Spot-a-shop.fi. Onko kukaan käyttänyt?

Mimma9_2

Törmäsin facessa tällaiseen nettisivuun kun www.spot-a-shop.fi. Onks kellään mitään kokemuksia, onks luotettava?

19

4224

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blogspöt

      On kokemusta, kannattaa välttää, on epäluotettava

      • Mimma9_2

        Tilasin sandaalit sandaalit spot-ashopista joka välittu mut zalandon sivuille tekemään ostoksen niin kuin vaikka vertaa.fi tekee. Miten mielestäsi epäluotettava? Sain tilausvahvistuksen Zalandolta ihan normaalisti.


      • 136

        Jotenkin tuo tuntuu epäillyttävältä.


      • MiraK

        Minä ainakin löysin halvimmat Converset tuota kautta ja toimi hyvin :)


      • Mikko.K

        Spot a shop on täysin luotettava. Käytän itse sitä aina ostaessani netistä vaatteita. Sehän siis ei itse myy mitään joten ei ole mitään epäluotettavaa siinä. Se itseasiassa etsii alennuksia luotettavista nettikaupoista jotta saisit aina parasta halvemmalla.


    • Annuli_11

      Olen käyttänyt kerran ja kyllä se on luotettava, ainakin oman kokemuksen mukaan. Palveluhan toimii just silleen et se hakee eri verkkokaupoista tuotteita yhdelle verkkosaitille, mikä on ainakin mun mielestä helpompaa kuin surffailla verkkokauppojen sivuilla erikseen tuotteita metsästämässä... varsinainen ostos tehdään sitten tuotetta myyvän verkkokaupan sivulla ko verkkokaupasta.

      • Tiinakesä

        Lopulta teet tilauksen käyttämällä Zalando tai muu paikka, jossa tuote on todella saatavilla. Joten se on 100% turvallinen ja olen käyttänyt sitä pari kertaa itse.

        www.spot-a-shop.fi


      • Tyytyväinen_spot

        Spot-a-shop on parasta, mitä meikäläisen kaltaiselle satunnaiselle vaateostajalle on tapahtunu! Aina löytyy halvalla hyvää tavaraa. Toihan on vähän niinkun momondo tai ebookers lennoissa, hakee sulle halvimmat sun tarpeeseen kaikilta tarjoajilta...


      • Huo901234569
        Tyytyväinen_spot kirjoitti:

        Spot-a-shop on parasta, mitä meikäläisen kaltaiselle satunnaiselle vaateostajalle on tapahtunu! Aina löytyy halvalla hyvää tavaraa. Toihan on vähän niinkun momondo tai ebookers lennoissa, hakee sulle halvimmat sun tarpeeseen kaikilta tarjoajilta...

        Mietin just tätä spotia ja vähän googlailin, ja löytyi tää ketju! Eikä! Jollain muullakin huonoja kokemuksia! En tykkää tästä sivustosta! Valikoimassa ei näy kaikkia ja itse nettikaupasta löytyi parempia ja halvempia. Epäluotettava tässä mielessä siis. Muutenkin tosi sekava tää spotshop. Jotenki tähän sivustolle on koottu kaikki aletuotteet, joita kukaan ei ole halunnut ostaa. Itse tein pari ostosta tän välityksellä kun olivat muka alesta ja jäi kyllä hiukan pas... maku suuhun :/ en voi suositella tätä! Nää pari tuotetta jääneet käyttämättä ja lojuu kaapissa. Harmittaa etten palauttanut niitä. Melkein 100 e kaivoon. Tarkkana pitää olla jos tätä sivustoa käyttää.... eikä hullaantua alesta joka on täysin kauppojen kikkailua. Ne tuotteet ei tosissaan oo edes edullisempia tms..


      • spottailija
        Huo901234569 kirjoitti:

        Mietin just tätä spotia ja vähän googlailin, ja löytyi tää ketju! Eikä! Jollain muullakin huonoja kokemuksia! En tykkää tästä sivustosta! Valikoimassa ei näy kaikkia ja itse nettikaupasta löytyi parempia ja halvempia. Epäluotettava tässä mielessä siis. Muutenkin tosi sekava tää spotshop. Jotenki tähän sivustolle on koottu kaikki aletuotteet, joita kukaan ei ole halunnut ostaa. Itse tein pari ostosta tän välityksellä kun olivat muka alesta ja jäi kyllä hiukan pas... maku suuhun :/ en voi suositella tätä! Nää pari tuotetta jääneet käyttämättä ja lojuu kaapissa. Harmittaa etten palauttanut niitä. Melkein 100 e kaivoon. Tarkkana pitää olla jos tätä sivustoa käyttää.... eikä hullaantua alesta joka on täysin kauppojen kikkailua. Ne tuotteet ei tosissaan oo edes edullisempia tms..

        Oon ite tilannu tätä spotashopin kautta jo ari vuotta ja ei mitään valittamista. Kyseessähän on sama konsepti kun esim. vertaa.fi tai hintaseuranta, spotashop on vaan alevaatteille. Palutan itse aina yli puolet ostoksistani, mutta jos ei sitä jaksa tehdä niin kannattaa mennä kivijalkaan ;)


      • Miira.L
        Huo901234569 kirjoitti:

        Mietin just tätä spotia ja vähän googlailin, ja löytyi tää ketju! Eikä! Jollain muullakin huonoja kokemuksia! En tykkää tästä sivustosta! Valikoimassa ei näy kaikkia ja itse nettikaupasta löytyi parempia ja halvempia. Epäluotettava tässä mielessä siis. Muutenkin tosi sekava tää spotshop. Jotenki tähän sivustolle on koottu kaikki aletuotteet, joita kukaan ei ole halunnut ostaa. Itse tein pari ostosta tän välityksellä kun olivat muka alesta ja jäi kyllä hiukan pas... maku suuhun :/ en voi suositella tätä! Nää pari tuotetta jääneet käyttämättä ja lojuu kaapissa. Harmittaa etten palauttanut niitä. Melkein 100 e kaivoon. Tarkkana pitää olla jos tätä sivustoa käyttää.... eikä hullaantua alesta joka on täysin kauppojen kikkailua. Ne tuotteet ei tosissaan oo edes edullisempia tms..

        Siinä vaiheessahan se on sen tuotteen myyjän vika jos tuotteet olivat huonoja. Eikä varmastikkaan näy jokaista tuotetta mitä etsit jos se ei ole sillä hetkellä alessa


    • Muffendale
    • Zombiesmurffi

      Usein esim. Stockmann ilmoittaa alennuksista kaikille tuotteille niin, että alla on teksti "ei koske canada goosea". Tämä sen vuoksi, että niitä ei saa myydä alennuksella. Saman tiedon sain myös partioaitasta. Menee kuulemma heti myyntiluvat jos laittaa aleen.

    • Ninnula

      Siis eihän tää spot a Shop oo itte kauppa vaan enemmänkin hakukone mistä löytää aletuotteita eri verkkokaupoista. Mä löysin ainakin pari hupparia alella joita en kyl bongannut suoraan zalandosta

    • Runos

      Olen kerran erehtynyt käyttämään sport - a. - shop: in palveluita
      Hyvin epämääräinen yrittäjä kyseessä.
      Rapi käyttää itse naisten vaatteita.
      Ja ei osaa edes kirjoittaa.
      Nuuskii palautettuja naistenvaatteita = perverssi

    • Muualta

      Tämä firma ottaa jokaisesta ensimmäisestä tilauksesta tiedon mukaan 20% tilauksen loppusummasta. seuravista tilauksista vähemmän. Tästä syystä liikevaihtoon niin iso! Nettitilaajia riittää maailmalla....

    • Anonyymi

      Onko mennyt konkkaan viime vuonna

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      101
      1497
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1064
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      976
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      877
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      822
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      654
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe