Kissa kuolee

Rakastavainen

Mitä jos niiiiin rakas kissani kuolee joskus??? Mitä tehdä kun rakastan sitä niin paljon ja menetän sen?

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mooooooi

      Osta uusi

    • termari

      Sitä se on eikä valitettavasti sekään karvainen kaveri elä loputtomiin. Kyllä siitä selviää että lemmikki kuolee.

    • aikansakutakin

      Jos kyseessä on sisäkissa, voit lohduttautua sillä, että sellaiselle vankikissalle kuolema on helpotus.

      • kissasisällä

        Jaa, ulkokissan omistajana taasen saa potea loppuikänsä huonoa omaatuntoa siitä että on itse aiheuttanut kissansa kuoleman auton alle tai jonkun isomman eläimen saaliiksi kaksijalkaisista pedoista puhumattakaan.


      • vessanpönttö
        kissasisällä kirjoitti:

        Jaa, ulkokissan omistajana taasen saa potea loppuikänsä huonoa omaatuntoa siitä että on itse aiheuttanut kissansa kuoleman auton alle tai jonkun isomman eläimen saaliiksi kaksijalkaisista pedoista puhumattakaan.

        So what?

        Kissa ON ELÄIN. ei lelu. Kissan paikka on ulkona. Tyhmät kaupunkilais kersat eivät tätä tajua.


      • Maahes
        vessanpönttö kirjoitti:

        So what?

        Kissa ON ELÄIN. ei lelu. Kissan paikka on ulkona. Tyhmät kaupunkilais kersat eivät tätä tajua.

        Sinullehan se kissa lelu on. Kissa on LEMMIKKI ja sen paikka on sisässlä, koska se on ihmisestä riippuvaiseksi lemmikiksi jalostettu. Sisäsiittoiset maalaistampiot eivät tätä tajua.


    • Hauturi

      Lapio mukaan ja monttua kaivamaan laitat monttuun kissan ja peität hyvin.

    • meillä tikru ninminen mukava kissa katos keskiviikkona eikä oo näkyny. voi olla että joku peto sen on vieny. on kyll aika perseestä jossei se tuukkaan takas. saa nähä. toissa talvena ennenku tikrua edes oli, äiti näki illalla töistä tullessaan kaksi keskikokosta kissanpentua. noh... siitä vähän aikaa toinen kuoli johonki sisäiseen verenvuotoon. ja toinen katos vaan tuosto noin.

    • parastatässäelämässä

      Olipa törkeän läpinäkyvä provo. Mutta vastaan silti mitä minä teen kun minun rakas kissani kuolee. Todennäköisesti se on laitimmaisen masennuksen paikka ja minä menen perästä.

    • rklj

      Minun kissani lopetettiin tänään päivystyksessä, oli jo 20 v. Kamala ikävä, se oli minulla pennusta asti. En meinannut millään raaskia lähteä viemään lääkäriin koska tiesin että se on viimeinen matka, mutta kissa voi huonosti. Käytin sen viime keskiviikkona lääkärissä ja sitä yritettiin vielä auttaa, kaksi päivää oli parempi mutta sitten alkoi voida taas huonosti, joi vain vettä. Se on sairastanut munuaisten vajaatoimintaa jo 4 v. Viime yön vielä nukkui minun mahan päällä ja nyt ei enää, on hirvittävän ikävä, olen muutenkin yksinäinen. Kallista on pitää lemmikkiä, on vain pieni eläke mutta kissan hyvinvointi oli tärkeä ja lääkärissä oli käytettävä enemmän kun sairastui. Ostin erikoisruuatkin mitkä ei ole ihan halpoja. Hyvästi ihana kissani

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6579
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4243
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2647
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2040
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1111
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1066
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe