Naisille kysymys

ätminki

Oletteko olleet koskaan ruman miehen kanssa suhteessa?

47

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KaunisNainen30

      Miksi olisin? Ei oikein käy järkeen että rumalla olisi kauniille naiselle jotain annettavaa.

      • Justjustkaunisnainen

        Jännä miten tuosta sun viestistä pursuaa y-kromosomit...


      • 1212

        No entäs tulevaisuudessa? Jos olet nyt 30, et pysy kauniina enää kauaa. En tunne ainuttakaan naista joka vetäisi 35 iässä vertoja itselleen 5 saati 10 vuotta nuorempana.

        Mitä sinulla olisi annettavaa miehelle joka voi helposti olla 40-vuotiaana lähes yhtä komea kuin 30-vuotiaana?


      • Naisasialooser

        Sinä et ensinnäkään ole kaunis tuossa iässä ja tuskin olit nuorempanakaan, kuulut siihen suuren riipputissisten, persjalkasten ja lättänäperseisten suominaisten ryhmään, jotka luulevat olevansa kauniita.

        Ja ruma mies antaa ihan samat asiat kuin"hyvännäköinenkin"


      • ntivp
        Naisasialooser kirjoitti:

        Sinä et ensinnäkään ole kaunis tuossa iässä ja tuskin olit nuorempanakaan, kuulut siihen suuren riipputissisten, persjalkasten ja lättänäperseisten suominaisten ryhmään, jotka luulevat olevansa kauniita.

        Ja ruma mies antaa ihan samat asiat kuin"hyvännäköinenkin"

        Saamiesi naisten taso kertoo omasta tasostasi, ei kaikkien suominaisten. Totuus sattuu, tiedetään.


      • Naisasialooser

        Niin näyttää sattuvan. Se on kova pala naiselle myöntää, ettei ole kaunis. Sen sijaan rumat meihet myöntävät julkisuudessakin suorin sanoin olevansa rumia eikä se heidän menoa haittaa, naiselle se on kuolinisku, mutta suominainen ei ole kaunis nuorenakaan joten menetettävää teillä ei juuri ole


    • NeitiKesäinen

      En ole ollut

    • 277

      Olen ollut ja kyllä sitä jaksoivat muut ihmetellä.

    • life.sucks

      Naisten ei tarvitse. Jos otetaan esimerkiksi tilanne että nainen tekee nettideittiprofiilin, hän saa sinne satoja viestejä. Nainen voi valita miehen joka ei ole ruma.
      Otetaan esimerkiksi että mies tekee vastaavasti ja saa 0-2 viestiä samana aikana ja molemmat viestit tulee takuuvarmasti rumalta naiselta niin voiko mies vastaavasti valita ei ruman naisen, reilua..

      • edrywer

        Koskaan en ole satoja viestejä saanu, kuukausien aikana ehkä parikymmentä. Miehet haluaa selfiebimboja, ne saa varmasti satoja viestejä.

        Ja vastaus kysymykseen: olen seurustellut rumien miesten kanssa, ja vain sellaisten vaikka olen ihan hyvännäköinen nainen.


    • atännä

      Mun mielestäni he ovat olleet miellyttävän oloisia, mutta muiden mielestä rumia. En ole edes tapaillut "kauniita" miehiä.

      • atännä

        Korjaus: Vain yksi ei ollut muiden mielestä "ruma".


      • hgfhhj

        Tutkimuksien perusteella 80% miehistä on naisten mielestä keskivertoa rumempia.


      • hgfhhj kirjoitti:

        Tutkimuksien perusteella 80% miehistä on naisten mielestä keskivertoa rumempia.

        Linkki tähän tutkimukseen, kiitos.


      • sdfgdfsggsdg
        helka kirjoitti:

        Linkki tähän tutkimukseen, kiitos.

        blog.okcupid.com/index.php/your-looks-and-online-dating/


      • sdfgdfsggsdg kirjoitti:

        blog.okcupid.com/index.php/your-looks-and-online-dating/

        "Tutkimus" oli deittipalstan selvitys, mutta mielenkiintoinen tieto sieltäkin löytyi:

        "two-thirds of male messages go to the best-looking third of women. So basically, guys are fighting each other 2-for-1 for the absolute best-rated females, while plenty of potentially charming, even cute, girls go unwritten."

        Tuotahan olen itsekin sanonut; tehkää aloitteita niille naisille, joita muut miehet eivät lähesty, niin ei tarvitse itkeä kun naiset eivät vastaa ;)

        Toisenkin lauseen haluan lainata, vaikka se vain vahvistaa edeltävää:

        "This graph also dramatically illustrates just how much more important a woman’s looks are than a guy’s."


      • SieltähänSeTuli
        helka kirjoitti:

        "Tutkimus" oli deittipalstan selvitys, mutta mielenkiintoinen tieto sieltäkin löytyi:

        "two-thirds of male messages go to the best-looking third of women. So basically, guys are fighting each other 2-for-1 for the absolute best-rated females, while plenty of potentially charming, even cute, girls go unwritten."

        Tuotahan olen itsekin sanonut; tehkää aloitteita niille naisille, joita muut miehet eivät lähesty, niin ei tarvitse itkeä kun naiset eivät vastaa ;)

        Toisenkin lauseen haluan lainata, vaikka se vain vahvistaa edeltävää:

        "This graph also dramatically illustrates just how much more important a woman’s looks are than a guy’s."

        Amen sistah! Siinä tuli totuus, jota ei voi kumota millään vastaväitteellä :D Miehet etsii kuin etsiikin niitä kaikken kauneimpia, vaikka itse kuuluisi niihin miehiin joilla siihen ei todellakaan olisi varaa. Miehille ei siis kelpaa ne omantasoiset naiset, vaan sitä kaunista naista on pakko yrittää vaikka mahdollisuudet sellaisen saamiseen ovat olemattoman pienet eikä sellaisia naisia edes riitä kaikille. Eli miehille sanon saman kuin mitä helka jo tuossa edellä totesikin, niin rohkeasti vaan tekemään niitä aloitteita myös niille vähemmän kauniille naisille, niin johan rupeaa lykästämään deittailumarkkinoilla :)


      • Naisasialooser

        Eivätkän Hjallis Harkimo ja Mentualkaan vilkaisekkaan muihin kuin kauniisiin naisiin, vaikka ovat itse törkeän rumia.


      • ATMaisteri
        helka kirjoitti:

        "Tutkimus" oli deittipalstan selvitys, mutta mielenkiintoinen tieto sieltäkin löytyi:

        "two-thirds of male messages go to the best-looking third of women. So basically, guys are fighting each other 2-for-1 for the absolute best-rated females, while plenty of potentially charming, even cute, girls go unwritten."

        Tuotahan olen itsekin sanonut; tehkää aloitteita niille naisille, joita muut miehet eivät lähesty, niin ei tarvitse itkeä kun naiset eivät vastaa ;)

        Toisenkin lauseen haluan lainata, vaikka se vain vahvistaa edeltävää:

        "This graph also dramatically illustrates just how much more important a woman’s looks are than a guy’s."

        Tässä lisää graafeja:

        http://blogs.sas.com/content/sastraining/files/2014/10/okc_rating_curve.png
        http://blogs.sas.com/content/sastraining/files/2014/10/okc_rating_curve1.png

        Katsohan muuten tätä uudestaan. Suhteellisesti voi olla niin että naisten ulkonäkö ratkaisee enemmän. Mutta huomaatko että kautta linjan, riippumatta tasosta, naiset saavat enemmän viestejä? Suhteellinen vertailu komeimpiin/kauneimpiin ei auta miestä joka ei saa viestejä.

        http://cdn.okcimg.com/blog/your_looks_and_inbox/Message-Multiple.png

        Tämä myös OKCupidin testistä joka valottaa pointtiani:

        http://zdnet3.cbsistatic.com/hub/i/r/2014/10/03/2f3d3638-4b1e-11e4-b6a0-d4ae52e95e57/resize/770x578/169f64898ff1d57b3f6430b317a46104/okcupidfake.jpeg

        Vain kaksi komeinta miestä saivat viestejä. Kolme viestiä lopuille miehille tulivat boteilta. Nettideittailu ei siis ole ratkaisu ns. rumille miehille.


      • ATMaisteri kirjoitti:

        Tässä lisää graafeja:

        http://blogs.sas.com/content/sastraining/files/2014/10/okc_rating_curve.png
        http://blogs.sas.com/content/sastraining/files/2014/10/okc_rating_curve1.png

        Katsohan muuten tätä uudestaan. Suhteellisesti voi olla niin että naisten ulkonäkö ratkaisee enemmän. Mutta huomaatko että kautta linjan, riippumatta tasosta, naiset saavat enemmän viestejä? Suhteellinen vertailu komeimpiin/kauneimpiin ei auta miestä joka ei saa viestejä.

        http://cdn.okcimg.com/blog/your_looks_and_inbox/Message-Multiple.png

        Tämä myös OKCupidin testistä joka valottaa pointtiani:

        http://zdnet3.cbsistatic.com/hub/i/r/2014/10/03/2f3d3638-4b1e-11e4-b6a0-d4ae52e95e57/resize/770x578/169f64898ff1d57b3f6430b317a46104/okcupidfake.jpeg

        Vain kaksi komeinta miestä saivat viestejä. Kolme viestiä lopuille miehille tulivat boteilta. Nettideittailu ei siis ole ratkaisu ns. rumille miehille.

        "Nettideittailu ei siis ole ratkaisu ns. rumille miehille."

        Onko joku luvannut, että se olisi?

        Jos ja kun tietää, ettei sitä kautta tärppää, niin miksi lyödä päätään seinään?


    • VoisinVastataMyöntävästi

      Olen ollut sellaisen kanssa, joka ei vastannut yleisiä ulkonäköihanteita. En kuitenkaan ajatellut häntä rumana missään tapauksessa. Itse olen kyllä ruma. En tiedä, pitikö hän minua rumana. Hän pukeutui ihan miten sattuu, kuten minäkin, ja emme aina pitäneet toistemme vaatteista.

    • gitk

      Voi ziisus..Millainen ihminen täyttäisi ruman kriteerit??
      Okei, taitaa maailmalla olla mallitoimistokin perustettu.

    • päivä_säteilee

      Mulla on mies joka ei ole hääppöisen näköinen, ollaan vähän kuin päivänsäde ja menninkäinen. Hänellä ei ole oikein mitat ja suhteet kohdallaan. Ei haittaa, mutta alussa ympäristö ihmetteli. Nyt ovat kaikki tottuneet. Meillä on ihan hyvä olla. Tykästyttiin pitkillä jutusteluilla. Kannattaa kokeilla.

      • sisältäpäin

        Minunkin mielestä kauneus tulee sisältäpäin, ei ulkokuoresta. Näin ollen aloittajan kysymykseen vastaukseni on: "Olen ollut vuosieni aikana.".


    • Enpä ole kysellyt muilta ihmisiltä mielipidettä miesystävieni ulkonäöstä. Sen tiedän itsekin, että mister-kisoissa ei kukaan heistä olisi pärjännyt. Mutta omasta mielestäni rumaa ihmistä en voisi kuvitella parisuhteeseen kanssani, koska fyysinen vetovoima on parisuhteessa tärkeää.

    • En ole ollut.
      Minulla on ollut suhde aina komean näköisen miehen kanssa :)
      Itsekkin olen kaunis.

      • ATM-automaatti

        Tasoteoria pätee.


      • helgamies
        ATM-automaatti kirjoitti:

        Tasoteoria pätee.

        Naiselle kelpaa vain paras ja hyvä niin.


      • helgamies kirjoitti:

        Naiselle kelpaa vain paras ja hyvä niin.

        Valitettavasti komeus ja kauneus ei aina takkaa sisäistä kauneutta.
        Nuorempana ulkoiset puitteet olivat tärkeämpiä.
        Nyt vanhempana arvostan enemmänkin sitä sisäistä komeutta miehessä :)
        Kaikkea ei voi kerralla saada.


      • ATM-automaatti kirjoitti:

        Tasoteoria pätee.

        En osaa vastata tuohon taso juttuun mitenkään , koska en mieti edes sillai elämästä :)
        Kohtaan ihmisiä tai en kohtaa.
        Jokainen kohtaaminen on kuitenkin tärkeä, vaikka ei mihinkään johtaisi sen enempää.


      • Naisasialooser
        Tähti-Silmä kirjoitti:

        Valitettavasti komeus ja kauneus ei aina takkaa sisäistä kauneutta.
        Nuorempana ulkoiset puitteet olivat tärkeämpiä.
        Nyt vanhempana arvostan enemmänkin sitä sisäistä komeutta miehessä :)
        Kaikkea ei voi kerralla saada.

        Johtuu siitä, että koska olet rusinoitunut, etkä enää saa"komeaa" miestä. Ja et ollut kaunis nuorempanakaan, kuulut siihen suuren harmaaseen massaan suomalaisia naisia, jotka luulevat olevansa kauniita. Miksi kutsut itseäsi tähtisilmäksi, ovatko silmäsi yhtä kaukana toisistaan kuin tähdet?

        Ja nainen, joka valitsee miehen ulkonäkön perusteella vaikka olisi oikeasti kauniskin toisin kuin sinä pitäisi mielestäni:

        http://i.imgur.com/8p4uA.jpg


      • Naisasialooser kirjoitti:

        Johtuu siitä, että koska olet rusinoitunut, etkä enää saa"komeaa" miestä. Ja et ollut kaunis nuorempanakaan, kuulut siihen suuren harmaaseen massaan suomalaisia naisia, jotka luulevat olevansa kauniita. Miksi kutsut itseäsi tähtisilmäksi, ovatko silmäsi yhtä kaukana toisistaan kuin tähdet?

        Ja nainen, joka valitsee miehen ulkonäkön perusteella vaikka olisi oikeasti kauniskin toisin kuin sinä pitäisi mielestäni:

        http://i.imgur.com/8p4uA.jpg

        Ei asiat ole niin yksinkertaisia kuin annat olettaa.
        Kyllä ihmisuhteisiin kuuluu muutakin kuin rakkaus, rakastaminen!
        Elämä on kuitenkin aikamoinen kudelma kaikkea mahdollista.
        Sun yrityksesi manipuloida minua on turhaa läpinää :(


      • ATMaisteri
        Tähti-Silmä kirjoitti:

        Valitettavasti komeus ja kauneus ei aina takkaa sisäistä kauneutta.
        Nuorempana ulkoiset puitteet olivat tärkeämpiä.
        Nyt vanhempana arvostan enemmänkin sitä sisäistä komeutta miehessä :)
        Kaikkea ei voi kerralla saada.

        Eli nuorempana kun olit kaunis, vaadit oman tasoisesi eli komean miehen. Nyt kun olet, no sanotaan että vanhempi, ulkonäkö ei olekaan niin tärkeää.

        Tasoteoria pätee.


      • ATMaisteri kirjoitti:

        Eli nuorempana kun olit kaunis, vaadit oman tasoisesi eli komean miehen. Nyt kun olet, no sanotaan että vanhempi, ulkonäkö ei olekaan niin tärkeää.

        Tasoteoria pätee.

        Sanotaan näin, että ulkonäön täytyy kuitenkin miellyttää minua!
        Ja luonteen täytyy olla myös miellyttävä!
        Onks tääkin sitä tasoa :D


      • Tähti-Silmä kirjoitti:

        Sanotaan näin, että ulkonäön täytyy kuitenkin miellyttää minua!
        Ja luonteen täytyy olla myös miellyttävä!
        Onks tääkin sitä tasoa :D

        Sitäpaitsi minun kauneus ei ole mihinkään kadonnut, vaan päinvastoin se on lisääntynyt, koska olen nyt sekä ulkoisesti että sisäisesti kaunis ! Revi siitä !!!


    • Nnnnainennn

      Kauneus on katsojan silmissä, niinhän se sanonta menee. Ihmiset pitävät rumina ja kauniina eri tyyppejä. Esim minulle hunksien ylävartalot on kamalia mutta ilmeisesti joku niistä tykkää kun katsomaan menee. :)
      Omasta mielestäni en ole ollut rumien kanssa parisuhteessa, mutta joku toinen voisi nähdä asian erilailla.

      • atännä

        En minäkään pidä Hunkseja hyvän näköisinä. Minun makuuni hyvän näköisellä miehellä on sitä "kemiaa". Tarkoittaa jotain katseessa ja olemuksessa, joka koskettaa kohdatessa. Miellyttävä ja sisältä kaunis on hyvän näköinen ulospäin.

        Samaa mieltä, jokaisella on erilainen maku kauneuden suhteen.


      • 1212
        atännä kirjoitti:

        En minäkään pidä Hunkseja hyvän näköisinä. Minun makuuni hyvän näköisellä miehellä on sitä "kemiaa". Tarkoittaa jotain katseessa ja olemuksessa, joka koskettaa kohdatessa. Miellyttävä ja sisältä kaunis on hyvän näköinen ulospäin.

        Samaa mieltä, jokaisella on erilainen maku kauneuden suhteen.

        Kysymys:

        Jos mietit miehiä joita olet pitänyt hyvän näköisinä, "kemiallisina", onko heistä löydettävissä mitään yhteisiä piirteitä?

        Pituus? Atleettisuus? Jotain?

        Esim. oletko pitänyt hyvän näköisenä lyhyttä ja laihaa mutta vatsakasta ja heikkoleukaista miestä?


      • atännä
        1212 kirjoitti:

        Kysymys:

        Jos mietit miehiä joita olet pitänyt hyvän näköisinä, "kemiallisina", onko heistä löydettävissä mitään yhteisiä piirteitä?

        Pituus? Atleettisuus? Jotain?

        Esim. oletko pitänyt hyvän näköisenä lyhyttä ja laihaa mutta vatsakasta ja heikkoleukaista miestä?

        Ei me kuule löydetä mitään yhteistä mun hyvännäköisenä eli miellyttävinä pitämistä miehistä noin niin kuin tuolla sun näkökannallasi, vaikka kuinka kaivettais. Ihan oikeasti.

        Tässä elämän varrella olen ihastunut lyhyeen, pitkään, ylipainoiseen, alipainoiseen... Kaikilla on kyllä ollut melkein kaikki ruumiin osat tallella. Jospa tuo tieto riittäisi sulle, että saisit teoriasi toimimaan?


      • fghdh
        atännä kirjoitti:

        Ei me kuule löydetä mitään yhteistä mun hyvännäköisenä eli miellyttävinä pitämistä miehistä noin niin kuin tuolla sun näkökannallasi, vaikka kuinka kaivettais. Ihan oikeasti.

        Tässä elämän varrella olen ihastunut lyhyeen, pitkään, ylipainoiseen, alipainoiseen... Kaikilla on kyllä ollut melkein kaikki ruumiin osat tallella. Jospa tuo tieto riittäisi sulle, että saisit teoriasi toimimaan?

        Että miehiä on ihan riittänyt. Niimpä niin.


      • atännä
        fghdh kirjoitti:

        Että miehiä on ihan riittänyt. Niimpä niin.

        No voi-voi.. :D

        Puolet maailman ihmisistä on miespuolisia. Riittäähän niitä!


      • dgdg
        atännä kirjoitti:

        No voi-voi.. :D

        Puolet maailman ihmisistä on miespuolisia. Riittäähän niitä!

        Ehkä ei ihan kaikkia tarttis jalkoväliinsä laskea..Ainakin pitää pienempää meteliä, mikäli sen tekee.


      • atännä
        dgdg kirjoitti:

        Ehkä ei ihan kaikkia tarttis jalkoväliinsä laskea..Ainakin pitää pienempää meteliä, mikäli sen tekee.

        Ensinnäkin, minä saan naida vaikka koko kansakuntaa naiset mukaan lukien, ja saan pitää minkälaista meteliä itse tahdon :) Miksi sua kiinnostaa noin kovasti mun seksielämäni? Haluat nyt varmasti kertoa omasta erinomaisuudestasi, ole hyvä :)

        Ihastumisesta on aika pitkä matka edes toisen kanssa puhumiseen... Mutta sunhan olikin vain tarkoitus loukata. Vähän ärsytti tuo yritykseksi hallita ja alistaa seksuaalisuudella, mutta enpä tuosta ilkeilystäsi loukkantunut.


      • dgdg
        atännä kirjoitti:

        Ensinnäkin, minä saan naida vaikka koko kansakuntaa naiset mukaan lukien, ja saan pitää minkälaista meteliä itse tahdon :) Miksi sua kiinnostaa noin kovasti mun seksielämäni? Haluat nyt varmasti kertoa omasta erinomaisuudestasi, ole hyvä :)

        Ihastumisesta on aika pitkä matka edes toisen kanssa puhumiseen... Mutta sunhan olikin vain tarkoitus loukata. Vähän ärsytti tuo yritykseksi hallita ja alistaa seksuaalisuudella, mutta enpä tuosta ilkeilystäsi loukkantunut.

        Kyllähän palstalla moni poika laittoi ruksin mustaan vihkoon. Nämä on kriittisiä tietoja mitä vuotaa, kun puhutaan naisen arvosta miesten silmissä. Kaikki nämä naiset, joilta vuotaa tietoja vilkkasta seksielämästä useiden miesten kans on käytännössä hyppää yli materiaalia. Siks kantsii olla tarkkana mitä sanoo.


    • 131

      Olemme. Kui?

    • Riippuu ihan keltä kysyy, omasta mielestäni ihan ihmisen näköisiä ovat olleet.

    • pupunenko

      Tottakai, tykkään itse olla se nätisti osapuoli. Ja saan vähän kiksejäkin rumemmista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2052
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe