Suomi24:n älykkäimmät?

IQ11001101

Ketkä (nimimerkit) kirjoittelevat mielestänne älykkäimmin Suomi24:ssa?

24

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiNimimerkkiä_

      Minä

    • jhjhjhjh

      Ei niitä ole. Tämä on Hölmölä.

    • Tässäyhteydessä

      Kysymys ei tällaisessa anonyymissä tilassa, jossa vain harva on rekisteröitynyt, ei ole kovin älykäs. On kovin helppoa vastata toisella nimimerkillä ja kehua omaa, mahdollisesti rekisteröityä nimimerkkiä,

      • IQ11001101

        Kysymys on kysymys. Kysymys esitettyjen kysymysten älykkyydestä on toinen kysymys. Kysymyksestä riippumatta on mahdollista, että vastaajat valehtelevat. Tuo ei kuitenkaan ole mitään uutta Suomi24:ssa, joten se pitää vain ottaa huomioon.

        Tässä siis kysyttiin *mielipiteitä* siitä, ketkä kirjoittavat älykkäimmin Suomi24:ssa. Omakin mielipide on mielipide. Tällä hetkellä paras vastaus kysymykseen on nimimerkiltä: "EiNimimerkkiä_", joka kuitenkaan ei vaikuttaisi olevan aktiivisesti kirjoittava nimimerkki. Oman nimimerkkinsä lisäksi voi esittää toki muitakin, jos siltä tuntuu.

        Mielestäni Suomi24:ssa on tasokastakin keskustelua, mutta foorumi on aika laaja, joten kaikkien älykkäiden juttujen löytäminen voi olla etenkin aloitteleville lukijoille työlästä.


      • äo175problem

        Vittu mitä paskaa


    • Mensalainen

      Ainakaan nimimerkki IQ11001101 ei vaikuta kovin älykkäältä, koska unohti mainita keskihajonnan naurettavan IQ-arvonsa (205) yhteydessä.

      • äo175problem

        haista vittu


      • patrk

        Taitaa olla taas se lahtelainen mille ne nsureskeli tuolla toisella palstalla.


    • Ihmetellen

      No ei täältä ainakaan saa kysymykseensä järkevää vastausta. Voi elämä, mitä tekstiä täältä löytyy! Kiitos ja anteeks vierailusta!!

      • Skribent

        No älykkyyspalstalle kirjoittelevatkin vain tyhmät. (Hups, paljastuin tyhmäksi...)


      • tapola

        Tapola


    • squeeeeze
    • Saanko-Tarjota

      Tuossa olisi yksi valitettavasti jo suljettu ketju, jota ei pääse enää jatkamaan, mutta siellä kirjoittelee sellainen tässäkin haeskeltu persoonallisuus.
      http://keskustelu.suomi24.fi/t/1996388/nayttoa-ei-tarvita-kun-on
      Tosin näissä kaikissa palstan uudistuksissa olennaisotsikollisuus ja niihin yhdistyvä nimimerkkiliitännäisten informatiivisuus on kadotettu.

      • Merkillisnimellinen

        Valitettavasti vain useinmiten kirjoitan sen verran älynystermiä vaativaa, että älykköjä vaimeammat putoavat kärrin perälaidan yli ensimmäisestä pähkinätöyssystä.


    • korkeinjeesus

      skinnybob

      • Noempävalitse

        Joo, mun mielestä myös. Ja sen lisäksi Kollimaattori. Nämä kaksi ovat jääneet mieleen tästä vähästä ajasta mitä olen tällä palstalla vasta hengaillut.


      • fun-club
        Noempävalitse kirjoitti:

        Joo, mun mielestä myös. Ja sen lisäksi Kollimaattori. Nämä kaksi ovat jääneet mieleen tästä vähästä ajasta mitä olen tällä palstalla vasta hengaillut.

        Mut kun Kollimaattori piti skinnybobia yhes kommentis niin viheliäisenä trollina, et sillei ees kannata vastata asiallisesti. Mun mielestä Kollimaattori on ihan oikeessa.


    • kyöpelit-rulaa

      Mollaan syynätty tätä niiku ketjuu jo pitemmän aikaa, mut meitei silleen huomata, kun meiolla olemassa. Mollaan kans vähän liian vaatimattomii. Tarttee kuiteski sanoo, etkyl mollaan kaiken viksumpii ja supertieteellisii. Kummei tarvita pajon rahnaa sapuskaan, niin me sit pannaan melkein kaikki, mitä saalaan palkaks Tokmannin Hulluilt Päivilt, niiku tielelehtiin. Siks mollaan niin viksui. Loput mammonat meneekin sit lakanoiden pesuun ja joskus tarttee uusiaki.

    • 812

      Jokutyyppi19

    • harvemmin täällä törmää mihinkään mikä vaikuttaisi älykkään ihmisen txt. Olen kuitenkin keräillyt täältä muutamia mielestäni fiksuja kirjoituksia omalle palstalleni:

      http://www.network54.com/Forum/757141

      .

    • MrJuha82outolintu

      On olemassa kirjanoppineita, mutta on olemassa myös semmosta älykkyyden kirjoa, joka ei perustu tietoon/kirjanoppineisuuteen.
      Älykkyydessä on monta kirjoa.
      Mun vahvuus on rationalisuudessa ja siinä, että näen esim poliittisissa kannanotoissa ison kuvan hyvin.
      En tiedä avaruusteemoista jne.
      EN oo lukenu, mutta Valtaoja sano kerran älykkäästi.
      Avaruus ei pääty mihinkään välttämättä vaan se tavoittaa uudelleen kaikki planeetat eli kun lähdemme maapallostamme, niin jossain vaiheessa tulemme takas maapallomme pisteeseen.
      Oon samaa mieltä Eskon kanssa.

      Kerran kokeilin yliopistotason matikkaa ja osasin heti.
      Mutten oo käyny kouluja ollenkaan, koska kiusattu mua kouluissa.
      Lopetin kaikki koulut.
      En tuu toimeen ihmisten kanssa.
      Olen erilainen.
      Urheilin kuitenki ja sain tehtyä hyviä tuloksia siinä.

      Nostan hattua kaikille kirjoittajille tällä palstalla.
      En osaa sanoa kuka on älykkäin.
      jokaisella on omat vahvuutensa älyssä.
      Periaatteessa tyhmää ihmistä ei ole, koska jokainen on hyvä jossain.
      Eri asia sitten älyllisesti keharit.

    • 328ff2f8gf2g

      Rekisteröidyistä nimimerkeistä ehkä:
      1) Kollimaattori, 2) al-jabr, 3) agnoskepo

      • Kiitos! Mainitset minut älykkäässä seurassa.


      • Jep Kollimaattori, Vanellus, Agnoskepo, onhan noita ,ei aina muista nimiä. on siis muitakin, sori jos joku fiksu jäi mainitsematta. Hyvän Geologin nikkiä en muista asuu ruotsissa :(


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      59
      5869
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3717
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1988
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1799
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1219
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1027
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      53
      970
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      899
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe