Paljonko muut emmenaiset olette lihoneet?

tanja134kg

Heippa hei!

Paljonkos muut emmenaiset olette lihoneet sarjan aikana?
Itsellä 10 vuotta emmeä takana ja lähtöpaino oli 76kg, nyt painoa kun eilen punnitsin niin 134:)
Vaihdoin 10 vuotta sitten tukkamuotini lyhyeen malliin, on niin nuorekas olo ja helppo pestä.

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ylilautaraxutenu2000

      Oletko taas ylilaudalla suunitellut trollailua? Onnea provosointi yrityksiin, tuskin kukaan jaksaa enään vastata.

      • emmevalas

        Silti itse vastasit?
        Vastasitko syömisen lomassa?


      • EinariNari300g

        Tule tänne niin syön sinut. Ihmslihaa paistettuna, nam!


    • EinariNari-280kg

      200kg, seuraavaksi syön tämän ketjun aloittajan.

    • ApuaLöytyy
    • EdFarmerIsBack

      https://ylilauta.org/televisio/31048812 '' Olisko nyt servauksen paikka'' Yritit mutta olit kyllä harvinaisen huono trolli, näki helpost mitkä viestit oli sinulta kun et edes oppinut pilkun käyttöä ja viestit olivat aina samanlaisia, no harjoittelu tekee mestarin jos tuommoisesta saa nautintoa :) Oho nykyään osaat jopa käyttää pilkkua! Prkl sentään :D

    • ex-pistemies

      En ole nainen mutta olen laihtunut emmerdalen aikana 40 kiloa =D

    • SaankoVastauksen

      Minua ihan kiinnostaa että miksi olet ottanut lihavat naiset kiusan kohteeksi? Mitä me he on tehny sulle? Miten et o samalla ottanu lihavat miehet, tummaihoiset, muut ulkomaalaiset, vammaiset, lyhyet, pitkät kiusan kohteeksi? Onko sinulla ollut lihava naisopettaja joka oli ilkeä, tai lihava äiti joka ei antanut rakkautta? vai mistä pientä ressua puristaa kun aina sama ryhmä kohteena? Ihan mielenkiinnosta kysyn.

    • railixxxx

      Harmittaa että emmeä ei tällä viikolla tule, mutta onneksi mies toi pahvilaatikollisen lihapiirakoita kun sen veli on töissä kyseisiä ihanuuksia tekevässä tehtaassa. Muutama lihapiirakka ja sen kyytipojaksi tuopillinen sulaa voita niin nam!

      Itse aion käyttää myös aikani netissä haukkuen hoikkia ja kauniita naisia.
      Myös kaikki bikini-uutiset saa minutv raivon valtaan, mutta nyt jääkaapille ja tarkastamaan nettipalstat joille voisin katkerasti taas provosoitua.

      Koittakaa jaksaa te muut lihavat ja lyhyttukkaiset emmenaiset!

      • mmmn

        Tulen puristamaan äitisi mehevää persettä kohta trolli :)


    • tanjaleggins

      Itse ainakin kannan näyttävän varteni 155cm ja 98kg ylpeydellä.

    • Esjonne99

      Nyt on kyllä pärinä meno! Vois avata toisen es purkin kohta.

    • tanjuliinisöpöx
    • Esjonne99

      Ei pysty, meil on lanit.

    • entinen_ylipainoinen

      Tulin vain ilmoittamaan, että tykkään syödä ihan kauhiasti vaahtokarkkeja. Syön yleensä kilon säkin jakson aikana. Lisäksi menee paketillinen voimariiniä niinku palanpainikkeena. Viime kuussa lähti noin 5 kiloa tuolla dieetillä.

      Hyvin se veri vaa juoksoo hyvin rasvatuissa suonissa.

    • riitta-kaarinaxxxxl

      Itse vaihdoin oivariinin keijuun kun mies haukkui lihavaksi!
      Terveisin toinen kanssa paketista suoraan syöjä.

      • entinen_ylipainoinen

        Onko tosiaan keveämpää? Kun ei maultaan ole niin "voimainen". Muutenhan vetäisin raakaa voita suoraan kääreestä, mutta sen pitäisi antaa vähän aikaa sulaa pöydällä ennenkuin sitä pystyisi suoraa suuhun mättämään kun on kovanpuoleista..

        Oletko kokeillut koskaan "uppokeittää" margariiniä ruokaöljyssä?
        Voin sanoa, että on oikeasti hyvää, ja terveellistä. Kannattaa välttää kovia rasvoja.


    • JonneEs99

      Ostin uudet sairaan nopeat lasit ja liekkipipon, nyt oon k5

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3481
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      185
      1567
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1297
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      145
      1162
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      853
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      825
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      794
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      789
    9. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      48
      786
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    Aihe