Älä viitsi liioitella Dinglejen tekemisiä. Eivät ole noin kahjoja. Katsojilla pitää myös olla todellisuudentajua vaikka onkin kuvitteellisesta sarjasta kyse.

    • NORMa

      Tietääkö joku milloin Emmerdale palaa normaaliin esitysaikaan klo 18-19? Tietenkin silloin viimeistään kun Salkkarit palaavat uusin jaksoin ruutuun mutta itse kyseistä sarjaa seuranneena asiasta ei ole minkäänlaista tietoa. Tietääkö joku tai viitsiikö selvittää?

      • Vakioaikavuosittain

        Todennäköisesti silloin, kun television "kesäkausi" päättyy eli noin elo-syyskuun vaihteessa.


      • Tietoeiarvaus

        31.8


    • turhatallentaa

      Tämäpä tärkeä tieto. Voi säätää tallennukset uudelleen.

    • Tippitappiton

      Itsekin ihmetellyt tuota Charityn vehkeilyä perhettään kohtaan. Charity luottaa siihen, että Sam lähtee perheineen karkuun. Eli ei mitään Samia vastaan, vaan Rachelia ja Archieta. Charityn kosto Jaille ja "äpärä" pois silmistä.
      Sam on ennenkin karannut maisemista, kun alkaa kuumottaa. Epäilen, että Charity alkaa kohta supattamaan karkuun lähdön puolesta.

    • Emmestiina

      Kauankohan sitä kaivattaisiin, jos loppuisikin? Nythän on kyseessä vain tauko viikoksi.
      Kesän olisi voinut pysyäkin poissa, olisivat hermot vähän levänneet.
      Koukussa oleminen on rasittavaa, varsinkin, kun esitysaika on väärä. Pakko-Emmen alle jää hyviä ohjelmia toisilta kanavilta.
      Ehkä meikäläinenkin jo vähitellen on saanut tarpeekseen ja onnistuu pääsemään pois Emmehuumeesta.
      Yleensä vältän ikuisuus-sarjojen katsomista, esim. Salkkareita en ole ikinä seurannut ja Kauniita ja rohkeita seurasin varmaan 90-luvulla tarkemmin. Kotikatu oli sarja, josta pidin pitkään, mutta sitten siihen tuli muutos, jonka jälkeen oli helppo jättää sen katsominen.
      Kannattaa muuten katsoa Silta nyt uusintana. Siinä on monta juonta päällekkäin.

      • Huomioita_sohvalta

        Olet näemmä samanlainen katsoja kuin minäkin. Olemme muutenkin samaa mieltä näistä ohjelmista. Minä myös odotan Sillan uusintaa, persoonallisine päähenkilöineen. Uusintojen jälkeen pitäisi olla tulossa myös uusia jaksoja.
        Toivottavasti tästäkin sarjasta ei silti tule ikuisuus-sarjaa.
        Ikuisuus-sarjoista menee maku, kuten kotikadustakin, jota venytettiin liian kauan.

        Liika on liikaa tv-sarjojen venyttämisessäkin. Olisi viisaampaa lopettaa ne ajoissa, eikä venyttää väkisin. Tehdä mielummin tilalle jotain uutta.
        Ei tule mieleenkään katsoa, vuodesta toiseen jatkuvaa, samaa tympäisevää naimisiinmeno ja suhdesekoilupainotteista kauniita ja rohkeita ja yhtä kyllästyttävää, tökeröin näyttelijöin tähditettyä salkkareita.
        Aletaan toistamaan tylsästi samaa, koska ei loputtomiin voi keksiä uuttakaan.

        Taukojen ja katkosten jälkeen Emmerdaletkin näkee uusintoina.
        Mutta jostain syystä uusintoja ei tule katsottua koskaan. Ellei katso silloin kun se tulee, niin minulta jää katsomatta.
        Olen osannut ottaa kesällä lomaa sarjaorjuudesta. Tuskin paljon putoan kärryiltä. Emmerdalekin osoittaa jo liian venymisen merkkejä.
        Mahtaako kesän aikana Emmerdalessa palaa vielä, kartanon lisäksi muitakin asumuksia? Jatkuvat tulipalot, sairaalassa makaamiset ja poliisien ja rikostutkijoiden ravaaminen kylällä, alkaa hiukan kyllästyttää jo. Käsikirjoittajat tuntuu jämähtäneen samoihin juoniin.


    • emmerdaleparassarja

      Emmerdale on kiinnostavin ja paras sarja lajissaan. Sarjassa vaihtuu henkilöitä ja tarinoita koko ajan. Sarja uudistunut onnistuneesti. Mutta miksi teette ongelman itsellenne seuraamisestanne? Itse en kaipaa enkä katso koskaa minkään ohjelman uusintoja. Kauniit ja Rohkeat voisi lopettaa jo Suomessa,juonet friikkiytyy ei enää miellytä.Salattuja en ole koskaan katsonut kuten en muitakaan kotimaisia viihde tekeleitä. TV1 draama ja rikossarjoja seuraan,en Siltaa. Nyt Criminal Minds on hyvä ja sitten lyhyt sarjat True Detective 1 kausi oli hyvä samoin Fargo, Wayward pines on liian scifiä vaikka katsonkin. Castle ja Holmesin menettelee. Salaisuuksia ja valheitakin katsonut. On helpompaa katsoa tunnin jotain sarjaa kuin lukea kirjoja.

    • ex-pistemies

      No harmi että heti menee viikon paussille kun meikeläisellä alkaa työt kesäloman jälkeen, olisipa ollut tuo paussi vaikka juhannuksen jälkeen.

    • Justiisanäin

      En ymmärrä taas ollenkaan Maikkarin ohjelmapolitiikkaa... Jo kerran tv:ssä esitettyjä ja DVD:illäkin pari vuotta sitten julkaistuja Salkkareita tulee kolme jaksoa päivässä; olisiko se ollut niin paha, jos tämä lukumäärä olisi pudonnut viikoksi kahteen ja sen pudotetun tilalla olisi sitten esitetty päivän Emmerdale? Noh, ei väkiste - eipä tarvitse tuota pöllökanavaa taas koko viikkona katsoa ollenkaan.

    • Tauotta

      Minä nauhoitan koko viikon Emmerd jaksot. On kiva katsoa sitten yhtäaikaa.
      En lopettaisi sarjaa mistään hinnasta. En katso salkkareita enkä kauniita ja rohkeita, en myöskään kotikatua. Suomalaiset sarjat eivät vain jaksa kiinnostaa. Ei myöskään amerikkalaiset leikellyt ihmiskasvoisia.

      Onko emmerdale saanut joitain palkintoja?

      • valikoidentulevaa

        Emmerdalea olisi voitu näyttää ensi viikolla jo 17-18 välillä. Emmerdale sarjalla on laajempi yleisö kuin salatuilla mainostajiakin ajatellen. Yksi jakso kesällä ei kuro väliä nykymenoon. Emmerdalea näytetään 6 jaksoa viikossa Englannissa,Irlannissa koko vuoden ympäri. Samoin kai Uusi-Seelanti,Australia. Vaikea laskea mikä aika väli meillä on syksyllä. Itse aloin seurata Englannin tahtiin pääkohtia kun Cain ja Moira aloittivat suhteen. Sarjasta tuli kiinnostavampi. Spoilereita jaksoista tulee luettua.


      • töröhuuli

        En tiedä noista palkinnoista, mutta sen tiedän sarjaa vuosikausia seuranneena, että Emmerdalen naisväestä muutama on kyllä ottanut ainakin huuliinsa täytettä. Ostin vanhoja jaksoja DVD:nä, mutta lienevät ennen nykynäyttelijöitä, joten niistä ei voi asiaa verrata. Niitä jaksoja en onnistunut löytämään, mistä itse aloitin katsoa...kai kolmas tallenne..


    • ex-pistemies

      Se hyvä puoli tässä Emmerdalen tauossa on ettei tarvi aukaista telkkua ollenkaan =D Useimmiten aukaisen telkun kun tulen töistä ja katson tallenteista Emmerdalen, nyt kun lupasivat näyttää kesän emmerdaleja niin en laittanut jaksoja talteen, no meneepä se ilta näinkin.

      • töröhuuli

        Itse pidin viikon tauon sekä Emmerdalessa että Salkkareissa muutama vuosi sitten syyskuisen ulkomaan matkan takia. En halunnut katsoa uusia jaksoja ennen kuin olin kasautuneet katsonut netin kautta. Meni helmikuun loppuun kun sain Emmerdalen kiinni, joinakin iltoina katsoin niitä jopa kuusi jaksoa pylly puuduksissa. Salkkareista pääsin siinä vaiheessa eroon, olisi mennyt kai kesään asti päästä ajan tasalle.


    • ritvaKempele

      Sama mulla että pidin taukoa lomamatkan takia, itselle hankaluuksia tuotti vielä se että lentoni jouduttiin tekemään rahtikoneella ylipainoni takia.
      Toinen viikko meni noita lentoja suunnitellessa, ei ollut ihan pieni homma mutta jaksaa paremmin katsoa taas emmeä kun ottaa etäisyyttä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe