Ja haukutte virolaisia huoriksi???

Nainen Virosta

Olette uskomattoman uskotton kansa!!!! Katsokaa peiliin!!! Ja olette ottaneet tehtäväkseen hourittella virolaista naista. Ei se , kun nainen näyttää Naiselta, ei tarkoitta, että on saatavissa. Me vaan huolehtime ulkonäöstämme ja sellainen on kultuurimme ollut!! Pieni flirtti on elämän suolaa. Valitettavsti kyllä on maksullisia naisia, mutta silloin on rahapula kysessä, mitä käytettään hyväksi. Sikamaista. Naiset huorittelevat naisellisiä virolaisia naisia kateellisinä ja miehet käyttävät ilotaloja ja maksavat suojattomasta seksistä - kuulemma. Ja mitä totistaa tämä palsta kokonaisena......... Suosittelen Eestissa lukemiseksi pohjoisnaapurin moraalista. Heh!

40

7255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies

      En minä ainakaan ole ikinä pitänyt kaikkia virolaisia naisia huorina, virolaisia huoria kylläkin. Pidän kyllä suomalaisiakin huoria huorina, mutta tiedän myös sen että suomalaisetkaan naiset eivät ole kaikki huoria. Pieni flirtti todellakin piristää, siinä et voisi olla enempää oikeassa. Ehkäpä olet saanut vähän huonon kuvan suomalaismiehistä jos olet nähnyt vain tallinanristeilyltä tulevia kännisiä miehiä jotka ovat itse etsimässä juuri näitä maksullisia naisia sieltä?

      • Kiitos

        Kiitos vastauksesta! :) Oli mukava lukea!
        Erotatko sä virolaisen ja veneläisen naisen? Kumpi palvele ilotaloissa?
        Kuulemma viro=venäjä!?! Luin myös keskustelufoorumin pikkujouluista. Pettämisen juhlat suorastaan!
        Harmittaa, että juoppoporukkaat annavat kasvot suomalaisille.:(


    • Huoh!

      Ei virolainen nainen kirjoita, niin kuin lausuu suomea ja jos kirjoittaakin, niin kirjoittaa samantyyliset päätteet kyllä samalla tavalla...mme=mme, eikä mme=me

      • virolainen nainen nro 2

        Sehän on kaikkien tiedossa, että jokaikinen suomalainen kirjoittaa viroksi virheettömästi!!

        Anteeksi kovasti koko Viron kansan puolesta, jos sinuun sattui.
        Omasta puolestani luulen, että kirjoitus oli kuitenkin ymmärrettävästi kirjoitettu, vaikkakin kieliopillisesti virheellinen.

        Toivottavasti kaikki virolaiset saivat parempaa kommentoitavaa kuullessaan erään suomalaisen yritysjohtajan vironkielistä haastattelua pari päivää sitten ETV:n uutisissa.

        Että osaatkin olla ahdasmielinen ja juntti!


    • 45v Mies

      Eesti naine on naisellinen ja hän käyttäytyy ja pukeutuu hyvin, hän on lisäksi suorapuheinen. Oma kokemus "viron naisista" (en pidä sanasta) on viimeiset 14 vuotta ollut hyvä ja positiivinen. Meillä on perhetuttavat LääneVirumaa maakunnassa ja sinne on matka uudestaan joulun jälkeen.

      Niinsanottuja huoria en ole sen koommin nähnyt, vain nuoria naisia jotka etsivät sitä parempaa elämää mistä uneksivat löytämättä sitä koskaan!

      • Mr C

        Teillä Eestiläisillä naisilla ei ole mitään hävettävää.Olette kauniita,pukeudutte ja käyttäydytte erittäin hyvin.Teitä katselee ihan mielellään.


    • Jeppe

      Olipa taas karkeaa yleistämistä mutta kommentoinpa kuitenkin. Luulisin tuon Viron naisien haukkumisen johtuvan siitä että joillakin suomalaisilla miehillä oli/ on tapana käydä Virossa seksimatkoilla alhaisen hintatason vuoksi. Siitä sitten saavat kärsiä kaikki virolaiset naiset. Kyllähän niitä suomalaisia huoriakin löytyy eikä kaikkia täällä asuvia naisia silti haukuta sellaisiksi..?

      Tuo H-leima ei onneksi pidä yleensä paikkaansa. Ainakin ne virolaiset naiset joihin olen törmännyt ovat olleet jopa siveellisimpiä kuin suuri osa suomalaisista naisista.

      • Nainen Virosta

        Juu.....yleistäminen ei oo fiksua.....mut väkisin ne ajatukset nousivat, kun luin mm. myös pikkujoulujen "perinteistä" ja muistan uutisen, kun yksi tummanihoinen mies oli levittänyt Suomessa aidsia ja yli tuhatta naista juoksi peloissaan aids-testeihin !?!


    • nainen Suomesta

      En minä ainakaan ajattele, että virolaiset olisivat huoria. Tiedän toki, että teillä siellä on neuvostoliiton aikaisen huonon moraalin jäljet näkyvillä. Eli kyllähän virossa ilmeisesti paljon on huoria , ja aids-vaarakin on suuri. Siitä ei ole kauankaan kun oli "uutinen", että virolaisten pikkutyttöjen toiveammatti olisi huora. En tiedä oliko se vitsi, vaiko totista totta.

      Me pohjoismaalaiset naiset olemme varmaankin yhtä vapaita seksuaalisesti kuin miehetkin. Sinä olet vain ymmärtänyt asian jotenkin väärin, huora on maksullinen nainen. Suomessa ei kenenkään tarvitse huorata. Eikä se ole sillätavoin sosiaalisesti hyväksyttyä kuten teillä siellä entisen NL:n maissa.

      Enemmän minä silti täällä olen kuullut venäläisistä huorista puhuttavan. Poliisit niitä rahtaavat rajalle oikein valtion kyydillä.

      • Virottar

        Sä ET VOI olla tosissaan???? Mut olet!!!
        Tämäkö sitten on se itsenäisen naisen merkki:"Me, pohjoismaalaiset naiset olemme varmaankin yhtä vapaita seksuaalisesti kuin miehetkin."
        Nyt asiaa selvisi,te todella, siis TODELLA uskotte siihen, että vapaasti ja maksutta jalkojen levittäminen
        on jotain, mihin päin pitäis pyrkiä. Että se ei ole huoramista !?! Se on teistä itsenäisyys!!! Siinä on kyllä ISO ero meidän maitemme välissä, että Virossa huora tekee työnsä, ota siitä palkkaa, mut
        muuten pidettään meillä pikkuhousut jalassa ja näytettän ja käytäytyttään niin, kuin yhdelle KUNNON ihmiselle ja naiselle kuuluu..... Ainakaan meillä seksillä eikä juopottelulla ei kehuskellä!!! Menetettän kasvot! Ai että rahassa onkin vaan kysymys!!!!! Voi pyhä Sylvi!!!!

        Ihan oikeasti.....olen järkyttynyt!!
        Ja samalla ymmärän nyt suomalaisia miehiä, miksi he niin kamalan inhottavilla sanoilla ja vuolaasti kritisoivat teidät!! Suomalaiset miehet! Otan TODELLA osaa!! Olette siis kilpailu kieroksessa!!!!!Otan todella osaa kunnon suomalaiset naiset!!!!
        Voiko naisen ajattelu, kielenkäyttö mennä niin alhaiseksi kun se Suomessa on mennyt.
        Yleistä ei voi - totta, mut se, minkälaisia räikeitä
        tekstejä täälä saa lukea myös naisten toimeesta ja sivuttain ja sivuttain ...... ei, ei ole todella sanoja!! Kumpin päin se menee: naiset kostavat teksteillä ja teoillaan miehille tai toisinpäin???
        Voi naiset, te ette ole sellaisinaan väärttiä penniäkään!
        "Suomalainen nainen" - sun sivistyksen puutteet on niin selviä, että en ota niihin kantaa.....
        Olet todella uskomatton......!!!!!


      • minä
        Virottar kirjoitti:

        Sä ET VOI olla tosissaan???? Mut olet!!!
        Tämäkö sitten on se itsenäisen naisen merkki:"Me, pohjoismaalaiset naiset olemme varmaankin yhtä vapaita seksuaalisesti kuin miehetkin."
        Nyt asiaa selvisi,te todella, siis TODELLA uskotte siihen, että vapaasti ja maksutta jalkojen levittäminen
        on jotain, mihin päin pitäis pyrkiä. Että se ei ole huoramista !?! Se on teistä itsenäisyys!!! Siinä on kyllä ISO ero meidän maitemme välissä, että Virossa huora tekee työnsä, ota siitä palkkaa, mut
        muuten pidettään meillä pikkuhousut jalassa ja näytettän ja käytäytyttään niin, kuin yhdelle KUNNON ihmiselle ja naiselle kuuluu..... Ainakaan meillä seksillä eikä juopottelulla ei kehuskellä!!! Menetettän kasvot! Ai että rahassa onkin vaan kysymys!!!!! Voi pyhä Sylvi!!!!

        Ihan oikeasti.....olen järkyttynyt!!
        Ja samalla ymmärän nyt suomalaisia miehiä, miksi he niin kamalan inhottavilla sanoilla ja vuolaasti kritisoivat teidät!! Suomalaiset miehet! Otan TODELLA osaa!! Olette siis kilpailu kieroksessa!!!!!Otan todella osaa kunnon suomalaiset naiset!!!!
        Voiko naisen ajattelu, kielenkäyttö mennä niin alhaiseksi kun se Suomessa on mennyt.
        Yleistä ei voi - totta, mut se, minkälaisia räikeitä
        tekstejä täälä saa lukea myös naisten toimeesta ja sivuttain ja sivuttain ...... ei, ei ole todella sanoja!! Kumpin päin se menee: naiset kostavat teksteillä ja teoillaan miehille tai toisinpäin???
        Voi naiset, te ette ole sellaisinaan väärttiä penniäkään!
        "Suomalainen nainen" - sun sivistyksen puutteet on niin selviä, että en ota niihin kantaa.....
        Olet todella uskomatton......!!!!!

        hohhoijjaa sun tekstejäsi...:/


      • joku vaan

        Neuvostoliitossa oli morali korkeampi kuin nykyisissä Pohjoismaissa. Vaikka koko systeemi oli rakennettu mädälle ja yleisiestikin huonolle pohjalle jne, ei maksullinen eikä maksuton huoraaminen ollut hyväksyttyä, laillista eikä missää nimessä suotavaa!!!!

        Virolaisten pikkutyttöjen toiveammatti "huora"? Give me a break. Taisi kyseessä olla Krisse-show, W-tyyli tai kuka tietää mikä Turhapuro-ohjelma, mutta ei UUTISET. Jos todella (vastein täyttä järkeä) joku toimittaja sellaisen "uutisen" laati, niin jaksan tällä kertaa epäillä hänen terveyttään.

        Jos Sinä sanot huoraamiseksi maksullista jalkojen levittämistä, niin toisen virolaisen naisen tavoin otan osaa. Maksusta tai ei maksusta, olkoon syy sitten "itsenäisyytenne" (voi vitsi...) tai mikä tahansa, HUORAAMINEN ON AINA HUORAAMISTA, sano Sinä sitä sitten seksuaaliseksi vapaudeksi... Nykyään onkin muotia nimittää asioita ei oikeilla, vaan jotenkin "hienommalta" kuulostavilla sanoilla tai ilmaisuilla.


      • vai uskomaton....
        Virottar kirjoitti:

        Sä ET VOI olla tosissaan???? Mut olet!!!
        Tämäkö sitten on se itsenäisen naisen merkki:"Me, pohjoismaalaiset naiset olemme varmaankin yhtä vapaita seksuaalisesti kuin miehetkin."
        Nyt asiaa selvisi,te todella, siis TODELLA uskotte siihen, että vapaasti ja maksutta jalkojen levittäminen
        on jotain, mihin päin pitäis pyrkiä. Että se ei ole huoramista !?! Se on teistä itsenäisyys!!! Siinä on kyllä ISO ero meidän maitemme välissä, että Virossa huora tekee työnsä, ota siitä palkkaa, mut
        muuten pidettään meillä pikkuhousut jalassa ja näytettän ja käytäytyttään niin, kuin yhdelle KUNNON ihmiselle ja naiselle kuuluu..... Ainakaan meillä seksillä eikä juopottelulla ei kehuskellä!!! Menetettän kasvot! Ai että rahassa onkin vaan kysymys!!!!! Voi pyhä Sylvi!!!!

        Ihan oikeasti.....olen järkyttynyt!!
        Ja samalla ymmärän nyt suomalaisia miehiä, miksi he niin kamalan inhottavilla sanoilla ja vuolaasti kritisoivat teidät!! Suomalaiset miehet! Otan TODELLA osaa!! Olette siis kilpailu kieroksessa!!!!!Otan todella osaa kunnon suomalaiset naiset!!!!
        Voiko naisen ajattelu, kielenkäyttö mennä niin alhaiseksi kun se Suomessa on mennyt.
        Yleistä ei voi - totta, mut se, minkälaisia räikeitä
        tekstejä täälä saa lukea myös naisten toimeesta ja sivuttain ja sivuttain ...... ei, ei ole todella sanoja!! Kumpin päin se menee: naiset kostavat teksteillä ja teoillaan miehille tai toisinpäin???
        Voi naiset, te ette ole sellaisinaan väärttiä penniäkään!
        "Suomalainen nainen" - sun sivistyksen puutteet on niin selviä, että en ota niihin kantaa.....
        Olet todella uskomatton......!!!!!

        Olen tuntenut henkilökohtaisesti 2 virolaista alkuperää olevaa naista. Heillä molemmilla oli agressiivinen tapa moittia suomalaisia naisia. Minä vain kuuntelin. Minullakin kumminkin ON mielipiteeni.

        Sillä, että sanon suomalaisten naisten seksuaalisuuteen asennoitumisen olevan vapaata, tarkoitan että he päättävät itse käyttäytymisensä laadun. Se ei tietystikään tarkoita sitä, että kaikki eläisivät holtittomasti. Se tarkoittaa vain sitä, että seksuaalisuus on sinänsä yksityisasia, niin miehellä kuin naisellakin. Minä en esim. ajattele, että joku nainen tai mies olisi "huono" siksi, että hänellä on useita seksikumppaneita. Jos joku avioliitossa oleva pettää, en leimaa sittenkään. Minusta se on vain merkki siitä, että kaikki ei ole kuten pitäisi. Itse en ole koskaan ketään pettänyt suhteessa, mutta jokainen elää omaa elämäänsä, mikä minä olen tuomitsemaan.

        Maksullinen nainen tai mies, pidän heidänlaisiaan rikollisuuteen liittyvänä alamaailman porukkana. itähuoriinhan liittyy myös salakuljetus (viinan, huumeiden), heikäläisiään ei tänne kaivata. Huorat ja rikolliset pysykööt rajojen takana.

        Minusta sinun tulisi miettiä sitä, miksi suhtaudut niin agressiiviseksi suomalaisiin naisiin. Jos joku suomalainen vähä-älyinen ölisijä huutelee siellä virottarien perään typeryyksiään, tuskin se suomalaisen naisen vika on.

        Mitä siihen juttuun tulee, että joku vuosi sitten virolaisten nuorten tyttöjen toiveammatti oli usein prostitoitu, se oli kyllä ihan tv:ssä, sekä lehdissä. Joten kyllä mielestäni teidän siellä Virossakin tulisi huolehtia muustakin kuin huulipunan väristä.


      • Nainen Suomesta
        vai uskomaton.... kirjoitti:

        Olen tuntenut henkilökohtaisesti 2 virolaista alkuperää olevaa naista. Heillä molemmilla oli agressiivinen tapa moittia suomalaisia naisia. Minä vain kuuntelin. Minullakin kumminkin ON mielipiteeni.

        Sillä, että sanon suomalaisten naisten seksuaalisuuteen asennoitumisen olevan vapaata, tarkoitan että he päättävät itse käyttäytymisensä laadun. Se ei tietystikään tarkoita sitä, että kaikki eläisivät holtittomasti. Se tarkoittaa vain sitä, että seksuaalisuus on sinänsä yksityisasia, niin miehellä kuin naisellakin. Minä en esim. ajattele, että joku nainen tai mies olisi "huono" siksi, että hänellä on useita seksikumppaneita. Jos joku avioliitossa oleva pettää, en leimaa sittenkään. Minusta se on vain merkki siitä, että kaikki ei ole kuten pitäisi. Itse en ole koskaan ketään pettänyt suhteessa, mutta jokainen elää omaa elämäänsä, mikä minä olen tuomitsemaan.

        Maksullinen nainen tai mies, pidän heidänlaisiaan rikollisuuteen liittyvänä alamaailman porukkana. itähuoriinhan liittyy myös salakuljetus (viinan, huumeiden), heikäläisiään ei tänne kaivata. Huorat ja rikolliset pysykööt rajojen takana.

        Minusta sinun tulisi miettiä sitä, miksi suhtaudut niin agressiiviseksi suomalaisiin naisiin. Jos joku suomalainen vähä-älyinen ölisijä huutelee siellä virottarien perään typeryyksiään, tuskin se suomalaisen naisen vika on.

        Mitä siihen juttuun tulee, että joku vuosi sitten virolaisten nuorten tyttöjen toiveammatti oli usein prostitoitu, se oli kyllä ihan tv:ssä, sekä lehdissä. Joten kyllä mielestäni teidän siellä Virossakin tulisi huolehtia muustakin kuin huulipunan väristä.

        ....edelliseen tuli nimimerkki otsikon paikalle.

        Luin kirjoituksesi tarkemmin, sekä vastaukseni johon olit reagoinut. En todellakaan ymmärrä, mitä siinä oli sellaista, että tunnuit niin tuohtuvan. Sehän oli silkkaa faktaa.

        Se, että virolaiset naiset suhtautuvat perin agressiivisesti suomi-naisiin, se ei sinänsä ole mitenkään poikkeavaa. Olen huomannut saman ilmiön useiden muidenkin köyhemmistä maista tulleiden naisten suhtautumisessa. Vaikka he eläisivät täällä sosiaaliturvan varassa, he katsovat oikeudekseen haukkua suomalaisia. Ilmeisesti he eivät ymmärrä sitä, että naisetkin meillä täällä ovat suomalaisia. Suomen elintaso on rakennettu sekä suomalaisten miesten, että naisten ponnistuksin ja uhrauksin. Jos vikamme mielestänne on se, että emme käytä minihametta marraskuussa, se on teidän vapaa mielipiteenne. Kumminkin suonette sen, että ihmettelemme.

        Uskon, että Viro nousee pikavauhtia alennustilastaan, ja toivon teille menestystä ponnisteluissanne. Suomi on kumminkin monella yhteiskunnan rintamalla maailman ykkösvaltioita, ja pysyy. Kiitos suomalaisten naisten(kin).


      • suometar
        joku vaan kirjoitti:

        Neuvostoliitossa oli morali korkeampi kuin nykyisissä Pohjoismaissa. Vaikka koko systeemi oli rakennettu mädälle ja yleisiestikin huonolle pohjalle jne, ei maksullinen eikä maksuton huoraaminen ollut hyväksyttyä, laillista eikä missää nimessä suotavaa!!!!

        Virolaisten pikkutyttöjen toiveammatti "huora"? Give me a break. Taisi kyseessä olla Krisse-show, W-tyyli tai kuka tietää mikä Turhapuro-ohjelma, mutta ei UUTISET. Jos todella (vastein täyttä järkeä) joku toimittaja sellaisen "uutisen" laati, niin jaksan tällä kertaa epäillä hänen terveyttään.

        Jos Sinä sanot huoraamiseksi maksullista jalkojen levittämistä, niin toisen virolaisen naisen tavoin otan osaa. Maksusta tai ei maksusta, olkoon syy sitten "itsenäisyytenne" (voi vitsi...) tai mikä tahansa, HUORAAMINEN ON AINA HUORAAMISTA, sano Sinä sitä sitten seksuaaliseksi vapaudeksi... Nykyään onkin muotia nimittää asioita ei oikeilla, vaan jotenkin "hienommalta" kuulostavilla sanoilla tai ilmaisuilla.

        "Neuvostoliitossa oli morali korkeampi kuin nykyisissä Pohjoismaissa."

        Kyllä on torveloita, taidat olla joku ex-stalinisti, joka on repäissyt ja käynyt tallinassa huorissa, kun ei kunnon naista Suomesta irtoa.


      • joku vaan
        suometar kirjoitti:

        "Neuvostoliitossa oli morali korkeampi kuin nykyisissä Pohjoismaissa."

        Kyllä on torveloita, taidat olla joku ex-stalinisti, joka on repäissyt ja käynyt tallinassa huorissa, kun ei kunnon naista Suomesta irtoa.

        Tiedoksi Sulle, suometar - olen NAINEN ja asun ENTISESSÄ NEUVOSTOLIITOSSA!

        Sallikaa mulle nyt kunnon naurut... [kunnon naista ei Suomesta irtoa]... voi näkkileipä! Vai teillä "irtoavat" naiset jostain!?!! Käynyt Tallinnassa huorissa... dziis! :DDDDDDDDDD


      • joku vaan
        Nainen Suomesta kirjoitti:

        ....edelliseen tuli nimimerkki otsikon paikalle.

        Luin kirjoituksesi tarkemmin, sekä vastaukseni johon olit reagoinut. En todellakaan ymmärrä, mitä siinä oli sellaista, että tunnuit niin tuohtuvan. Sehän oli silkkaa faktaa.

        Se, että virolaiset naiset suhtautuvat perin agressiivisesti suomi-naisiin, se ei sinänsä ole mitenkään poikkeavaa. Olen huomannut saman ilmiön useiden muidenkin köyhemmistä maista tulleiden naisten suhtautumisessa. Vaikka he eläisivät täällä sosiaaliturvan varassa, he katsovat oikeudekseen haukkua suomalaisia. Ilmeisesti he eivät ymmärrä sitä, että naisetkin meillä täällä ovat suomalaisia. Suomen elintaso on rakennettu sekä suomalaisten miesten, että naisten ponnistuksin ja uhrauksin. Jos vikamme mielestänne on se, että emme käytä minihametta marraskuussa, se on teidän vapaa mielipiteenne. Kumminkin suonette sen, että ihmettelemme.

        Uskon, että Viro nousee pikavauhtia alennustilastaan, ja toivon teille menestystä ponnisteluissanne. Suomi on kumminkin monella yhteiskunnan rintamalla maailman ykkösvaltioita, ja pysyy. Kiitos suomalaisten naisten(kin).

        Kiva kun joku huomaa, että suomalaisiinkin on opittu suhtautumaan agressiivisesti. Ehkä on kyseessä vastakaiku?

        Ennen kun otan omasta puolestani kantaa, kerron itsestäni sen verran, että asun Virossa, käyn töissä, maksan kaikki verot ja kaikki eksistenssiini liityvät kulut omasta tilipussistani. Eli yhden-hengen-talous.

        En ole koskaan yleistänyt ketään kansallisuuden, ulkonäön eikä muun piirteen tai ominaisuuden mukaan.
        Edellisen "puheenvuoron" jälkeen kuitenkin ihmettelen sitä katkeroitunutta sävyä ja asennetta, millä virolaista naista (minut mukaanlukien) syytetään.

        En huolehdi muusta kuin huulipunan sävystä? Syytän suomalaisia, etteivät käytä minihametta marraskuussa?

        Tiedätkö... mulla on paljon töitä ja huoliakin ratkaistavana omassa elämässäni, en jaksaisi edes alentua sellaiseen...

        PS Virolaisilla nettisivuilla ei ole ensimmäistäkään ketjua, jossa olisi aiheena suomalaiset naiset. Ja tiedätkö mitä, ei ole muistakaan kansallisuuksista.


      • Virolainen Nainen
        minä kirjoitti:

        hohhoijjaa sun tekstejäsi...:/

        Ehkä laajentaisit ystävällisesti huokaustasi.....


      • Totta on.......
        suometar kirjoitti:

        "Neuvostoliitossa oli morali korkeampi kuin nykyisissä Pohjoismaissa."

        Kyllä on torveloita, taidat olla joku ex-stalinisti, joka on repäissyt ja käynyt tallinassa huorissa, kun ei kunnon naista Suomesta irtoa.

        ....että Nevostoliiton aikana moraali oli korkeampi nykyisistä Pohjoismaista, vaikka paljon muuta todella oli vinossa ja mätää.
        Mut sulla se on laaja näkemys Virosta ...tunnet perätti 2!!! virolaista naistakin. :)


      • minä
        Virolainen Nainen kirjoitti:

        Ehkä laajentaisit ystävällisesti huokaustasi.....

        se on vaan voi voi!!


      • Virolainen Nainen
        minä kirjoitti:

        se on vaan voi voi!!

        Jos et mitään osaa sanoa, ei silloin kannatta ylipäätää voivottakaan. Oudoa.
        Myös fiksusta kritiikistä voi oppia.


      • N Suomesta
        Totta on....... kirjoitti:

        ....että Nevostoliiton aikana moraali oli korkeampi nykyisistä Pohjoismaista, vaikka paljon muuta todella oli vinossa ja mätää.
        Mut sulla se on laaja näkemys Virosta ...tunnet perätti 2!!! virolaista naistakin. :)

        Tunnen todellakin henkilökohtaisesti 2 virolaista naista. Asun P-Suomessa, eikä täällä heitä kulje joukottain. Olen toki käynyt siellä kerran, mutta en sillä mikään erityinen viro-asiantuntija ole, siinä olet oikeassa. Tiedän lähinnä sen, mitä olen kuullut ja lukenut. Tunnen myös yhden virolaisen miehen, lisäisikö se asiantuntemusta alalla ; )

        Sen olen kumminkin huomannut, että naiset, jotka ovat lähtöisin alemman elintason maista, ovat jotenkin kärkkäitä arvostelemaan suomalaisia naisia. Olen kokenut sen jotenkin sivistymättömäksi. Uskon, että se on pohjimmiltaan kateutta.


      • outo
        Virolainen Nainen kirjoitti:

        Jos et mitään osaa sanoa, ei silloin kannatta ylipäätää voivottakaan. Oudoa.
        Myös fiksusta kritiikistä voi oppia.

        outo olet itse virutar!


      • Virolainen Nainen
        outo kirjoitti:

        outo olet itse virutar!

        Kuinka kielioppi kuuluu tähän asiaan?? Pyytäisin vastauksesi viroksi.


      • international playboy
        N Suomesta kirjoitti:

        Tunnen todellakin henkilökohtaisesti 2 virolaista naista. Asun P-Suomessa, eikä täällä heitä kulje joukottain. Olen toki käynyt siellä kerran, mutta en sillä mikään erityinen viro-asiantuntija ole, siinä olet oikeassa. Tiedän lähinnä sen, mitä olen kuullut ja lukenut. Tunnen myös yhden virolaisen miehen, lisäisikö se asiantuntemusta alalla ; )

        Sen olen kumminkin huomannut, että naiset, jotka ovat lähtöisin alemman elintason maista, ovat jotenkin kärkkäitä arvostelemaan suomalaisia naisia. Olen kokenut sen jotenkin sivistymättömäksi. Uskon, että se on pohjimmiltaan kateutta.

        Samaa kommenttia kuulee myös länsi- ja eteläeurooppalaisilta naisilta.

        On hyvin yleistä suomalaiselta naiselta käydä ravintolassa miestenvessassa, kusta kadulle, ottaa oma pullon mukaan ulos lähtiessään jne. Eikä suomalaisella naisella ole edes lantiota.


      • Virolainen Nainen
        N Suomesta kirjoitti:

        Tunnen todellakin henkilökohtaisesti 2 virolaista naista. Asun P-Suomessa, eikä täällä heitä kulje joukottain. Olen toki käynyt siellä kerran, mutta en sillä mikään erityinen viro-asiantuntija ole, siinä olet oikeassa. Tiedän lähinnä sen, mitä olen kuullut ja lukenut. Tunnen myös yhden virolaisen miehen, lisäisikö se asiantuntemusta alalla ; )

        Sen olen kumminkin huomannut, että naiset, jotka ovat lähtöisin alemman elintason maista, ovat jotenkin kärkkäitä arvostelemaan suomalaisia naisia. Olen kokenut sen jotenkin sivistymättömäksi. Uskon, että se on pohjimmiltaan kateutta.

        "......Minusta sinun tulisi miettiä sitä, miksi suhtaudut niin agressiiviseksi suomalaisiin naisiin....." (Ahaaa...teit kirjoitusvirheeeeen!!! Voi kamalaaaa!!! )

        Joo, olen miettinyt.
        Pyydän aluksi etukäteen anteeksi KAIKILTA niilta suomalaisilta, ketkä ovat aidosti kiinnostuneitä meidän kultuurinähtävyyksistä ja virolaisista, kun naapurikansasta. Heiltä, ketkä tunnevat historiamme ja näevät sen , kuinka olemme n. 10 vuodessa kiinnitanut maamme nimen positiivisessä mielessa maailmankartalle niin kultuurin, urheilun, musiikkin, muodin yms. aloilla. Kuinka olemme nousseet "alennustilasta"!!! (olet uskomaton!) ennättysvauhtia miinus nollasta......

        Siis. Olen vieraanvaraisesti ollut ystävällinen yli 20 v juopotteleville (valitettavasti näin se vaan on!)suomalaisille turisteille Virossa. Olemme luonteeltaan vieraanvaraisia. Olen kestänyt rauhallisesti ylikatseisiä kommenteja. Kuunellut häiritseviä kovanäänisiä huutoja virolaisen naisen naisellisesta pukeutumistyylistä. Kuunellut huorittamista. Enitteen sitä kuullee itseasiassa suomalaiselta "ämmältä", kenella on tuulipuku päällä ja kaljatuoppi kädessä. Katsellut niitä laumoja, ketkä ovat halvan tavaran ja viinan perässä kun korpikotkat repimässä saalista. Ja sielläkin ovat naiset asialla! Kestänyt sitä, että enää ei löytyy paikka Virosta , mihinä sitä juoppolauma voisi mennää piiloon. Tallinna on valloitettu, Pärnu myös. Nyt on vuorossa Saarenmaa.........
        Alkutekstini meni liikkeelle siitä, jos muistat, että luin näitä keskustelupalstoja ja reagoin niille. Ja vaan niille. Hämmästelin naisten kielenkäyttöä. Näissä aukene teidän sielunmaisema. Jokainen tyylilläänsä! On toki fiksujakin, mut enemmistön tekstit ei kestä sisältönsä puolesta "päivänvaloa"......
        On sanottu näin, että ihmisen sivistystaso tulee ilmi erittäin hyvin , kun seuraat hänet silloin, kun hän luulee olevansa yksin...... Mitä hän salli itsellesi silloin, yksin oleessasi.
        Eikö yksin tietokonen takana nimettömänä kirjoittaessa tulee erittäin hyvin se kaikkien nähtäväksi...siis se sielunmaisema????
        Luin todella silmat pyöreänä siitä pettämisen juhlasta - pikkujouluista. Ja Sä sopertelet jotain siitä, että sitä ei voi sanoa huoraamiseksi!??Siitä kuinka te nimittelette - myös naiset - sivuttain ja sivuttain toinentoisia, haistatatte v-sanoilla, mikä virossa on kuulunut VAAN viimeisesta viimeisen miespuolisenjuopon örinään ;kuinka te lähes poikkeuksetta haukutte jokaisen ulkomaalaisen näillä sivuilla, heidän kielioppivirheet, kuinka täällä huorittelette virolaisia naisia yleisesti, takerrute epäolelliseen lähes tekstissä kuin tekstissä, tästä selviä suoraan sanottuna vihamielinen rasismi.... jokainen ulkomaalainen nainen on elätti. On tutkimus, että aianakin virolaisest ovat löytäneet suomesta kiitettävästi töitä ja suht vähän ovat kotona sosiaaliturvan varassa.
        Se on kuulunut meidän moraalin että työtä on tehtävä ja kunnolla. Heh- ilmeisesti myös huorat tekevät parempaa työtää, kuin niitä täällä kaivattaan.... :)Meidän historia on ollut sellainen, että on ollut pakko osatta lähes kaiken itse - niin ompelutyöt, kuin remontti hommat. Niin säästyy rahaa ja voime sen käyttää
        vaikka .......esim. vaatetukseen, meikkiin :)
        Lukiessani niitä keskustelu ketjuja keitti niinsanottusti ylitse! Sellaisia ihmisiä olen vieraanvaraisesti ottanut vastaan! Kestänyt rauhallisesti. Siinä todella ei ole tekemistä mitään...ei TODELLA mitään kateuten kanssa.


        "Asun P-Suomessa, eikä täällä heitä ( siis virolaisia) kulje joukottain."
        "Sen olen kumminkin huomannut, että naiset, jotka ovat lähtöisin alemman elintason maista, ovat jotenkin kärkkäitä arvostelemaan suomalaisia naisia......"
        Kulkeeko siellä P-Suomessa sitten todella joukottain muista maista niitä alempia ihmisiä!?! haukkumassa.
        En todella usko!!

        "......Tiedän lähinnä sen, mitä olen kuullut ja lukenut......"
        Kaiken Sun kirjoittamaan perusteela (myös edelliset "puhenvuorot"), uskon, että luet juuri näitä keskustelupalstoja ja niitä samoja haukkuvia kommenteja ulkomaalaisista ja sitten luulet jotakin..... Tästä ovat Sun rautaiset "tiedot" peräisin. Ei se yksi tuntemasi mieshenkilö lisänyt asiantuntemustasi.
        Ei toki.

        Täällä, Virossa, olemme todella nyt oppinut pitämään nykyään puolia. Olette meidät niiten vuosikyymmenien aikana omalla törkökäytöksillään suorastaan pakottanut siihen. Raja on tullut vastaan....


      • en usko...
        Virolainen Nainen kirjoitti:

        "......Minusta sinun tulisi miettiä sitä, miksi suhtaudut niin agressiiviseksi suomalaisiin naisiin....." (Ahaaa...teit kirjoitusvirheeeeen!!! Voi kamalaaaa!!! )

        Joo, olen miettinyt.
        Pyydän aluksi etukäteen anteeksi KAIKILTA niilta suomalaisilta, ketkä ovat aidosti kiinnostuneitä meidän kultuurinähtävyyksistä ja virolaisista, kun naapurikansasta. Heiltä, ketkä tunnevat historiamme ja näevät sen , kuinka olemme n. 10 vuodessa kiinnitanut maamme nimen positiivisessä mielessa maailmankartalle niin kultuurin, urheilun, musiikkin, muodin yms. aloilla. Kuinka olemme nousseet "alennustilasta"!!! (olet uskomaton!) ennättysvauhtia miinus nollasta......

        Siis. Olen vieraanvaraisesti ollut ystävällinen yli 20 v juopotteleville (valitettavasti näin se vaan on!)suomalaisille turisteille Virossa. Olemme luonteeltaan vieraanvaraisia. Olen kestänyt rauhallisesti ylikatseisiä kommenteja. Kuunellut häiritseviä kovanäänisiä huutoja virolaisen naisen naisellisesta pukeutumistyylistä. Kuunellut huorittamista. Enitteen sitä kuullee itseasiassa suomalaiselta "ämmältä", kenella on tuulipuku päällä ja kaljatuoppi kädessä. Katsellut niitä laumoja, ketkä ovat halvan tavaran ja viinan perässä kun korpikotkat repimässä saalista. Ja sielläkin ovat naiset asialla! Kestänyt sitä, että enää ei löytyy paikka Virosta , mihinä sitä juoppolauma voisi mennää piiloon. Tallinna on valloitettu, Pärnu myös. Nyt on vuorossa Saarenmaa.........
        Alkutekstini meni liikkeelle siitä, jos muistat, että luin näitä keskustelupalstoja ja reagoin niille. Ja vaan niille. Hämmästelin naisten kielenkäyttöä. Näissä aukene teidän sielunmaisema. Jokainen tyylilläänsä! On toki fiksujakin, mut enemmistön tekstit ei kestä sisältönsä puolesta "päivänvaloa"......
        On sanottu näin, että ihmisen sivistystaso tulee ilmi erittäin hyvin , kun seuraat hänet silloin, kun hän luulee olevansa yksin...... Mitä hän salli itsellesi silloin, yksin oleessasi.
        Eikö yksin tietokonen takana nimettömänä kirjoittaessa tulee erittäin hyvin se kaikkien nähtäväksi...siis se sielunmaisema????
        Luin todella silmat pyöreänä siitä pettämisen juhlasta - pikkujouluista. Ja Sä sopertelet jotain siitä, että sitä ei voi sanoa huoraamiseksi!??Siitä kuinka te nimittelette - myös naiset - sivuttain ja sivuttain toinentoisia, haistatatte v-sanoilla, mikä virossa on kuulunut VAAN viimeisesta viimeisen miespuolisenjuopon örinään ;kuinka te lähes poikkeuksetta haukutte jokaisen ulkomaalaisen näillä sivuilla, heidän kielioppivirheet, kuinka täällä huorittelette virolaisia naisia yleisesti, takerrute epäolelliseen lähes tekstissä kuin tekstissä, tästä selviä suoraan sanottuna vihamielinen rasismi.... jokainen ulkomaalainen nainen on elätti. On tutkimus, että aianakin virolaisest ovat löytäneet suomesta kiitettävästi töitä ja suht vähän ovat kotona sosiaaliturvan varassa.
        Se on kuulunut meidän moraalin että työtä on tehtävä ja kunnolla. Heh- ilmeisesti myös huorat tekevät parempaa työtää, kuin niitä täällä kaivattaan.... :)Meidän historia on ollut sellainen, että on ollut pakko osatta lähes kaiken itse - niin ompelutyöt, kuin remontti hommat. Niin säästyy rahaa ja voime sen käyttää
        vaikka .......esim. vaatetukseen, meikkiin :)
        Lukiessani niitä keskustelu ketjuja keitti niinsanottusti ylitse! Sellaisia ihmisiä olen vieraanvaraisesti ottanut vastaan! Kestänyt rauhallisesti. Siinä todella ei ole tekemistä mitään...ei TODELLA mitään kateuten kanssa.


        "Asun P-Suomessa, eikä täällä heitä ( siis virolaisia) kulje joukottain."
        "Sen olen kumminkin huomannut, että naiset, jotka ovat lähtöisin alemman elintason maista, ovat jotenkin kärkkäitä arvostelemaan suomalaisia naisia......"
        Kulkeeko siellä P-Suomessa sitten todella joukottain muista maista niitä alempia ihmisiä!?! haukkumassa.
        En todella usko!!

        "......Tiedän lähinnä sen, mitä olen kuullut ja lukenut......"
        Kaiken Sun kirjoittamaan perusteela (myös edelliset "puhenvuorot"), uskon, että luet juuri näitä keskustelupalstoja ja niitä samoja haukkuvia kommenteja ulkomaalaisista ja sitten luulet jotakin..... Tästä ovat Sun rautaiset "tiedot" peräisin. Ei se yksi tuntemasi mieshenkilö lisänyt asiantuntemustasi.
        Ei toki.

        Täällä, Virossa, olemme todella nyt oppinut pitämään nykyään puolia. Olette meidät niiten vuosikyymmenien aikana omalla törkökäytöksillään suorastaan pakottanut siihen. Raja on tullut vastaan....

        En usko, että olet "virotar". Virolaiset eivät käytä itsestään nimitystä virolainen, he ovat "eestiläisiä". Olet joku suomalainen mies. Menin lankaan.

        Vaikka nämä "alemman elintason maista" tulevat naiset harrastavat mielellään (ehkäpä koti-ikävänkin vuoksi) juuri suomalaisten naisten moittimista, ovat he muuten ihan fiksuja ja normaaliälyisiä. Ainakin ne kaksi jotka minä tunnen. : )


      • Virolainen Nainen
        en usko... kirjoitti:

        En usko, että olet "virotar". Virolaiset eivät käytä itsestään nimitystä virolainen, he ovat "eestiläisiä". Olet joku suomalainen mies. Menin lankaan.

        Vaikka nämä "alemman elintason maista" tulevat naiset harrastavat mielellään (ehkäpä koti-ikävänkin vuoksi) juuri suomalaisten naisten moittimista, ovat he muuten ihan fiksuja ja normaaliälyisiä. Ainakin ne kaksi jotka minä tunnen. : )

        Miksi "virottar" tai "Virolainen Nainen"......
        ihan VAAN sen vuoksi, että kun olisin tänne kirjoittanut alle "Eestittär" tai "Eestiläinen nainen" - niin tulisi taas aiheesta epäolellisiä kommenttejä, niin kun olen huomannut lukiessa palstoja : a´la "...ME täällä Suomessa käyttäämme maastasi sanaa Viro ja virottar......." Eli sille.
        Jokatapauksessa. Tervetuloa tutustumaan Eestin kultuurin ja nähtävyyksin (selvinpäin!). Olemme fiksuja ja nähneet, kokeneet paljon. Minulla on monta hyväntapaista ja mielenkiintoista suomalaista tuttua. Pari hyvää ystäväkin. Olen todella paljon saanut työnsä vuoksi tutustua Suomeen - niin kultuurin, nähtävyyksiin kun myös ihmisiin. Pisin matka on Kemin asti. Teillä on kaunis ja monipuolinen luonto. Pidätte siitä hyvin huoltta. :)


      • herrakansa
        N Suomesta kirjoitti:

        Tunnen todellakin henkilökohtaisesti 2 virolaista naista. Asun P-Suomessa, eikä täällä heitä kulje joukottain. Olen toki käynyt siellä kerran, mutta en sillä mikään erityinen viro-asiantuntija ole, siinä olet oikeassa. Tiedän lähinnä sen, mitä olen kuullut ja lukenut. Tunnen myös yhden virolaisen miehen, lisäisikö se asiantuntemusta alalla ; )

        Sen olen kumminkin huomannut, että naiset, jotka ovat lähtöisin alemman elintason maista, ovat jotenkin kärkkäitä arvostelemaan suomalaisia naisia. Olen kokenut sen jotenkin sivistymättömäksi. Uskon, että se on pohjimmiltaan kateutta.

        Ärsyttää, aina tätä. Heti älähtää itseasiassa kollektiivisessa alemmuudentunteessa rypevä herrakansa, kun kalikka nilkkaan kalahtaa. Samanlaista keskustelua käytiin näillä nurkin tässä taannoin, kun eräs venäläinen nainen rohkeni arvostella kohteluaan ja oloja Suomessa. Heti oltiin nyrkit pystyssä sitä lyttäämässä ja Venäjää haukkumassa. Entisessä Neuvostoliitossa lukivat kirjallisuutta duunaritkin, mutta Suomessa Seiskaa koko jengi.


      • osa ei
        Virolainen Nainen kirjoitti:

        "......Minusta sinun tulisi miettiä sitä, miksi suhtaudut niin agressiiviseksi suomalaisiin naisiin....." (Ahaaa...teit kirjoitusvirheeeeen!!! Voi kamalaaaa!!! )

        Joo, olen miettinyt.
        Pyydän aluksi etukäteen anteeksi KAIKILTA niilta suomalaisilta, ketkä ovat aidosti kiinnostuneitä meidän kultuurinähtävyyksistä ja virolaisista, kun naapurikansasta. Heiltä, ketkä tunnevat historiamme ja näevät sen , kuinka olemme n. 10 vuodessa kiinnitanut maamme nimen positiivisessä mielessa maailmankartalle niin kultuurin, urheilun, musiikkin, muodin yms. aloilla. Kuinka olemme nousseet "alennustilasta"!!! (olet uskomaton!) ennättysvauhtia miinus nollasta......

        Siis. Olen vieraanvaraisesti ollut ystävällinen yli 20 v juopotteleville (valitettavasti näin se vaan on!)suomalaisille turisteille Virossa. Olemme luonteeltaan vieraanvaraisia. Olen kestänyt rauhallisesti ylikatseisiä kommenteja. Kuunellut häiritseviä kovanäänisiä huutoja virolaisen naisen naisellisesta pukeutumistyylistä. Kuunellut huorittamista. Enitteen sitä kuullee itseasiassa suomalaiselta "ämmältä", kenella on tuulipuku päällä ja kaljatuoppi kädessä. Katsellut niitä laumoja, ketkä ovat halvan tavaran ja viinan perässä kun korpikotkat repimässä saalista. Ja sielläkin ovat naiset asialla! Kestänyt sitä, että enää ei löytyy paikka Virosta , mihinä sitä juoppolauma voisi mennää piiloon. Tallinna on valloitettu, Pärnu myös. Nyt on vuorossa Saarenmaa.........
        Alkutekstini meni liikkeelle siitä, jos muistat, että luin näitä keskustelupalstoja ja reagoin niille. Ja vaan niille. Hämmästelin naisten kielenkäyttöä. Näissä aukene teidän sielunmaisema. Jokainen tyylilläänsä! On toki fiksujakin, mut enemmistön tekstit ei kestä sisältönsä puolesta "päivänvaloa"......
        On sanottu näin, että ihmisen sivistystaso tulee ilmi erittäin hyvin , kun seuraat hänet silloin, kun hän luulee olevansa yksin...... Mitä hän salli itsellesi silloin, yksin oleessasi.
        Eikö yksin tietokonen takana nimettömänä kirjoittaessa tulee erittäin hyvin se kaikkien nähtäväksi...siis se sielunmaisema????
        Luin todella silmat pyöreänä siitä pettämisen juhlasta - pikkujouluista. Ja Sä sopertelet jotain siitä, että sitä ei voi sanoa huoraamiseksi!??Siitä kuinka te nimittelette - myös naiset - sivuttain ja sivuttain toinentoisia, haistatatte v-sanoilla, mikä virossa on kuulunut VAAN viimeisesta viimeisen miespuolisenjuopon örinään ;kuinka te lähes poikkeuksetta haukutte jokaisen ulkomaalaisen näillä sivuilla, heidän kielioppivirheet, kuinka täällä huorittelette virolaisia naisia yleisesti, takerrute epäolelliseen lähes tekstissä kuin tekstissä, tästä selviä suoraan sanottuna vihamielinen rasismi.... jokainen ulkomaalainen nainen on elätti. On tutkimus, että aianakin virolaisest ovat löytäneet suomesta kiitettävästi töitä ja suht vähän ovat kotona sosiaaliturvan varassa.
        Se on kuulunut meidän moraalin että työtä on tehtävä ja kunnolla. Heh- ilmeisesti myös huorat tekevät parempaa työtää, kuin niitä täällä kaivattaan.... :)Meidän historia on ollut sellainen, että on ollut pakko osatta lähes kaiken itse - niin ompelutyöt, kuin remontti hommat. Niin säästyy rahaa ja voime sen käyttää
        vaikka .......esim. vaatetukseen, meikkiin :)
        Lukiessani niitä keskustelu ketjuja keitti niinsanottusti ylitse! Sellaisia ihmisiä olen vieraanvaraisesti ottanut vastaan! Kestänyt rauhallisesti. Siinä todella ei ole tekemistä mitään...ei TODELLA mitään kateuten kanssa.


        "Asun P-Suomessa, eikä täällä heitä ( siis virolaisia) kulje joukottain."
        "Sen olen kumminkin huomannut, että naiset, jotka ovat lähtöisin alemman elintason maista, ovat jotenkin kärkkäitä arvostelemaan suomalaisia naisia......"
        Kulkeeko siellä P-Suomessa sitten todella joukottain muista maista niitä alempia ihmisiä!?! haukkumassa.
        En todella usko!!

        "......Tiedän lähinnä sen, mitä olen kuullut ja lukenut......"
        Kaiken Sun kirjoittamaan perusteela (myös edelliset "puhenvuorot"), uskon, että luet juuri näitä keskustelupalstoja ja niitä samoja haukkuvia kommenteja ulkomaalaisista ja sitten luulet jotakin..... Tästä ovat Sun rautaiset "tiedot" peräisin. Ei se yksi tuntemasi mieshenkilö lisänyt asiantuntemustasi.
        Ei toki.

        Täällä, Virossa, olemme todella nyt oppinut pitämään nykyään puolia. Olette meidät niiten vuosikyymmenien aikana omalla törkökäytöksillään suorastaan pakottanut siihen. Raja on tullut vastaan....

        Ihmettelen sitä, miksi puheestasi huokuu niin paljon agressiivisuutta, ärsyynnytystä.

        Aloitit koko ketjun sillä kuinka suomalaiset naiset ovat huoria. Yritä nyt ymmärtää, että se ei tee kenestäkään huoraa jos makaa miehen kanssa saadakseen siitä itse seksuaalisen nautinnon. Mitä tulee pettämiseen, niin se on tietysti toinen asia, mutta katsastas vaikka tuonne etelä-eurooppaan tai Ranskaan, niin huomaat mitä pettäminen on.

        Sen jälkeen hyökkäät juovia suomalaisia, tuulipukuisia turisteja, taas huoria, suomalaisten moraalia jne jne jne kohtaan. Osittain teksteissäsi ilmenee ihan asiallisiakin mielipiteitä, mutta pilaat kyllä itsesi ja samalla osittain myös virolaisten kuvan kyllä kaikkien ketjua lukevien silmissä, kun olet tuommoinen.

        On totta, että Viro on parantanut olojaan paljon viimeaikoina, mutta onko näin, että kun ruokkivaa kättä ei koira pure, jos koira saakin ruokansa muualta niin sitten puree. Paljosta saatte meille olla kiitollisia, kuitenkin moni virolainen on saanut silloin vaikeina aikoina elantonsa juuri niiden suomalaisten lompakosta joita äsken haukuit.


        Mitä tulee huoriin, niin niitä on kaikkialla, onhan se kuitenkin maailman vanhin ammatti. Niitä tulee aina olemaan, johtuen kysynnän ja tarjonnan laista. Lienee turhaa alkaa yleistämään mistä kansasta löytyy eniten huoria.

        Sitten omakohtainen kokemus. Itse en le ikinä seksistä maksanut. Olen kuitenkin harrastanut seksiä suomalaisten, virolaisten, venäläisten, etelä-eurooppalaisten ja amerikkalaisten kanssa. Kaikilta "kansoilta" saa ja yleensä ensimmäisenä iltana jos niin haluaa. Eiköhän tämä ole aika yksilökohtaista, ketään en kuitenkaan huoraksi nimittäis tämän takia, sillä eiköhän nämä tytöt ole saaneet juuri sitä mitä ovat etsineet.


    • Minä itse

      Lukkekaa vaikka VAAN pari rivia tätä ketjua alempana......"Keskustelua naisten kesken"
      Itsenäisyyttäkö???

    • N Suomesta

      Loppuiko siskolta viina Virosta, kun hiljeni yhtäkkiä.

      terveisin
      raitis ja reilu

      • joku vaan

        Ai että Sulle koitti viimeinkin selvä päivä.
        Otan osaa, suomalaismiehet.


      • N Suomesta
        joku vaan kirjoitti:

        Ai että Sulle koitti viimeinkin selvä päivä.
        Otan osaa, suomalaismiehet.

        Itsehän sinä "virotar" väitit tietäväsi, kuinkaalkoholisoituneita ja tuulipukuisia täällä ollaan. Oletin, että olet humalassa.

        itse olen siis absolutisti. En juonut tippaakaan edes siellä teidän viinattamossanne, eli Tallinassa. Siellähän oli joka toinen "puoti" kai halbaviinakauppa, mikä lie sitten se joka toinen.

        ihmettelin vain kun ämmä hiljeni, jotta kaipa viina loppui.

        : ))))))))


      • joku vaan
        N Suomesta kirjoitti:

        Itsehän sinä "virotar" väitit tietäväsi, kuinkaalkoholisoituneita ja tuulipukuisia täällä ollaan. Oletin, että olet humalassa.

        itse olen siis absolutisti. En juonut tippaakaan edes siellä teidän viinattamossanne, eli Tallinassa. Siellähän oli joka toinen "puoti" kai halbaviinakauppa, mikä lie sitten se joka toinen.

        ihmettelin vain kun ämmä hiljeni, jotta kaipa viina loppui.

        : ))))))))

        En ole sama henkilö kuin "virotar", kuitenkin virolainen.

        Yksi ja ainut asia meillä on yhteistä - olen myöskin absolutisti.

        En ole väittänyt mitään, mutta mielpide toki mulla on.
        "Meidän viinattamo"????? Teidän rahanne niitä viinakauppoja tukee ja pitää yllä...

        Eilen näin jossain suomalaisessa ohjelmassa kommentteja hoitajilta ja lääkäreiltä, miten suomalaiset ovat vaihtaneet oluen kirkkaisiin - veron alenemisen seuraamuksia teilläpäin.

        Muuten, en ole missään nähnyt yhtä paljon humalaisia katukuvassa kuin Helsingissä. En iloitse siitä yhtään, tulee surullinen mieli pelkästään...


      • idiootti
        N Suomesta kirjoitti:

        Itsehän sinä "virotar" väitit tietäväsi, kuinkaalkoholisoituneita ja tuulipukuisia täällä ollaan. Oletin, että olet humalassa.

        itse olen siis absolutisti. En juonut tippaakaan edes siellä teidän viinattamossanne, eli Tallinassa. Siellähän oli joka toinen "puoti" kai halbaviinakauppa, mikä lie sitten se joka toinen.

        ihmettelin vain kun ämmä hiljeni, jotta kaipa viina loppui.

        : ))))))))

        vaan hiljaa.

        Vituttaa olla suomalainen tuollaisten ääliöitten takia. Kato peilii ja totea: "olen idiootti ja pysyn kotona". Seuraavaksi nappaa se sun internet-piuha irti seinästä ja keskity niihin kauniisiin ja rohkeisiin...ämmä.


      • Virottar

        Tästä viinasta - hyvä kun mainitsit - vai raitis ja reilu?!? :)
        Minulla olisi ratkaisu mikä olisi paras niin Virolle kuin Suomellekin. Nimittäin: Jos alkoholin hinta alennettais Suomesssa Viron hintatasolle, niin vodkaturismi tänne, Viroon, loppuisi; meidän katukuva näyttäisi fiksummalta ja eurot jäisivät Suomeen, millä voisi hankkia lisää työpaikkoja ja verot eivät olisi niin alyttömiä, silloin isot työnantajat (tehtaat,firmat ym) voisivat pysyä Suomessa; Jäisi rahaa lääkärinliitolle ja Suomessa ihmiset pääsisivät lääkäreille ja monivuotiset leikkausjonot lyhenesivät, tai..... Jatkaanko?
        Silloin ei olisi enää mun asiaa puuttua siihen, kuinka käyttäytytte, pukeututte, haistattelette, olisitte "itsenäisiä" seksuaalisessa mielessä... Sivistymättömät laumat pysyisivät silloin koti-Suomessa!! Yksinkertaista!
        Olen aikaisemmin jo kirjoittanut (ja sitä myös tarkoittanut!) anteeksipyynnön suomalaisille, ketkä ovat aidosti kiinnostunut meidän maastamme ja kultuuristamme. Olen nähnyt (esim. yrit.puhua englantia )ja suomalaiset tuttuni ovat sen sanonut, kuinka teidät hävettää olla suomalainen, kiitos edeelä mainittulle laumalle.
        Se on surullista. Meillä on Virossa paljon nähtävyyksiä ja paljon kerrottava. On ollut mielenkiintoinen historia ja nyt aikaansaavaa nykypäivä. Tervetuloa tutustumaan Viroon ja virolaisin!
        Mut kun vodkahuumassa olevat laumat ja kovaääninen "niiiin halpaaaa"-turismi on antamassa kasvoja täällä ja se menee valitettavasti virolaisten piikkiin!!! Erottako esim.japanilainen, aafrikkalainen tai joku muu "kaukaisempi" kansa meidät - suomalaisia ja virolaisia - toinentoisistaan kasvojen piirteistä, kielestä yms. katuilla???? Katson,että mulla oli ja on oikeus aukaista suunsa.
        Uskon, että se on ollut päällimäinen syy, miksi täällä palstalla ylipäätä olen aikansa ihan selvinpäin viettänyt. Apsolutisiti en ole, mut viina onkin fiksujen juoma!:)

        Ehkä tästä ketjusta poikii jotain posittiivistä. Myös kritiikistä osaa ajatteleva oppia. Mainesi voite puhtistaa vaan te - suomalaiset.
        Tämä voisi olla vaikka Uuden Vuoden toiveeksi! :)


      • Wautsi!
        Virottar kirjoitti:

        Tästä viinasta - hyvä kun mainitsit - vai raitis ja reilu?!? :)
        Minulla olisi ratkaisu mikä olisi paras niin Virolle kuin Suomellekin. Nimittäin: Jos alkoholin hinta alennettais Suomesssa Viron hintatasolle, niin vodkaturismi tänne, Viroon, loppuisi; meidän katukuva näyttäisi fiksummalta ja eurot jäisivät Suomeen, millä voisi hankkia lisää työpaikkoja ja verot eivät olisi niin alyttömiä, silloin isot työnantajat (tehtaat,firmat ym) voisivat pysyä Suomessa; Jäisi rahaa lääkärinliitolle ja Suomessa ihmiset pääsisivät lääkäreille ja monivuotiset leikkausjonot lyhenesivät, tai..... Jatkaanko?
        Silloin ei olisi enää mun asiaa puuttua siihen, kuinka käyttäytytte, pukeututte, haistattelette, olisitte "itsenäisiä" seksuaalisessa mielessä... Sivistymättömät laumat pysyisivät silloin koti-Suomessa!! Yksinkertaista!
        Olen aikaisemmin jo kirjoittanut (ja sitä myös tarkoittanut!) anteeksipyynnön suomalaisille, ketkä ovat aidosti kiinnostunut meidän maastamme ja kultuuristamme. Olen nähnyt (esim. yrit.puhua englantia )ja suomalaiset tuttuni ovat sen sanonut, kuinka teidät hävettää olla suomalainen, kiitos edeelä mainittulle laumalle.
        Se on surullista. Meillä on Virossa paljon nähtävyyksiä ja paljon kerrottava. On ollut mielenkiintoinen historia ja nyt aikaansaavaa nykypäivä. Tervetuloa tutustumaan Viroon ja virolaisin!
        Mut kun vodkahuumassa olevat laumat ja kovaääninen "niiiin halpaaaa"-turismi on antamassa kasvoja täällä ja se menee valitettavasti virolaisten piikkiin!!! Erottako esim.japanilainen, aafrikkalainen tai joku muu "kaukaisempi" kansa meidät - suomalaisia ja virolaisia - toinentoisistaan kasvojen piirteistä, kielestä yms. katuilla???? Katson,että mulla oli ja on oikeus aukaista suunsa.
        Uskon, että se on ollut päällimäinen syy, miksi täällä palstalla ylipäätä olen aikansa ihan selvinpäin viettänyt. Apsolutisiti en ole, mut viina onkin fiksujen juoma!:)

        Ehkä tästä ketjusta poikii jotain posittiivistä. Myös kritiikistä osaa ajatteleva oppia. Mainesi voite puhtistaa vaan te - suomalaiset.
        Tämä voisi olla vaikka Uuden Vuoden toiveeksi! :)

        ......


    • Kevätilo

      Mikä on huoruutta? Minulla on Helsingissä asuva amerikkalainen ystävä, joka käy joka toinen viikonloppu Tallinnassa ns. naisissa. Hän maksaa naisille hienon ravintolaillan ja saa vastineeksi seksiä. Tarjontaa on Tinder pullollaan näinkin pienestä vastikkeesta. Ns. vakipanojakin on vuosien saatossa kertynyt plakkariin jos ei aina viitsi uutta etsiä. Helsingissä tämä ei onnistu, koska ainakin ns. fiksummat naiset haluavat yleensä tapailla jonkun kerran ennen seksiä...

    • ikäväkuulla

      En ole koskaan nimittänyt virolaista naista huoraksi. Jos katsoo viron historiaan, niin tietysti sieltä löytyy viitteitä sekä venäläisten että saksalaisten saappaan nuolemisesta, mutta en ole kiinnostunut fetisismeistä. Onko tilanne mennyt niin pahaksi, että joudutaan nuolemaan jo suomalaisten saappaita?!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1749
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1654
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      60
      1493
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1414
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      57
      1382
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1349
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1192
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe