Kymiläiset varokaa Raymond´s Baria

nevergoRaymonds

Palsta koostuu hyvistä... Onnex kaikki ei oo kymistä.


_________________
PATTAYAN VANHIN "SUOMIBAARI" - jo vuodesta 1991 (2534)

(Keittio auki 11.00 - 23.30)

Raymond's Bar, Pattayan Kakkoskadulla soi 7 ja 8 valissa - Tel.
668 6110 3066, 358 50 3725 695, [email protected]

Tällaista tekstiä Raymonds kirjoittaa toiselle palstalle!

83

521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kotkankulkuri

      Uskaltaakohan Kotkalaisena sinne mennä?

    • syöjä

      Käväisin syömässä kerran, eivätkä kysyneet mistä olen.
      RUOKA OLI HYVÄÄ.

      • NoCustomersWhy

        Monesti vuosien varrella ohitse kävellyt, yleensä vain päivisin. kerran näin 3 asiakasta muulloin tyhjänä.


    • jääköönväliin

      Miten Pattayalaisella Suomibaarilla voi olla varaa tuollaiseen?
      Pari kertaa poikennut ja istunut iltaa, nyt saa luvan loppua.

    • Kaakkoissuomalainen

      Eiköhän kaikki Kaakkoissuomalaiset lopeteta paikassa käynti! Minäkin monia kertoja olen istunut iltaa siellä, mutta stoppi tuli tämän luettuani.

    • asiaaa

      Hyvä sit vois stadilaisena seuraavalla reissulla pyörähtää vaikka parilla.

    • hyvinviihtynyt

      Raymondi on eräs Pattiksen mukavimmista paikoista.

      Kaikki asiakkaat eivät aina sitä välttämättä ole.

    • öykkäribaari

      Tuollaisen öykkärin baariin en takuulla mene, jos Suomiruokaa ja juttuseuraa haluan, niin vaihtoehtoja löytyy runsaasti.

    • KukajaMissä

      Anteeksi nyt en ymmärrä mistä kirjoituksesta te puhutte?

    • reiskassalasillisella

      kymiläiset helvettiin

      • aikuinenmiesneuvoo-

        Eikö teillä siellä pikkukylissä ole muuta tekemistä kuin tapella ja riidellä keskenään? Eletään vuotta 2015. Jos tappelette niin tapelkaa siellä kotonanne. Ei netissä eikä Pattayalla. Juntit.


      • kotkalainenK
        aikuinenmiesneuvoo- kirjoitti:

        Eikö teillä siellä pikkukylissä ole muuta tekemistä kuin tapella ja riidellä keskenään? Eletään vuotta 2015. Jos tappelette niin tapelkaa siellä kotonanne. Ei netissä eikä Pattayalla. Juntit.

        Tällä palstalla ei muuta tehdäkään kuin riidellä ja haukuta, kovasti on vihamielistä " keskustelua ". Miksi näin?


    • rajatkiinni

      kymiläiset pysykööt kymissä

    • Kymiläinen

      Meillä täällä Kymissä on jonkin verran Pattayan kulkijoita ja sana onkin jo alkanut leviämään, että osaavat välttää seuraavilla reissuilla Reiskaa(Raymond`s).
      Kerromme Kotkalaisillekin asiasta.

      • vallatvalkeatvarjelkoot

        Kymiläisen tunnistaa helposti siitä, että kasvatusmetodina on viedä sylilapset karhulan kanjoniin roikkumaan korvista ja katsomaan alla kiitäviä venäläisiä tukkirekkoja. Luonto valitsee kaikkein sitkeimmät hörökorvat jatkamaan kymiläisten umpimätää sukua.


    • Tatjaanarakopaljaana

      Rähisijöitä ja juoppoja ovat valitettavasti Kymiläiset. Itse käyn jatkossa ko. baarissa nyt kun Kymiläiset ovat siirtyneet muualle

      • Kouvolankundi

        Kirjoittaja onkin Lappeenrannasta, koska Tatjaanan noin hyvin tuntee, enpä Kouvolan kundina viitsi samaan baariin Tatjaanan tuttujen kanssa mennä.


    • TikkariOnHyvää

      Maailma on vähän muutakin kuin Lappeenranta, Kymi, Kemi, Kotka, Kouvola ja kumi.
      Nyt tuppukylien sankarit menkääs ja ostakaa vaikka tikkarit ja vertailkaa makuja.

      • MatkailuAvartaaEiKaikkia

        Samaa mieltä, ja Thaimaasta löytyy muutakin kuin Suomi baarit.


    • emmepoikenneet

      Kerran kurkkasimme sisään tuohon baariin ja örveltäviä suomalaisia, osa nuokkumassa ja osa huutamassa. Ei tehnyt mieli räkälään poiketa.

      • ohiKävellyt

        Olen baarissa samanlaista


    • meidänporukka

      Varoittamattakin, emme sinne mene! Hieman leuhkanoloinen isäntä ja päihdyttyään, useinkin nk. Euroopan omistaja.
      Menkööt, jotka viihtyvät.

      • BarMaster

        leidarit = luotsin tikkaat


      • eileidareille
        BarMaster kirjoitti:

        leidarit = luotsin tikkaat

        Ai leidarikin kaiken muun lisäksi?
        Olipa oiva valinta olla menemättä paikkaan, olisi voinut mieheltäni saada kunnolla turpiin, mikäli olisi alkanut kähmimään.
        Meidän kannalta olkoot leidareiden kehto!


      • Raskassarjalainen
        eileidareille kirjoitti:

        Ai leidarikin kaiken muun lisäksi?
        Olipa oiva valinta olla menemättä paikkaan, olisi voinut mieheltäni saada kunnolla turpiin, mikäli olisi alkanut kähmimään.
        Meidän kannalta olkoot leidareiden kehto!

        Juu ja sitten joku juoppo kaatuu lyönnin vuoksi ja lyö päänsä rapunkulmaan. Miehesi saa 25 vuotta taposta tuomion thai-vankilassa ja kuolee tuberkuloosiin viiden vuoden päästä unohdettuna luurankona ja se siitä sankarillisesta turpiin vetämisestä. Ei olisi eka kerta. Väkivalta ei ole koskaan sankaruutta. Se on vain väkivaltaa.
        Kehässä punnitaan taidot ja sodissa. Ei baareissa.


      • eiReiskaan
        Raskassarjalainen kirjoitti:

        Juu ja sitten joku juoppo kaatuu lyönnin vuoksi ja lyö päänsä rapunkulmaan. Miehesi saa 25 vuotta taposta tuomion thai-vankilassa ja kuolee tuberkuloosiin viiden vuoden päästä unohdettuna luurankona ja se siitä sankarillisesta turpiin vetämisestä. Ei olisi eka kerta. Väkivalta ei ole koskaan sankaruutta. Se on vain väkivaltaa.
        Kehässä punnitaan taidot ja sodissa. Ei baareissa.

        Leidarin tappamisesta kannattaa tuo 25v istuakin, vaikka siellä kuuluisassa Bangkok Hiltonissa.
        Loppuuhan silloin yksi leidaribaarikin.


      • growUpboy-
        eiReiskaan kirjoitti:

        Leidarin tappamisesta kannattaa tuo 25v istuakin, vaikka siellä kuuluisassa Bangkok Hiltonissa.
        Loppuuhan silloin yksi leidaribaarikin.

        Tulisi äitiä ikävä sinullekin raappahousulle ja saisit sitä kammoksumaasi poikarakkauttakin kosolti sellissä. Turhat inisijät aina uhoavat ja sitten kun tulee pataan niin esittävät uhria. Kasva aikuiseksi.


      • EiKannataedesYrittää
        eileidareille kirjoitti:

        Ai leidarikin kaiken muun lisäksi?
        Olipa oiva valinta olla menemättä paikkaan, olisi voinut mieheltäni saada kunnolla turpiin, mikäli olisi alkanut kähmimään.
        Meidän kannalta olkoot leidareiden kehto!

        Jos Thaimaalaista lyöt, oli leidari tai ei baarissa lopputulos on se että sinä putoat kuin Tony Halme.


    • TomiJuhana

      Rahattomia juoppoja ja öykkäreitä ovat Kouvolassa ja Kotkassa jne. Näitä ei pitäisi päästää thaimaassa muuta kuin Seven Eleveniin

    • Zaphodbbx

      Useasti käynyt syömässä, ruoka hyvää.... Suomalainen Thaimaassa tehty,... Thaimaan materiaalista, taitaa saada myös hk:n sinistä, jos oikein muistan, ei halvin kylläkään... Kotkalaisvastaisuutta en ole havainnut, räkänokat lentävät kyllä pihalle...

    • mikä-vitun-kemi

      Maantiedon tunnilla ei edes opetettu mikä on kemi ja missä. Onko se joku kirkonkylä, lampi, sieni vai eläin? Miksi se ei pääse baariin se kemi?

    • TomiJuhana

      Kotkalaisille ja Kouvolalaisille voisi olla oma baari, jossa voisivat örveltää rauhassa esim Rahtari baari. Siellä olutkin on sopivan halpaa 50 THB

      • bisnesmiehiä

        10 bahtin katteella myyminen on huimaa bisnestä. Siitä kun vähentää työluvat, tilavuokrat, sähköt, vakuutukset, palkat, asumiset, kulkuneuvot sun muut niin ei tule kuin 2000 euroa turpaan joka kuukausi.


      • äveriäsKotkalainen

        TomiJuhana onkin eräs Suomen tyhmimmistä miehistä, jos nyt mieheksikään voi sanoa, tuota paskahousua, joka ei Thaimaahan koskaan kellarinloukostaan pääse.
        Rahaton nilkki, jolla ei mammonaa koskaan tule olemaankaan ja siellä äidin vuokraamassa kellarinloukossa aikaansa viettää, lukien ilmaisia mainoslehtisiä ja haaveillen Thaimaasta.


      • Kotkassaasuujuntti
        äveriäsKotkalainen kirjoitti:

        TomiJuhana onkin eräs Suomen tyhmimmistä miehistä, jos nyt mieheksikään voi sanoa, tuota paskahousua, joka ei Thaimaahan koskaan kellarinloukostaan pääse.
        Rahaton nilkki, jolla ei mammonaa koskaan tule olemaankaan ja siellä äidin vuokraamassa kellarinloukossa aikaansa viettää, lukien ilmaisia mainoslehtisiä ja haaveillen Thaimaasta.

        Kotkalaiset on ihan pelleporukkaa. Kotkan poikii, ilman siipii... YÖK mitä juntteja ja juoppoja


    • TomiJuhana

      Äveriäälle Kotkalaiselle (äveriäs tarkoittaa Kotkassa 1200 Euron kuukausituloja) tiedoksi semmottista, että olen ollut Pattayalla ja jopa juonut oluen Rahtari baarissa...siitä tiedän tuon hinnan

      • pysyhänkellarinloukossa

        Voi poika riepu, vai aivan oluen juonut Rahtari baarissa, minä sattumoisin olen Pattiksella ollut jo kun sinä isäsi housuissa kuljeksit mukana...
        Vai on sinulla 1200 € kuukausitulot, minulla moninverroin isommat!
        Tällaisia köyhiä luteita joudumme me varakkaat elättämään, kuin TJ.


      • TomiJuhana
        pysyhänkellarinloukossa kirjoitti:

        Voi poika riepu, vai aivan oluen juonut Rahtari baarissa, minä sattumoisin olen Pattiksella ollut jo kun sinä isäsi housuissa kuljeksit mukana...
        Vai on sinulla 1200 € kuukausitulot, minulla moninverroin isommat!
        Tällaisia köyhiä luteita joudumme me varakkaat elättämään, kuin TJ.

        Enpä usko...oikeasti varakkaiden ei tarvitse kehuskella tuloillaan. Otappa tästä poju mallia Tomi Juhanasta...voi alkaa aurinko paistamaan Kotkalaiseen risukasaan


      • vittumainenexkotkalainen
        TomiJuhana kirjoitti:

        Enpä usko...oikeasti varakkaiden ei tarvitse kehuskella tuloillaan. Otappa tästä poju mallia Tomi Juhanasta...voi alkaa aurinko paistamaan Kotkalaiseen risukasaan

        tomijuhana, huomaatko että kirjoitan nimesi pienellä, arvaatko miksi, jos et olen siihen syytön, arvaatko mitä minäkin asuin Kotkassa, 21 vuotiaaksi jolloin muutin Helsinkiin, arvaas missä nyt asun oikein Thaimaassa, jonne sinunlaisella on tuskin koskaan mahdollisuuksia, koska jos sinusta 1200 euroa on paljon rahaa kuten totesit, niin silloin tuskin silloin sinun tulosi ovat murto-osa tämän varakkaan kotkalaisen tuloista, ja luulen että sinun tapauksessa maksajana on vielä paikallinen sosiaalitoimisto, kun olet pitkäistyötön, arvaa vielä muuten mitä, luulen että asut Jakomäessä, ja ainoat ystäväsi ovat paikallisten pystisten kanta jengi, ei muuten mutta kun heille leveilet Thaimaa matkoistasi, kyllä jokainen "kaverisi" tietää ettet ole koskaan Thaimaassa käynytkään mutta esittävät uskovansa juttujasi koska tietävät myös että sairasta aidsia, ja pahamieli ei ole hyväksi AIDS potilaalle, olet tietysti selittänyt että sait aidsin Thaimaasta, mutta tiedän totuuden, sait sen siltä Jakomäesstä kotoisin olevalta tyttöystävästäsi, joka oli vielä kaikenlisäksi narkkari, tietysti tämä tarina on keksitty, mutta totta se voi myös olla...


      • TomiJuhana
        vittumainenexkotkalainen kirjoitti:

        tomijuhana, huomaatko että kirjoitan nimesi pienellä, arvaatko miksi, jos et olen siihen syytön, arvaatko mitä minäkin asuin Kotkassa, 21 vuotiaaksi jolloin muutin Helsinkiin, arvaas missä nyt asun oikein Thaimaassa, jonne sinunlaisella on tuskin koskaan mahdollisuuksia, koska jos sinusta 1200 euroa on paljon rahaa kuten totesit, niin silloin tuskin silloin sinun tulosi ovat murto-osa tämän varakkaan kotkalaisen tuloista, ja luulen että sinun tapauksessa maksajana on vielä paikallinen sosiaalitoimisto, kun olet pitkäistyötön, arvaa vielä muuten mitä, luulen että asut Jakomäessä, ja ainoat ystäväsi ovat paikallisten pystisten kanta jengi, ei muuten mutta kun heille leveilet Thaimaa matkoistasi, kyllä jokainen "kaverisi" tietää ettet ole koskaan Thaimaassa käynytkään mutta esittävät uskovansa juttujasi koska tietävät myös että sairasta aidsia, ja pahamieli ei ole hyväksi AIDS potilaalle, olet tietysti selittänyt että sait aidsin Thaimaasta, mutta tiedän totuuden, sait sen siltä Jakomäesstä kotoisin olevalta tyttöystävästäsi, joka oli vielä kaikenlisäksi narkkari, tietysti tämä tarina on keksitty, mutta totta se voi myös olla...

        Hakeudu hoitoon. Nopeasti


      • vittumainenexkotkalainen

        Ystävä hyvä olen hakeutunut, milloin sinä...


      • tiedäntapauksen
        TomiJuhana kirjoitti:

        Hakeudu hoitoon. Nopeasti

        Voimme vain ja ainoastaan tehdä yhden johtopäätöksen tämän normaalia tyhmemmän TomiJuhanan kirjoituksista: Hänhän on täysi ääliö, eikä koskaan tule Thaimaahan pääsemään, sieltä Jakomäestä.
        Viimeisten tietojen mukaan on jo saanut hoitoa hulluuteensa ja miettivät nyt pitäisikö sulkea kokonaan mielisairaalaan, josta on toisinaan, kuten nyt, vahingossa saanut kotilomaa.
        Toivon todella, että parantuisit yhteiskuntakelpoiseksi yksilöksi.


      • TomiJuhana
        tiedäntapauksen kirjoitti:

        Voimme vain ja ainoastaan tehdä yhden johtopäätöksen tämän normaalia tyhmemmän TomiJuhanan kirjoituksista: Hänhän on täysi ääliö, eikä koskaan tule Thaimaahan pääsemään, sieltä Jakomäestä.
        Viimeisten tietojen mukaan on jo saanut hoitoa hulluuteensa ja miettivät nyt pitäisikö sulkea kokonaan mielisairaalaan, josta on toisinaan, kuten nyt, vahingossa saanut kotilomaa.
        Toivon todella, että parantuisit yhteiskuntakelpoiseksi yksilöksi.

        Tuskin kuitenkaan tiedät TomiJuhanaa, vaikka olen ns puolijulkkis Pattayalla. Btw noin 40 käyntiä Pattayalla. Noihin väitteisiisi täytyy vain sanoa, että yleisesti tiedettyjen faktojen listaaminen eli Kotkalaiset on juoppoja ja rahattomia öykkäreitä ei liity mitenkään mielenterveyteen.
        Ps olen Kannelmäestä


      • Vittumainenexkotkalnen

        Tulee tämä tomijuhanan kirjoituksista mielen vainion biisi panamankonsuli, Junnukin oli kotkalainen samoin kun Tanin Repe, jotka kirjoitan isolla alkukirjaimella, mitenhän monta kertaa minä olen täällä Pattayalla käynyt, kun olen muutaman vuoden, asustellut... Kaksi vaiko jopa 360x2 kun tuppaan käymään keskustassa päivittäin, milloin missäkin asioilla, yleensä ruokaostoksilla...

        Tämä tomijuhana voisi vaikka kertoa että missä tuo kyseinen keskusta, oikeastaan on, käsittääkseni se ei kuitenkaan ole kävelykadulla... Luulen kyllä että tämä tomijuhana ei ole koskaan edes käynyt pattiksella, kun on vielä kertomansa mukaan oikein puolijulkkis, minäkin tunnen sieltä about 100 suomalaista, enkä koeolevani minkäänlainen, muutakuin tavallinen kaduntallaaja...


      • TomiJuhana

        Minulle keskusta on siinä Central Festivalin kohdilla. Tietenkään joku kotkalainen heinähattu, joka asuu Pattayan laitakaupungilla, ei minua tunne. Enkä edes noteeraa kotkalaisia mie ja sie määkijöitä. Kerran Best Cornerissa oli joku mie sie tyyppi, hirveetä kuunneltavaa


      • Riitapukareille
        TomiJuhana kirjoitti:

        Minulle keskusta on siinä Central Festivalin kohdilla. Tietenkään joku kotkalainen heinähattu, joka asuu Pattayan laitakaupungilla, ei minua tunne. Enkä edes noteeraa kotkalaisia mie ja sie määkijöitä. Kerran Best Cornerissa oli joku mie sie tyyppi, hirveetä kuunneltavaa

        Paikalliset puhuu Pattaya Nya Pattaya Klang Pattaya Tai. Kysymys: Mihin Walking Sreet kuuluu ja mihin Jomtien kuuluu.


      • Vittumainenexkotkalainen
        TomiJuhana kirjoitti:

        Minulle keskusta on siinä Central Festivalin kohdilla. Tietenkään joku kotkalainen heinähattu, joka asuu Pattayan laitakaupungilla, ei minua tunne. Enkä edes noteeraa kotkalaisia mie ja sie määkijöitä. Kerran Best Cornerissa oli joku mie sie tyyppi, hirveetä kuunneltavaa

        En tiedä luulen ettei sitä olekkaan, kun Thaimaan kaupunki suunnittelu perustuu lähes jokapaikassa pääkatuun jonka ympärille kaupunki pikkuhiljaa rakentuu, jos asun 6 kilsaa delfiinipatsaalta, ja voin lohduttaa sinua että olen täysin menettänyt Karjalan murteen, koska muutin pois kotkasta koulun ja töidenperässä nuorena. Sinut voisi taas jakomäkeläisenä nähdä, todella landepaukkuna, vaikka kuinka pyörittelee karttapalloa sijaintisi on vähintäänkin perseestä asut jossain mäellä, eikä väittämäsi kannelmäki ole sen kummempi...

        Toista on tämä Thaimaa, keskiviikkona ajelin Bangkokiin, käytiin vaimon kanssa Ikeassa, ja Bangkokissa on about 8 miljoonaa asukasta, eli enemmän kuin koko Suomessa on populaa, tämä antaa mukavasti mittakaavaa, kun alle 100 kilsanpäässä on metropoli, ja sinä sanoit että minä asun laitakaupungilla... Vaikka asuisit mannerheimin tiellä et vieläkään asuisi missään... Eli kannattaa muistaa mittasuhde...

        Vielä tuosta Pattayan keskustasta, varmaa on että se ei missään tapauksessa sijaitse lähelläkään turistialueita, vaan monen monta kilsaa sisämaahan päin, voi olla itseasiassa että asun varsin lähellä keskustaa...

        Arvaa muuten miksi kysyin tuosta keskustasta, kaikki jotka luulevat jotain asioista tietävänsä ehdottelevat tuon suuntaista kun ehdottelit, mikä taas puolestaa kertoo että olet nähnyt kertomallasi 40 kerralla ainoastaan bussin ikkunasta ohikulkevaa kaupunkia, ja koko reissusi ajan olet istunut Ilén baarissa tai avaajan mainitsemassa baarissa... Eli toimit tarkalleen samoin kun toimit täällä Suomessa jakomäen pystiksissä, joten olet juuri niin tyhmä kun täällä on kerrottukin.... Ja tuosta riemusta vielä maksat


      • mäRepeen
        Vittumainenexkotkalainen kirjoitti:

        En tiedä luulen ettei sitä olekkaan, kun Thaimaan kaupunki suunnittelu perustuu lähes jokapaikassa pääkatuun jonka ympärille kaupunki pikkuhiljaa rakentuu, jos asun 6 kilsaa delfiinipatsaalta, ja voin lohduttaa sinua että olen täysin menettänyt Karjalan murteen, koska muutin pois kotkasta koulun ja töidenperässä nuorena. Sinut voisi taas jakomäkeläisenä nähdä, todella landepaukkuna, vaikka kuinka pyörittelee karttapalloa sijaintisi on vähintäänkin perseestä asut jossain mäellä, eikä väittämäsi kannelmäki ole sen kummempi...

        Toista on tämä Thaimaa, keskiviikkona ajelin Bangkokiin, käytiin vaimon kanssa Ikeassa, ja Bangkokissa on about 8 miljoonaa asukasta, eli enemmän kuin koko Suomessa on populaa, tämä antaa mukavasti mittakaavaa, kun alle 100 kilsanpäässä on metropoli, ja sinä sanoit että minä asun laitakaupungilla... Vaikka asuisit mannerheimin tiellä et vieläkään asuisi missään... Eli kannattaa muistaa mittasuhde...

        Vielä tuosta Pattayan keskustasta, varmaa on että se ei missään tapauksessa sijaitse lähelläkään turistialueita, vaan monen monta kilsaa sisämaahan päin, voi olla itseasiassa että asun varsin lähellä keskustaa...

        Arvaa muuten miksi kysyin tuosta keskustasta, kaikki jotka luulevat jotain asioista tietävänsä ehdottelevat tuon suuntaista kun ehdottelit, mikä taas puolestaa kertoo että olet nähnyt kertomallasi 40 kerralla ainoastaan bussin ikkunasta ohikulkevaa kaupunkia, ja koko reissusi ajan olet istunut Ilén baarissa tai avaajan mainitsemassa baarissa... Eli toimit tarkalleen samoin kun toimit täällä Suomessa jakomäen pystiksissä, joten olet juuri niin tyhmä kun täällä on kerrottukin.... Ja tuosta riemusta vielä maksat

        Onpa palstalla tietäväistä porukkaa. Klang tarkoittaa keskustaa ja delfiini liikenneympyrä ei ole keskustassa. Nya pohjoinen Tai etelä. Taas nähtiin suomibaari pellejen riitelyä kenellä suurin haba, ootte te pellejä. Kotkan poika ja hesalainen joka kulkee srågella himaan. Toinen sentään myönsi ettei tiedä missä keskusta on.


      • MäRepeen

        Korjaan tuli näppis moka ettei joku kusipää innostu stågella himaan.


      • vähänasiaa
        mäRepeen kirjoitti:

        Onpa palstalla tietäväistä porukkaa. Klang tarkoittaa keskustaa ja delfiini liikenneympyrä ei ole keskustassa. Nya pohjoinen Tai etelä. Taas nähtiin suomibaari pellejen riitelyä kenellä suurin haba, ootte te pellejä. Kotkan poika ja hesalainen joka kulkee srågella himaan. Toinen sentään myönsi ettei tiedä missä keskusta on.

        Keskusta on mueang ja pohjoinen on nua, ei nya. Klang tarkoittaa kulkuväylää ja päätietä myös. Keskustan määritelmä on ihan hatusta vedetty. Google mapsin mielestä se on 13/3:n ja second streetin kulmassa.
        Mitähän merkitystä näillä tietokilpailuilla on ylipäätään matkailuun? Huomannut usein että paikalliset yrittäjät tuntevat kaikkein huonoiten kaupunkinsa. Pyörivät samoilla nurkilla aina ja ovat aina töissä. Englanninkieliset käännökset vaihtelee sen mukaan miten kukakin kääntäjä sen thaikielestä kuulee.
        Kysäisepäs huviksesi kymmeneltä paikalliselta että missä on Pattayan keskusta. Saat kymmenen eri vastausta. Mopotaksimieheltä kyseltiin missä on sähkölaitoksen konttori. Opasti Nakluaan jossa kävi ilmi että kyseinen konttori oli vieressämme siinä mopotaksimiehen selän takana. Thaikku kun ei koskaan sano ettei tiedä. Ehkä tuo asenne on tarttunut suomalaisiinkin.


      • TomiJuhana
        MäRepeen kirjoitti:

        Korjaan tuli näppis moka ettei joku kusipää innostu stågella himaan.

        Stoge on juna ja spora on ratiovaunu...


      • 6polvenStadilainen
        TomiJuhana kirjoitti:

        Stoge on juna ja spora on ratiovaunu...

        Kerro mikä on skuru? Meneekö spårat Kannelmäkeen? Sehän on melkein maaseutua.


      • tiedoksivaanjaopiksi
        vähänasiaa kirjoitti:

        Keskusta on mueang ja pohjoinen on nua, ei nya. Klang tarkoittaa kulkuväylää ja päätietä myös. Keskustan määritelmä on ihan hatusta vedetty. Google mapsin mielestä se on 13/3:n ja second streetin kulmassa.
        Mitähän merkitystä näillä tietokilpailuilla on ylipäätään matkailuun? Huomannut usein että paikalliset yrittäjät tuntevat kaikkein huonoiten kaupunkinsa. Pyörivät samoilla nurkilla aina ja ovat aina töissä. Englanninkieliset käännökset vaihtelee sen mukaan miten kukakin kääntäjä sen thaikielestä kuulee.
        Kysäisepäs huviksesi kymmeneltä paikalliselta että missä on Pattayan keskusta. Saat kymmenen eri vastausta. Mopotaksimieheltä kyseltiin missä on sähkölaitoksen konttori. Opasti Nakluaan jossa kävi ilmi että kyseinen konttori oli vieressämme siinä mopotaksimiehen selän takana. Thaikku kun ei koskaan sano ettei tiedä. Ehkä tuo asenne on tarttunut suomalaisiinkin.

        Klaang tarkoittaa keskusta. Nyä pohjoinen Nyä tarkoittaa myös yläpuolella. Kaupunki on mueng.


    • Kkkkkkkkkkkk

      Paska baari Ei tarvi mennä

    • kylläPaarejalöytyy

      jaha, Kukas on saanutkaan porttikiellon Raymondiin ja nyt yskii palstalle

      • hänseon

        Ilmeisesti tuo TomiJuhana, joka on niinkin ahkerasti kirjoittelemassa täällä!
        Todennäköisesti annettu etänä, koska hänhän ei Pattayan iloihin pääse rahattomana, kelan elättinä.


      • TomiJuhana

        En ole saanut porttikieltoa


    • JacobAnselm

      TomiJuhana onkin niitä suomalaisia, jotka eivät muualla kuin Suomibaareissa uskalla kulkea, siis vähän kuin Hui Hain lahkolaiset, silloin milloin vanha äitinsä kukkaron nyörejä raottaa, päästäkseen poikaraukastaan edes hetkeksi eroon, ostamalla valmismatkan Pattayalle pariksi viikoksi!

    • vakiasuja

      Juurikin tuollaisia henkilöitä, kuin TomiJuhana, me vakituiset Pattayalaiset emme kaipaa tänne riesaksemme. Hänhän haukkuu tuntemattomia henkilöitä ja kehuskelee vain itseään, täysi narri, vetäisi hameen päälleen...

    • TomiJuhana

      Eli Kotkan juntti haluaisi miehen pukevan hameen päällensä. Kiihottaako se sua ? Taidat tykätä homostelusta / ladypojista ? Buaha ha ha haa...Kotkalainen homppeli

      • LarsEric

        Kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia, tältä TomiJuhanalta.
        Toivottavasti eivät päästä uudelleen viikonloppuvapaalle mielisairaalasta.


    • eiReiskaan

      Keskustelu eksynyt hieman pääaiheesta!
      Minäkään en aio reiskaan enää poiketa.

    • valosammuvintillä

      kaikki ei oo kymistä = Ei oo kaikki muumit laaksossa

    • Haminalainen

      Haminalaisena olen solidaarinen Kymiläisiä kohtaan ja laistan takuulla tuollaisen isännän paikan!

    • pääsiseroon

      Kymin joutaisi antaa Putinille.

      • pääispäeroonryssästä

        Näin voi kommentoida vain ryssänmielinen Reiskassa istuja!


      • reimondssi
        pääispäeroonryssästä kirjoitti:

        Näin voi kommentoida vain ryssänmielinen Reiskassa istuja!

        kymi ja kymiläiset voi antaa Putinille. ilmatteeksi. sen kun vie pois ja nopeesti.


    • TampereenEki

      Pattayan Suomibaareista surkein ja omistajakin oikea juoppolalli, välttäkää ihmeessä paikkaa.

    • hmmmmmmm

      Eiköhän Ilen baari ja Maikan majatalo ole ne huonoimmat.

    • entoiste

      Kerran kävin, toista en...

    • kierrämmekaukaa

      Kaikenlaisia baarinpitäjiä Pattayalta löytyy, onneksi voimme kaukaa kiertää ala-arvoisen Raymondsin ja luulenpa monen muunkin toimivan samoin!
      Parempia baareja sieltä löytyy yllin kyllin.

    • RaymondINarvostelut

      “Ein Stern leuchtet über Pattaya” 19.07.2015
      “Perfekt” 18.07.2015

      • uberalles

        Todellinen alapään tähti onkin, senhän kaikki paikassa käyneet tietävät!


    • eiSuomibaariin

      Surkea Suomibaari, parempia löytyy monia, joka niissä aikaansa kuluttaa, meidän porukkamme ei.

    • kysyjä

      Onkohan tämä Raymond`s, juurikin se baari missä on heinää saatavilla?

      • Heinämiesok

        Heinähattuja siellä käy. Heinää löytyy muualta.


    • Kyminkalamies

      Hailii happamii, kymin mummon tappamii...
      Pitänee Reiskan rapuille viedä pussillinen Kymin tuliaisia!

      • laistanaterian

        Eikös siellä vähän mädäntyneitä ruokia olekin tarjolla?
        Varmaankin pian Kyminkalamiehen matkan jälkeen kunnolla hapatettuja haileja tarjolla, saa kunnon sapuskat paikalla olijat, minä laistan.


    • Kymiläiset

      Täällä me Kymiläiset nautimme auringosta ja Kotkan meripäivistä, odotellen talven tuloa ja pidempää Pattiksen reissua, jolloin saatamme piipahtaa Suomibaareissakin, mutta Reiskan jätämme väliin.

    • juuripalannut

      Palasimme Pattikselta pari päivää sitten ja poikkesimme Raymondsissakin, toista kertaa ei tarvinnutkaan, paikkahan on juuri sellainen, kuin täällä ovat useat kertoneet.
      Nyt kun paikan tiedämme, uudelleen emme sinne mene.

    • sjsjjjjjs

      ykkösmesta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      75
      3414
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      562
      3210
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      41
      2822
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2072
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      315
      1876
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1855
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1835
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      140
      1460
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1281
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      65
      1260
    Aihe