Emot/scenet

Eimitäänhajuuxdd

Moiii! eli siis ootteko te emoi tai scenei ? No ainaki mä meen joku lähi päivä kampaajalle ja leikkaan emohiukset ja tällee mut siis kertokaa toki et kiusataanks teitä teijän emo/scene tyylin takii? Ja jos kävitte esim. kampaajalla nii näytitteköte kuvaa et minkä laiset hiukset haluutte? Ja onnistuko ne hiukset? Mistä nettikaupoista ostatte emo/scene vaatteenne? Ja onks teillä kik? Jos on nii kikkailkaa mulle mun nimi on: marzuu_04 Ja kute nimestä huomaa oon 04 mut kertokaa ihmees teijä kik nimet? xd

12

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sofnlnrgvrw

      mäkin oon menossa piakkoin kampaajalle ja ajattelin ottaa emo tyylin :)
      Mäkin ajattelin että kiusataankohan jos on emo? :c
      Se ei olisi kivaa jos kiusattaisiin :CC oon 15w

    • Emozer

      Tuskin tietä kiusataan olen 13/01 Emopoika.
      Jos on kysyttävää:
      Kik: YandereArttu
      skype: skype-malaco

    • Hiukset

      ei tee emoo. Kuteet tekee.

      • Seremedy

        Musamakuki kuuluu siihen!


    • emotyttö

      Oon emo. Mut mulla ei oo emo hiuksii , pitäs käyä leikkayttamassa itelleni

    • Emomoimoi

      Ei todellakaa kiusata

    • ehehhehehe

      nyt hei pliis

      mieti mitä oot tekemässä itelles
      luultavasti vuoden päästä häpeet silmät päästäs sitä mitä menit tekemään

      voit käyttää iha normi vaatteit ja sellasii joist tykkäät. Ei kannata olla mitää muuta ku mitä on. Ei kannata koittaa ottaa jotain tyylii, pitää löytää oma tyyli

      • emopoika

        emo tyyli on paras oon 02 poika ja oon melkeen emo mul ei vaan oo emo tukkaa.Eikä siin oo mitään hävettävää jos on. ja tykään kaikista emo tytöist koska ne on seksikkäitä. joten saa olla niin emo kun haluu :)


    • Fcknemo

      Pelkkä tyyli tai hiukset ei tee kenestäkään emoa. Emo ja scene ei ole todellakaan sama asia ja niitä ei pitäs yhdistää.

    • EvelynLilith

      scene oon :D
      ja riippuu vähän kiusataanko... muo ainaki kiusattiin tyylini takia..
      mut fuck haters :D

      • EvelynLilith

        ja löydyn facesta nimellä Eveliina Lehman jos joku haluu tutustuu :DDD


    • Kampaajat ei osaa oikee tehä emo tai scene hiuksii ainaki mulla on huonoi kokemuksii xD ja nykyään leikkaan itte omat hiukset :'D sori aika myöhäne vastaus xd mut en pidä itteeni emona ku sen takii leikkaan nii hiukset ku näyttää aika kivalt mut kaikillahan on oma tyyli miten pukeutua ja miten on hyvä :3

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6489
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4193
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2597
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1538
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe