ei_menny_ku_Strömsössä : MINÄ OLEN PELLE

ei_menny_ku_Strömsössä

Enkä omista autoa, jos nyt joku ei sitä ole vielä hoksannut.

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei_menny_ku_Strömsöss

      Oho. Pahasti sohaisi jotakin silmään, kun täällä pitää tuolal lailla riehua.
      Olen Mercedes-omistaja ja kertonut palstalla todellisia kokemuksia Mersuun ja mm. paikalliseen merkkihuoltoon liittyen.
      Joka ei kestä tosiasioita, voi lähteä ulso leikkimään. Tuollainen nimittely on alempitasoista kuin lasten huutamat herjat. Häpeä.

      • kunnioittavastiKerron

        Sä olet niin turha pelle, että tunnen myötähäpeää.


      • ei_menny_ku_Strömsössä
        kunnioittavastiKerron kirjoitti:

        Sä olet niin turha pelle, että tunnen myötähäpeää.

        Millä perusteella?


      • bar.vai.pascal

        Onkohan römsööpelle muistanut jo tänään tarkistaa rengaspaineet.


      • ei_menny_ku_Strömsössä
        bar.vai.pascal kirjoitti:

        Onkohan römsööpelle muistanut jo tänään tarkistaa rengaspaineet.

        Ei niitä joka viikkoa tarvitse katsoa. Mutta on tosiaan tärkeää, että renkaissa on MINUN valitsemani paineet. Eikä Mersun huoltokirjan minimipaineita, joilla ei tee yhtään mitään!


      • Kyykman
        ei_menny_ku_Strömsössä kirjoitti:

        Ei niitä joka viikkoa tarvitse katsoa. Mutta on tosiaan tärkeää, että renkaissa on MINUN valitsemani paineet. Eikä Mersun huoltokirjan minimipaineita, joilla ei tee yhtään mitään!

        Sinulle tärkeintä on se käteenveto.


    • ei_menny_ku_Strömsöss

      Saako muuten kysyä, mikä tarkalleen tekee minusta "pellen"?

      • mersusetäRulaa

        Sä oot todella pelle.


      • mersusetäRulaa

        Sä oot todella pelle !


      • ei_menny_ku_Strömsössä
        mersusetäRulaa kirjoitti:

        Sä oot todella pelle !

        Siinäpä viiltävän syvällistä ja älykästä analyysiä.


      • strössönPellehermanni

        jos itkee rengaspaineista jotka on huollossa asetettu ohjearvoon, niin kyllä on melkoinen pelle. varsinkin kun jatkaa itkuaan päivien ajan.


      • mersutonpelle.hoitoon

        Oikea mersunomistaja ei tule tänne nillittämään päiväkausiksi jostain rengaspaineista tai autonavaimista joita nimitettiin tiirikoiksi.


    • mersumies___100

      Minullakin on mersu, oikein 97 mallia oleva E430

      • ei_menny_ku_Strömsössä

        Tuollainen on suorituskykyinen auto. Jättää koska tahansa 99% suomalaisista autoista taakseen V8:n murinan saattelemana.


      • rikkaat.huollattaa.auton

        Se murina on tosi mielenkiintoinen, kun rahattomien janttuleiden romuissa on aina pytty tai pari pimeänä.


    • öhöööhhö

      Römsööpelle on runkvisti

      • ei_menny_ku_Strömsössä

        Eipä niinkään.


      • miekalla.naamaan
        ei_menny_ku_Strömsössä kirjoitti:

        Eipä niinkään.

        Hirvittävä runkkari ja pelle tuo römsööhåmå, lopeta jo se persereikäsi räplääminen.


    • mulukkuittekki

      Voi vittu että osaa olla ihminen tyhmä Koko VEHO NAURAA SULLE Olet huoltoliikkeessäsi SE MULKKU ASIAKAS

      • vastaanottotiski

        Ei veholla ole tuosta ääliöstä kuultu ikinä mitään.


    • jokurotisentään

      Onhan se loukkaavaa heittää avaimet asiakkaalle ja nimittää niitä tiirikoiksi.
      Itse jos kohtaisin Auto Carrerassa, 911 turboa huollattaessani moista asiakaspalvelua, niin joutuis tyttö iltahommiin saadakseen pitää päivätyöpaikkansa.

      • aloittaja.2.vuoden.takaa

        Juuri tästä aloituksessani on kyse. Mercedes-merkkihuollossa olettaa ja odottaa saavansa asiallista ja kohteliasta palvelua. Ei tarvitse teititellä tai vetää hommaa överiksi, siitä ei ole kyse, mutta kun minä haen omaa autoani huollosta, ei minulle ojennettava avain ole tiirikka.

        Tiirikalla murtaudutaan jonnekin, minne ei ole asiaa. Tiirikka sanana herättää kyseenalaisia ajatuksia johtuen siitä, että tiirikka on varkauden väline. Omaan autoon harvemmin tarvii tiirikoida itseään sisään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1955
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1650
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe