Tapayskästä eroon!

Tapaköhi

Huomasin vasta äskettäin kuunnellessani erästä videota jossa puhun. Sen jälkeen olen kiinnittänyt huomiota tapahtuuko näin aina. Kyllä, joka kerta kun sanon yhdenkään sanan, minun on pakko köhiä ennen suun avaamista. Videon jälkeen minua hävetti suunnattomasti, se kuulosti niin typerältä! Haluan eroon tästä inhottavasta vaivasta. Teen sen tahtomattani kai sen takia, että minun ääni olisi melkein normaali. Minulla on useasti ääni paineessa ja jos en avaa ääntäni niin pelottaa se että lause alkaa vaikka hirveän kimeästi ja ääni aaltoilee. En tiedä mistä se johtuu mutta joskus minun ääneni on sellainen, että välillä saattaa mennä korkeammalle ja kohta ääni madaltuu jne. Todella kiusallista. Ja miten tuosta "tapayskästä" voi päästä eroon? Minulla on muutenkin niin huono itsetunto että jos ääni ei ole kunnossa niin en edes pysty puhumaan mitään ja otan kaiken itseeni. Luulen ettei kukaan halua jutella minun kanssa :D

3

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eihaittaaaa

      Meillä kaikilla on hassuja tapoja. Luulen, että pääset tavasta eroon, koska olet huomannut sen. Entä jos avaat suusi ja jos ääni kuulostaa kummalliselta, yskäise sitten? Voit vaikka todeta ohimennen, että taas ääneni paineessa tms. ja jatkaa siitä, mitä olit sanomassa. Exälläni oli tapana ennen suunsa avaamista liikutella jalkojaan ennen kuin vastasi. En tiedä, mitä tapoja minulla on, pitäisi varmaan pistää kamera päälle, niin näkisin itsekin.

    • näinitseetenisin

      Se, että et ole itse asiaa huomannut viittaa siihen, että se ei ole pakonomaista käyttäytymistä sinulle. Kuulostaa siltä, että on olemassa tarve ja sitä paikkaat. Jos oikeasti olet tosissasi asian kanssa, suosittelisin sinua kääntymään laulunopettajan puoleen. Olen tosissani, he ymmärtävät puheen muodostuksesta ja osaavat auttaa sinua selvittämään ääneen liittyvät ongelmat.

    • asiaaa1255

      asiaa vois auttaa jos laittasit esim dildon syvälle kurkkuus

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      62
      5992
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3774
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      232
      2076
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1830
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1269
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe