Porvoon gigantti

japemies

Kyllä on surkeaa palvelua. Työntekijät vihaavat asiakkaita. Erityisesti kalju tyyppi ja nuori bimbo huoltotiskillä. Muilla samanlaisia kokemuksia?

27

1124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiersinkaukaa

      Ai ongs se pystys viäl?

    • UnohdaGigantti

      No vieressä on Tekniset.
      Siellä on todella hyvä ja asiantunteva palvelu.
      Saimme hyvät ohjeet tietokoneen asennukseen ja
      Pesukonekin tuli ostettua, vaikka emme sitä edes olleet ostamassa
      ko. reissulla.

      • SiisSinne

        Eli myyntitykki sai kaupat sellaisestakin, mitä et oikeastaan lähtenyt ostamaan? Todella hyvä, ja asiantunteva palvelu. Pitänee viedä kulutusyhteiskunnalliset itseilmaisimet tästä eteenpäin siis sinne?


    • KaljuBimbo

      Joo. Minä olen kokenut samaa kuin kalju ja bimbo.

    • J0rma

      Mulla on toisenlaisia kokemuksia. Apua enemmänkin tarjotaan liian hanakasti etenkin kun tykkään katsella itsekseni.
      Takuuasiat on hoitunut täysin kivuttomasti vaikka pelkäsin joutuvani itse maksumieheksi. Joten täältä toistaiseksi vielä kehut giganttiin...

    • hanurista

      Joo Gigantti on hanurista. Älä mene sinne.

    • Bena2

      Hyviä ovat,aikoinaan oli imurikauppias joka sai myytyä mökille imurin jossa ei ollut edes sähköä.

    • 1x2

      Jos menee Porvoon giganttiin ostamaan elektroniikkaa, niin pääsääntöisesti pitää kyllä tietää itse mitä on hakemassa. Myyjien mainospuheet on vähän niin ja näin. Se puhelinosaston tummahiuksinen kaveri on ainoa myyjä kuka oikeasti tietää mistä puhuu, muut ovat kokemukseni mukaan huuhaa porukkaa. Expert siinä vieressä on ykkönen, jos verrataan asiakaspalvelua.

      • nuvi52

        Kyllä sitä sattuu Expertilläkin. Vuosi sitten olin siellä navigaattoriin tutustumassa kun paikalle tuli ulkomaankieltä (ruotsia) puhuva varttunut rouva. Myyjä lähti hänen kanssaan johonkin, minä jäin hälmönä siihen seisomaan. Suunnistin Giganttiin ja siellä oli sama vehje 50€ halvemmalla. Tein kaupat siellä ja olen tyytyväinen ostokseeni. Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa . . .


    • Noutajainen

      Gigantissa ei tehty takuun piiriin kuuluvalle läppärille huollon aikana yhtään mitään. Sitten soitettiin, että sopii noutaa. Kohta tulee noutaja.

    • Fscfdcfc

      Ehkä kaljulla ja bimbolla on ollut vaan huono päivä just kun sä olet ollut siellä. Ei se apinakaan naura korkeasaaressa jos on banaani juuttunut perseeseen.

    • Jolovei

      Mä luulen et norjalaiset pistää kohta ovet kiinni, eihän se sillä asiakaspalvelulla voi mitenkään pelittää! Myyjät kun luulee et kun on gigantissa töissä niin ollaan isoja. Pettyneenä porvoon giganttiin menin helsinkiin, siellä homma pelasi.

    • 42lasök

      Musta tuntuu että kaljulla ja bimbolla on aina huono päivä. Olen alkanut välttämään Giganttia, koska henkilökunta on niin p*rseeestä. Ei osaamista tuotteista ja heikko käytös. Lisäksi Gigantin valikoima ei ole mitenkään erikoinen. Verkkokaupoista saa samat vehkeet postin kautta. Mun puolesta Porvoon Gigantti voitais sulkea ja henkilökunta voisi paeta vuorille. Ei jäisi kukaan kaipaamaan.

    • vasemmallemännööhän

      Mee Tokmanniin se on ihan YKKÖNEN! Siellä on ne VITUN VITUN VITUN VITUN markkinat vai mitkä ne nyt oli.

    • kansuri

      Gigantti ei osannut korjata takuuajalla olevan printteriä vaan antoi uuden.

      Gigantin etätuki ei osaa vastata ongelmiin. Kolme yritystä ja pompottelua toiseen numeroon, josta ei apua. Soneran pojat torin laidalla auttoivat maksutta.

      • Kuluttaja

        Eihän jälleenmyyjät korjaakkaan, valmistaja päättää mitä tehdään jos laitteessa vika. Hienoa kun kun kuluttajat ei ymmärrä mistään mitään, tyhmiä kun pässit.


    • Zimppelii

      Minulla ei kyllä ole valittamista tuosta kaupasta. Paitsi sen kerran, kun yritin pakastinta ostaa, mutta siitä on jo vuos tai pari, ja tyypit vaihtuneet. Ei ketään myyjää kiinnostanut palvella.

      Mutta nyt kun ostin hiiren tyttärelle, niin sain kysymyksiini vastaukset, ja suositteli hiirtä. No, eihän se kotona toiminut, ja tytär meni vaihtamaan, sai ongelmitta vaihdettua, ja ylimääräiset patteritkin mukaan. Hyvä hiiri on.

      Menin puhelinta ostamaan, ja vaihdoin operaattorinkin siinä samalla. Erittäin asiantuntevaa ja hyvää palvelua nuorelta mieheltä. Sain ystävällistä palvelua, ja vastaukset kaikkiin mahdollisiin kysymyksiin, mitkä vain askarrutti.

    • Jemiiinaa

      Paljon parempaa palvelua Gigantissa saa kuin Porvoon Expertiltä. Siellä myyjät pääasiassa juoksevat karkuun, kun asiakas tulee tai lymyilevät jossain nurkan takana. En ole vielä kertaakaan onnistunut vaihtamaan sanaakaan kenenkään myyjän kanssa, vaikka ne oranssipaitaiset niitä taitaa olla.

      • öer32

        Ehkä olet niin ruman näköinen tai haiset pahalta, ettei Expert-myyjä uskalla ottaa lähikontaktia itsesuojeluvaiston sanelemana. Eivät he kuitenkaan saa likaisentyönlisää. Kyllä Expertillä on paremmat myyjät kuin gigantissa, se on ihan selvä, ... oikestaan missä tahansa on paremmat myyjät kuin porvoon gigantissa.


      • Anonyymi

        +1!


    • Eilinenasiakas

      Minä puolestani olen saanut aina erittäin hyvää ja asiantuntevaa palvelua Gigantissa. Arvosana suorastaan 10 .Paljon parempaa kuin naapurikaupasta.

    • Anonyymi

      Gigantti aloitti yt-neuvottelut tänään, vähentävät yhteensä 100 työntekijää myymälöistä.

    • Anonyymi

      Se nyt vaan on tyhmää asioida Gigantissa.

    • Anonyymi

      Pyysin bimboa treffeille. EI LÄHTENYT!

    • Anonyymi

      Ei muuta kuin uutta työpaikka hakemaan, jos irtisanotaan. Hip hei!

    • Anonyymi

      Puotipuksuille luu kurkkuun.

    • Anonyymi

      Paikallista giganttia ei tarvita mihinkään, samat tuotteet saa nopeammin ja edullisemmin niiden verkkokaupasta tai hakemalla Itäkeskuksen myymälästä, jossa tuotteet on suoraan hyllyssä. Lisäksi ystävällinen palvelu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2844
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      530
      2692
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1865
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1837
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1748
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1679
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1312
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      89
      1135
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      60
      1129
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1102
    Aihe