Perussuomalinen mies

Yökbabe

Saa vatsalaukun sisällön nousemaan suuhun.

31

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heniih

      Sad but true.

      • Urosminä

        Sateenkaarijoukko saitilla?


    • carduelis.chloris

      Entäs vihreitä arvoja kannattava mies?

      • joo--

        saa yrjön lentämään 10 m kaaressa.


    • MieSieTyö

      Persu on persu vaikka voissa paistaisi..

      Ne vaan täytyy tappaa et niist pääs eroon...

      • näinmeillä

        Haloo pitää olla vapaus lausua mielipiteensä, vaikka se olis eri kuin sinun.


      • Tulejakoita

        Totta persusta eli minusta et eroon muuten pääsekään. Meinaatko että luovuttaisin suomen taistelematta tollasille mamu kannattajille. Toisaalta jos luovuttaisin, saattaisit sinä ja perheesi jonain päivänä saada mamun ruskeeta parrua takapuoleesi oikeen kunnolla. Se jos mikä olisi oikeen kaltaisillesi. Onnea toiveellesi, ehkä se vielä jonain päivänä toteutuu.


      • Trrrrrrrrrrtrrtrtrtr

        Teitä persuja täytyy ruveta ampumaa konekiväärillä. Pistää teidät tanssimaan ripaskaa idän tahtiin.


      • Eräkettu

        Ei taida viherpiiperöltä onnistua kenenkään tappaminen..

        Punavihreät on nyrkillä tapettavia paskoja kaikki tyynni.


    • Holmesinjussi

      Entäs suomalainen mies?

      • ifanoff

        Suomihelmeä suomisialle.


    • Cigar

      Suomalinen persu on jo katukuvassa jotain niin säälittävää että oksat pois.

    • Clonkku

      Kyllä noit suomihoroi höylää...

      Antavat seuraa mul...

      Tyrkyttävät itseään jopa...

      Haluu kokee ulkomaalaista miestä....

      Vitun horot...

      Mut kyl niit panee...

      Ei äts mittää....

      Suomi maana on jo kuin joku vitsi....

      Ei tänne haluu palaa...

      Mut aikaa täytyy tapaa....

      Sit nussii puhki nuo suomilehmät....

      Onnex käytän kumii nii ei tuu tautei....

      Panen, halveksun, panen.....

      Kotimaas kukaa ei usko millast meininki on tääl...

      Persettä saa kun kertoo mistäpäin tulee...

      blondit hyppää syliin...

      Ja vittua tarjolla...

      Sit sitä vaa höylää....

      • antaabusvaiei

        Taidat olla elämäsi kyllästynyt, yksinäinen hemmo, vai kuinka. Apua löytyy älä ole moksiskaan, aloita vaikka kuuntelemalla paulia kappale jota sulle suosittelisin on kyllä muutkin mokaa.


      • clonkku

        Opiskelen Suomes. Pilluu tulee ku on ulkkis ja hyvännäköinen nuori kundi. Mut vittuku ne muijat on tyhmii. Ei kotoimaas oo tullu vastaan. Tai no..harvemmin ku tääl.


    • duunaus

      Uskaltaa tunnustaa juurensa, jos on duunari on myös eikä ole kuin naiset, jotka juoksevat...................... perässä ja olemalla ns. kerjäläisporvari.

    • NamMan

      Perussuomalainen nainen näyttääkin usein siltä kuin sillä olisi vatsalaukun sisältö suussa.

    • hjk789

      Persut näin yleisesti ottaen sitä samaa paskatuubaa.

      • Persuerotiikkaa

        Persun suurin hekuma tulee leijonakorun työntämisestä suoleensa.


    • ManInFin
    • MrJuha82outolintu

      Muaki alkanu ärsyttää persujen puheet ja persujen kannattajien puheet.
      Aina tulee kommentteja työ, työ ja työ ja jos et tee töitä niin mee pummi töihin tai tapa ittes.
      Senkin homo vejä ittes jojoon.
      Köyhät kyykkyyn!
      Perussuomalaiset ovat tuollaisia ainaki kannattajakunta.
      Pääosin tuollaisia.
      Mahtuu sekaan fiksujakin ajattelijoita.
      Mutta.

      Itseeni suoraan sanottuna VITUTTAA tommoset juntit ja ilkeilijät.

    • EttäNäinTäällä

      Onpas täällä rasistisia kommentteja kantaväestöstä.

      • Eräkettu

        She on shallittua...


    • Ratiritirallaa_

      ..... Kun taas kaikki negatiivinen ja kriittinen kommentointi vierasperäisistä on rasismia. Kantaväestöä ja varsinkin sen miehiä saa näemmä haukkua heidän ulkonäköönsä yms. liittyen mennentullen, no toki, jos asiat kerta näin on.

      Jospa kuitenkin ainakin haukkuja naiset, kotoperäiset katsoisivat itseään peiliin ja ymmärtäväisivät, että teidänlaistenne ja näköisten naisten sisältä näitä kotimaisia miehiä syntyy ja teidän geeneistä, olemuksesta rakentuneita, katsokaas, kun perivät teidän ulkonäön yms. enemmän tai vähemmän, mutta kuitenkin. etnistä ulkonäköä lapsellenne olette te siinä valamassa.

      Kritisoikaa toki, jos kotoperäinen mies hatuttaa ja sen ulkonäkö ei miellytä, mutta tajutkaa, että samalla kritisoitte myös omaa peilikuvaanne, kun teistä näitä miehiä sikiää, jos synnytätte jokatapauksessa.

    • 7p2

      Perhosia vatsassa siis? Tottakai ne pyrkivät lentämään vatsalaukusta ylös ja ulos.

    • vetäkääähamettapäälle

      kyllä persuphjalaiset on parhaita sotijoita olleet kautta aikojen

    • Eräkettu

      Realismi on rasisti mamuja kohtaan..

      Ei saa sanoa totuutta.

      Kyllä perussuomalaiset on älykkäämpiä kuin jotku mamin pikku kakkapyllyt jotka heittelee nesteitään aito avioliitto kojujen päälle..

      Aito avioliitto porukka ei ketään häiritse toisinkuin homoparaati kusipäät jotka tulee iholle.

      • ettäseemotta

        kyllä se on perusmiessuomalainen on pohjolaasen jytky eikä mikään muu, nämä ne on hoitanut tappelut ja pani maamme itsenäisdyydenkin alulle ja säilytti rotumme. ja edelleen haluisi säilyttää.


    • Savolaismimmi

      Mm.. makuja on monia.

      Mun ihannemies jaksaa hakata ne halot (tai realistinen tilanne, että yhdessä se ne puut on jo tehty), lämmittelee saunaa ja ehkä jotain puuhastelee omiaan sillä aikaa kun käyn noukkimassa mustikat lähimetsästä ja pyörätyän mehevän piiraan jälkkäriksi.
      Se suomalainen mies kun on mahdollisesti grillaillut herkkuja. Tai fiilistellään makkaraa paistaen saunan ohella. Muutama olutkaan ei haittaisi.
      Sille suomalaiselle miehelle nousen aiemmin tekemään eväät töihin halutessani huomioida ja keitän kahvit/teen. Välillä hän urheasti kantaa ostoksemme Prismalta autolle ja korvauksena tästä hoidan illallisen.. kaikkine herkkuineen. ;) Välillä käydään Terrassa ja raahataan kumpikin multasäkkejä yms. Syksyisin nostamme omasta kasvimaasta satoa ja hoidan säilömisen mielelläni.
      Se mies on jämerä ja huolehtivainen. Arvostan ns.työllä tehtyjä lihaksia. Peruskunto ok. Mikään lihaskimppu ei ole haaveissa.
      Suomalainen vaalea mies, jolla ei alkujaan hirveästi karvoja ole kropassa mutta iän myötä niitä toki tulee hiukan. Heh. Pieni vatsakaan ei haittaa. Mielellään sen verran sänkyjumpataan ja käydään ulkoilemassa ettei kumpuja synny, kummallekaan! :)

      Pituusvaatimuksia ei ihmeitä ole näin lyhyenä naisena. Kunhan syliin sohvalle kauhuleffaa katsomaan mahtuu tälläinen vajaa 50-kiloinen. Se riittäisi. Vehkeen koollakaan ei ole väliä, kemiat ja osat kun kolahtaa niin hyvä tulis. Pieni kolo ei paljoa tarvii täytettä.. hih.
      Se mitä pään sisällä on ja millainen mies luonteeltaan on tärkeintä. Se kuinka kohtelee naistaan ja onko parisuhde-ihminen. Jotkut ovat vapaita, vilkkaita sieluja jotka tarvitsevat jatkuvaa vaihtuvuutta kumppanin suhteen.. sellainen ei sopisi minulle. En kuitenkaan moralisoi ketään, on hyvä tunnistaa itsestään millainen on. Silloin ei satuta ketään eikä tule pettymyksiä kummallekaan.
      Huolehtivaisuutta ja huomiontia pitäisi olla molemminpuolin tasavertaisesti.
      Hiukan konservatiivinen. Hymähtelisi kun pistän hilelakkaa kynsiini vaikka ne hetken päästä olisivatkin mullassa sotkettu. Mies saisi olla Mies ja nainen Nainen.

      Jos nyt muuten sopiva tummempi suomalainen osuisi kohdalle niin eiköhän se vaaleus-toivekin unohtuisi. :D

      Mutta.. suomalainen mies, kiitos. Sellaisia on paljon mutta ei ole vielä sopivaa kohdalle osunut.

    • Eräkettu

      Olen perus rasisti...
      Ei kiinnosta muut kulttuurit eikä homojen oikeudet.. Pyrin antamaan ääneni poliitikoille jotka edistävät Suomea oikeanlailla eikä millään "eka homo pressa Suomeen" paskalla.

      Muistan kyllä kyykyttäneeni kaikki puna-vihreät nistit koulussa joten turha alkaa läykyttään etten olis älykäs.

      Painoa 130 kiloa... Ei oo juurikaan ylimäärästä.
      Mulla on ruskeat hiukset.. Pitkä tuuhea letti.. Pitää lämpösenä talvella.
      Olen karvanen jaloista vatsaan...
      Tuuhea parta jos sellasen kasvatan.

      Mulla on iso ja pirteä pölli... En luota munahaukkoihin yhtään enkä halua sellasta mun nurkkiin masentamaan..

      Käyn mettällä, halon puita, hoidan pihaa jne..
      Eukon pitää osata tehä kotihommia ja osata olla miellyttävä..

      Semmonen muija että ei tarvi masentuneena ajatella omaa kotia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2636
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1431
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1146
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      9
      1063
    Aihe