Jotain kivaakin. :)

Ei kenelläkään olis mitään mukavaa juttua kertoa tänne tai ihan vaikka pistää vitsiksikin,niin saisi tänne vähän iloisempaakin juttua? :)



Tietäisin yhden hyvän vitsin,mutta kun se ei kestä päivänvaloa. ;))

156

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kittiechi

      No ainakin yksi kiva juttu sattui aamulla, olin lenkittämässä koirua. Ja yksi tuttu koira tuli omistajansa kanssa meidän takana. En huomannut heitä, joten koira haukahti miedän perään, sano selvästi että tulkaa nyt tervehtimään, älkääkä menkö ohi.. :)

      • Jutteletko yleensä muuten paljon muiden koiraihmisten kanssa siellä lenkillä? :)


      • Kittiechi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Jutteletko yleensä muuten paljon muiden koiraihmisten kanssa siellä lenkillä? :)

        No kyllä aika paljon. :)


      • Kittiechi kirjoitti:

        No kyllä aika paljon. :)

        Oon aatelukkin,että siinä varmaan tulee juteltua muiden kanssa,kun sessulithan yleensä alkaa sen tutustumisen heti kun toisensa näkevät.Siinä samalla sitten ihmisetkin höpisee. :)


      • Kittiechi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Oon aatelukkin,että siinä varmaan tulee juteltua muiden kanssa,kun sessulithan yleensä alkaa sen tutustumisen heti kun toisensa näkevät.Siinä samalla sitten ihmisetkin höpisee. :)

        Juu, kyllä monet uskaltavat tulla juttelemaan ja se on ihan mukavaa. :) Väilllä kyllä myös törmää eläinten vihaajiin myös..


      • Kittiechi kirjoitti:

        Juu, kyllä monet uskaltavat tulla juttelemaan ja se on ihan mukavaa. :) Väilllä kyllä myös törmää eläinten vihaajiin myös..

        Ai..ihanko totta? Onko sulle joku alkanu siellä räyhäämään?


      • Kittiechi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Ai..ihanko totta? Onko sulle joku alkanu siellä räyhäämään?

        No yksi naapuri inhoaa kaikkia karvaisia lemmikkejä..


      • Jotenki ku itse rakastan eläimiä,niin on vaikea ymmärtää että joku vihaa niitä. Ymmärrän että jotku kaihtaa eläimiin koskemista allegian takia,mut että muuten vaan inhoaa...:(


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Jotenki ku itse rakastan eläimiä,niin on vaikea ymmärtää että joku vihaa niitä. Ymmärrän että jotku kaihtaa eläimiin koskemista allegian takia,mut että muuten vaan inhoaa...:(

        Tuo naapuri selvästi vihaa eläimiä, kun aina niistä valittaa.. En tajua miksei muuta sellaiseen paikkaan missä ei ole eläimiä..


    • Törmäätkö

      muihin,itsensä kanssa keskusteleviin?

      • Selvennäs pikkasen?


      • Kommentti24

        Reijo ainakin trollaa monesti yksiksens eikä sitä "itsensä kanssa jutteluksi" voi sanoa vaan lavastetuksi viesti ketjuksi jolla reijo pönkittää esim. itsetuntoa tai haluaa vaikuttaa mielipiteeseen laumavietin avulla. Manipulatiivinenhän se on tietenkin ja narsistinen.
        Tinttu-liinat ja muuthan nyt vain jatkavat omaa viestiään jos on jäänyt jotain aloituksesta puuttumaan.


      • Kommentti24 kirjoitti:

        Reijo ainakin trollaa monesti yksiksens eikä sitä "itsensä kanssa jutteluksi" voi sanoa vaan lavastetuksi viesti ketjuksi jolla reijo pönkittää esim. itsetuntoa tai haluaa vaikuttaa mielipiteeseen laumavietin avulla. Manipulatiivinenhän se on tietenkin ja narsistinen.
        Tinttu-liinat ja muuthan nyt vain jatkavat omaa viestiään jos on jäänyt jotain aloituksesta puuttumaan.

        No minä olen huomannut että realisti vastaa itselleen siksi ,että saa noi omat avauksensa pysymään etusivulla ja hirvee kilpailu on siitä että hänen aloituksissaan on eniten vastauksia.Sillä noita vanhojaki juttuja pitää tuossa roikottaa..mut kukin tyylillään..


      • Kittiechi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No minä olen huomannut että realisti vastaa itselleen siksi ,että saa noi omat avauksensa pysymään etusivulla ja hirvee kilpailu on siitä että hänen aloituksissaan on eniten vastauksia.Sillä noita vanhojaki juttuja pitää tuossa roikottaa..mut kukin tyylillään..

        Tuo on niin totta! Tr:ä vastaa itse itselleen..


    • Missäs Toljanter muuten on? Ei ole vähään aikaan näkynyt..?

      • Ehkä huomas,että nyt onkin kesä eikä mitään joulun aikaa ja palas takas korvatunturille....;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ehkä huomas,että nyt onkin kesä eikä mitään joulun aikaa ja palas takas korvatunturille....;)

        Eikä! Minä kyllä haluan Toljanterin takaisin palstalle. :)


      • trolliSeOn

        Trollaa ilmeisesti toisella nimimerkillä


      • trolliSeOn kirjoitti:

        Trollaa ilmeisesti toisella nimimerkillä

        Siis kuka trollaa??


      • Kittiechi kirjoitti:

        Siis kuka trollaa??

        Meinaa varmaan tonttua.mut se nyt ois kyllä viimeinen ihminen joka sitä tekis.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Meinaa varmaan tonttua.mut se nyt ois kyllä viimeinen ihminen joka sitä tekis.

        Niin minäkin järkeilin, että tarkoittaa tonttua. Joo, tonttu ei trollaile, vaan on mukava ja rehellinen tyyppi palstalla. :)


      • Kittiechi kirjoitti:

        Niin minäkin järkeilin, että tarkoittaa tonttua. Joo, tonttu ei trollaile, vaan on mukava ja rehellinen tyyppi palstalla. :)

        Ai mukava...Jaaaaa...tiiä tuota..Kyllähän se joskus on...;))))))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ai mukava...Jaaaaa...tiiä tuota..Kyllähän se joskus on...;))))))

        Älä nyt! Se on aina mukava! :)


      • Koittakaa nyt hyvät tyttöset päättää oonko mä mukava vai ei, hermohan tässä menee kohta rauhalliseltakin tontulta;)


      • toljanter kirjoitti:

        Koittakaa nyt hyvät tyttöset päättää oonko mä mukava vai ei, hermohan tässä menee kohta rauhalliseltakin tontulta;)

        Pitää miettiä...


      • toljanter kirjoitti:

        Koittakaa nyt hyvät tyttöset päättää oonko mä mukava vai ei, hermohan tässä menee kohta rauhalliseltakin tontulta;)

        Kyllä sinä olet mukava myös tintun mielestä, se vaan taas kiusaa.. ;)


      • Kittiechi kirjoitti:

        Kyllä sinä olet mukava myös tintun mielestä, se vaan taas kiusaa.. ;)

        En olis siitä ihan varma...:))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        En olis siitä ihan varma...:))

        :D!!! Kylläpäs Tinttu on kierä.. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        En olis siitä ihan varma...:))

        Tää rupiaa kohta oleen itkupotkuraivarin paikka... Ai joo, nehän onkin teidän naisten yksinoikeus;)


      • toljanter kirjoitti:

        Tää rupiaa kohta oleen itkupotkuraivarin paikka... Ai joo, nehän onkin teidän naisten yksinoikeus;)

        Äh, minä mitään itkupotkuraivareita koskaan pidä.. :D


      • Kittiechi kirjoitti:

        Äh, minä mitään itkupotkuraivareita koskaan pidä.. :D

        Tunnusta pois vaan. Varsinkin tinttu on sen oloinen mimmi että takuulla vähintään kerran päivässä sappi kiehuu ja lujasti;)


      • toljanter kirjoitti:

        Tää rupiaa kohta oleen itkupotkuraivarin paikka... Ai joo, nehän onkin teidän naisten yksinoikeus;)

        Saa vaa sinäki nyt itkupotkuraivari..ihan oikeen sulle. ;)


      • toljanter kirjoitti:

        Tunnusta pois vaan. Varsinkin tinttu on sen oloinen mimmi että takuulla vähintään kerran päivässä sappi kiehuu ja lujasti;)

        Eikös naiset mökötä myös? :)


      • Kittiechi kirjoitti:

        Eikös naiset mökötä myös? :)

        Elä viitti Kittie..Me naiset mitää mökötetä..Me koulutetaan vaan miehiä kaikilla eri kikoilla...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Elä viitti Kittie..Me naiset mitää mökötetä..Me koulutetaan vaan miehiä kaikilla eri kikoilla...

        Ai jaa.. :D minulla on sitten väärä taktiikka? Itse tuppaan mököttämään suuttuneena..


      • Kittiechi kirjoitti:

        Ai jaa.. :D minulla on sitten väärä taktiikka? Itse tuppaan mököttämään suuttuneena..

        Kyllä tollaki kikalla saa paljon läpi juttuja..hyvä Kittie! :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kyllä tollaki kikalla saa paljon läpi juttuja..hyvä Kittie! :))

        Oukkei.. :D


      • Kittiechi kirjoitti:

        Eikös naiset mökötä myös? :)

        Niinhän te teette. Luulette että se on pahakin rangaistus. Meistä miehistä kuitenkin tuo ihana hiljaisuus tuntuu vaan hyvältä;)


      • toljanter kirjoitti:

        Niinhän te teette. Luulette että se on pahakin rangaistus. Meistä miehistä kuitenkin tuo ihana hiljaisuus tuntuu vaan hyvältä;)

        Ai noinko se meneekin.. Minulla on sitten vielä opittavaa? :D


      • Kittiechi kirjoitti:

        Ai noinko se meneekin.. Minulla on sitten vielä opittavaa? :D

        Puppua toi on.. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Puppua toi on.. :)

        Nyt minä en tiedä kumpaa uskoa.. Mitä siis pitää tehdä kun kiukuttaa..? :D


      • Kittiechi kirjoitti:

        Nyt minä en tiedä kumpaa uskoa.. Mitä siis pitää tehdä kun kiukuttaa..? :D

        Se on katos puppua,että miehet ois helpottuneita ku on hiljaa..Ku oot kiukkunen,nii tee sitä mikä just silloin huvittaa.Mökötä,pompi raivosta tai vetäse ympäri korvia...ihan vaan mikä mielen tulee.. :)))

        Ja juu..tiiän ettet sä käy kenenkää kimppuun. ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Se on katos puppua,että miehet ois helpottuneita ku on hiljaa..Ku oot kiukkunen,nii tee sitä mikä just silloin huvittaa.Mökötä,pompi raivosta tai vetäse ympäri korvia...ihan vaan mikä mielen tulee.. :)))

        Ja juu..tiiän ettet sä käy kenenkää kimppuun. ;)

        Joo, en ole väkivaltainen tippaakaan. Joskus tulee kyllä ärräpäitä.. Mutta useimmiten mökötän..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Se on katos puppua,että miehet ois helpottuneita ku on hiljaa..Ku oot kiukkunen,nii tee sitä mikä just silloin huvittaa.Mökötä,pompi raivosta tai vetäse ympäri korvia...ihan vaan mikä mielen tulee.. :)))

        Ja juu..tiiän ettet sä käy kenenkää kimppuun. ;)

        Miehen mieli on näköjään kuitenkin teille naisille mysteeri. siinäpä arvailette arvon leidit mitä siellä liikkuu;)


      • toljanter kirjoitti:

        Miehen mieli on näköjään kuitenkin teille naisille mysteeri. siinäpä arvailette arvon leidit mitä siellä liikkuu;)

        No hoh hoh..eipä tarvi kauaa arvailla mitä siellä liikkuu,ku liikenne on aika vähäistä.:))


      • Kittiechi kirjoitti:

        Joo, en ole väkivaltainen tippaakaan. Joskus tulee kyllä ärräpäitä.. Mutta useimmiten mökötän..

        No en minäkää heti käy kimppuun.Aika paljon mua saa suututtaa ennenku saatan vetästä. :)


      • 1000kertaaYÖK
        toljanter kirjoitti:

        Miehen mieli on näköjään kuitenkin teille naisille mysteeri. siinäpä arvailette arvon leidit mitä siellä liikkuu;)

        Hahaha ;DDD Miehen mieli ei tooooodellakaan ole mysteeri ;)) Saan aina tahtoni läpi, kun puserran mun silmät täyteen kyyneleitä ja teeskentelen surkeaa ja säälittävää, hahaha ;)) Mun keino tehoaa ihan oikeasti noin viidessä sekunnissa kaikkiin miehiin ;DDD Voin tulla vaikka näyttämään sulle, ellet usko mua muuten ;))


      • 1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Hahaha ;DDD Miehen mieli ei tooooodellakaan ole mysteeri ;)) Saan aina tahtoni läpi, kun puserran mun silmät täyteen kyyneleitä ja teeskentelen surkeaa ja säälittävää, hahaha ;)) Mun keino tehoaa ihan oikeasti noin viidessä sekunnissa kaikkiin miehiin ;DDD Voin tulla vaikka näyttämään sulle, ellet usko mua muuten ;))

        Et oo sitte tavannu kaltaistani miestä joka hallitsee myös nuo tilanteet...

        Toimintamalli on simppeli: Kädet korville, simmut TIUKASTI kiinni ja sitte urheasti sokkona pakoon. Toimii, tosin mustelmia voi tulla kun pusikossa sokkona juoksee...


      • Kolmikymppinen_vaan
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Hahaha ;DDD Miehen mieli ei tooooodellakaan ole mysteeri ;)) Saan aina tahtoni läpi, kun puserran mun silmät täyteen kyyneleitä ja teeskentelen surkeaa ja säälittävää, hahaha ;)) Mun keino tehoaa ihan oikeasti noin viidessä sekunnissa kaikkiin miehiin ;DDD Voin tulla vaikka näyttämään sulle, ellet usko mua muuten ;))

        Ai jaa. Mä ku luulin et sä keimailul ja silmäin räpsyttelyl miehii juoksutat ;) No mä kait oon sit sellanen helppo tapaus ku enempii temppui ei tarvi <3


      • Muuan--Mies
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Hahaha ;DDD Miehen mieli ei tooooodellakaan ole mysteeri ;)) Saan aina tahtoni läpi, kun puserran mun silmät täyteen kyyneleitä ja teeskentelen surkeaa ja säälittävää, hahaha ;)) Mun keino tehoaa ihan oikeasti noin viidessä sekunnissa kaikkiin miehiin ;DDD Voin tulla vaikka näyttämään sulle, ellet usko mua muuten ;))

        Ilmoittaudun vapaaehtoiseksi testiin. Missä tavataan ;-)


      • LöytyyHalukkuutta
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Hahaha ;DDD Miehen mieli ei tooooodellakaan ole mysteeri ;)) Saan aina tahtoni läpi, kun puserran mun silmät täyteen kyyneleitä ja teeskentelen surkeaa ja säälittävää, hahaha ;)) Mun keino tehoaa ihan oikeasti noin viidessä sekunnissa kaikkiin miehiin ;DDD Voin tulla vaikka näyttämään sulle, ellet usko mua muuten ;))

        Jep. Tule ja näytä.. ;-))


      • 1000kertaaYÖK
        toljanter kirjoitti:

        Et oo sitte tavannu kaltaistani miestä joka hallitsee myös nuo tilanteet...

        Toimintamalli on simppeli: Kädet korville, simmut TIUKASTI kiinni ja sitte urheasti sokkona pakoon. Toimii, tosin mustelmia voi tulla kun pusikossa sokkona juoksee...

        Mua naurattaa sisäisesti... ;DDD Sun pakomatka päättyisi niiiiiiin varmasti päin tukevarunkoista pihakoivua ;)) Ja sitten sulla olisi ojasta allikkoon tilanne, koska jostain kumman syystä olen elvytystaitoinen, hahaha ;DDD


      • 1000kertaaYÖK
        Muuan--Mies kirjoitti:

        Ilmoittaudun vapaaehtoiseksi testiin. Missä tavataan ;-)

        Hahaha ;DDD Noooooot interested ;))


      • Muuan--Mies
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Hahaha ;DDD Noooooot interested ;))

        No miksi ei kiinnosta ;-) Syy?


      • olis_asiaa
        Muuan--Mies kirjoitti:

        No miksi ei kiinnosta ;-) Syy?

        katos ku hänellä on täysi työ meissä kahessa jäbässä et jos se on menny jotenki ohi.


      • 1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Mua naurattaa sisäisesti... ;DDD Sun pakomatka päättyisi niiiiiiin varmasti päin tukevarunkoista pihakoivua ;)) Ja sitten sulla olisi ojasta allikkoon tilanne, koska jostain kumman syystä olen elvytystaitoinen, hahaha ;DDD

        No onneksi olin varautunut myös tähän! Hommasin itselleni nimittäin väliaikisen elvytyskiellon. Paperi löytyy rintataskustani jos et usko:)


      • KuolaanKieliPitkällä
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Mua naurattaa sisäisesti... ;DDD Sun pakomatka päättyisi niiiiiiin varmasti päin tukevarunkoista pihakoivua ;)) Ja sitten sulla olisi ojasta allikkoon tilanne, koska jostain kumman syystä olen elvytystaitoinen, hahaha ;DDD

        Laita kieltä mukaan jos näet mut monttu auki makaamassa ;-P


      • olis_asiaa
        toljanter kirjoitti:

        No onneksi olin varautunut myös tähän! Hommasin itselleni nimittäin väliaikisen elvytyskiellon. Paperi löytyy rintataskustani jos et usko:)

        tommonen 45kilonen typykän rääpäle <3 ei järin kummonen kainalossa kannettava oo ;) rääkäisy vois vähä korvia vihlasta ku kuskaisit sitä pois tontiltas. kattoisit vaan sen verran et se ei tukastaan jäis jonnekkin puskaan kiinni ;)


      • KuolaanKieliPitkällä
        olis_asiaa kirjoitti:

        tommonen 45kilonen typykän rääpäle <3 ei järin kummonen kainalossa kannettava oo ;) rääkäisy vois vähä korvia vihlasta ku kuskaisit sitä pois tontiltas. kattoisit vaan sen verran et se ei tukastaan jäis jonnekkin puskaan kiinni ;)

        Uintikisan tuomaroinnin jälkimaininkeja(ko) ;-)


      • olis_asiaa
        KuolaanKieliPitkällä kirjoitti:

        Uintikisan tuomaroinnin jälkimaininkeja(ko) ;-)

        ei ku pelkkää läppää vaan. typyä koitan huvittaa ku hän tänne lukujensa välillä kumminki vilkasee :)


      • 1000kertaaYÖK
        toljanter kirjoitti:

        No onneksi olin varautunut myös tähän! Hommasin itselleni nimittäin väliaikisen elvytyskiellon. Paperi löytyy rintataskustani jos et usko:)

        Mun laserkatse paljastaa, että sun rintatasku on tyhjä ;)) Hmmm... Sun housujen taskuissa näyttää olevan kaikenlaista roinaa, mutta sielläkään ei ole mitään elvytyskieltoon viittaavaa. Siis ihan oikeasti en ehdi sun taskuja penkoa, jos sulla on toooooosi iiiiiso kuhmu otsassa ja taju kankaalla ;)) Että luovuta jo... Ei mun elvytys niiiiiiin kamalaa olisi, hahaha ;DDD


      • 1000kertaaYÖK
        KuolaanKieliPitkällä kirjoitti:

        Laita kieltä mukaan jos näet mut monttu auki makaamassa ;-P

        Tsiljardi ja miljardi kertaa hyi ja yööööök... Oikeasti en pitäisi edes sun unissa mun kieltä sun suussa... :P Tooooosi äl-löt-tä-vää :PPP


      • 1000kertaaYÖK
        olis_asiaa kirjoitti:

        ei ku pelkkää läppää vaan. typyä koitan huvittaa ku hän tänne lukujensa välillä kumminki vilkasee :)

        Voi mun ihanaa jäbäääää <333


      • KuolaanKieliPitkällä
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Tsiljardi ja miljardi kertaa hyi ja yööööök... Oikeasti en pitäisi edes sun unissa mun kieltä sun suussa... :P Tooooosi äl-löt-tä-vää :PPP

        Olen irti kessuttelusta tai no silloin tällöin vedän henkoset.. No joka tapauksessa hengitys on raikas kuin jäämeren tuuli ;-P


      • Muuan--Mies
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Mun laserkatse paljastaa, että sun rintatasku on tyhjä ;)) Hmmm... Sun housujen taskuissa näyttää olevan kaikenlaista roinaa, mutta sielläkään ei ole mitään elvytyskieltoon viittaavaa. Siis ihan oikeasti en ehdi sun taskuja penkoa, jos sulla on toooooosi iiiiiso kuhmu otsassa ja taju kankaalla ;)) Että luovuta jo... Ei mun elvytys niiiiiiin kamalaa olisi, hahaha ;DDD

        Olet ilmiselvästi harjoituksen tarpeessa ja minä tykkäisin olla 'potilaana' ;-) Vai astuuko mustasukkainen poikaystävä hännän päälle ;-)


      • 1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Mun laserkatse paljastaa, että sun rintatasku on tyhjä ;)) Hmmm... Sun housujen taskuissa näyttää olevan kaikenlaista roinaa, mutta sielläkään ei ole mitään elvytyskieltoon viittaavaa. Siis ihan oikeasti en ehdi sun taskuja penkoa, jos sulla on toooooosi iiiiiso kuhmu otsassa ja taju kankaalla ;)) Että luovuta jo... Ei mun elvytys niiiiiiin kamalaa olisi, hahaha ;DDD

        Tässähän pitää olla kohta ihmemies Macgyverin taidot että selviän tilanteesta...

        No nyt mä keksin!

        Mitä jos läimäyttäisit mua kevyesti poskille, kyllä mä siitä varmaan sitte pikku hiljaa virkoan itekseni. Voit jättää mulle vaikka muumilimsaa yhen putelin siihen viereeni. Käviskö tämmönen;)


      • olis_asiaa

      • 1000kertaaYÖK
        toljanter kirjoitti:

        Tässähän pitää olla kohta ihmemies Macgyverin taidot että selviän tilanteesta...

        No nyt mä keksin!

        Mitä jos läimäyttäisit mua kevyesti poskille, kyllä mä siitä varmaan sitte pikku hiljaa virkoan itekseni. Voit jättää mulle vaikka muumilimsaa yhen putelin siihen viereeni. Käviskö tämmönen;)

        Siis että M-I-T-Ä??? Ensiksi törmäät puuhun, sitten kieltäydyt mun elvytyksestä ja lopuksi "voisin jättää" sulle vielä limsaa. What??? Se ei kuule toooodellakaan mene noin... Taidankin vain hieman tönäistä sua mun kengän kärjellä ja jättää sinut makaamaan sinne myrskyyn ja rankkasateeseen, höh...


      • 1000kertaaYÖK
        KuolaanKieliPitkällä kirjoitti:

        Olen irti kessuttelusta tai no silloin tällöin vedän henkoset.. No joka tapauksessa hengitys on raikas kuin jäämeren tuuli ;-P

        Jeeeee!!! Ja kaikki ihan varmasti uskoo sun höpinät...


      • KuolaanKieliPitkällä
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Jeeeee!!! Ja kaikki ihan varmasti uskoo sun höpinät...

        Hönkäisen sut kumoon kun tulet vastaan ;-P


      • Muuan--Mies
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Siis että M-I-T-Ä??? Ensiksi törmäät puuhun, sitten kieltäydyt mun elvytyksestä ja lopuksi "voisin jättää" sulle vielä limsaa. What??? Se ei kuule toooodellakaan mene noin... Taidankin vain hieman tönäistä sua mun kengän kärjellä ja jättää sinut makaamaan sinne myrskyyn ja rankkasateeseen, höh...

        Mielikuvitusta on näköjään suotu yllin kyllin ;-) Älä tuhlaa sitä eläkeläisvaariin. Makaan maassa tiedottomana. Alat avaamaan paidan nappeja. Jatka siitä eteenpäin ja lopeta härnääminen ;-)


      • EiArvausVaanFakta
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Siis että M-I-T-Ä??? Ensiksi törmäät puuhun, sitten kieltäydyt mun elvytyksestä ja lopuksi "voisin jättää" sulle vielä limsaa. What??? Se ei kuule toooodellakaan mene noin... Taidankin vain hieman tönäistä sua mun kengän kärjellä ja jättää sinut makaamaan sinne myrskyyn ja rankkasateeseen, höh...

        Saiko naisellinen turhamaisuus kolauksen ;)


      • 1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Siis että M-I-T-Ä??? Ensiksi törmäät puuhun, sitten kieltäydyt mun elvytyksestä ja lopuksi "voisin jättää" sulle vielä limsaa. What??? Se ei kuule toooodellakaan mene noin... Taidankin vain hieman tönäistä sua mun kengän kärjellä ja jättää sinut makaamaan sinne myrskyyn ja rankkasateeseen, höh...

        Öh et nyt suuttuisi kuitenkaan, sitä kun en tosiaan haluaisi tapahtuvan...

        Tottakait mä arvostan sun valmiutta elvytykseen, sehän on ihan kansalaisvelvollisuus jos sen vain hallitsee. Itekki kävin sen kurssin tossa aika vasta. Mites se ny menikään, pari puhallusta ja jotain 15 runttausta rintaan niin että kylkiluut vaan paukkuu:)

        Sovinnon eleenä voitas juoda se limsa puoliksi...? Sun pitäisi kyllä vähä avittaa mua ku ne käteni on varmuuden vuoksi yhä korvillani ja simmutkin samasta syystä kiinni;)


      • KuolaanKieliPitkällä
        EiArvausVaanFakta kirjoitti:

        Saiko naisellinen turhamaisuus kolauksen ;)

        Tupakka-askista veto, että sai ;-) Mitkä puuttuu?
        Vastaus: ;DDD, ;))

        Nimmari toljanter: 30 painallusta & 2 puhallusta.


      • 1000kertaaYÖK
        toljanter kirjoitti:

        Öh et nyt suuttuisi kuitenkaan, sitä kun en tosiaan haluaisi tapahtuvan...

        Tottakait mä arvostan sun valmiutta elvytykseen, sehän on ihan kansalaisvelvollisuus jos sen vain hallitsee. Itekki kävin sen kurssin tossa aika vasta. Mites se ny menikään, pari puhallusta ja jotain 15 runttausta rintaan niin että kylkiluut vaan paukkuu:)

        Sovinnon eleenä voitas juoda se limsa puoliksi...? Sun pitäisi kyllä vähä avittaa mua ku ne käteni on varmuuden vuoksi yhä korvillani ja simmutkin samasta syystä kiinni;)

        Hmmm... Mun pitää miettiä... No mutta hei!!! Kuka sieltä tulla lyllertää hikisenä, punakkana ja pahalta haisevana ensiapulaukku kädessään ;DDD Siis ihan oikeasti ei voi olla totta!!! Sehän on palstan tynnyrimahainen vanha sotaratsu, yöööök... Taidankin tästä lähteä, koska onhan se sun kannalta tsiljardi kertaa miellyttävämpää, että sua elvyttää Tosiressu kuin m-i-n-ä, hahaha ;DDD Hmmm... Ehkä sun kannattaa kuitenkin skipata ne puhallukset, hahaha ;DDD


      • 1000kertaaYÖK
        KuolaanKieliPitkällä kirjoitti:

        Tupakka-askista veto, että sai ;-) Mitkä puuttuu?
        Vastaus: ;DDD, ;))

        Nimmari toljanter: 30 painallusta & 2 puhallusta.

        Hävisit sun vedon mokoma paskiainen...
        ;DDDDD
        ;))))))))


      • KuolaanKieliPitkällä
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Hävisit sun vedon mokoma paskiainen...
        ;DDDDD
        ;))))))))

        Muiskista vaan ;-X Rivien välistä lukien en hävinnyt..


      • Muuan--Mies
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Hmmm... Mun pitää miettiä... No mutta hei!!! Kuka sieltä tulla lyllertää hikisenä, punakkana ja pahalta haisevana ensiapulaukku kädessään ;DDD Siis ihan oikeasti ei voi olla totta!!! Sehän on palstan tynnyrimahainen vanha sotaratsu, yöööök... Taidankin tästä lähteä, koska onhan se sun kannalta tsiljardi kertaa miellyttävämpää, että sua elvyttää Tosiressu kuin m-i-n-ä, hahaha ;DDD Hmmm... Ehkä sun kannattaa kuitenkin skipata ne puhallukset, hahaha ;DDD

        Pääsiskös kanssasi kahdenkeskiseen kontaktiin? Palstan ulkopuolella meinaan ;-) Minkä ikäinen olet? 19-21?


      • 1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Hmmm... Mun pitää miettiä... No mutta hei!!! Kuka sieltä tulla lyllertää hikisenä, punakkana ja pahalta haisevana ensiapulaukku kädessään ;DDD Siis ihan oikeasti ei voi olla totta!!! Sehän on palstan tynnyrimahainen vanha sotaratsu, yöööök... Taidankin tästä lähteä, koska onhan se sun kannalta tsiljardi kertaa miellyttävämpää, että sua elvyttää Tosiressu kuin m-i-n-ä, hahaha ;DDD Hmmm... Ehkä sun kannattaa kuitenkin skipata ne puhallukset, hahaha ;DDD

        Voi ei, nyt iskit kyllä pöytään semmoisen kauhuskenaarion että mun on kyllä pakko taipua...

        Voisitko hoitaa sen kansalaisvelvollisuutesi eli elvytyksen mahdollisimman pikaisesti ennen kuin tuo yksi lääkelaukkuineen kerkeää paikalle? Tässä rupeaa olemaan jo kiire!


      • ÄläLastaYritäIskeä
        Muuan--Mies kirjoitti:

        Pääsiskös kanssasi kahdenkeskiseen kontaktiin? Palstan ulkopuolella meinaan ;-) Minkä ikäinen olet? 19-21?

        Hemmetin kaunis pimu, mutta nippa nappa täysi-ikäinen.


      • Muuan--Mies
        ÄläLastaYritäIskeä kirjoitti:

        Hemmetin kaunis pimu, mutta nippa nappa täysi-ikäinen.

        Olenko puhunut iskemisestä? Jäätelötötterön tarjoaisin ;-)


      • Kolmikymppinen_vaan
        Muuan--Mies kirjoitti:

        Olenko puhunut iskemisestä? Jäätelötötterön tarjoaisin ;-)

        Jospa sä sit tuot kolme tötteröö ku me ei olla siinä kunnos et jaksettais hakee. Ressu vois roudata lisää aurinkorasvaa ja Tinttuliina tulla tsekkaan noi peitset ku muru ei hirvee niit enään katella. Sit viel ku tänne Toljanter saatais puhuun murulle järkee tosta bikinin riisumisest et olis niinku liki täydellinen päivä ;)


      • 1000kertaaYÖK
        Kolmikymppinen_vaan kirjoitti:

        Jospa sä sit tuot kolme tötteröö ku me ei olla siinä kunnos et jaksettais hakee. Ressu vois roudata lisää aurinkorasvaa ja Tinttuliina tulla tsekkaan noi peitset ku muru ei hirvee niit enään katella. Sit viel ku tänne Toljanter saatais puhuun murulle järkee tosta bikinin riisumisest et olis niinku liki täydellinen päivä ;)

        Hahaha ;DDD Toljanter joutuu niiiiiiiiiin varmasti elvyttämään mua vastavuoroisesti... ;))


      • olis_asiaa
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Hahaha ;DDD Toljanter joutuu niiiiiiiiiin varmasti elvyttämään mua vastavuoroisesti... ;))

        jep. ämpärisellä kylmää vettä ;)


      • Kolmikymppinen_vaan kirjoitti:

        Jospa sä sit tuot kolme tötteröö ku me ei olla siinä kunnos et jaksettais hakee. Ressu vois roudata lisää aurinkorasvaa ja Tinttuliina tulla tsekkaan noi peitset ku muru ei hirvee niit enään katella. Sit viel ku tänne Toljanter saatais puhuun murulle järkee tosta bikinin riisumisest et olis niinku liki täydellinen päivä ;)

        Minua ei sitten laskettu mukaan.. :(


      • KuolaanKieliPitkällä
        Kittiechi kirjoitti:

        Minua ei sitten laskettu mukaan.. :(

        No etpä ollut ainoa :-) Meikällä se kyllä johtuu tuosta kessuttelusta ja vähän tietty tuli vinoiltua..


      • KuolaanKieliPitkällä kirjoitti:

        No etpä ollut ainoa :-) Meikällä se kyllä johtuu tuosta kessuttelusta ja vähän tietty tuli vinoiltua..

        Kessuttelu? Tupakointi? Kyllä kai sinä porukkaan kuulut mukaan, siis juttelevat täällä kanssasi? Minulle ei kai ikinä anneta anteeksi.. Onneksi on edes Toljanter ja Tinttuliina palsta-kavereina..


      • KuolaanKieliPitkällä
        Kittiechi kirjoitti:

        Kessuttelu? Tupakointi? Kyllä kai sinä porukkaan kuulut mukaan, siis juttelevat täällä kanssasi? Minulle ei kai ikinä anneta anteeksi.. Onneksi on edes Toljanter ja Tinttuliina palsta-kavereina..

        No joo kuulun silloin kun naama on nätin pikku pimatsun mieleen ;-)


      • 1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Hahaha ;DDD Toljanter joutuu niiiiiiiiiin varmasti elvyttämään mua vastavuoroisesti... ;))

        No tuota oletko jotenkin loukkaantunut, onko sullaki kuhmu otsassa ja syvä tajuttomuus kuten mulla oli?

        Varaan kuitenkin mukaani ämpärin elvytystä varten ja myös aurinkorasvaa koska ressua en tosiaan sinne kaipaa. Sä maalailit mulle niin kauheat uhkakuvat tosta ressusta elvyttämässä mua että näin tilanteesta kammottavan painajaisen. Sä kahtelit vieressä voitonriemuisen näköisenä kun hän kumartui kohta suutani:( No onneksi pahimmatkin painajaiset loppuu just silloin kun meinaa henki lähteä!


      • KuolaanKieliPitkällä kirjoitti:

        No joo kuulun silloin kun naama on nätin pikku pimatsun mieleen ;-)

        No ole vaan oma itsesi, se on parasta..


      • KuolaanKieliPitkällä
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Hävisit sun vedon mokoma paskiainen...
        ;DDDDD
        ;))))))))

        Pusuja ja haleja neiti Söpö ;-X Sori jos suututin sut mutta paskiaisillakin on (alkeelliset) tunteet.. ;-P


      • 1000kertaaYÖK
        toljanter kirjoitti:

        No tuota oletko jotenkin loukkaantunut, onko sullaki kuhmu otsassa ja syvä tajuttomuus kuten mulla oli?

        Varaan kuitenkin mukaani ämpärin elvytystä varten ja myös aurinkorasvaa koska ressua en tosiaan sinne kaipaa. Sä maalailit mulle niin kauheat uhkakuvat tosta ressusta elvyttämässä mua että näin tilanteesta kammottavan painajaisen. Sä kahtelit vieressä voitonriemuisen näköisenä kun hän kumartui kohta suutani:( No onneksi pahimmatkin painajaiset loppuu just silloin kun meinaa henki lähteä!

        Yöööööök, miten oksettava uni :PPP Mutta on niiiiiiiiin sun oma vika, kun monta päivää tappelit mun kanssa, etkä ymmärtänyt omaa parastasi... Hahaha... Olen muuten nähnyt sinusta ihan oi-ke-an unen, mutta mun täytyy kysyä ensiksi mun testiryhmältä, että voinko sitä ikinä kertoa ;))


      • 1000kertaaYÖK
        KuolaanKieliPitkällä kirjoitti:

        Pusuja ja haleja neiti Söpö ;-X Sori jos suututin sut mutta paskiaisillakin on (alkeelliset) tunteet.. ;-P

        TA-DAA!!! Löysin sulle YouTubesta unelmien tyttöystävän, hahaha ;DDD Enjoy... ;))

        https://www.youtube.com/watch?v=RooRqKlNiwM


      • KuolaanKieliPitkällä

      • Kolmikymppinen_vaan
        KuolaanKieliPitkällä kirjoitti:

        Saatana millainen variksenpelätti :-(

        Sä et sit lämmenny murun löytöön ;) Mä katoin kans ekat viis minsaa ja sit hyydyin. Tommonen ku löytyis aamul vierest vois pakeneminen parvekkeen kautta olla ainoo ratkaisu.


      • Olettepa te pinnallisia....Tulipa kuunneltua eri juttuja tuolta naiselta ja oli todella mukavan suoraa puhetta.Ihailen tuon naisen itsevarmuutta ja ihan sievähän tuo oli,joten hakekaa se variksenpelättimenne jostain muualta.


      • KuolaanKieliPitkällä
        Kolmikymppinen_vaan kirjoitti:

        Sä et sit lämmenny murun löytöön ;) Mä katoin kans ekat viis minsaa ja sit hyydyin. Tommonen ku löytyis aamul vierest vois pakeneminen parvekkeen kautta olla ainoo ratkaisu.

        Arielin ukkoa jos pääsisi tuuraamaan työmatkojen aikana ;-P Taitaisi tulla kirveen kanssa lähdöt..


      • KuolaanKieliPitkällä

      • 1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Yöööööök, miten oksettava uni :PPP Mutta on niiiiiiiiin sun oma vika, kun monta päivää tappelit mun kanssa, etkä ymmärtänyt omaa parastasi... Hahaha... Olen muuten nähnyt sinusta ihan oi-ke-an unen, mutta mun täytyy kysyä ensiksi mun testiryhmältä, että voinko sitä ikinä kertoa ;))

        No toivottavasti se sun uni ei ollu yhtä painajaismainen kuin tuo mun oma. Aattelin vaan ku oot tainnu sanoa joskus että oisin muka joteski pelottava sun mielestä;)


      • Tiedoksi_vain
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Yöööööök, miten oksettava uni :PPP Mutta on niiiiiiiiin sun oma vika, kun monta päivää tappelit mun kanssa, etkä ymmärtänyt omaa parastasi... Hahaha... Olen muuten nähnyt sinusta ihan oi-ke-an unen, mutta mun täytyy kysyä ensiksi mun testiryhmältä, että voinko sitä ikinä kertoa ;))

        Teet fiksummin jos et kerro. Ei tuo sininen heppu mikään paras ystäväsi ole. Kunhan vain pilailee kustannuksellasi aikansa kuluksi. Ennen pitkää saat odottaa tätä:

        'Mainitsemani ilmaus 'joku ihmeen yökkis' ei siis tarkoita että haluaisin tätä nimmarin käyttäjää jotenkin loukata. Minulle hän vaan on täysin tuntematon ja tunteita herättämätön kirjoittelija ja hänen palstalla olo tai olemattomuus on minulle täysin merkityksetön asia.'


      • olis_asiaa
        KuolaanKieliPitkällä kirjoitti:

        Saatana millainen variksenpelätti :-(

        kait toiki tasostaan seuraa löytää mut jäbää kyllä enempi kiehtoo semmonen naisellinen balleriinatyyppi ;)


      • 1000kertaaYÖK
        toljanter kirjoitti:

        No toivottavasti se sun uni ei ollu yhtä painajaismainen kuin tuo mun oma. Aattelin vaan ku oot tainnu sanoa joskus että oisin muka joteski pelottava sun mielestä;)

        Mmmm... Joo... Olet tooooosi mukava, mutta vä-hän pe-lot-ta-va ;)) Se mun uni oli painajaisuni... Riehuin ympäri meidän makuuhuonetta ja huitaisin mun mieheltä melkein tajun kankaalle ennen kuin heräsin... Mun tekisi niiiiiiiiin mieli kertoa ;))


      • Kolmikymppinen_vaan
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Mmmm... Joo... Olet tooooosi mukava, mutta vä-hän pe-lot-ta-va ;)) Se mun uni oli painajaisuni... Riehuin ympäri meidän makuuhuonetta ja huitaisin mun mieheltä melkein tajun kankaalle ennen kuin heräsin... Mun tekisi niiiiiiiiin mieli kertoa ;))

        Mut ku vieres makoileval miehel on oikeus takavarikoida naisen käytös olevat mobiililaitteet räjähdysvaaraan vedoten mikäli naisen tukan al lämpötila kohoo vaarallisen korkeisiin lukemiin niinku ny ;)


      • olis_asiaa
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Mmmm... Joo... Olet tooooosi mukava, mutta vä-hän pe-lot-ta-va ;)) Se mun uni oli painajaisuni... Riehuin ympäri meidän makuuhuonetta ja huitaisin mun mieheltä melkein tajun kankaalle ennen kuin heräsin... Mun tekisi niiiiiiiiin mieli kertoa ;))

        kerro vaan. jäbä komppaa ;) otsikoksi sopis et nuoren naisen suomi24 tuttavuus johti avopuolison öiseen pahoinpitelyyn.. ;)


      • KuolaanKieliPitkällä
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Mmmm... Joo... Olet tooooosi mukava, mutta vä-hän pe-lot-ta-va ;)) Se mun uni oli painajaisuni... Riehuin ympäri meidän makuuhuonetta ja huitaisin mun mieheltä melkein tajun kankaalle ennen kuin heräsin... Mun tekisi niiiiiiiiin mieli kertoa ;))

        Jätä nyt se arpominen sikseen. Jos on erotiikkauni kysymyksessä me jokainen haluamme kuulla sen ;-P Vaihda meikän nimmari tilalle jos tuntuu kiusalliselta..


      • 1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Mmmm... Joo... Olet tooooosi mukava, mutta vä-hän pe-lot-ta-va ;)) Se mun uni oli painajaisuni... Riehuin ympäri meidän makuuhuonetta ja huitaisin mun mieheltä melkein tajun kankaalle ennen kuin heräsin... Mun tekisi niiiiiiiiin mieli kertoa ;))

        Voi ei, tuo kuullostaa kyllä kamalalta! Mä ku en kannata väkivaltaa missään muodoissa, en ees unissaan suoritettuna.

        Jos tuo vastaava uni iskee päälle toistamiseen niin sähän voisit koittaa lopettaa sen ihan alkuunsa jos se kerran tekee sut noin kamalan hurjaksi naiseksi. Tai ei se varmaan ees tuu uudestaan jos ennakointina hoet mielessäsi ainaski sata kertaa päivässä seuraavaa: 'toljanterissa ei oo mitään pelättävää'...

        En mä nyt mikään psykologi oo mutta ehkä joku tämmönen sais sut hiukkasen rauhoittumaan...;)


      • KuolaanKieliPitkällä
        toljanter kirjoitti:

        Voi ei, tuo kuullostaa kyllä kamalalta! Mä ku en kannata väkivaltaa missään muodoissa, en ees unissaan suoritettuna.

        Jos tuo vastaava uni iskee päälle toistamiseen niin sähän voisit koittaa lopettaa sen ihan alkuunsa jos se kerran tekee sut noin kamalan hurjaksi naiseksi. Tai ei se varmaan ees tuu uudestaan jos ennakointina hoet mielessäsi ainaski sata kertaa päivässä seuraavaa: 'toljanterissa ei oo mitään pelättävää'...

        En mä nyt mikään psykologi oo mutta ehkä joku tämmönen sais sut hiukkasen rauhoittumaan...;)

        Olisit nyt yllyttänyt sitä ;-P Tiedä että mitä oltaisiin kuultu..


      • Hyvä_kieltäytyä
        toljanter kirjoitti:

        Voi ei, tuo kuullostaa kyllä kamalalta! Mä ku en kannata väkivaltaa missään muodoissa, en ees unissaan suoritettuna.

        Jos tuo vastaava uni iskee päälle toistamiseen niin sähän voisit koittaa lopettaa sen ihan alkuunsa jos se kerran tekee sut noin kamalan hurjaksi naiseksi. Tai ei se varmaan ees tuu uudestaan jos ennakointina hoet mielessäsi ainaski sata kertaa päivässä seuraavaa: 'toljanterissa ei oo mitään pelättävää'...

        En mä nyt mikään psykologi oo mutta ehkä joku tämmönen sais sut hiukkasen rauhoittumaan...;)

        Kannattaa tosiaan varoa ettei pikkupimu ota niskalenkkiä.


      • olis_asiaa
        Hyvä_kieltäytyä kirjoitti:

        Kannattaa tosiaan varoa ettei pikkupimu ota niskalenkkiä.

        jep. olisit varoittanu jäbää puoli vuotta sitte ku nyt on semmonen tilanne et ku yöllä herää hän tulee sillonki ensimmäisenä ajatuksiin. toljanter kumminki taitaa olla typykältä turvassa ku on ukkomies.


      • 1000kertaaYÖK

        Siis ihan oikeasti en osaa päättää kenen kommentti on kaikkein typerin. Mun uni ei todellakaan ollut mikään erotiikkauni, vaan Toljanter oli siinä vihainen Borgia-paavi. Ja niskalenkki? What??? Ja vielä mun jäbäkin... Turvassa multa? Mun takia ei kenenkään tarvitse ukkoaan kaulimen kanssa vartioida. To-del-la ty-pe-rää...


      • KuolaanKieliPitkällä
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Siis ihan oikeasti en osaa päättää kenen kommentti on kaikkein typerin. Mun uni ei todellakaan ollut mikään erotiikkauni, vaan Toljanter oli siinä vihainen Borgia-paavi. Ja niskalenkki? What??? Ja vielä mun jäbäkin... Turvassa multa? Mun takia ei kenenkään tarvitse ukkoaan kaulimen kanssa vartioida. To-del-la ty-pe-rää...

        Sori taas Ariel :-( Katsos kun on hemmetinmoinen kesäflunssa eikä meikällä mitään tekemistä..


      • olis_asiaa
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Siis ihan oikeasti en osaa päättää kenen kommentti on kaikkein typerin. Mun uni ei todellakaan ollut mikään erotiikkauni, vaan Toljanter oli siinä vihainen Borgia-paavi. Ja niskalenkki? What??? Ja vielä mun jäbäkin... Turvassa multa? Mun takia ei kenenkään tarvitse ukkoaan kaulimen kanssa vartioida. To-del-la ty-pe-rää...

        se oli sitte jäbältä semmonen moka et silmänisku hymiöt unohtu ku aamuisin ei tuu niin ajatelleeksi ;) ;) <3 <3

        jäbän pikku kissalle <3 <3
        https://www.youtube.com/watch?v=SyQ0yt0gNQg


      • 1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Siis ihan oikeasti en osaa päättää kenen kommentti on kaikkein typerin. Mun uni ei todellakaan ollut mikään erotiikkauni, vaan Toljanter oli siinä vihainen Borgia-paavi. Ja niskalenkki? What??? Ja vielä mun jäbäkin... Turvassa multa? Mun takia ei kenenkään tarvitse ukkoaan kaulimen kanssa vartioida. To-del-la ty-pe-rää...

        Ihana kuulla että nyt täällä joutaa kaulin taas naftaliiniin, pelon vallassa oon eläny jo pitkään...;)

        No vakavissaan puhuen on tää kyllä aika koomista. Henkilö A on nähnyt (ehkä) unen henkilöstä B niin siitä seuraa tämmöinen härdelli!

        Mukavan topakasti pistit poikia kuriin, peukutus sulle:)


      • Voi vitsi, aito Itkupotkuraivari!!!

        No kuten sanoin niin ne on naisten yksinoikeutta. Täytynee lisätä porukkaan tajunnan rajamailla kulkevat;)


      • 1000kertaaYÖK
        toljanter kirjoitti:

        Ihana kuulla että nyt täällä joutaa kaulin taas naftaliiniin, pelon vallassa oon eläny jo pitkään...;)

        No vakavissaan puhuen on tää kyllä aika koomista. Henkilö A on nähnyt (ehkä) unen henkilöstä B niin siitä seuraa tämmöinen härdelli!

        Mukavan topakasti pistit poikia kuriin, peukutus sulle:)

        Mmmm... Sun vaimo voi laittaa kaulimen piiloon, koska mulla ei ole tapana vaania miehiä, vaan käyn aina heti kimppuun, hahaha ;DDD Ja se mun uni on muuten ihan täyttä totta. Näin sen viime keväänä sen sun avauksen jälkeen...


      • 1000kertaaYÖK
        toljanter kirjoitti:

        Voi vitsi, aito Itkupotkuraivari!!!

        No kuten sanoin niin ne on naisten yksinoikeutta. Täytynee lisätä porukkaan tajunnan rajamailla kulkevat;)

        Mutta hei... Ihan oikeasti Ressu-poloista pitää ymmärtää, koska hän ei saa vaimoltaan RAK-KA-UT-TA ja kaikki muut miehet saavat... Voi Ressua, näytät varmaan toooooosi komealta sun univormussa, hahaha ;DDD


      • Kolmikymppinen_vaan
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Mmmm... Sun vaimo voi laittaa kaulimen piiloon, koska mulla ei ole tapana vaania miehiä, vaan käyn aina heti kimppuun, hahaha ;DDD Ja se mun uni on muuten ihan täyttä totta. Näin sen viime keväänä sen sun avauksen jälkeen...

        No mistä se sit johtuu et mä oon jo pitkän aikaa ootellu kimppuun hyökkäämist mut sä vaan komennat et polvet suoriks, ei pärskeit, kyynärpää linjaan, hengitys, hengitys... <3


      • KuolaanKieliPitkällä
        Kolmikymppinen_vaan kirjoitti:

        No mistä se sit johtuu et mä oon jo pitkän aikaa ootellu kimppuun hyökkäämist mut sä vaan komennat et polvet suoriks, ei pärskeit, kyynärpää linjaan, hengitys, hengitys... <3

        Vaparilla lähditte liikkeelle? Neuvoista vaan päättelin..


      • 1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Mmmm... Sun vaimo voi laittaa kaulimen piiloon, koska mulla ei ole tapana vaania miehiä, vaan käyn aina heti kimppuun, hahaha ;DDD Ja se mun uni on muuten ihan täyttä totta. Näin sen viime keväänä sen sun avauksen jälkeen...

        Anteeksi vielä kerran se avaus... Jos oisin tienny että se satuttaa sua niin en ois sitä kirjoittanut:(


      • Muuan-Mies
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Mutta hei... Ihan oikeasti Ressu-poloista pitää ymmärtää, koska hän ei saa vaimoltaan RAK-KA-UT-TA ja kaikki muut miehet saavat... Voi Ressua, näytät varmaan toooooosi komealta sun univormussa, hahaha ;DDD

        No minä en saa, eikä moni muukaan mies :-( Olen aivan asiallinen mies, vaikka ikääsi kyselinkin. Ajattelin vaan, että jos säikähdit.


      • Muuan-Mies
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Mutta hei... Ihan oikeasti Ressu-poloista pitää ymmärtää, koska hän ei saa vaimoltaan RAK-KA-UT-TA ja kaikki muut miehet saavat... Voi Ressua, näytät varmaan toooooosi komealta sun univormussa, hahaha ;DDD

        Vastaat säännöllisesti tuolle siniselle nimmarille, enkä käsitä miksi. Sellainen, joka ei tajua satuttavansa, satuttaa uudelleen. Juttele mieluummin minun kanssani.


      • 1000kertaaYÖK
        toljanter kirjoitti:

        Anteeksi vielä kerran se avaus... Jos oisin tienny että se satuttaa sua niin en ois sitä kirjoittanut:(

        Muakin on jäänyt harmittamaan, miten tosi rumasti sinusta silloin kirjoitettiin :(( Olen oikeasti TO-DEL-LA pahoillani heidän puolestaan, jotka satun tuntemaan... :((


      • 1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Muakin on jäänyt harmittamaan, miten tosi rumasti sinusta silloin kirjoitettiin :(( Olen oikeasti TO-DEL-LA pahoillani heidän puolestaan, jotka satun tuntemaan... :((

        No tuo kaikki on nyt kuitenkin ollutta ja mennyttä (mun paksusta nahasta oli hyötyä silloin)...:) Eikä tuu ikinä toistumaan vaikka tuossa jotkut koittaakin sua semmoisella pelotella...


      • Ex-uintikaverisi
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Mutta hei... Ihan oikeasti Ressu-poloista pitää ymmärtää, koska hän ei saa vaimoltaan RAK-KA-UT-TA ja kaikki muut miehet saavat... Voi Ressua, näytät varmaan toooooosi komealta sun univormussa, hahaha ;DDD

        Jotkut miehet kadottavat rakkaansa.

        https://www.youtube.com/watch?v=ZPvVV_qxtPM


      • KuolaanKieliPitkällä

      • Muuan-Mies
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Yöööööök, miten oksettava uni :PPP Mutta on niiiiiiiiin sun oma vika, kun monta päivää tappelit mun kanssa, etkä ymmärtänyt omaa parastasi... Hahaha... Olen muuten nähnyt sinusta ihan oi-ke-an unen, mutta mun täytyy kysyä ensiksi mun testiryhmältä, että voinko sitä ikinä kertoa ;))

        Ethän loukkaannu siitä, mitä sinulle sanon. Todennäköisesti palstaystäväsi uskoo sinusta kirjoitettuihin solvauksiin ja luulee sinun tyrkyttävän itseäsi hänelle, jos lähtee kuvioihisi mukaan.


      • Ex-uintikaveri
        Muuan-Mies kirjoitti:

        Ethän loukkaannu siitä, mitä sinulle sanon. Todennäköisesti palstaystäväsi uskoo sinusta kirjoitettuihin solvauksiin ja luulee sinun tyrkyttävän itseäsi hänelle, jos lähtee kuvioihisi mukaan.

        Vielä kerran kun täällä turpaasi avaat, saat minulta niin selkääsi, että muistat sen lopun ikääsi.


      • olis_asiaa
        Ex-uintikaveri kirjoitti:

        Vielä kerran kun täällä turpaasi avaat, saat minulta niin selkääsi, että muistat sen lopun ikääsi.

        jäbä ei kehtaa ees apua tarjota. ku tommoset korkeintaan koivillaan vähä sätkii ku niitä kainalossa kantaa ;)


      • Muuan-Mies kirjoitti:

        Ethän loukkaannu siitä, mitä sinulle sanon. Todennäköisesti palstaystäväsi uskoo sinusta kirjoitettuihin solvauksiin ja luulee sinun tyrkyttävän itseäsi hänelle, jos lähtee kuvioihisi mukaan.

        Eskarissa kuultua:

        'Älä leiki tuon pojan kaa kun mä oon paljon kivempi. Tuo sun kaveri on kaiken lisäksi semmonen että se rikkoo varmasti tuon hiekkalinnasi kun vaan selkäsi käännät. Jos et usko niin kerron isillesi, mrrr...'

        Muuan tabletti olisi nyt tarpeen sinne, ethän loukkaannu mitä sinulle sanon mieleltään eskaritasoinen 'mies'...;)


      • olis_asiaa
        toljanter kirjoitti:

        Eskarissa kuultua:

        'Älä leiki tuon pojan kaa kun mä oon paljon kivempi. Tuo sun kaveri on kaiken lisäksi semmonen että se rikkoo varmasti tuon hiekkalinnasi kun vaan selkäsi käännät. Jos et usko niin kerron isillesi, mrrr...'

        Muuan tabletti olisi nyt tarpeen sinne, ethän loukkaannu mitä sinulle sanon mieleltään eskaritasoinen 'mies'...;)

        jep. kunnon potkua persuuksiin vaan..


      • Muuan-Mies

        Lihaskimppujen on turha isotella, jos päästä löytyy ainoastaan vettynyt herne.

        Eskaritasoinen 'mies' ei ole tehnyt avausta, jossa olisi yrittänyt leimata 'leikkikaverinsa' trollaajaksi ja feikiksi muiden silmissä ja saanut tämän pelkäämään itseään. Taitaakin olla ainoa kerta, jolloin palstan kirjoittajaa on syytetty trollauksesta. Epäilen suuresti, että mieli on sen jälkeen muuttunut.

        'Tutkimusten mukaan pahimmillaan trollaus on järjestelmällistä kiusantekoa. Trollaajan persoona on keskimäärin enemmän sadistinen luonne ja persoonallisuushäiriöinen ( Helsingin sanomat 18.11.2014)'.


      • Muuan-Mies kirjoitti:

        Lihaskimppujen on turha isotella, jos päästä löytyy ainoastaan vettynyt herne.

        Eskaritasoinen 'mies' ei ole tehnyt avausta, jossa olisi yrittänyt leimata 'leikkikaverinsa' trollaajaksi ja feikiksi muiden silmissä ja saanut tämän pelkäämään itseään. Taitaakin olla ainoa kerta, jolloin palstan kirjoittajaa on syytetty trollauksesta. Epäilen suuresti, että mieli on sen jälkeen muuttunut.

        'Tutkimusten mukaan pahimmillaan trollaus on järjestelmällistä kiusantekoa. Trollaajan persoona on keskimäärin enemmän sadistinen luonne ja persoonallisuushäiriöinen ( Helsingin sanomat 18.11.2014)'.

        Trollauksen osalta sanoin myös myöhemmin että aivan yhtä helposti voisin myös itse olla sellainen. Kukaan ei voi tietää kuka sellainen on noin , et edes sinä järjen jättiläinen.

        Onneksi kuitenkin minulle tärkeät ihmiset tietävät missä mennään, yökkis mukaan lukien. Sinulle en enään vastaa koska et ole sen arvoinen. Voit toki yrittää mustamaalata minua vaikka maailman tappiin.

        Onnea valitsemallesi sairaalle linjavalinnalle:)


      • 1000kertaaYÖK
        Muuan-Mies kirjoitti:

        Lihaskimppujen on turha isotella, jos päästä löytyy ainoastaan vettynyt herne.

        Eskaritasoinen 'mies' ei ole tehnyt avausta, jossa olisi yrittänyt leimata 'leikkikaverinsa' trollaajaksi ja feikiksi muiden silmissä ja saanut tämän pelkäämään itseään. Taitaakin olla ainoa kerta, jolloin palstan kirjoittajaa on syytetty trollauksesta. Epäilen suuresti, että mieli on sen jälkeen muuttunut.

        'Tutkimusten mukaan pahimmillaan trollaus on järjestelmällistä kiusantekoa. Trollaajan persoona on keskimäärin enemmän sadistinen luonne ja persoonallisuushäiriöinen ( Helsingin sanomat 18.11.2014)'.

        Tiedätkö mitä??? Olet T-O-D-E-L-L-A häijy, ilkeä ja pahansuopa ihminen. Mulle ei tulisi mieleenkään olla sun kanssa IKINÄ missään tekemisissä. He, joilla sanot olevan päässä pelkän vettyneen herneen, ovat mun elämän rakkaimpia ja läheisimpiä ystäviä. Ja mitä Toljanteriin tulee... Hmmm... Hänessä on miljardi ja tsiljardi kertaa enemmän miestä kuin sinussa tulee koskaan olemaan ja oikeasti hänellä on toooooodella hyvä sydän. Että haista piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkä paska!!! Hmmm... yksi juttu multa oli vielä unohtua... Säälin sun vaimoa, koska hän on saanut juonittelijan miehekseen, yööööööööööök!!!


      • olis_asiaa
        toljanter kirjoitti:

        Trollauksen osalta sanoin myös myöhemmin että aivan yhtä helposti voisin myös itse olla sellainen. Kukaan ei voi tietää kuka sellainen on noin , et edes sinä järjen jättiläinen.

        Onneksi kuitenkin minulle tärkeät ihmiset tietävät missä mennään, yökkis mukaan lukien. Sinulle en enään vastaa koska et ole sen arvoinen. Voit toki yrittää mustamaalata minua vaikka maailman tappiin.

        Onnea valitsemallesi sairaalle linjavalinnalle:)

        katoppa vaan ku meidän typykkä tukisti eskarilaista niskavilloista :D


      • olis_asiaa
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Tiedätkö mitä??? Olet T-O-D-E-L-L-A häijy, ilkeä ja pahansuopa ihminen. Mulle ei tulisi mieleenkään olla sun kanssa IKINÄ missään tekemisissä. He, joilla sanot olevan päässä pelkän vettyneen herneen, ovat mun elämän rakkaimpia ja läheisimpiä ystäviä. Ja mitä Toljanteriin tulee... Hmmm... Hänessä on miljardi ja tsiljardi kertaa enemmän miestä kuin sinussa tulee koskaan olemaan ja oikeasti hänellä on toooooodella hyvä sydän. Että haista piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkä paska!!! Hmmm... yksi juttu multa oli vielä unohtua... Säälin sun vaimoa, koska hän on saanut juonittelijan miehekseen, yööööööööööök!!!

        jäbän rakas <3 <3


      • toljanter
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Tiedätkö mitä??? Olet T-O-D-E-L-L-A häijy, ilkeä ja pahansuopa ihminen. Mulle ei tulisi mieleenkään olla sun kanssa IKINÄ missään tekemisissä. He, joilla sanot olevan päässä pelkän vettyneen herneen, ovat mun elämän rakkaimpia ja läheisimpiä ystäviä. Ja mitä Toljanteriin tulee... Hmmm... Hänessä on miljardi ja tsiljardi kertaa enemmän miestä kuin sinussa tulee koskaan olemaan ja oikeasti hänellä on toooooodella hyvä sydän. Että haista piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkä paska!!! Hmmm... yksi juttu multa oli vielä unohtua... Säälin sun vaimoa, koska hän on saanut juonittelijan miehekseen, yööööööööööök!!!

        Nätisti sanottu (ainaski mua kohtaan), kiitos:)


    • TOSItahvo

      Pysy Tahvo pois tästä ketjusta!

      • Älä nyt yllytä sitä..


      • Huomihuomio

        kuka tahvo? miksi vastasit tinttu-liinalle noin.. "Vastaa alkuperäiseen viestiin" lukee tuossa kun lähetät viestiä jos et ole tullut huomanneeksi?


    • Kolmikymppinen_vaan

      No sellanen mukava juttu olis et se on sit kesäloman alku :)

      • On varmaan mahtavat fiilikset.. :) Toivottavasti nyt tulis vähän paremmat ilmat,ku mitä tähän asti on ollut.. Mukavaa kesälomaa sulle. :))


      • Kolmikymppinen_vaan
        tinttu-liina kirjoitti:

        On varmaan mahtavat fiilikset.. :) Toivottavasti nyt tulis vähän paremmat ilmat,ku mitä tähän asti on ollut.. Mukavaa kesälomaa sulle. :))

        Kiitti. Tulee sit ny vähä erilainen loma ku ennen mä oon ollu aina kotiseudul lomat mut ny en malta enään lähtee... Ku ei vaan pakkasille mee niin hyvä :)


      • Kolmikymppinen_vaan kirjoitti:

        Kiitti. Tulee sit ny vähä erilainen loma ku ennen mä oon ollu aina kotiseudul lomat mut ny en malta enään lähtee... Ku ei vaan pakkasille mee niin hyvä :)

        No tuskin pakkasia tulee.. :)) Ja mitäs sitä minnekkää lähtee,jos on muuteski säpinää. ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No tuskin pakkasia tulee.. :)) Ja mitäs sitä minnekkää lähtee,jos on muuteski säpinää. ;))

        Hellettä saisi vielä tulla ennen syksyä..


      • No mukavaa lomaa sitte vaan...

        Pikkasen oon kyllä kateellinen. Syy on tietenkin se kun mun loma meni jo.


    • olis_asiaa

      jäbä löysi sitte tällasen. kuuluu osastoon älä koskaan sano ei koskaan. tarpeeksi ku on puoleensa vetävä jäbä niin kyllä siinä naisen pää kääntyy ;) saas nähä miten nopeesti tulee turpiin tään jälkeen ;D

      1000kertaaYÖK

      5.3.2015 10:24

      What??? Näenkö oikein? Kukaan nainen ei ole niin elämäänsä kyllästynyt, että alkaisi pitää uimakoulua Kokkola-palstan sekopäille. Ennemmin saatte mun puolesta vaikka upota.

      • Never say never vai mites se nyt menikään yökkis;)


      • Toivottavasti ootte sit jo käyny..Meinaan vaa että voi hyvin peruuntua..:))


      • 1000kertaaYÖK

        Siis ihan oikeasti sulla ja tuolla toisella hölmöllä pitäisi olla ympärivuorokautinen valvonta ja kirjoituskielto ikuisiksi ajoiksi. Puoleensavetävä??? What??? Sun päiväpeitteellä on jatkuvasti lapiollinen hiekkaa... Oikeasti voisit istuttaa sinne sekaan vaikka perunan. En lähde sun kanssa telttailemaan, enkä mene sun kanssa naimisiin, vaikka ehdottaisit sitä mulle joka ikinen päivä sun loppuelämän ajan. Toljanter osaa kuulemma uida toooooodella hyvin koiraa, että siinä sulle tekniikkakurssin pitäjä, hahaha...


      • KuolaanKieliPitkällä

        Sori jätkät, mutta kiusaus oli liian suuri juoruta.. Muistutuksena kaikille: iltaunilta herätetty nainen on vihainen..


      • Muuan--Mies
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Siis ihan oikeasti sulla ja tuolla toisella hölmöllä pitäisi olla ympärivuorokautinen valvonta ja kirjoituskielto ikuisiksi ajoiksi. Puoleensavetävä??? What??? Sun päiväpeitteellä on jatkuvasti lapiollinen hiekkaa... Oikeasti voisit istuttaa sinne sekaan vaikka perunan. En lähde sun kanssa telttailemaan, enkä mene sun kanssa naimisiin, vaikka ehdottaisit sitä mulle joka ikinen päivä sun loppuelämän ajan. Toljanter osaa kuulemma uida toooooodella hyvin koiraa, että siinä sulle tekniikkakurssin pitäjä, hahaha...

        Täsmäpotku munille. Peukutan ;-)


      • Uppo_tukki

        Nuolasitko ennenkuin tipahti ?!


      • olis_asiaa
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Siis ihan oikeasti sulla ja tuolla toisella hölmöllä pitäisi olla ympärivuorokautinen valvonta ja kirjoituskielto ikuisiksi ajoiksi. Puoleensavetävä??? What??? Sun päiväpeitteellä on jatkuvasti lapiollinen hiekkaa... Oikeasti voisit istuttaa sinne sekaan vaikka perunan. En lähde sun kanssa telttailemaan, enkä mene sun kanssa naimisiin, vaikka ehdottaisit sitä mulle joka ikinen päivä sun loppuelämän ajan. Toljanter osaa kuulemma uida toooooodella hyvin koiraa, että siinä sulle tekniikkakurssin pitäjä, hahaha...

        jäbän rakas pikku villikissa <3 ;)<3


    • TOSItahvo

      Hieno ketju kun ei ole Tahvon lapsellista lässytystä.

      • TOSIrealistiKokkola

        No voi taatana. Onko pyörätuolin ketjut rasvattu taatana...


    • TOSIrealistiKokkola

      Voi taatana. Onko tuo tinimelkkinen hullu taat taapunut taitille, voi vi...!!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3548
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      194
      1648
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1317
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      145
      1182
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      863
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      845
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      804
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      799
    9. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      51
      799
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    Aihe