pentuja sikiää

sossukka

kylän parikymppiset tytöt sikiää vain aviottomia äpäreitä ,eletään omaa surkeaa lapsuutta uudestaan,ja leikitään kotia.voi surkiaa.ennen kolmekymppisiä keretään tehdä jo monta lasta ja osalle ei edes tiedetä oikeaa isää.näin se täällä menee.

31

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieköhän

      se on tätä luonnon monimuotoisuutta kun lapsia tehdään monta ja jokainen eri isälle :)

      • muistakaarakastaa

        Rakkaudesta lapsia pitää tehdä eikä, hetken huumassa. Pöljät! Pitää tuntea toinen osapuoli ennekuin alkaa lapsia saattamaan maailmaan jota kumminkaan ei pysty hoitamaan asiallisesti. Vauvasta, lapseksi, nuoreksi ja aikuiseksi. Käyttäkää järkeä ennen kuin putkautatte maailmaan kylmään. Rakkaus lämmittää ja lohduttaa ja auttaa jaksamaan. Hyvät elämäntavat. Lastenhoito on tärkeää ja puhtaus ja ravinto ja rakkaus.


    • Riivaaja

      Kyllä pentutehtailu tulisi kieltää.

    • Tourist

      Turismi tuo jotain näkyvää

    • seurustelkaa

      Oikea rakkaus ja rakastuminen luo hyvän pohjan elämälle! Voisi ottaa jopa adoptiolapsen kun, rakkautta riittää jaettavaksi kun saa toiselta niin paljon hellyyttä ja tunnetta ja aitoa rakkautta. Rakkaudella lapsia kasvatetaan ja eikun rakastumaan aidosti

    • fiksumpiatulee

      Hyvä jos isät jostain etelästä, saahaan uutta geeniperimää tännekin.

      • EiHuolta

    • minä olen kohta lähes 20, en ole sieltä kotoisin, mutta sieltä inarista/ivalosta on kotoisin mies jonka kanssa minulla on kana kynittävänä. hän ei tahdo sopia kanssani asiaa, käyttäytyy kuin poika jota nolottaa liikaa - ja hän on 50!

      jos tuollaisia aikuisia on siellä päin, jotka syyttävät omia lapsia huonoudestaan, kannattaa olla hiljaa 24 keskustelussa eikä jatkaa oman kylän maineen pilaamista!!!

      helvetti miten naurettavaa touhua.

      • omissa suunnitelmissa ei ole hankkia lasta ehkä koskaan. mutta tiedän että minusta tulisi hyvä vanhempi.
        yhä uudestaan joudun todistamaan sitä että omaa järkeä pitää kuunnella eikä toisia ihmisiä.
        minun suunnitelmat? kouluttautua koneistajaksi ja hankkia työ maailmalta. ei välttämättä siis edes suomesta.

        ja teille aikuisille tahtoisin sanoa että pyyhkikää pyllynne ja oppikaa käyttäytymään.


    • Aivansamat

      Niin meneeki. Mutta ku oon nähny jo elämää tarpeeks tähän astikin. Pappa ku alotti raiskaamisen ollessani 15. Sit olin niin turra, et annoin kelle vaan. No hyvin sil kyl tienasin (3000€/äijä) ku sanoin et ne raiskas. Harmi ku täytin 16, taksat putos rutkasti. Onneksi lastensuojelu mahdollisti uudet kuviot kaupungissa. Siellä oli paljo hauskempaakin, tosin piti maata vaan enempi ja rahat meni pääasiassa pilveen ja muihin päihteisiin. Harmitti vaan ku perhekodista käsin en voinu työskennellä täysipäiväisesti:( Onneks pääsin sieltä vihdoin omaan luukkuun. Ja miks en rahastais lapsella jos joku jätkä on niin tyhmä et panee paksuks? Kyllä sillä elarilla kakski pärjää! Äiskä on luvannu hoito apua. Ja onhan se mailman ihanin asia! Musta tulee mailman onnellisin äiti!:D

      • minäkinhaluan

        Avaatko tätä kuviota vähän. Miten saan tän toimiin? Mulla ois vielä pari vuotta aikaa harjoittaa tuota hommaa. Ja tietty tarvin rahaa myös:)
        Mun pappa on kyl kuollu, joten siitä en voi alottaa.


    • miiinnierikki

      Joo mieki annoin kylällä jokaikiselle äijälle ja sain lapsen enkä kehannu ennään kotipuolelle mennä ku tuli kysymys elareista niin sanoin etten tiiä ku päissään olin ja nyt asun Kouvolassa. Nyt olen jo 30-v paremmalla puolella ja elämä hymyilee ku sais vaan puolison jostaki.

    • Terkuin-Keravalta

      Inarissa on hauska panna lapin likkoja, saanti helppoa ja saa painaa menemään ilman kumia. Pari kertaa vuodessa tulee lapissa käytyä, ja joka reisulla tulee pantua useita lapin naisia, noin puolet on naimisissa, mutta eihän länkisääret poromiehet ja homomainarit pysty naista tyydyttämään. Minä pystyn!

      • isovehkeisetpoikamiehet

        Meeppä kuule Enontekiöille palokankaalle, siellä on äijillä kalut kuin norsun kärsät, nyytikki on ison väskyn kokoset, ne poijaat osaa naiset tyydyttää, siellä jäät kakkoseksi.


      • hyödyttömät

        Ei riitä vielä se että, yhteiskunta joutuu elättään näitten mätisäkkien sikiöt. Vaan ns. siittäjäkin pääsee sikiönsä avulla yhteiskunnan elätiksi.


      • etelänmiehii
        isovehkeisetpoikamiehet kirjoitti:

        Meeppä kuule Enontekiöille palokankaalle, siellä on äijillä kalut kuin norsun kärsät, nyytikki on ison väskyn kokoset, ne poijaat osaa naiset tyydyttää, siellä jäät kakkoseksi.

        Hei, Ne isokaluiset ja väskynyyttiset poijaat kyllä kiinnostais!
        Josko sieltä saisi vaikka kunnolla seisovaa parrua imettäväks ja peppuunki?


    • aaspaht

      Onpa tyhmiä juttuja

    • esimerkinvoimalla

      TÄNÄÄNNÄHTIIN KYLÄLLÄ MISTÄ JOHTUU.VANHEMMAT NIILLÄKIN AIVAN MUNATTOMIA ESIMERKINNÄYTTÄJIÄ.JOKA HELVETIN TYÖNTEKIJÄ OLI TÖISSÄ,VAIKKA OLISI PITÄNYT MIELTÄÄN ILMAISTA.ELI ILMEISESTI NÄILTÄ SAAKIN VIEDÄ KAIKKI LISÄT,LOMAT SUN MUUT.HELVETTI ETTÄ HÄVETTI KATTOA NOIN MUNATONTA MENOA.eli toisinsanoen,vastuuta ei oteta mistään.

    • unelmmaa

      Missä se tytö joka perhekoti meni? Sitä kiva nussi tubakkiaski hinta :)A K I M,haluta nähä sua.

    • kattomies

      hei tulossa inariin parinviikon päästä mihinkäs kannattaa mennä että sais pillua.ja kiva olisi että olis vielä kaunis nainen

    • ei.pillua

      katto-kassiset joutuvat tyytymään täällä inarissa toistensa kasseihin ja karvaisiin peräreikiin

    • edeesttäjatakaa

      Niin tai nyrkkinylliklin

    • 928374

      Nuori nainen, joka on rajojen avaamista vaativa aktivisti ja työskentelee pakolaisleirissä Ranskan ja Italian rajalla, pysyi yli kuukauden ajan vaiti sen jälkeen, kun sudanilaiset maahantulijat joukkoraiskasivat hänet, koska “muut pyysivät minua vaikenemaan.

      Rajat auki” -aktivisti oli omistanut kuukauden elämästään maahantulijoiden auttamiseen. Hänen ryhmänsä oli sijoitettu Italian ja Ranskan rajalla sijaitsevan Ventimiglian Ponte San Ludovicoon, jossa rikos tapahtui. Asiasta kerrottiin mm. paikallislehdissä sekä suuressa valtakunnallisessa Corriere della Sera -lehdessä.

      Eräänä lauantai-iltana, kun lähistöllä pidetyissä juhlissa soitettiin kovaa musiikkia, nainen oli suljettu leirin suihkukoppiin. Afrikkalaisista maahantulijoista koostunut jengi raiskasi hänet siellä. Kukaan ei kuullut hänen avunhuutojaan kovalla soineen musiikin takia.

      Sanomalehti La Stampa kertoo, että nainen olisi halunnut ilmoittaa hirvittävästä rikoksesta poliisille, mutta hänen vasemmistolaiset aatetoverinsa saivat hänet lopulta vakuuttuneeksi, että jos totuus paljastuisi, se voisi vahingoittaa heidän utopistista unelmaansa maailmasta, jossa ei ole rajoja.

      • rajat.vai

        raajat auki vai molemmat


      • Suutarireissuillaan

        Isä kysyi tyttäreltä tulevan lapsen isästä, tytär meinasi -etten ole varma -oli pimeä kun se tuli ja sitten kun lähti -mutta suutarilta se haisi.


    • joooooo

      naapurin nuori tyttö näkyy olevan paksuna läskille vanhalle äijälle,se on sitten elämä ohitte.olis vaan tyttö raukka vähän käynyt muuallakin katsomassa ennenkuin

    • nhdk

      joillakin tulee isäkompleksi?on se vain ku pietettään aina hutsun meikkejä ja vaatteet on ku katunaisella.20v näyttää 40v.

    • saamipillulotisee

      Ei ole tarvinnut tyytyä inarinreissuilla nyrkkikyllikkiin. Aina saamineitoa edestä ja takaa 21 senttisellä.

      • Tässä-tapauksessa

        "saamineito" oli poro.


    • otsarammi

      Mene Peetkulaan kehumaan saanteja kaluas.

    • kesäturisti

      Noinko kurjaa on nykyisin elämä ivalo/inari akselilla? Tiineenä olevia teinejä..itse pyörin ivalossa 80-luvulla ja ei se elo silloin ihan nuin synkkää ollut..muuttakaa etelämmäksi. .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe