Mies etsii naisesta ensisijaisesti persettä

ftgyu678

Mies on täysin kykenemätön minkäänlaisiin tunteisiin naista kohtaan. Pillua ne vaan haluaa. Parisuhde monelle vain lahjottua prostituutiota. Keskeisintä on hyvä seksi eikä mikään muu kumppanuus. Elukoitahan mekin olemme.

15

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mofo--

      Mä en halua edes pillua, viinaa vaan tekee mieli.

    • yuio7890

      Eivät kaikki miehet ole tuollaisia.

    • sljgnf

      Kyllä. Aivan oikein. Nyt ollaan ytimessä. Miehellä ei ole aivoja, hän pelkkää seksiä pystyy toteuttamaan. Mies = elimensä, ei muuta. Hömpsönpömpsön.

    • tyuio789

      Riippuu ihmisestä. Myönnän että suurinosa ihmismassasta tuollaisia mutta kyllä niitä tasokkaitakin löytyy.

      • Big.Fallos

        Muutama tasokas mies löytyy, naisissa ei ainuttakaan !


    • Dfwekfjwenefjkwwef

      Se on ainoa mitä nykynaisilla on tarjolla kohtuullisin ehdoin.

    • mitkävärkit

      Kuivettuneita räpylävittuja! Pesäpallokaan mahdu sinne vaikka, vagisania käyttäisi tai vaseliinia litran verran! Parkattuja sisnanahkavittuja! Mailalla voisi kokeilla ensin.

    • TykkäänNiistä

      Ihana olkoon mies, joka haluaa pillua. Olen parisuhteessa miehen kanssa, jota seksi ei kertakaikkiaan kiinnosta, joten vastaanotan mielelläni seksiä mieheltä, jota pillu kiinnostaa. Eläköön seksiä haluavat miehet!!!

    • 1404

      Noo...o, ei ne naiset sen kummenpia ole. Ensimmäisenä ne tuijottaa haaroväliin ja arvioi pullotuksen kokoa. Vai että silmiin ja luonne.

      Niin että melko tasoissa ollaan.

    • Hehhehehee

      Aika seksistinen aloitus. Minä en huolisi aloittajankaltaista naista, koska oletettavasti hänessä vaan kertakaikkiaan ole muuta kiinnostavaa kuin reikä.

    • fdgsdgfg

      Näin sanovat ne naiset, jotka itse katsovat vain pintaa ja lankeavat kerta toisensa jälkeen niihin miehiin, jotka tosiaan haluavat vain pillua. Muutakin toki on olemassa.

    • Eräkettu

      Naiset...

      Ekaksi vingutaan ettei kukaan halua nussia niitä ja sitten vingutaan kun joku haluaakin nussia.

    • Eräkettu

      Kiinnostavasta tylleröstä tulee heti mieleen seksi sessio..

      Hän siinä huohottaa mun alla jalat levällään mun käsien päällä..
      Minä rajun hellästi häntä siitän pitkillä vedoilla.

      Naisen huumavan tuoksuiset pitkät hiukset..

      Ajai nautinto..

      Se on naisesta itsestä kiinni että haluaako olla sellainen joka sopii kumppaniksi pitemmän päälle.

    • Kranttuilija

      No just joo... Mielenkiintoista, ottaen huomioon että itse olen mies ja oma ensirakkauteni on silloinen ja nykyinen bestikseni. Mitenkähän tuo meidän ystävyytemme olisi mahtanut toimia koko tämän ajan, jos ainoa mitä minä hänessä näkisin olisi jonkinlainen seksiobjekti?

    • 0813

      Kuulostaa siltä että eteesi on osunut vain yhdenlaisia miehiä. Syyllistän sinua, koska olet osasyyllinen. Niin se vian on. Sinä valkkaat aina ne henkilöt joille puhut ja joiden kanssa lähdet asunnollesi. Mitenkäs olisi jos koittaisit pokata joskus siitä vierestä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1874
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe