masturbointi seksin puutteen takia

jiippee

Olen yli viiskymppinen ja vaimo ei anna enää. Vuosikausiin. En tiedä mitä pitäisi tehdä, yksinään runkkaaminen on aika onnetonta, vaikka teen sitä lähes päivittäin välillä netistä videoita ja kuvia katsellen. Olen tullut myös rohkeammaksi, en välitä jos joku nainen yllättäisi, päinvastoin se ajatus tuo lisäpotkua hommaan. Kerran runkkasin hotellin ikkunassa niin että vastapäisen toimiston naiset näki ja mielellään katsoivatkin. Siitä on ollut apua useasti jälkeenkinpäin. Haluaisin seuraa tai edes runkata jonkun naisen seurassa. Avioliittoa en haluaisi rikkkoa.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vertti50v

      Olisitko halukas runkkailemaan toisen ukm kanssa, siis vain runkkailua ei muuta.

      • Jiippee

        En. Sori.


    • Ymmärrän yskän. Olen 50 nainen ja puute on todellinen ja mielelläni katselisin miehen runkkausta ja osallistuisin siihen omalta osaltanikin, jos sen sallisit.

      • Jiippee

        Sallisin ilman nuuta. Mitenhän se onnistuisi? Missäpäin asustelet?


      • puute50

        ...niin mistä päin olet??? Sama juttu pillua ei saa kuin harvoin. (noin 50v mies Lahdesta) Saa kerjätä joka kerta. Tätä se on kun naista ei enään kiinosta.


      • Jiippee

      • Mies57v

        Sama täällä. Vaimo ei ole antanut 10 vuoteen. Runkkailen pari kertaa päivässä.
        Nukumme eri huoneissa. On helppo tehdä omaa kivaa.


      • emmixxxx

        Itse olen 23 vuotias naaras ja seurustellut 4 vuotta. Jostain syystä poikaystäväni on lopettanut kokonaan seksin haluamasen. Puute on kova! Mikä avuksi?


      • Jiippee
        emmixxxx kirjoitti:

        Itse olen 23 vuotias naaras ja seurustellut 4 vuotta. Jostain syystä poikaystäväni on lopettanut kokonaan seksin haluamasen. Puute on kova! Mikä avuksi?

        Kulje alasti kotona. Näyttele itseäsi. Hiero, pese selkää. Puhu. Ellei auta, aloita uusi elämä. Olet nuori.


    • Akimneno

      kuulostaa tutulta vaimo ei ole antanut vuosiin joutuu vaan kattelemaan videoita ja runkaamaan ...muuten elämä ihanaa enkä vois ees kuvitella ilman omaa vaimoa ......mikä avuksi

    • niin semmosta se on. pistetään adressi että valtion bordelleita joka kaupungkiin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1605
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1086
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1062
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1029
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      950
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      837
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      731
    Aihe