Yksinäinen ihminen on usein hyvin lihava

sporttimimmi1

Olisiko siinä syy yksinäisyyteenne? =)

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sporttipoika7

      paino ei ole onkelma, vaan tekosyy

    • olinkoliianlaiha

      En ole ylipainoinen ja olen kokenut joskus syrjimistä ja yksinäisyyttä.

    • eisyyvaanseuraus

      Tai sitten yksinäisyys on syynä ylipainoon.

      En tosin ole koskaan tavannut pelkästään ylipainoisia yksinäisiä, vaan ihan kaikenmuotoisia ja -näköisiä. Samoin kun niitä ei-yksinäisiä löytyy kaikista ulkonäköluokista.

    • etsiomasyysi

      Laihakin voi olla vailla hulluutta.

    • Lihava.yksinäinen

      Mitä sulla on lihavia vastaan?
      Eikö lihava mies kelpaa sinulle

    • lihavia

      Suomessa muutenkin paljon lihavia. saisi tulla enemman ulkomaalaisia ja varsinkin naisia Suomeen.

    • vammanen2647

      jonkun tutkimuksen mukaan lapsetkin leikkivät mielummin vammaisen kuin lihavan kanssa.

    • särkynyt.enkeli

      Mä olen aina ollut yksinäinen enkä todellakaan ole lihava. Päinvastoin, sairastan anoreksiaa ja masennusta ja painan alle 40kg. Painoni nousi 35kg > 39kg pitkän sairaalajakson aikana. Olisin paljon mielummin lihava kuin kärsisin tästä hirveästä saraudesta!

      • syöhenkesitähden

        Anoreksia on vaarallisempi kuin lihavuus siinä tulee loppu nopeammin,ymmärrät sairautesi aloita syöminen varovasti lääkärin ohjeen mukaan ja pelastut elämälle.Mainosmallimaailma syypää nuorten
        tyttöjen liikalaihuuteen.Liikalaiha ei edes ole nätti vaan säälittavä normaalipainoinen ihminen on silmälle paras näky.


    • yleisempisyy

      Miesten kohdalla ei ylipaino ole useinkaan ongelma. Naisten kohdalla yleisempi.

    • Yksinainajaikuisesti

      Ite haluan ainakii elää yksin osittain siitä syystä että nyky Suomalaiset on niin saatanan paskaa sakkia että pysykää mahdollisimman kaukana vitun vajakki mulkut.

    • Lihava83kg

      Olen lihava mutta en jaksa laihduttaa.

    • Koomista_porukkaa

      Lihavuus näyttää häiritsevän eniten ventovieraita ihmisiä. Kauempaa/selän takaa huudellaan kyllä läskiä, mutta kasvokkain ei uskalleta sanoa mitään.

      • tottatotta

        Tää on ihan totta! Myös muut "epäkohdat" ulkonäössä tuntuvat häiritsevän hirveästi niitä, joille ne eivät edes kuulu eli juuri vieraita. Tyyliin "Mitähän se-ja-se oikein näkee siinä muijassaan, kun se muija on niin sellanen (=läski/huonoihoinen/yleisen kauneusihanteen vastainen tms)?!" ihan niinkuin se olisi tämän sanojan ongelma. :D

        Tosin kyllä ne joskus osaavat suoraankin sanoa; miehelleni oli joku puolituttu, jolle hän teki töitä, tokaissut "Ootpa lihonut viime näkemästä!" Pidän tätä yhtä typeränä kommenttina kuin sanoa "Ootpa vanhentunut!"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe