Lihavuus on syy sinkkuuteen

eikelpaaläski

Lihavia miehiä ei kukaan halua. Jotkut miehet kelpuuttaa lihavan naisen mutta lihavat naiset ei kelpuuta lihavaa miestä.

21

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MerenTytär

      höpö höpö... Kun mies on kiinnostava - ei painolla ole merkitystä. Tässä lomalla törmäsin kivaan sinkkumieheen, joka on lihava. Kyllähän näen että kaveri on paku, mutta ei se vähennä kiiinnostavuutta

      Kyllä se on jostain muusta kiinni. Lähestytkö sellaisia naisia, joiden mielestä olet kiinnostava?
      Osaatko herättää naisten kiinnostuksen esim olemalla heistä kiinnostunut?

      Vaikea tässä arvata mistä kiinnostuksen puute johtuu - mutta paino itsessään se ei ole.

      • entinenlihava

        Itsellä samanlaisia kokemuksia,että lihavana miehenä ei kelvannut.
        Aiemmin 100kiloisena ei juuri kukaan vaikuttanut kiinnostuvan,kunnes laihdutin 65kiloon ,170cm. Nyt on paljon paremmin vientiä,jopa niin että ihan naiset koittavat välillä iskeä.


      • poiuytgh
        entinenlihava kirjoitti:

        Itsellä samanlaisia kokemuksia,että lihavana miehenä ei kelvannut.
        Aiemmin 100kiloisena ei juuri kukaan vaikuttanut kiinnostuvan,kunnes laihdutin 65kiloon ,170cm. Nyt on paljon paremmin vientiä,jopa niin että ihan naiset koittavat välillä iskeä.

        170/65 ei ole mies vaan hiiri


      • MerenTytär
        entinenlihava kirjoitti:

        Itsellä samanlaisia kokemuksia,että lihavana miehenä ei kelvannut.
        Aiemmin 100kiloisena ei juuri kukaan vaikuttanut kiinnostuvan,kunnes laihdutin 65kiloon ,170cm. Nyt on paljon paremmin vientiä,jopa niin että ihan naiset koittavat välillä iskeä.

        vai onko itsetuntosi kohonnut painon laskun myötä?
        Ihimen, joka arvostaa itseään terveellä tavalla, on kaunis ja kiinnostusta herättävä :-)


      • entinenlihava
        MerenTytär kirjoitti:

        vai onko itsetuntosi kohonnut painon laskun myötä?
        Ihimen, joka arvostaa itseään terveellä tavalla, on kaunis ja kiinnostusta herättävä :-)

        Onhan se parantunut,mutta ei itsetunto ikinä ole varsinaisesti huono ole ollut.
        Olihan se sillon melkoisen iso pallomaha ja pullaposket.
        Nyt ei tunnista samaksi ihmiseksi,kasvot komeemmat kun ei naama ole turvoksissa ja ei kaksoisleukaa. Nykyisestä kropasta saa jotain käsitystä katsomalla vanhoja bruce leen kuvia..Kuntoiltu on aikalailla.


      • eikelpaaläski

        Mistä tiedän että olen kiinnostava naisten mielestä kun naiset ei halua jutella. Sehän on sitten ulkonäöstä kiinni, olen siis liian lihava 80 kiloisena.


      • eikelpaaläski
        entinenlihava kirjoitti:

        Itsellä samanlaisia kokemuksia,että lihavana miehenä ei kelvannut.
        Aiemmin 100kiloisena ei juuri kukaan vaikuttanut kiinnostuvan,kunnes laihdutin 65kiloon ,170cm. Nyt on paljon paremmin vientiä,jopa niin että ihan naiset koittavat välillä iskeä.

        Olen läski 167 cm 80 kg


      • åpoiuy7tcvbj
        eikelpaaläski kirjoitti:

        Olen läski 167 cm 80 kg

        Sit vaan aerobisella läskit pois ja lihastreeneillä massaa tilalle. Äläkä valita ettei naistenkaan tarvi, koska sä voit itsekin olla huolimatta niitä laihaläskejä naisia.


      • normipaino
        eikelpaaläski kirjoitti:

        Olen läski 167 cm 80 kg

        Kukaan mies ei ole läski 80 kilosena, pelkkä poikanen.


      • paino.vaikuttaa
        entinenlihava kirjoitti:

        Itsellä samanlaisia kokemuksia,että lihavana miehenä ei kelvannut.
        Aiemmin 100kiloisena ei juuri kukaan vaikuttanut kiinnostuvan,kunnes laihdutin 65kiloon ,170cm. Nyt on paljon paremmin vientiä,jopa niin että ihan naiset koittavat välillä iskeä.

        Naisena myös sama kokemus. Ennen ei kukaan lähestynyt, nyt kun laihdutin 20 kg ja liikun, tulee liiaksi asti huomiota mistä kiusaannun kun sellaiseen en ole tottunut. Välillä tekis mieli lihottaa itsensä takaisin.


    • eikelpaaläski

      Minä käyn salilla että lihaksia on mutta en aio laihduttaa. Eihän naisetkaan laihduttaisi.

    • eikelpaaläski

      Alkuvuodesta laihduin 7 kg mutta paino nousi takas kun aloin syömään jäätelöä kesällä

      • 12pkus9

        Paljonko pitää vetää jäätelöä jotta siitä pelkästään tulee 7kg läskiä?

        Kuvottaa kyllä tuollaiset mässäilyläskit, niin miehet kuin naisetkin.


      • siideripissis1
        12pkus9 kirjoitti:

        Paljonko pitää vetää jäätelöä jotta siitä pelkästään tulee 7kg läskiä?

        Kuvottaa kyllä tuollaiset mässäilyläskit, niin miehet kuin naisetkin.

        Jäätelöä pitää syödä (miten jäätelöä vedetään - narustako?) esim vanilja Pingviinejä 42,5 kpl saadakseen yhden lisäkilon olettaen että muu ravinnonsaanti säilyy riittävänä. Näin seitsemän lisäkilon saamiseen vaaditaan noin 397 kpl kesän aikana. Jos päivässä syö kolme-neljä, niin eiköhän tuo kesässä onnistu.

        Kannattaa mieluummin juoda olutta. Yksi kilo tulee vasta 53 tölkistä. Kesän aikana pitää siis juoda 371 olutta (noin 15 laatikkoa, eli noin laatikko/vko). Jos juo kuusi olutta terassilla (0,5litraa), on sama kuin söisi terassilla 120 sokeripalaa.


    • julen

      Ei mikään ihme ku itekki oon vähän läski eikä oo tyttöystävää. Tiedän yhen mua vuotta nuoremman pojan jolla on ollut varmaan jo about alle 10 tyttöystävää

    • rumasinkkumies

      Lihavia tullaan aina inhoamaan.

    • pyöreänainen

      Alle 90 kiloiset punnitaan neuvolassa... Kyllä kelpaa. Miehen pitää olla miehen kokoinen, ei mikään kukkakeppi. Itsekin olen varmasti 10 kg ylipainoinen mutta en hoikempanakaan tuntenut vetoa hoikkiin miehiin.

      • bmi19

        Ei se yllätä että "pyöreät" (läskit) naiset haluaa ettei mies vaan näytä niitä pienemmältä. Mutta hyvähän tässä on se että niitä herkkuja "kukkakeppejä" jää sitten enemmän hoikille tytöille :)


    • epäeroottisetläskit

      Miks pitäis haluta kun olen itekin pitäny itteni hoikkana?
      Turha kuitenkaan valittaa, jokainen läski voi tehdä asialle sen mitä tarvii. Vai ettekö viitsi?

    • rumasinkkumies

      En viitsi koska normaalipainoisena en päässyt treffeile. Miksi laihduttaa koska siitä ei ole elämässä mitää hyötyä

    • naiset-nirsoja

      Lihavat naiset ne vasta nirsoillee. Ei kelpaa omantasoinen lihava ukko lihaville naisille. Kyllä alle 170 cm 85 kg mies on jo 20 kg ylipainoa omaava läski mutta oon laiska enkä jaksa laihduttaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1665
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      19
      1525
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1434
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      45
      1401
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1323
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1268
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      9
      1147
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1105
    Aihe