Autokorjaamo Anssi Hämäläinen

Tyytyväinenasiakas123

Jos joku aikoo viedä autonsa huoltoon Mikkelissä, kannattaa tämä pulju kiertää kaukaa. Hinautin autoni liikkeeseen, kun ei yllättäen lähtenyt pihasta käyntiin. Anssi maksoi hinauksen ja sanoi katsovansa seuraavana päivänä, mikä autoa vaivaa. Auto on työkäytössä ja elintärkeä liiketoiminnan kannalta. Eipä kuulunut mitään, ennen kuin itse soitin klo 17 seuraavana päivänä ja kysyin, onko ehtinyt tsekkaamaan. Autosta on kuulema kone aivan romuna, eikä kannata edes ajatella laittaa kuntoon.

Soitin Ristiinan konekorjaamolle, josta auton ostin ja he sanoivat, että ei siinä mikään kone ole paskana, polttoainepumppu nikottelee, tuo se auto tänne.

Menin itse paikanpäälle katsomaan tilannetta. Kävelin pajalle sisään, kun ei ketään näkynyt missään. Siellä vastaanotto oli suoraan sanottuna hiljainen. Kaksi ukkoa rassasi autoja, eikä reagoinut meihin millään tavalla ennen kuin itse kysyi, mikä tilanne. Hän kertoi myös auton olevan konevikainen ja ei uskalla edes käynnistää.

Tarjouduin maksamaan hinauksen, niin kuin sovittu. Työstä ei laskuteta kuulema mitään, kun mitään ei saatu aikaiseksikaan. Heiluin tiskillä kortin kanssa ja hinaus piti kuitenkin maksaa käteisellä, koska he joutuvat muuten maksamaan alvit kahteen kertaan (!!!???). Sanoin, että ihan samahan se on, kun minä saan siitä kuitin kuitenkin. Yhtäkkiä bensalenkkari tokaisi, ainiin kahtohan se Anssi sitä bensapumppua ni siitä vois pikkusen laskuttaa ni se tekis 30€ hinaus. Maksoin tämän ja sain avaimet takaisin.

Ajattelin, että jos auto on niin romuna, ja auton hintaluokka melko halpa, niin kokeillaan mihin asti päästään. Iskin auton käyntiin ja hyvinhän se kävi. Ajoin Ristiinan konekorjaamolle ilman ongelmia (hyvin autolle, jossa kone täysin romuna btw), jossa vanhan liiton miehet ottivat auton vastaan ja lupasivat takuuna laittaa kuntoon osien hinnalla. Kiitos ja näkemiin.

21

3484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paljonko_uusi

      hinaus olisi maksanut? Nyt sait sentään ajaa seuraavalle korjaamolle toimivalla autolla. Jutustasi puuttuu yksi pikku juttu - LOGIIKKA.

      • Pikkaehaeskahtaa

        AIVAN! Hinautti ajokelvottoman auton korjaamolle mutta sitten kun korjaajat varoitti rikkoontuvasta koneesta niin ajoitkin ristiinaan? Vai oliko se Anssi kuitenkin sen verran rassannut bensapumppua että siitä tuli ajokuntoinen?
        Miksi et hinuuttanut sitä Ristiinan konekorjaamolle kun sieltä auton ostit ja sieltä löytyi korjaajatkin? Tämä haiskahtaa!


    • Valivalivali

      Vali vali, itse ostaa romun auton ja valittaa korjaamosta joka saa auton käyntiin. Kukahan tässä on se asiakas joka pitää kiertää kaukaa. Ja tämä sama asiakas ei osaa edes ottaa ensin yhteyttä romun auton myyjään. Vali vali.

    • volsko

      Ei täällä ole kun yksi yksityinen ammattilainen
      Muut rasvalourat ylimielisiä .kannattaa joka rempasta vaatia kuitti ja isommista tarkastaa että on vakuutus jos ei onnistu harjottelu.kortilla kun maksaa nii vero maksaa.eräskin korjaamo teki ainaki ennen pimeenä suuren osan.jossain tuolla meijerin suunnalla ja Mannerheimin tiellä ennen.väärin rehtiä kohtaan.mutta onhan noita muialla

      • Missä_olit_silloin_kun

        peruskoulussa harjoiteltiin lukemisen ja kirjoittamisen alkeita. Ei mikään ihme jos idiootille naureskellaan.


      • mulkerot
        Missä_olit_silloin_kun kirjoitti:

        peruskoulussa harjoiteltiin lukemisen ja kirjoittamisen alkeita. Ei mikään ihme jos idiootille naureskellaan.

        Mä luulin että et osaa aakkosia.en viiti nähä vaivaa kun apinat tavaa näitä paska juttuja.siinä sulle molopää


      • Mulkero-todentotta
        mulkerot kirjoitti:

        Mä luulin että et osaa aakkosia.en viiti nähä vaivaa kun apinat tavaa näitä paska juttuja.siinä sulle molopää

        Huh, jos oikeinkirjoituskin on sinulle jo vaivalloista ja vaikeaa, niin et ole elämässäsi saanut mitään muuta aikaiseksi kuin leivästä paskaa.


    • pierasensunsuuhun

      Aloittaja olisi voinut korjata autonsa itse. Olet vajaa.

    • looll

      Ainahan tuolla pitää käteisellä kaikki maksaa :D

    • Kepuautotyö

      Ristiinan paloaseman luona olevassa autokorjaamossa on ainakin se hyvä puoli että käteiskuittien alv on 14%. Säästyy pitkä penni vaikkei korjaus sielläkään aina onnistu.

    • tyytyväinenasiakas
    • cxfghhans78

      If you don't have nothing nice to say, come sit by me and we can make fun of people together.

    • U.S.A

      Tura ukko että sillein!

      • Anonyymi

        Käytin auton siellä kaksi kertaa. Ensimmäisen ja viimeisen kerran samalla kertaa. En suosittele kenellekään!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytin auton siellä kaksi kertaa. Ensimmäisen ja viimeisen kerran samalla kertaa. En suosittele kenellekään!!!!

        Sama täällä, kerran käytin ja kierrän kaukaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä, kerran käytin ja kierrän kaukaa.

        Onko pätevä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko pätevä?

        Tarvitsiko käyttää kuluttajansuojavirastoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarvitsiko käyttää kuluttajansuojavirastoa?

        Piti käyttää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piti käyttää

        Toivottsti ei tule pimeellä vastaan, menee umpiot tummiksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottsti ei tule pimeellä vastaan, menee umpiot tummiksi!

        Ai siltä Kekkosen näköseltä mieheltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai siltä Kekkosen näköseltä mieheltä?

        Just siltä. Parempi ni ois autohajottamo Anssi hämäläinen


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1945
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe