mökkitontti mitä mieltä PYYNNIstä?

yleensäkin

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Epäilenpäettei

      En tiedä tikimisvarasta, mutta tuohan on keskellä "ei mitään". Aika pieni vesistö, kaukana asutuskeskuksista. Melkoissesti noita viljelyksiä ympärillä, joten herää kysymys, miten puhdas tai likainen vesistö? En vaivautuisi edes katsomaan.

    • ei_enään_kmjä

      Ilmansuunta ainakin hyvä "uimaranta" antaa omat epäilykset koska käyttöaste voi olla mitä vain ja meteli voi olla melkoista.

      Rautatiehän taas kiva lisä jatkosrataa ja kyllä kuuluu varmasti liikennehän tuolla vähäistä.

      No tarjouksillahan tuota myydään ja liittymäthän voi tuoda pienen lisänsä sähkö pakko vesiosuuskunta (ehkä) jolloin hinta voi muodostua x mitä lienee.

      http://kansalaisen.karttapaikka.fi/asetukset/asetukset.html?e=424995&n=7031285&scale=40000&tool=siirra&width=600&height=600&feature=ktjraja&showSRS=EPSG:3067&mode=orto&lang=fi

      Tuosta isontamalla ja kikkailemalla ei ainakaan edellisen kertomista "viljelystä" ainakaan ole riesaa.

      En menisi myöskään edes katsomaan liian kaukana pks,lta ja tuohon hintaan löytyy jo valmiita paikkoja markkinoilta.

    • 174

      Älyttömän kallishan tuo on noilla leveysasteilla.

    • Kasususususu

      400 kilsaa meinasit ajaa vai mistä olet?

      Kesämökki saa olla max 100km päässä. Täytyy olla täydellinen idiootti joka kauempaa mökin ostaa.

      • ewrerewr

        toiset ajaa lappiin 3x vuodessa tai 600-800km 5-6x vuodessa. eri aia on naapurikuntamökkiläiset.
        minä ajaisin 400km sen 5-7x vuodessa jos muita tukikohtia lähettyvillä


    • beetakarotiini

      Aina kannattaa mennä katsomaan, niin oppii myös vertailemaan sekä ymmärtämään hinnoittelun päälle. Ja mikä voi minusta olla tyhmä, voi sinusta olla hyvä. Mökit ovat usein tunnejuttuja. Maastokartan mukaan rinnetontti, josta vähän haastetta rakentamiseen.

      Mielestäni hinta on normaalitasoa. Tiedän pölvästejä, jotka maksavat 100 000 lisää melkein vastaavista melkein lähistöllä- siis todellakin vain pelkästä tontista.

      Firmoilta voi olla vaikeampi tinkiä. Kukapa investointejaan tappiolla myy. Kannattaa senkin takia katsella yksityistenkin tontteja ja mökkejä.

    • mekkk

      10 tonni sopiva hinta tuollaisesta . Se ei ole tyhmä joka pyyttää vaan se joka maksaa.

    • mökkisavossa

      Ensin kannattaa käydä paikanpäällä katsomassa. Onko sopiva ranta, minkälainen mökin paikka. Teetettävä oman tien pituus, ja miten lähellä naapurit. Miten pitkäksi tulee ajomatka kotoa, noin 100km sellainen sopiva. Jos eteläranta, puhdas kalaisa vesi ja vielä kova uimaranta niin 40 000euroa on sellainen käypähinta. Jos tontti kiinnostaa niin kannattaa käydä vielä uudestaan ja ottaa mukaan joku pätevä' rakennusmies. Kannattaa suunnitella miten mökki sijoittuu tontille. Onko sähkö lähellä, liittymän hinta. Pärjääkö aurinkosähköllä. Saako harmaat vedet imeytettyä maastoon jne. Nämä kannattaa miettiä/kysellä etukäteen ennen ostoa.
      Samalta alueelta olisi hyvä saada selville myös muiden tonttien hintoja, että voisi hieman vertailla. Jos tontti on kelvollinen niin joku tarjoo siitä vähän yli pyydetyn. Jos sen hinta on yläkantissa niin kannattaa tarjota jotain 36000 luokkaa.

    • pienempikiintvero

      No halpahan tuo on, rakennus oikeuttakin mukavasti! Kunnasta otat selvää saako poikkeamis luvalla rakentaa omakotitalon ja jos saa niin kättä taskuun!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      276
      2974
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1538
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1270
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe