Miksi naisiin on niin vaikeeta tutustua?

yksinäinen-mies

Miksi naiset olette niin tylyjä kun yrittää lähestyä? Se varmaan johtuu teidän kamalasta luonteesta ja nirsoudesta. Luulette että jokainen mies haluu heti seksiä. Suomessa on kamalimmat naiset mitä tiedän ja olen sentään käynyt monessa maaassa.

31

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • johtuu.sinusta

      Jätä suomalaiset naiset rauhaan ja etsi nainen ulkomailta.
      Tuollaiselle miehelle minäkin ollisin tyly jolla tuollaiset mielipiteet minusta olisi.

      • Et kestä totuutta?


      • johtuu.sinusta
        idompsu kirjoitti:

        Et kestä totuutta?

        Kestän totuuden mutta en allekirjoita kamalla luonnetta.


      • taparikollinen

        Tuossa kohtaa se ristiriita on. Luulet olevasi hyvä muttet ole sitä.
        Tiedän tarkkaan mitä ap tarkoitti ja itse voin allekirjoittaa sen.
        Kamala luonne ei ehkä kuitenkaan tarkoita sitä mitä sinä kuvittelet.
        Et vaan näe sitä, eikä moni muukaan ja sille on niin kovin vähän tehtävissä.
        Joten ohjeesi hakea nainen ulkomailta ei sittenkään ole niin kovin huono vinkki.
        Suomalainen nainen ei muutu se on selvä, mutta se kai pätee kaikkiin ihmisiin.
        Pitäisikö sitten miehen muuttua vai molempien.
        Demokraattinen juttu voisi olla molempien muutos. Uskotko muka muutokseen tässä? Itse en joten yksin mennään kunnes kuolema korjaa. Se voi tuntua aluksi ikävältä mutta kyllä siihen tottuu.
        Ehkä se ei ole paras mahdollinen juttu, mutta paras olosuhteisiin nähden.


      • Allekirjoitan...


    • pettipervetti

      jännä juttu et jos otat ihan kasuaalisti keskustelun jonkun tuntemattoman kanssa ja JOS se sattuu olemaan nainen niin välil tulee se perus "oon varattu". Yleensä vastaan että hieno homma ja en ole milläänlailla kiinnostunutkaan ihmisestä muutenkaan. joskus oon kyl sanonut vähän rumemminkin jos oon ollut tosi pahalla päällä mut en ikinä mitenkään agressiivisesti, ehkä tivaissut jotain ulkonäöstä tai jostain.

    • 10plus1

      En haluaisi haukkua suomalaisia naisia, mutta mistä ihmeestä se johtuu että tinderissä ja nettideiteillä ulkomaalaiset Suomessa oleskelevat naiset lähes pääsääntöisesti vastaa asiallisiin viesteihin... Suominaisten kanssa aivan eri asia. Saattaa tietenkin olla, että tälläinen vaalea mies on enemmän ulkomaalaisten makuun.

      • deittinainen

        Ehkä niillä ulkomaalaisilla on kiirus löytää joku? Minä vastaan muutamalle mutta en kykene läheskään kaikille asiallisille vastaamaan. Harmittaahan se itseäkin kun moni potentiaalinen ehdokas jää vaille vastausta. Yleensä keskityn yhteen ja katson natsaako, hidasta, joo, ja moni jää vaille vastausta.


      • poistäältä

        Sehän on muutenkin niin, että suomalainen vastaa asiallisiin viesteihin töykeästi. Useilla keskustelupalstoilla jos joku kysyy vaikka hyvää automerkkiä, on keskustelun lopussa täysi rähinä päällä!


    • Mikä.oli.ongelma

      Miksi ihmeessä edes haluaisit tutustua naisiin joilla on kamala luonne? Sinullahan on ne ratkaisun avaimet jo kädessäsi, jos kerran ulkomaalaiset naiset pitävät sinusta. Etsi sellainen ulkomaalainen nainen.

    • Nettideittailusta on tullut sinulle pakkomielle. Joka ikinen päivä samat jutut.

    • Se voi kerto tunneköyhyydestä ja kehitymättömyydestä henkisesti.
      Se voi myös perustua itsesuojelu vaistoon :)
      Ihmissuhteet voivat olla useimmille vaikeat, miten tulisi käyttäytyä toisia kohtaan.
      Kunnioituksen puute tuntuu olevan yleistä nykypäivänä.
      Ihminen jota ei ole kunnioitettu, itse ei osaa kunnioittaa toisia.

    • mythbuster

      Yksi syy on se että useimmilta naisilta puuttuu haaveilun taito eivätkä naiset ole romanttisia siinä mielessä kuin miehet. Jos mies ostaa huoltoasemalla kahvin mukavan näköiseltä myyjättäreltä, hän saattaa alkaa haaveilla tästä naisesta ja kuvitella tälle muitakin hyviä ominaisuuksia. Naiselle tuntematon mies on vain tuntematon mies, koska naiset ovat käytännöllisiä ja näkevät vain sen mikä on nähtävissä.

      • spektrin

        Voi kultapieni miten olet noin ikonisoinut "me hyvät miehet" ja " ne huonot naiset"?
        Ei kannata yrittää värittää maailman värityskirjaa musta-valkoiseksi, harmaan sävyjä on naisissa ja miehissä ja lisäksi vaaleanpunaista, sinistä, vihreää, keltaista ja vaikka mitä sävyjä. Naiset ne vasta fantasioinnin mestareita ovatkin, vaikka ehkä oma äitisi oli tosikko?
        Pilkettä silmään ja joskus voi haastaa omat ajatusluutumansa muuttumisleikkiin.


      • mythbuster
        spektrin kirjoitti:

        Voi kultapieni miten olet noin ikonisoinut "me hyvät miehet" ja " ne huonot naiset"?
        Ei kannata yrittää värittää maailman värityskirjaa musta-valkoiseksi, harmaan sävyjä on naisissa ja miehissä ja lisäksi vaaleanpunaista, sinistä, vihreää, keltaista ja vaikka mitä sävyjä. Naiset ne vasta fantasioinnin mestareita ovatkin, vaikka ehkä oma äitisi oli tosikko?
        Pilkettä silmään ja joskus voi haastaa omat ajatusluutumansa muuttumisleikkiin.

        Jotenkin tuntuisi että tämänkin keskustelun voisi periaatteessa käydä ilman äitiäni.

        Olen heti valmis muuttamaan värityskirjani sävyjä kun uutta tietoa ilmenee. Toistaiseksi yleistykseni on ihan kokemusteni mukainen.

        Ja onko se automaattisesti hyvä asia jos on romanttinen hölmö? Ilmeisesti sinun mielestä on, mutta toisaalta naisten tasapaino ja käytännöllisyys auttaa elämänhallinnan säilyttämisessä.


      • sekaisinmarista

        Huomasitko kuinka nainen osasi torpedoida sinun mielikuvituksen tuotteet ja yrittää saada sinut ajattelemaan hänen tavallaan.
        Ei siinä yritetty saada naisista huonoja heistähän tässä juuri unelmoitiin. Oli vaan kyseessä että naisetkin voisivat tuoda unelmansa esiin ilman riskiä siitä se luokiteltaisiin höperöijiksi
        Unelmat on asioita mistä saamme toivoa paremmasta, ei niiden tarvitse edes toteutua. Itse asiassa ne voivat olla jopa parempia kuin uskoimmekaan toteutuessaan.
        Jos miehet ihastuvat johonkin naiseen ei se tarkoita että sen naisen tarvitsisi ihastua siihen mieheen. Se tarkoittaa että naiset ovat ihania siitä huolimatta miten he tuntevat juuri tätä miestä kohtaan.
        Ehkä se onni mitä mies odottaa silti tulee kohdalle joku päivä ja molempien haavet käyvät toteen tavalla että se järkyttää heidät sijoiltaaan.


    • TuuliTuule

      Jos tuntuu siltä että me naiset olemme kamalia ja nirsoja - kannattaa elää loppelämän sinkkuna.

      Yhtälailla voi todeta että miehet ovat härskejä: ehotukset ja kuvat ovat epäsiveellisiä - kiinnostavaa vain nainen makuualustana ja kotona yleiskoneena.

      No ehkä ei nyt sentään.
      Naisia ja miehiä on joka lähtöön. Haasteena on osata lähestyä itselleen sopivia. Nettideittailu vaatii paljon kärsivällisyyttä ja pettymyksiä.
      Myös ajatusta mitä itse etsii ja kunnioittaa myös sitä mitä vastapuoli on hakemassa

      Olen tässä tänään jutellut ystävättärien kanssa esim siitä että saavat nettideitissä yhteydenottoja vain miehiltä, jotka ovat hakukriteereihin nähden 10 vuotta. Sekin on varsin epäkunnioittavaa ja herättää vastaanottajassa vain ärtymystä.

      • 0plus0

        Hienosti kirjoitettu. Niiltä pettymyksiltä välttyy, kun ei lähesty sellaisia ihmisiä, jotka ei etsi sinun tyyppistä. Tarkoittaa, että jos jonkun ihanne on pitkä ja hoikka, niin lyhyen ja pulskan ei varmaankaan kannata alkaa tehdä tuttavuutta tai jos joku etsii max. 5 vuotta vanhempaa, niin 10-20 vuotta vanhempien ei kannata koittaa kepillä jäätä. Jne.


      • caroliina2015

        Juurikin näin. Mikäli lähestyy naista, joka etsii miestä iältään 40 - 50, ja on itse lähemmäs 60 v, niin ei voi syyttää naista !!! Samoin on vähemmän fiksua arvostella naista tämän asettamista ikärajoista, haukkumalla tätä " ikärasistiksi ".
        Ja pitää muistaa myös nuo viestirajoitukset. Kaikille ei vaan voi yksinkertaisesti vastata.


      • matkailu.avartaa
        caroliina2015 kirjoitti:

        Juurikin näin. Mikäli lähestyy naista, joka etsii miestä iältään 40 - 50, ja on itse lähemmäs 60 v, niin ei voi syyttää naista !!! Samoin on vähemmän fiksua arvostella naista tämän asettamista ikärajoista, haukkumalla tätä " ikärasistiksi ".
        Ja pitää muistaa myös nuo viestirajoitukset. Kaikille ei vaan voi yksinkertaisesti vastata.

        Tuntuu siltä, että nettideiteillä miehet ei muuta teekkään kuin arvostelevat vain naisten asettamia kriteerejä miehille.
        Jos nainen etsii noin suunnilleen ikäistään miestä, niin 10, jopa 20 vuotta vanhemmilta miehiltä tulee viestejä, että ikä on vain numeroita ja olen ikävä ihminen, kun olen ikärasisti.
        Jos nainen etsii matkustelusta kiinnostunutta miestä, niin kotisohvilla makoilevilta miehiltä tulee viestejä, että etsit vain rahoittajaa reissuillesi.
        Jos nainen etsii pitkää miestä, niin hän saa viestejä lyhyiltä miehiltä, että olet pinnallinen, kun ei lyhet pätkät kelpaa.
        Lista on loputon. Miehet eivät ole hiukkaakaan kiinnostuneita siitä naisesta, mutta käyvät vain arvostelemassa jonkun naisen tapaa elää ja jos nainen viettää täysin erilaista elämää, niin sellainen nainen on ikävä ja ilkeä ihminen.
        Itse ohitan profiilit jotka vaikuttavat täysin erilaisilta mitä itse olen, koska vastakohdat eivät välttämättä täydennä toisiaan. Ei tulisi mieleenkään lähestyä miestä, jonka ihannekumppaniksi en sopisi, enkä käy viestillä ihmettelemässä mieheltä, että miksi en kelpaa, miksi harrastat sitä ja tätä ja haluatko minusta vain maksajan harrastuksellesi.


      • Ikärasismia

        Kumpi on ikärasisti?
        Huomattavasti vanhempi (jopa 20 vuotta vanhempi) mies lähestyy naista ja haukkuu tätä ikärasistiksi kun pappaikäinen vaari ei kelpaa, vai nainen, joka ei huoli (jopa 20 vuotta vanhempaa) vanhaa, oman isänsä ikäistä pappaa, jolle ei kelpaa oman ikäiset, vanhemmat naiset.
        :D


    • ikisinkku42

      Teitä naisia kiinnostaa vain rikolliset jännämiehet jotka kohtelee teitä huonosti

      • levynvaihtokiitos

        Teitä miehiä kiinnostaa vain 10-20 vuotta nuoremmat missinnäköset huoraavat jännäpissisprinsessat jotka pettää teitä ja käyttää rahallisesti hyväks.


      • kelpaatavis
        levynvaihtokiitos kirjoitti:

        Teitä miehiä kiinnostaa vain 10-20 vuotta nuoremmat missinnäköset huoraavat jännäpissisprinsessat jotka pettää teitä ja käyttää rahallisesti hyväks.

        Eikä kiinnosta kun tavis naiset kiinnostaa.


    • onnikukkula

      Miksi lähestyt vain niitä nuoria kaunottaria? Lähesty tavallisia ja rumia naisia, jotka ovat onnensa kukkuloilla kun joku mies huomaa heidät!

    • sbbs

      Tämän vuoksi.
      Aloin tässä kirjoittelemaan yhden sinkkunaisen kanssa, ja kappas vaan? Itse en esittänyt naiselle minkään tason vaatimuksia ja tuumin vaan että voitais kai kuvia huvin vuoksi vaihtaa, kun eihän sitä tiedä vaikka pian nappais? Nainen puolestaan latoi heti läjän vaatimuksia pituudesta ulkoiseen olemukseen, ettei maksa vaivaa jos olen lyhyempi kuin hän ja jos on sitä ja tätä. Vaikken olekaan lyhyempi ja muuta, niin hävisi kyllä aika tehokkaasti kiinnostus jatkaa naikkosen kanssa, ihan sama mikä missikaunotar siellä toisessa päässä naputtelisi kun vaikuttaa tuollaiselta naismulkvistilta. Ja aika moni nainen netissä on tällainen.

      • toinentuotetilalle

        Jos olet ostanut joskus kaupasta huonolaatuisen tuotteen, niin et varmaankaan osta sellaista enää toista kertaa? Jos olet todennut missikaunottaret mulkvisteiksi, niin vaihda toisen tyyppisiin naisiin. Vain narri putoaa kaksi kertaa samaan kaivoon.


      • sbbs
        toinentuotetilalle kirjoitti:

        Jos olet ostanut joskus kaupasta huonolaatuisen tuotteen, niin et varmaankaan osta sellaista enää toista kertaa? Jos olet todennut missikaunottaret mulkvisteiksi, niin vaihda toisen tyyppisiin naisiin. Vain narri putoaa kaksi kertaa samaan kaivoon.

        Missikaunottarilla on neste noussut yleensä aina päähän, mutta pyylevät tavisnaisetkin on monesti ihan samanlaisia kuvitellessaan rimansa jonnekin korkeuksiin netissä miehiltä saamansa huomion määrästä johtuen. Tuolla "olkoon mikä missikaunotar tahansa" viittasin vaan siihen, että moni mies kuitenkin huolisi hyvännäköisen naisen vaikka tämä olisi henkisesti ihan täysi perse. Ulkoisesti vaatimaton sekä henkisesti perse nainen onkin jo aika heikoilla.


      • huonokauppa
        sbbs kirjoitti:

        Missikaunottarilla on neste noussut yleensä aina päähän, mutta pyylevät tavisnaisetkin on monesti ihan samanlaisia kuvitellessaan rimansa jonnekin korkeuksiin netissä miehiltä saamansa huomion määrästä johtuen. Tuolla "olkoon mikä missikaunotar tahansa" viittasin vaan siihen, että moni mies kuitenkin huolisi hyvännäköisen naisen vaikka tämä olisi henkisesti ihan täysi perse. Ulkoisesti vaatimaton sekä henkisesti perse nainen onkin jo aika heikoilla.

        Jos olet todennut joskus saaneesi huonoa palvelua koko kaupan väeltä, niin et varmaankaan enää asioi siinä liikkeessä? Jos olet todennut kaikki nettinaiset kusipäiksi, misseistä pyyleviin maatuskoihin, niin unohda nettideitit.


    • ikuinen-sinkku
    • Turhia-haaveita

      Naisilla liikaa kriteerejä mutta kuitenkin naiset rakastuu renttuihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1696
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1325
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1220
    4. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1196
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      143
      1183
    6. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1076
    7. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1065
    8. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      10
      1007
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      6
      976
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      874
    Aihe