LIDL on minun ja monen muun kauppa

Lidl_on_yk-kö-nen

58

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvätMarkkinat

      Lidl saksalaisena osasi haistaa hyvät markkinat ,olihan S ja K ketjut kartelleilaan junailleet tuotteille kunnon katteet . Nyt he saavat karvaasti maksaa ylihinnoittelusta ja asiakaskadosta, mikä toki on valitettavaa. Nyt Lidl on saanut vakaan markkina-aseman halvoilla honnoilla, ja laadukkailla tuotteilla.

      Lidlissä osataan uudistua nopeasti paistopisteistä on tullut suosittuja ympäri Suomen.

    • takitjakoon

      Mutta kyllä muuttuu suhteet kauppojen myynneissä, kun uusi Sokkari avaa ovensa vuoden loppupuolella....

      • niinhän_luulet

        UUtuuden viehätyksestä ensimmäisien kuukausien aikana on asiakkaita. Ihmiset kuitenkin arvostavat enemmän edullisia hintoja kuin kiiltäviä seiniä.


      • paikkakunnallani

        S-market ja Lidl ovat vierekkäin. Kyllä autojen määrästä päätellen Lidl on se joka vie asiakkaat. Toki se on valitettavaakin, nyt K ja S-ryhmä maksavat vuosikymmenten ylihinnoittelusta kallista hintaa.


      • juupa.se.juu

        Näyttää uusi kauppa olevan pienen puoleinen. Ei taida tulla kuin ruokakauppa. Jos ei kunnon vaatepuolta tuleniin turha edes käydä sillä. Lidlistä saa halvemmalla ja vaate ostokset tehtävä Rovaniemelläkun ei täällä ole valinnan varaa.


      • onkstosikans
        paikkakunnallani kirjoitti:

        S-market ja Lidl ovat vierekkäin. Kyllä autojen määrästä päätellen Lidl on se joka vie asiakkaat. Toki se on valitettavaakin, nyt K ja S-ryhmä maksavat vuosikymmenten ylihinnoittelusta kallista hintaa.

        Päivällä radiosta kuulin, että joskus 40-luvulla olisi ollut joku suuri saksalainen kauppa ja suuri autokorjaamo ja paljon siistejä komeita miehiä


    • Suometar34

      Ostatteko te hyvät ihmiset todellakin tuotteita kauppojen paistopisteistä? Eikö teitä todellakaan kiinnosta mitä suuhunne pistätte? Taikinat valmistetaan Puolassa tai Saksassa ja ovat jopa vuoden vanhoja. Ja näitä tuotteita te väitätte tuoreiksi! Ja näinä huonoina aikoina pitäisi suosia suomalaista jotta eurot jäisivät tänne meille suomalaisille työntekijöille. Suomalaiset itse kaivavat itselleen kuoppaa kun ei suosita kotimaisia, puhtaita ja turvallisia elintarvikkeita. Ettekö ole todellakaan valmiita maksamaan vähän ennemmän kotimaisesta elintarvikkeesta jotta suomalaisilla yrittäjillä olisi töitä myös tulevaisuudessa?

      • Kyllä_Näinkin

        Toki paistopisteiden tuotteet pääosin onat keskieuroopasta, mutta myös Suomesta.

        Kilpailevan kaupparyhmän leipäosaston myyjä kertoi myös heillä myytävän osin sajojakin tuotteita kuin Lidl tosin melkein kaksinkertaisella hinnalla.

        Toki kotimaista pitäisi suosia, mutta kotimaisuudellakin on kaivettu itselle sitä kuoppaa, suomalaisilla prändeillä myydää täysin ulkolaisia ruotteita.
        Elovehnä kaurahiutaleet tehdään Puolassa einekset valmistetaan Puolassa ,Virossa, ym.
        Kodinkoneita ei valmisteta Suomessa vaikka niillä on Suomalainen tuttu nimi.

        Vielä Lidlin paistopisteeseen. Tuskimpa taikinat siellä kovinkaan vanhoja ovat niin valtava menekki niillä tuotteilla on, ja onhan Lidl ketjulla peräti 10000 myymälää.joten taikinat ja muutkin tuotteet vaihtuu.


      • kannattaa_lukea

        Niille jotka vannovat kotimaisuuden nimeen kannattaa lukea juttu mitenkä meitä hyijataan. Sok valmistuttaa lihapullansa Tanskassa joissa toki on kihaa. K-kaupan lihapullissa taas ei lihaa laisinjaan . HK taas tekee pullansa suoraansanoen jätteistä. Kenelle vielä maistuu eineslihapullat.

        http://www.iltalehti.fi/pippuri/2015072120066335_ah.shtml


      • bambaleijaa

        ruotsalaisperäiset lihapullat Lidlissä tosi hyviä 1 kg pakkaus. Ostan niitä, en suomalaisia joissa ei ole jauhelihaa nähtykään.


    • SiwaKalleinJaHuonoin

      Taasko herra lid avasi lidlinsä.

      • Fakta_kaikki

        En kannta saksalaista kauppaketjua Suomessa, toki olisi parasta että olisi löytynyt suomalaisista kaupparyhmittymistä vastaavaa.
        Suomen kaupalla on aina olleet euroopan korkein hintataso. johtuen siitä että ei ole ollut todellista kilpailua.
        S ja K ryhmä on ollut sidoksissa kaupunkien päättäjiin saaden parhaat kauppapaikat, ja monopoliasemassa saaneet määritellä hinnat.
        Lidliä en kannata mutta hyvä nyt että kartellit murtuu harmi että sen tekee saksalainen.


    • Lidl_minunkin_myymälä

      Lidl on minun kauppani. Haluan käyttää rahaa muuhunkin kuin S:n ja K:n kalliisiin ruokiin. Lidl tarjoaa minulle edullisten hintojen lisäksi myös laatua. Olen täysin tyytyväinen.

      Saksalaisillekaan ei kelpaa mikä tahansa. Heitä on paljon, paljon enemmän kuin meitä.
      Google: 80,62 miljoonaa (2013)

      Kannattaa miettiä kaikkia asioita, ennen kuin suustaan jotain päästää. Jos tuotteet olisivat huonoja, eivät ne kelpaisi saksalaisillekaan.

      Ja tyhmille: Älkää ruvetko jotain haukkumaan mielipiteensä vuoksi. Jos ei ole mitään sanottavaa, perusteltavaa näkemyksensä tueki, kannattaa pitää turpa kiinni.

    • muurahaispesä

      Minä ainakin suurperheellisenä kierrän lidlin kaukaa. Prismasta saan kaikki tarvitsemamme. Esim. maitokaan ei ole lidlissä halvempaa kuin prismassa , jota meillä kuluu paljon. Leivistä vain ruisleivän ostan kaupasta ja siinäkin suosin lähiruokaa. Leivon itse rieskat, sämpylät , patongit yms. Syömme paljon itse poimimia marjoja. Minusta on turvallisinta käyttää suomalaisia elintarvikkeita lapsille.

      • olisikohan

        Maitoa en juo, mutta puoluettomassa ruokakorivertailussa Lidl oli ylivoimaisesti , edullisin.
        Kotimaista toki pitääkin suosia se luo kaivattuja työpaikkoja Suomeen. Vinkkinä kuitenkin tarkastakaa nimenomaan valmistaja joutsenlippu takaa jonkinmoisen kotimaisuusasteen.
        Ikävintä on kun moni tuttu vanha suomalainen tuote kyllä kulkee suomalaisella nimellä mutta raaka-aine ja valmistus on halpamaissa.
        Esim. Lapin-Lihan poronkäristyskään ei ansaitse joutsenlippua, en tiedä lihan alkuperää.


      • heihaloot

        Ei ole Kemijärvellä Prismaa ja sulla menee jo bensakuluihin iso summa; se minkä muka saat Prismassa "halvalla". Suosi suomalaista ja paikkakunnan liikkeitä. Lidlissäkin on paljon suomalaisia tuotteita päivittäisruokatavaroissa


      • simppu63

        Täysin ymmärrettävää hankkia lapsiperheessä tavarat esim S-marketista. Bonuspisteillähän saa taas tavaraa tai vanhemmat tekevät pitkän viikonlopun kaupunkihotellimatkan huitsin nevadaan. :-)
        Eläkeläisenä en tähän pysty. Säästän ostamalla oikein joka ainoassa muovikassillisessa Lidl-ostoksia useita kymmeniä euroja. Se että maksaisin ne rahat S ta K marketille ja saisin pisteitä ei suuremmassa määrin kiinnosta.


    • lidlidiii

      Niin mieleni piristyi, kun kaunista tekstiä Lidlistä lukea saan! Hymyilen! Olen onnellinen!

    • jeeeeeeeeeeeeeeeee

      Kohta tulee uusi sokkari ;)

    • Lidl_on_pa-ras

      Minä käyn säännöllisesti Lidlissä. Paras ja edullisin kauppa. Mullakin menee maitoa paljon, mutta Lidlistä sen kannan tyytyväisenä.
      (Vastaan tähän viestiin: Minä ainakin suurperheellisenä kierrän lidlin kaukaa. Prismasta saan kaikki tarvitsemamme. Esim. maitokaan ei ole lidlissä halvempaa kuin prismassa , jota meillä kuluu paljon.)

      Leivät ostan Lidlistä. Näin on helpompaa ja aikaa jää muuhun hyvään. Lidlin leivät ovat hyviä ja edullisia. Itsekin kerään marjoja ja syön niitä. Halvaksi tulee, kun saa edullisia tuotteita Lidlistä ja marjat ovat omasta takaa.
      (Vastaan tähän viestiin: Leivistä vain ruisleivän ostan kaupasta ja siinäkin suosin lähiruokaa. Leivon itse rieskat, sämpylät , patongit yms. Syömme paljon itse poimimia marjoja.)

      Saksalaiset tuotteet ovat yhtä turvallisia kuin suomalaiset. Jos saksalaiset tuotteet olisivat huonoja, sakasalaiset olisivat kuolleet aika päiviä sitten. Heitä on paljon ja elävät jopa terveellisemmin kuin me. Saksalaisuus on tae hyvästä.
      (Vastaan tähän viestiin:Minusta on turvallisinta käyttää suomalaisia elintarvikkeita lapsille.)

      Ei parempaa kuin Lidl.

      • lidlitliiidii

        Ei ole ei, ei ole Lidliä parempaa! Jos suomalainen , ruotsalainen , venäläinen ja Lidli Lidli olisivat hiihtokilpailussa 50 kilometrin matka. Lidli Lidli voittaisi kultaa! Matti Nykänen ja Lidli Lidli hyppäisivät isosta mäestä, pienestä mäestä, suurmäestä niin Lidli Lidli hyppäisi pisimmälle.
        .


      • simppu63

        Maito ei ole aikuisten ihmisten juoma. Juo vettä, joka on hyvää Kempassa, matalahiilihappoista muuta juomaa, ei kaljaa! Jossakin määrin aitoja omena ja muita tuoremehuja. Niissäkin noita hiilihydraatteja....


    • säästöx

      Harva voi niin ehdottomasti mainostaa jotakin määrättyä kauppaa. Pitää ottaa se hyvä ja edullinen tarjous, mikä minäkin päivänä on tarjolla eri liikkeissä. Toisessa on hyvät liha-kala-salaattitiskit, toisessa on leipäpiste ja muuta hyvää.
      Kun katsoo tarjoukset eri kaupoista, siinä säästää, ei kannata olla puolueellinen. Ja kannattaa monen tarkistaa omia kulutustottumuksiaan. Hyvä on leipoa kotona, mutta jos kaupasta saa halvalla leipää, kannattaako enää sähköä kuluttaa itse leipomalla, siinä yksi pointti.

    • Muurahaispesä

      mikä voi olla parempaa kuin itse leivottu tuore leipä? Metsästetään ja kalastetaan myös paljon joten emme todellakaan syö einesmoskaa joten meitä ei kiinnosta paljonko on lihaa Atrian tms lihapullissa.Itsetehdyissä on 99%. Siinähän se on että haluan tietää mitä perheeni syö ja vain itse tekemällä tiedän sen koska osaan ja pystyn siihen tutuista ja turvallisista raaka-aineista. Sähköä ei kulu ruoanvalmistuksessa koska käytän lähes yksinomaan puu-uunia ja hellaa. Puut ovat omasta metsästä.

      • tänäpäivänä

        Varsinkin kaupungeissa useampi perheenäiti ei ehdi niitä lihapullia, ja leipää valmistella, on hankittava rahaa sitä syömistä varten. Niille jotka eivät saa yhteiskunnalta minkäänmoista avustusta joutuvat pitämään kahtakin työpaikkaa.

        Kyllä moni tykkäisi luonnosta, ja metsästyksestä mutta kaikkilla siihen ei ole mahdollisuuksia, joten joutuu syömään lihapullia, joissa ei ole lihaa.


      • tilannehallussa

        Hyvähän se on, että jollakin on omatmetsät, hellat ja uunit, missä paistella. Tasan ei käy onnen lahjat valitettavasti, mutta tottakai, joskus leivon minäkin ja paistan..... sähköuunissa..... tilanteen mukaan töissä käyvänä.... vielä.... mutta kohta en käy enää töissä ja voin keskittyä leipomaan jne jne.... tosin, pitää varoa niitä liikakiloja, kun se on taas epäterveellistä ja RR nousee


    • Lidl_parasta_Suomessa

      Lidl_parasta_Suomessa

      Lidl on tosiaankin minun ja monen, monen muun kauppa.

    • eii

      ainakaan mun kauppa eiköhän tuo ole saksalaisten...

    • procurist

      onko tänne buukattu joku Lidlin mainosryhmä kirjottelemaan; aivan kuin Venäjällä on ryhmä mustamaalaamaan ja levittämään kielteistä propagandaa valheena Suomeen. Jokainen voi katsoa kauppansa itse, ei niitä tarvi jatkuvasto toitottaa, joko kehua tai haukkua. Järki on ihmiselle annettu!

      • Leivät_maidot

        ja leikkeleet Lidlistä tai Prismasta Suomessa. Varsinkin suosikkini Vaasan ruisviipaleet saa lämpiminä. Lidlissä karjalanpiirakat tuoreina hyviä, samoin pullapuoli paistopisteestä. Naureskelin ihmisille täällä Lidlin tultua aikoinaan koska olen Lidlin ja Aldin vakioasiakas Euroopassa asuessani, noin 8 kk/vuosi. Lidl on todellakin tehnyt hyvää kilpailulle Suomessa vaikka Saksassakin hintataso on kohonnut viimeisten parin vuoden aikana. Saksan Lidlissä hinnat kuitenkin 20-30 % Suomea halvemmat.


      • Fakta_tietoa
        Leivät_maidot kirjoitti:

        ja leikkeleet Lidlistä tai Prismasta Suomessa. Varsinkin suosikkini Vaasan ruisviipaleet saa lämpiminä. Lidlissä karjalanpiirakat tuoreina hyviä, samoin pullapuoli paistopisteestä. Naureskelin ihmisille täällä Lidlin tultua aikoinaan koska olen Lidlin ja Aldin vakioasiakas Euroopassa asuessani, noin 8 kk/vuosi. Lidl on todellakin tehnyt hyvää kilpailulle Suomessa vaikka Saksassakin hintataso on kohonnut viimeisten parin vuoden aikana. Saksan Lidlissä hinnat kuitenkin 20-30 % Suomea halvemmat.

        Täällä on mainostettu etenkin Lidliä edullisuuten vuoksi, eikä siinä mitään väärää koska se pitää paikkansa. Jokainenvoi hakea samat tuotteet eri kaupoista ja verrata hintoja.

        Toki suuremmissa suomalaisten ketjujen kaupoissa on monipuolisempi valikoima, mutta laadussa ainakaan Lidl ei jää huonommaksi.

        Jokaisellahan on vapaus ostaa tavaransa sieltä minkä itse hyväksi havaitsee sillä onkin hyvä kun on kilpailua, joka pitää hinnat, ja laadun kurissa.


    • lidlsokoskoivu

      Eikö tätä asiaa ole jo jauhettu tarpeeksi, loputtomiin

    • Lidl_parasta_Kemijärvell

      Ei ole jauhettu. Jauhelihaa jauhetaan.
      Lidl on paras kauppa. Se merkitsee minulle
      - elintasoa
      - palkkaa
      - hyviä tuotteita
      - hyvää palvelua
      - reiluutta
      - ja kaikkea paljon muuta.

      Minun päätä ei käännä kukaan tässä asiassa. Siis on turha vaivautua.
      Heilutan lippua Lidlille!

      • omamaamansikka

        Kyllähän sinä saat käydä (olla töissä) Lidlissä ja kuka tahansa voi valita, missä kaupassa käy minäkin päivänä sen mukaan, mitä tarvii ja mikä missäkin on tarjouksessa milloinkin; ei siinä sen kummempaa "jauhamisen" tarvetta, ei se pitäisi olla kirjoittamisen aihe kenellekään, kyllä tätäkin on todella "jauhettu" täällä. Miksi kenenkään muka pitäisi onkun päätä kääntää, missä kaupassa käy tai missä muussakaan asiassa, se on jokaisen oma asia. Tekemisen puute ihmisillä, kun pitää tämmöisiä aiheita yleensä kirjoitella. Ja jos tulis se Tokmanni tänne, kävisin sielläkin, koska minä en mene Kemijärveä kauemmas kauppaan, ne roposet jää omalle paikkakunnalle (tosin Lidlissä saattaa mennä osittain Saksaan).


    • LidL_on_lidl_ykkönen

      Lidl on lämmin nimi! Vesi nousee kielelle tuon sanan kuullessaan tai nähdessään. Lidl on ykkönen.

      • Lidl_on_pa-ras_aina

        Onko täällä muitakin Lidlin ihailijoita? Samanlaisia kuin minä.


      • onToki
        Lidl_on_pa-ras_aina kirjoitti:

        Onko täällä muitakin Lidlin ihailijoita? Samanlaisia kuin minä.

        Kyllä Lidl oli tervetullut tähän suomalaiseen kauppaketjuun, jossa kaksi ryhmittymää oli saanut keskenään sopia millä hintaa elintarvikkeita myydään.
        Nyt on vasta huomattu mitenkä Lidl toimittaa edullisesti laadukkata elintarvikkeita.

        Joillakin on ennakkoluuloja saksalaisia tuotteita kohtaan, tietämättä kuinka siellä on tiukemmat laatuvaatimukset kuin meillä. Vanhemmat muistaa mitenkä Suomella oli haastetta aikoinaan saada laitoksensa EU:n vaatimalle tasolle.

        Ainoa miinus. Maha tuppaa kasvamaan Lidlin herkullisilla paistotuotteilla.


    • piste1

      .Kauppa kauppojen joukossa, ei sen kummempaa; valinnanvapaus jokaisella, turha sitä nyt n jatkuvasti samasta kirjoitella, eiköhän se kauppa ja muutkin kaupat pysy pystyssä ilman teidän pönkittämistänne eivätkä siitä kaadu, vaikka kirjoituksillanne joka päivä märisette. Piste

      • simppu63

        Lidli on aika erikoinen kauppa suomalaisessa kaupan kentässä. Kylmätuotteet hyvin ja paljon, vihannekset pääosin hyvän makuisia eivät ole kerätty raakoina. Jännää ja erilaista, mutta ei aina niin tarpeellista...


    • aaaaaaahg

      Aina alkaa seisoo kun näkee lidlin.tumputan aina lidlin kuitin päälle..se lidli niin ihana..

      • viiiihytty

        Itse tein lidlin muovipusseista lakanan,,on kiihottavaa siinä nukkua.
        Mulla myös lidli tatskoja ympäri kehoa.


    • Lidl_on_kiva_sana

      Kiva että Lidlin sivu on vielä täällä.

    • Lidl_suomesta
    • r4oprpr3

      ihanaa lidlii,,,niin ihkuu..
      parasta mitä kemijärvellä on..

    • tyytyväinenkalastaja

      Omaa huolimattomuuttani tiputin avokelan veivin viime viikolla Oulujokeen. Soitin Suomen pääkonttoriin Vantaalle ja tiedustelin josko veivi ois vielä erikseen tilattavissa ku kela oli jo yli 2v. vanha eikä kuittia eikä takuuta ole ?

      Ottivat tiedot ylös ja lupasivat palata asiaan, tekstari tuli pe et veivi on toimituksessa. No tänään tulikin kotiovelle toimitettuna veloituksetta kokonaan uus koko kela ja lähetetty Hampurista.

      Uskomattoman nopiaa ja hyvää palvelua, ei ois monessakaan muussa kaupassa samoin kyllä onnistunut.

      Yleensä suosin Suomalaista mutta kyllä nyt täytyy taas suositella Lidliä ! (y)

    • Lidl_on_lidl

      Lidl on tosiaankin minun kauppa. En edes viitsi lukea, mitä edellä on kirjoitettu. Ei kiinnosta, ei sitten yhtään.

    • Luulotpois

      Asiallista touhua, Lidl on juurikin myös minun kauppani. Suomalaisten ennakkoluulot asioita kohtaan ärsyttävät. Lidl luo kilpailutusta päivittäistavarakauppaan, ja tämä on erittäin hienoa. Sen jälkeen, kun käyttöön tulivat ostoskorit ja kassapöytä muuttui ja pakkauspöydät sivulla jäivät tarpeettomiksi, juurikaan en keksi mitään pahaa sanottavaa. Kaikki tuotteet eivät toki ole olleet mieleeni, mutta tämä tuskin on kauppaketjun syy. Muskottipähkinää olen jäänyt kyseisestä puodista kaipaamaan.

    • lupsukka

      Pisti silmään hintavertailu: Kauppapaikasta ostettu suolainen piirakkapohja 2.19e lidlissä 1.59e ja lauantaina oli vielä tarjouksessa alle euron. Eli normihinnallakin eroa lidlin hyväksi 60snt ja tuote tismalleen sama. HYVÄ LIDL !! Olet monen perheen pelastus.

      • qqoqoqqo

        ihanaa,,,,aivan mahtava lidli,,,nyt ottaa eteen,,


    • Jep_JEP_jep

      Lidl on parasta mitä Kemijärvellä on. Se antaa minulle elämän, jää rahaa muuhunkin ja aina voi tehdä uusia löytöjä. Odotan innolla aina Lidlin uutta lehteä. Minua ei kiinnosta uudet S-Marketit, ei Kauppapaikka. Tuollainen laatikkoko se uusi Kemijärven S-Market on?
      http://www.lidl.fi

    • nassu1

      Eiköhän se ole jokaisen oma asia mistä ruan ostaa....Ei sitä täällä tarvi toitottaa....on muutakin elämässä kuin lidl...

    • Ehdottomastikin

      Paras kauppa on Lidl.

    • L-I-D-L

      Onneksi Lidl avaa nykyään ovensa jo klo 8.00. Lidl on minun onneksi. En asuisi enää kemijärvellä, jos täällä ei olisi Lidliä. Kiitos LIDL.

      • 8.00

        Puhuukos ne myyjät suomee siellä Lildissä?


      • tarvettaon

        tai arabiaa...


    • ihmejakummaa

      Mitä ihmeen iloa jollekkin on veisata ylistysvirttä Lidlistä !? Eikö ole muuta sisältöä elämässä.....

    • Käyn_aina_Lidlissä

      Mä tykkään Lidlistä. Paras kauppa!

    • epprepeefpkqefkjfqkj

      lidli on ihku,,ja nyt kun siellä ihania tummia miehiä niin ihan huippuu,,,oi saan orgasmin kun ajattelen lidlii,,,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5078
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe