Nainen iskee silmänsä varattuun mieheen

sfdfsdfgdfg31

Minulle miehenä on käynnyt muutaman kerran niin, että istunpuolisoni kanssa vaikka kahvilassa. Sitten viereiseen pöytään istuu nainen, joka alkaa silmäpelin ja tekee kaikkensa, jotta kiinnostuisin.
Mitä te naiset ajattelette tässä tilanteessa. Että mies sanoo omalle puolisolleen, se on nyt terve ja lähtee tuntemattoman mukaan.

18

337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1719

      Kaitpa huomion saaminen varatulta mieheltä on kaksin verroin palkitsevampaa naiselle ja ruokkii näiden narsistista luonnetta.

      • anapala

        Voijesus. Oot huippu.


    • Niin.se.vaan.on

      Onneksi !! ette naiset iske poikamiehiin!!! koska saattaa olla niinkin että "SE" poikamies saattaa olla varakaskin,mutta ei kelpaa kenellekkään naiselle.

    • Flirttikomiikkaako

      Kerran menin mieheni kanssa pizzeriaan viikonloppuiltana yhteisen elokuvaillan jälkeen.
      Pizzeriassa työskentelevä nuori neitokainen järjesti melkoisen shown. Hän tuijotti miestäni silmiin ja vaivasi pizzataikinamöykkyä korostuneen hidastetusti huuliaan lipoen. Samaan aikaan radiosta alkoi kuulua joku biisi, en muista mikä ja nainen kävi vääntämässä radion isommalle ja jatkoi keikkumistaan silmän naulittuina mieheeni pizzaa leipoen. Täytteiden laittaminen pizzan päälle oli oma korostunut näytöksensä.
      Olin ensin ihan ällikällä lyöty, että mitä tapahtuu. Sitten olin kiusaantunut naisen puolesta ja sitten meidän puolestamme. Mieheni vain virnuili ja katseli toimitusta ja lopulta minun piti pidättää naurua, sillä se oli kyllä melko röyhkeä ja siten aika koominenkin tilanne. En alkanut nauramaan, koska tarkoitus ei ollut kuitenkaan nolata tätä neitokaista puuhassaan. En ole mustasukkaista sorttia ja vaikka nainen oli pizzan leivonnassaan taidokas kaikkinensa, niin lähinnä meille molemmille irtosi tuosta hyvät naurut ja huumoria.

      Eräässä toisessa tilanteessa, kun meillä on tapana käydä saman ostoskeskuksen kaupassa aina ruokaostoksilla, niin laitoin merkille, että eräs puolituttuni, sinkkunainen, alkoi aina kaupassa ollessamme tuijottaa miestäni. Juuri sellainen kiimainen tuijotus ja flirttaileva ote. Sekin oli aluksi hämmentävää, että mitä ihmettä tuo nainen tekee, kunnes tietenkin ymmärsin mistä oli kyse. Minusta se on lähinnä sekä koomista, kun nainen toimii näin, että jotenkin myös surullista. Mutta ei se muuten mitenkään kosketa. Ja jos siellä on joku mielenkiintoinen joskus flirttailemassa miehelleni, niin siitä vaan liitäkööt onnensa luokse, jos se siellä odottaa valmiiksi katettuna =D

      • fantasiaa_vain

        Tai sitten se vaan tanssahteli omaksi ilokseen. Joillain varatuilla naisilla on joskus hassuja kuvitelmia siitä, miten kaikki yrittävät hänen miestään. Ehkä se mukavasti korottaa omaa itsetuntoa ajatella, että on napannut tosi halutun miehen.


    • Olen itse 20v bi-poikamies ja meikäläistä ei ainakaan haittaa jos poika- tai tyttökaveri saa vierailta huomiota. Musta se on hyvä homma ja tekee itsetunnollekin hyvää. Jos joku pizzan pyörittäjä tarjoisi seurustelukumppanilleni shown, niin antaisin varmasti tippiä ja kiittäisin hyvästä palvelusta.

      Niin kauan, kun on tunteita ja innostusta olla meikäläisen kanssa vielä yhdessä, niin puolestani saa kumppani käydä vaikka vieraissa. Kunhan vaan välittää vielä minustakin ja kertoo tietenkin parhaat palat seikkailusta kotona.

      Moni tyttö ja poika kenen kanssa on yhdessä oltu, niin ihmettelee ja luulee, etten ole heistä tarpeeksi kiinnostunut kun pidän heitä niin ''löysällä hihnalla'', mutta omasta mielestäni haluan vain heille hyvää ja kokemusrikasta elämää.

      • Totuudenkertojatar

        Tää on just se juttu! NÄin mäkin ajattelen. Mitä suotta olla turhan mustis yhtään kenestäkään. Epävarmuutta, toki ihan luonnollistakin, osoittaa jos joka pikku jutusta alkaa vetämään herneet nekkuun. Minäkin nautin kun miestä huvittaa jonkun miekkosen minua kohtaan osoittama "kiinnostus", samoin toisinpäin. Ihan helmeä on pottuilla puoliskolle siitä miten kaikki on kimpussa/toinen on kaikkien kimpussa. missä ihmiset teidän huumorintajunne on? Miksette nauti elämästä?


    • vievättoiseltakin

      Lessut ovat ovelia kun on rahasta kyse.

    • Totuudenkertojatar

      Hahhaa! Olette joutuneet vedonlyönnin uhreiksi! tuo kuulostaa jus tyypilliseltä jutulta, tyttöin kesken jutellaan kuinka helppo on iskeä varattu ja sitten tehdään se veto... tarvitseeko enempää kertoa. ;) Sitten erikseen on ne ihmiset jotka kuvittelee että jokainen asiakaspalvelijan ystävällisyysele tai random vastaantulijan iloisuus on pelkkää iskemistä. Herätkää todellisuuteen! Ihan kaikki suomalaiset ei kuitenkaan jaksa olla niitä perus "tuijotan vain eteeni ettei kukaan luulisis vahingossakaan mitään" -tyyppejä.

    • voinkuvitella

      mitähän kaikkea tulevaisuus tuokaan, huumorilla

    • Nainenisollanllä

      Vaikea uskoa mitä kirjoitit alkuperäinen. Kait sen verran vanhanaikainen etten vieläkäkään usko siihen 100%:sti että naiset todella menevät esim. ravintolaan etsimään seksiä, kuten jotkut miehet näin väittävät. Se, että tunnet itsesi ns. isketyksi voi johtua ihan Omasta Itsestäsi ja ajatusmaailmastasi.

      • 19plus19

        No tota... kyllä naisetkin menevät hakemaan pelkkiä panoja. Tervetuloa 2000-luvulle, oli tätä jo kauan sitä ennenkin. luultavasti ennen kuin olet syntynyt. Ja minä olen nainen, joten ei nyt ole "joidenkin miesten" väittämää. Miten muuten luulet että miehet niitä panoja löytävät? Ja turha väittää että naiset tulisivat höplästä vedetyiksi, kyllä se on tiedossa että hetken huumaa molemmat haluaa tai sitten jos osuu kivasti niin pidempi panosuhdekin käy.


    • Onhanniitä

      Istuin kerran poikaystäväni kanssa ravintolassa. Kun hän poistui käymään vessassa kaksi nättiä tyttöä toisesta pöydästä tuli luokseni ja sanoi miten ihmeessä noin ruman näköinen nainen on saanut tuollaisen miehen. Olin aivan äimänkäkenä. Sanon vaan "sen kun pidätte hänet vaan". Poikaystäväni tultua takaisin lähdin itse käymään vessassa, enpä tiedä olivatko hänellekin jutelleet. Mutta sinne jäivät ja en ole heitä muistellut ennen kuin nyt kun luin tätä juttua.

    • huomannut

      Mun muija on ärtyneen näköinen jo valmiisk, ei uskalla naiset pitää silmäpeliä. Yksin ollessani ilmenee kyllä kiinnostusta.

    • käsittämätöntä

      Miksi mies hylkää oman lapsensa ja alkaa huolehtiman jonkun muun lapsista? Tätä ei tee nainen. Luonnonvastaista.

      • niin_no_joo

        Suurin osa lastensa tappajista on naisia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe