Sinulle...

oletkaikkeni

54

99

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ai minulle vai, onko tuo lälly todellakin minulle?

      • tietäjä-

        Taitaa olla dudelle


      • tietäjä- kirjoitti:

        Taitaa olla dudelle

        Aattelin vaa et jos vilma ois laittanut mulle lällyn salanimellä


      • Kärryiltä.pudonnut
        tietäjä- kirjoitti:

        Taitaa olla dudelle

        Kuka on dude?


      • PDlh
        pujottelija kirjoitti:

        Aattelin vaa et jos vilma ois laittanut mulle lällyn salanimellä

        Vilma on aina nimellään kirjoittanut. Kun sitä sen asennetta on niin vaikea pitää salassa :)


      • Eräs.muistelija

      • Vilma----
        pujottelija kirjoitti:

        Aattelin vaa et jos vilma ois laittanut mulle lällyn salanimellä

        kuuleppas tohveli----siinä on sulle lälly
        ttps://www.youtube.com/watch?v=2ctcTP9pSHw


      • Vilma---
        Vilma---- kirjoitti:

        kuuleppas tohveli----siinä on sulle lälly
        ttps://www.youtube.com/watch?v=2ctcTP9pSHw

        no ei se näy nyt nut----pirkka-pekka petelius,tra-la-la
        vedä siittä


      • erkkimerkkipiste

        Vilma sä oot tuhma


      • Vilma--- kirjoitti:

        no ei se näy nyt nut----pirkka-pekka petelius,tra-la-la
        vedä siittä

        Ei tuo tralla lallaa oikeen ole minulle sopiva, jartsulle paremminkin. Tohveli sopii hyvin....tapsa tohveli


      • mm11
        Vilma---- kirjoitti:

        kuuleppas tohveli----siinä on sulle lälly
        ttps://www.youtube.com/watch?v=2ctcTP9pSHw

        Jahas, täällä se vilma tohveleille lällyjä veivaa, muttei mulle. Miksi ei? :•

        Vilman puolustukseksi senverta, että hän on ollut jo vuosia sama tasainen luonne. Samaa murinaa jo vuosikausia.. Saattaapi potkia nilkoille, jos kohdille sattuu, kannattaa väistellä.

        Kuka muistaa vilman punaisen korkkarin, sen mikä hävis muutama vuosi sitten kun vilma potkaisi dudea ohi? Nasan tietojen mukaan se ohitti pluton hieman ennen sen omaa luotainta.

        Vilma, pakkaa reppusi, lähetään hakee tasmaniasta meille koiranpentuja. :•)

        https://www.youtube.com/watch?v=v2AU7AtY-js


      • PDlh
        mm11 kirjoitti:

        Jahas, täällä se vilma tohveleille lällyjä veivaa, muttei mulle. Miksi ei? :•

        Vilman puolustukseksi senverta, että hän on ollut jo vuosia sama tasainen luonne. Samaa murinaa jo vuosikausia.. Saattaapi potkia nilkoille, jos kohdille sattuu, kannattaa väistellä.

        Kuka muistaa vilman punaisen korkkarin, sen mikä hävis muutama vuosi sitten kun vilma potkaisi dudea ohi? Nasan tietojen mukaan se ohitti pluton hieman ennen sen omaa luotainta.

        Vilma, pakkaa reppusi, lähetään hakee tasmaniasta meille koiranpentuja. :•)

        https://www.youtube.com/watch?v=v2AU7AtY-js

        Mörri, kun näet niitä NASAn heppuja seuraavan kerran, kysäiseppä onko se Vilman tossu kiertoradalla? Osaan sitte väistellä kun seuraavan kerran hipoo maata ja nilkkaa...


      • mm11
        PDlh kirjoitti:

        Mörri, kun näet niitä NASAn heppuja seuraavan kerran, kysäiseppä onko se Vilman tossu kiertoradalla? Osaan sitte väistellä kun seuraavan kerran hipoo maata ja nilkkaa...

        Moi Dude. Kevyesti keskellä kesää, vaikkei uskoisi. Koska Vilman korkkarin epäkesko kiertorata on lähes arvaamaton, eipä tiedä, mistä Vilman korkkari tulee ja mihin menee..

        NASA:n "Unidentified broken red heels or wtf" -yksikkö sai viimeksi havainnon mahdollisesta Vilman korkkarista keväällä 2013 Kalifornian kalamarkkinoilla. Näköhavaintojen mukaan korkkari tuli koillisesta noin 35 asteen kulmassa, nappas kalamarkkinoiden tirehtöörin sardiinikukosta parhaat sardiinit ja jatkoi matkaansa kohti auringonlaskua.

        Kiinalaiset tekevät jo Vilman lentävästä korkkarista kopioita, niitä saattaa lennellä loppukesästä siellä sun täällä, niihin ei kannata kiinnittää huomiota. Ei kolahda kuin Vilman korkkari. :•)

        Dude, joo mä laitan Vilmalle laulun... Sä muistat, mä muistan, Vilma muistaa.... kaikki muistaa... Kuka ei muistais???? :•)

        https://www.youtube.com/watch?v=_uGbYLIJOgc

        Kivaa sulle ja ystäville. :•)


      • PDlh
        mm11 kirjoitti:

        Moi Dude. Kevyesti keskellä kesää, vaikkei uskoisi. Koska Vilman korkkarin epäkesko kiertorata on lähes arvaamaton, eipä tiedä, mistä Vilman korkkari tulee ja mihin menee..

        NASA:n "Unidentified broken red heels or wtf" -yksikkö sai viimeksi havainnon mahdollisesta Vilman korkkarista keväällä 2013 Kalifornian kalamarkkinoilla. Näköhavaintojen mukaan korkkari tuli koillisesta noin 35 asteen kulmassa, nappas kalamarkkinoiden tirehtöörin sardiinikukosta parhaat sardiinit ja jatkoi matkaansa kohti auringonlaskua.

        Kiinalaiset tekevät jo Vilman lentävästä korkkarista kopioita, niitä saattaa lennellä loppukesästä siellä sun täällä, niihin ei kannata kiinnittää huomiota. Ei kolahda kuin Vilman korkkari. :•)

        Dude, joo mä laitan Vilmalle laulun... Sä muistat, mä muistan, Vilma muistaa.... kaikki muistaa... Kuka ei muistais???? :•)

        https://www.youtube.com/watch?v=_uGbYLIJOgc

        Kivaa sulle ja ystäville. :•)

        Kiitos Mörri, kukapa ei muistaisi yhtä Suomen parhaista! Jos Kekkonen eläisi niin hänkin varmasti diggaisi..:)
        https://www.youtube.com/watch?v=3DMVdXmDyuM

        Juu, ei niitä kiinalaisia versioita tarvii pelätä. Eikäpä sitä aitoakaan varmaan kannata, tuskin siinä kitumaan jää jos osuu, sardiineilla tai ilman :)
        Nautitaanhan kesästä edelleen.


      • Vilma---
        mm11 kirjoitti:

        Jahas, täällä se vilma tohveleille lällyjä veivaa, muttei mulle. Miksi ei? :•

        Vilman puolustukseksi senverta, että hän on ollut jo vuosia sama tasainen luonne. Samaa murinaa jo vuosikausia.. Saattaapi potkia nilkoille, jos kohdille sattuu, kannattaa väistellä.

        Kuka muistaa vilman punaisen korkkarin, sen mikä hävis muutama vuosi sitten kun vilma potkaisi dudea ohi? Nasan tietojen mukaan se ohitti pluton hieman ennen sen omaa luotainta.

        Vilma, pakkaa reppusi, lähetään hakee tasmaniasta meille koiranpentuja. :•)

        https://www.youtube.com/watch?v=v2AU7AtY-js

        sä et oo lälly miehiä..mä laulan sulle
        Laa laa laaa lal lal laaa


      • Vilma----
        mm11 kirjoitti:

        Moi Dude. Kevyesti keskellä kesää, vaikkei uskoisi. Koska Vilman korkkarin epäkesko kiertorata on lähes arvaamaton, eipä tiedä, mistä Vilman korkkari tulee ja mihin menee..

        NASA:n "Unidentified broken red heels or wtf" -yksikkö sai viimeksi havainnon mahdollisesta Vilman korkkarista keväällä 2013 Kalifornian kalamarkkinoilla. Näköhavaintojen mukaan korkkari tuli koillisesta noin 35 asteen kulmassa, nappas kalamarkkinoiden tirehtöörin sardiinikukosta parhaat sardiinit ja jatkoi matkaansa kohti auringonlaskua.

        Kiinalaiset tekevät jo Vilman lentävästä korkkarista kopioita, niitä saattaa lennellä loppukesästä siellä sun täällä, niihin ei kannata kiinnittää huomiota. Ei kolahda kuin Vilman korkkari. :•)

        Dude, joo mä laitan Vilmalle laulun... Sä muistat, mä muistan, Vilma muistaa.... kaikki muistaa... Kuka ei muistais???? :•)

        https://www.youtube.com/watch?v=_uGbYLIJOgc

        Kivaa sulle ja ystäville. :•)

        yäk mikä laulu...en tykkää
        tommonen...tuosta kukaan tykkää...muutako palomies


      • määkans
        Vilma---- kirjoitti:

        yäk mikä laulu...en tykkää
        tommonen...tuosta kukaan tykkää...muutako palomies

        Vilma! Sä olet ihana ;) Eivät näköjään tiedä, että se sun punainen korkkari on mun vieläkin mun yöpöydällä, heh.


      • Vilma----
        määkans kirjoitti:

        Vilma! Sä olet ihana ;) Eivät näköjään tiedä, että se sun punainen korkkari on mun vieläkin mun yöpöydällä, heh.

        sielläkö se onkin....no anna vaikka vaimolles joululahjaks,niin tai taloudenhoitajahan se taitaa olla,hän varmaan ilahtuis


      • määkans
        Vilma---- kirjoitti:

        sielläkö se onkin....no anna vaikka vaimolles joululahjaks,niin tai taloudenhoitajahan se taitaa olla,hän varmaan ilahtuis

        Ja sitä korkkaria kun en anna kelleen!!! On se niin historiallinen pieksu. Kantakin resajaa melki irti ;)


      • Vilma---
        määkans kirjoitti:

        Ja sitä korkkaria kun en anna kelleen!!! On se niin historiallinen pieksu. Kantakin resajaa melki irti ;)

        se on totta...no korjaa se ja palauta


      • Vilma---- kirjoitti:

        yäk mikä laulu...en tykkää
        tommonen...tuosta kukaan tykkää...muutako palomies

        Luulin et ois Ressu Redfordilta lainattu älä mee, sehän on ihan mahottoman lälly, mut ei ollutkaan


      • määkans
        Vilma--- kirjoitti:

        se on totta...no korjaa se ja palauta

        Uskaltasko palauttaa? Duden kans korjattiin se jo ajat sitten, mutta korko on kiinni vääräs pääs korkkaria. Ei sitä saa millään irti, kun molemmat siihen nauloja iskettiin.
        Kävisköhän se vielä sun sievään neljäkakkoseen jalkaan??
        Ihan muuten vaa kysäsen, että onko sulla vielä kaulin tallella?


      • mm11
        Vilma--- kirjoitti:

        sä et oo lälly miehiä..mä laulan sulle
        Laa laa laaa lal lal laaa

        Niin kaunista... oot varmaan syöny satakielen? Ennen sulla oli paljon äkäsempi ääni, muistatko? Silleen vähän niinko lauloit enempi isomman linnun äänellä. Strutsia en tarkoita, ko en muista sen lauluääntä, mutta hyvin kiekaset aina tarvittaessa.

        Vilma, tykkäätkö lohikäärmeistä?

        https://www.youtube.com/watch?v=GZuvq4Ziw34


      • Vilma---
        määkans kirjoitti:

        Uskaltasko palauttaa? Duden kans korjattiin se jo ajat sitten, mutta korko on kiinni vääräs pääs korkkaria. Ei sitä saa millään irti, kun molemmat siihen nauloja iskettiin.
        Kävisköhän se vielä sun sievään neljäkakkoseen jalkaan??
        Ihan muuten vaa kysäsen, että onko sulla vielä kaulin tallella?

        miks sä sellasta kyselet...tottakai mulla on kaulin
        pitäishän sun se tietää


      • Vilma---
        mm11 kirjoitti:

        Niin kaunista... oot varmaan syöny satakielen? Ennen sulla oli paljon äkäsempi ääni, muistatko? Silleen vähän niinko lauloit enempi isomman linnun äänellä. Strutsia en tarkoita, ko en muista sen lauluääntä, mutta hyvin kiekaset aina tarvittaessa.

        Vilma, tykkäätkö lohikäärmeistä?

        https://www.youtube.com/watch?v=GZuvq4Ziw34

        yäk, mä en syö lihaa


      • mm11

    • PDlh
      • oletkaikkeni

      • PDlh
        oletkaikkeni kirjoitti:

        Niin...tuo asento...tosi tuttu..;) Ei unikuva vaan totta...
        Loma jatkuu...ja ihana, tilaamani vesisade...

        https://www.youtube.com/watch?v=_HgvbuMHcVE

        Ihanaa lomailtaa Sinulle, sateellakin voi tehdä kaikkea kivaa...
        http://www.kichumichu.com/wp-content/uploads/2014/10/Hot-Romantic-Kiss-in-The-Rain.jpg
        Ja vaikka ropsaisi vähän enempikin, ainahan me keinot keksitään...;)
        http://cache23.fansshare.com/photos/privateisland/private-island-romantic-candles-wallpapers-wallpaper-620651823.jpg


      • PDlh

      • oletkaikkeni

      • PDlh
        oletkaikkeni kirjoitti:

        Töissä tai ei...Muistetaan herkutella ja nauttia elämäniloistakin..;)
        Ihan niinkuin itse olet opettanut...<3

        https://www.youtube.com/watch?v=ondn7g70s2w

        Koskettavat sanat tuossa, osuvat. Ihanhan tässä herkistyy kuvienkin myötä...
        Hyvä että on oppi mennyt perille, eihän siinä kauaa kestänytkään..;)
        http://orig12.deviantart.net/3e69/f/2012/044/0/c/together_forever_by_pushok_12-d4pnvtg.jpg
        Herkutella ja nauttia pitää aina kun mahdollista, löytää elämästä ne hyvät asiat ja osata jättää huonot taakseen.
        Elämä on liian lyhyt turhille murheille tuhlattavaksi.
        Nasu -"Miten tavataan sana ´rakkaus´?"
        Nalle Puh -"Ei sitä tarvitse tavata, sen tuntee sydämessä"...


    • Dude.tule.esiin
      • oudoksuja

        tyhmäkö olet?tyttönallea ei ole näkynyt eikä kuulunut vuosiin ja dude on naimisissa oleva perheenisä!!vai mitä/ketä ajat takaa?onko joku syönyt evääsi?


      • Mistä.tiedät

        Nämä asiat, pettikö Dude omaa vaimoansa Tyttönallen avustuksella vai mitä tarkoitat?


      • oudoksuja
        Mistä.tiedät kirjoitti:

        Nämä asiat, pettikö Dude omaa vaimoansa Tyttönallen avustuksella vai mitä tarkoitat?

        siis mitä?muistan kun he vuosia sitten kirjoittelivat huuhaalla!onko palstakirjoittelu pettämistä??hauskuuttivat uteliaita!!


      • jaksaahämmästyttää
        oudoksuja kirjoitti:

        tyhmäkö olet?tyttönallea ei ole näkynyt eikä kuulunut vuosiin ja dude on naimisissa oleva perheenisä!!vai mitä/ketä ajat takaa?onko joku syönyt evääsi?

        Kannattaisiko olla kommentoimatta asiaa joka ei sinulle kuulune, vaikka toisten onni satuttaakin näemmä?
        Onkohan oma elämäsi ihan raiteillaan,,,?


      • Jos vois kirjoittaa ainoastaan rekatulla nimimerkillä kirjautuneena, niin minä varmaan täällä laittelisin itelleni lällyjä


      • oudoksuja
        jaksaahämmästyttää kirjoitti:

        Kannattaisiko olla kommentoimatta asiaa joka ei sinulle kuulune, vaikka toisten onni satuttaakin näemmä?
        Onkohan oma elämäsi ihan raiteillaan,,,?

        Mihin sattui?Omaan nilkkaako?Mikä tuossa ei pidä paikkaansa?
        Ei niin kuulu,mutta tiedän totuuden.Samoin sinä.Miksi sitä ei saisi kertoa,kun moni muukin sen tietää?


      • teinienpuuhaa
        oudoksuja kirjoitti:

        Mihin sattui?Omaan nilkkaako?Mikä tuossa ei pidä paikkaansa?
        Ei niin kuulu,mutta tiedän totuuden.Samoin sinä.Miksi sitä ei saisi kertoa,kun moni muukin sen tietää?

        Olet aika tyypillinen nettikiusaaja siis.


      • 1234567891011
        Mistä.tiedät kirjoitti:

        Nämä asiat, pettikö Dude omaa vaimoansa Tyttönallen avustuksella vai mitä tarkoitat?

        voi hyvä ihme sentään,hankkikaa oma elämä


      • Onkose

        joltakin pois, jos joku nauttii elämästään jonkun kanssa keskustelustaan?
        Ei pitäs kuulua kenellekään kuka kenenkin kanssa on, joko suhteessa, tai vain juttelee vaikka täällä. Jokainen vastaa omasta itsestään, tekemisistään ja tekemättä jättämisistään.
        Vai onko mustasukkaisuus kaiken katkeruuden takana?


      • Kuka on kateellinen ja kenelle?


      • PDlh
        p_dude kirjoitti:

        Kuka on kateellinen ja kenelle?

        Katsos vaan... etkö keksinyt mitään uutta omaa nimimerkkiä? No, hyvä jos mun vanha kelpaa :)


      • PDlh

        Onkos tuo nyt jollekin vielä epäselvää?


      • Tyttönalle.Dude
        PDlh kirjoitti:

        Katsos vaan... etkö keksinyt mitään uutta omaa nimimerkkiä? No, hyvä jos mun vanha kelpaa :)

        Sama henkilö vai miten tämä menee?


      • Tyttönalle.Dude kirjoitti:

        Sama henkilö vai miten tämä menee?

        Olenko minä rakastanut tietämättäni Dudea?


      • kallekytäle kirjoitti:

        Olenko minä rakastanut tietämättäni Dudea?

        Mitäs kytäle muuta, et oo vissiin vähään aikaan kirjotellut?


      • ettäsilleen
        kallekytäle kirjoitti:

        Olenko minä rakastanut tietämättäni Dudea?

        Et ole Kalle!!!!!!!!!!!!!!!!!! Narahdit, ähä-ähäkutti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Saat pian postia!!!!!!!!!!!!!Ihan omaan postiisi!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • juujuuhuu
        ettäsilleen kirjoitti:

        Et ole Kalle!!!!!!!!!!!!!!!!!! Narahdit, ähä-ähäkutti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Saat pian postia!!!!!!!!!!!!!Ihan omaan postiisi!!!!!!!!!!!!!!!!!

        SE ON TONI MONINIKKI EIKÖS JUU?


    • Miksi.riitelette

      Ettekö voi kirjoittaa mukavia asioita?

    • virnuaa

      hehheh vanahat immeiset

      • Jataistelevat

        siitä kuka mitäkin on kenellekkin kirjotellu, ja kuka kenetkin on huomioinu palstalla ;D).
        Jotenkin tuntuu että aikuisuus on kaukana noista taistelijoista. No, jokainen kulkee omia polkujaan, ja tekee elämästään omansa näköisen, näköjään keinoja kaihtamatta.


    • Oi kiitos sinulle myös kauniit unet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2092
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe