Miksi thaikkuämmille pitää lähettää rahaa?

Ernestox

Miksi pari kertaa Pattayalla huorissa käynyt mies lähetteelee silmät kiilluen rahaa tuntemattomille ämmille Thaimaahan? Onkohan kaikki ihan kotona näillä ukoilla? Mitä ne siitä lähtettelystä hyötyy ja miksi jollekin aikuiselle ihmiselle pitää lähettää rahaa?

167

1847

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyjävaan

      Onkohan näin onkomies?

    • Eikaikkikotona

      Pitää olla tyhmä ukko kyllä jos huoralle lähettelee rahaa..

      • KyselijäVainm

        Onkohan näin onkopoika?


    • rahatriittää

      Kuka on lähettänyt rahaa thaimaahan?

      Itse otan rahat mukaan kun lähen reissuun tai nostan paikan päällä automaatista, mutta en oo ikinä keksinyt että sitä pitäisi sinne vielä erikseenkin lähetellä.

      • PanenKunPanettaa

        Kyllä minä lähetän Siam Commercial Bankin omalle tililleni ja vain minulla on tilin käyttöoikeus.


    • onkssejoltainpois

      Sillä vain sattuu olemaan parempi pillu kuin sillä lähiöpubin siiderivalaalla...joka sekään en ns. niin ilmaista ole....

    • laskunsamaksanut

      Jos joku tuntee tällaisen palstalla kuvatun keskiverto periksen. Haluaisin tutustua moiseen henkilöön.
      Jos on varaa matkustaa thaimaahan perustoimeentulotuella, ryypätä siellä koko loma maksullinen nainen kainalossa, ja lähettää hänelle vielä rahaa, kotimaasta.
      tallaisen ihmisen pitää olla talousnero.

      itse joudun ihan töissä käymään, ylläpitääkseni halutun elintason.

      Ihan täsmennykseksi palstan kruunaamattomalle kuningattar amalia ensimmäiselle tiedoksi. Siiderin juominen ei ole työtä, vaikka se pahalta maistuu ja työstä käy, jos lähiöbaarissa sitä joutuu harrastamaan. Toki hatunnosto kaikille kortteliravintoloitsijoille jotka mahdollistavat siiderAmalijoiden sosiaalisen elämän.

      Amalialle haluaisin vielä kertoa nimim. Eikaikkikotona taakse.
      Jotkut suomalaiset miehet joutuvat jakamaan olosuhteiden pakosta tilipussinsa sellaisenkin naishenkilön kanssa, joka ei miehestä huolehdi edes kahtaviikkoa vuodessa. Se vasta kalliiksi tulee.

      • Pattayalle

        Ole huoleta ei sellaisia olekkaan , monet täällä matkustavat mielikuvituksessaan, ja hyvä niin. Sinun mieltymyksesi tähän Amaliaan on varmaan peräisin samasta kortteriraflasta, olet häntä kiintoisasti katsellut, mutta et uskalla tehdä aloitetta...


      • jaihankaikkimenee

        "Jotkut suomalaiset miehet joutuvat jakamaan olosuhteiden pakosta tilipussinsa sellaisenkin naishenkilön kanssa, joka ei miehestä huolehdi edes kahtaviikkoa vuodessa. Se vasta kalliiksi tulee."

        Vain ne, jotka ovat suhteessa suomalaiseen naiseen.


    • hienoa

      Kehitysapua suoraan kohteeseen ilman välikäsiä. Mitä pahaa siinä on...

      • OlenSponsoriSuomessakin

        Itse en lähetä rahaa vaan annan henkilökohtaisesti. Eikä harmita lainkaan. Mielummin kauniille Thai-Ladylle rahaa antaa kun verojakin maksan 32%kuukausittain palkasta josta osa menee amalian kaltaisten sosiaalipummien käyttöön. Työttömyyskorvaukset pitäisi lopettaa Suomessa, sitten katsotaan miten amalia ja kaltaiset pärjää kun ei yhteiskunta eli me veronmaksajat emme enää sponsoroi.


      • tjhgjfghj

        lue uudestaan oma tekstisi ja mieti missä mielessä se on erittäin ajattelematon. hohhoijja, että oikein sponsori.....sä voit halutessas lopettaa sen "sponssaamisen" ja et varmasti korvaamaton työssäsi ole


    • verotmaksetaan

      Ukot sekoaa näistä halvoista huorista Thaimaassa. (Thai-Lady on nyt hieman korni nimitys näille pilluansa jakaville jakorasioille.) Saavat kerrankin elämässään kuvitella olevansa nuoria ja salskeita miehiä, vaikka toinen jalka on jo haudan reunalla. Pikku pimperot kusettavat sitten oikein kunnolla alkoholisoituneita ja tyhmiä miehiä, jotka kuvittelevat että nämä hutsut muka olisivat oikeasti heistä kiinnostuneita.

      Sitten nämä suomiurpot alkavat lähettää rahaa jos mihinkin tarpeeseen milloinkin ja pimperot nauravat kippurassa miesten tyhmyydelle. Sitä paitsi toi olensponsorisuomessakin on yksi noista Thaimaassa kusetettavista miehistä ja kyllä täällä on muitakin, jotka maksavat veronsa kuukausittain.

      • fyrkkaafyrkkaa

        Tiedän useampia miehiä jotka lähettävät baarityttö-tyttöystävälleen rahaa, kuvittelevat pitävänsä tytön uskollisena tällä konstilla. Mutta ei ne tytöt pysty uskollisuuteen, ei vaikka kuinka rahaa lähettäisi. Sinne se veri vetää baariin ja uusia turisteja bongaamaan, voi voi.


      • Hra47itsehän
        fyrkkaafyrkkaa kirjoitti:

        Tiedän useampia miehiä jotka lähettävät baarityttö-tyttöystävälleen rahaa, kuvittelevat pitävänsä tytön uskollisena tällä konstilla. Mutta ei ne tytöt pysty uskollisuuteen, ei vaikka kuinka rahaa lähettäisi. Sinne se veri vetää baariin ja uusia turisteja bongaamaan, voi voi.

        Ei kiinnosta vähääkään niiden uskollisuus eikä nekään tiedä minun uskollisuuksistani mutta aina kun nähdään on vitun kliffaa, biletetään ja pannaan ja sitten taas uudestaan biletetään ja pannaan. Minulta saavat pyytää rahaa pikkumenoihin koska tahansa. Minulle on aivan se ja sama miten ne rahansa käyttävät koska annettuani ei ole enää kyse minun rahoistani. Ne on saitojen savolaisten hommia pihdata pikkurahoja ja odottaa kaikesta aina vastinetta.
        Yhdellä reissulla vajosi reppuni meren pohjaan pikku venekolarissa jossa oli lompakot ja pankkitunnarit ja kännykkä. Olin vaihtamassa hotellia sinä päivänä nääs. Tyttö kävi ostamassa minulle kännykän ja hengaili kanssani viisi päivää ja tarjosi kaiken. Sain sitten järkättyä lopuksi Western Unioniin käppyrää mutta tyttö ei huolinut. Sanoi että hän haluaa välillä maksaa. Kiitin ja kumarsin. Sama likka edelleen kuvioissa. Soitti viime yönäkin kahdesti. Paras bilemimmi ikinä.


      • hyvinmeneeteillsiellä
        Hra47itsehän kirjoitti:

        Ei kiinnosta vähääkään niiden uskollisuus eikä nekään tiedä minun uskollisuuksistani mutta aina kun nähdään on vitun kliffaa, biletetään ja pannaan ja sitten taas uudestaan biletetään ja pannaan. Minulta saavat pyytää rahaa pikkumenoihin koska tahansa. Minulle on aivan se ja sama miten ne rahansa käyttävät koska annettuani ei ole enää kyse minun rahoistani. Ne on saitojen savolaisten hommia pihdata pikkurahoja ja odottaa kaikesta aina vastinetta.
        Yhdellä reissulla vajosi reppuni meren pohjaan pikku venekolarissa jossa oli lompakot ja pankkitunnarit ja kännykkä. Olin vaihtamassa hotellia sinä päivänä nääs. Tyttö kävi ostamassa minulle kännykän ja hengaili kanssani viisi päivää ja tarjosi kaiken. Sain sitten järkättyä lopuksi Western Unioniin käppyrää mutta tyttö ei huolinut. Sanoi että hän haluaa välillä maksaa. Kiitin ja kumarsin. Sama likka edelleen kuvioissa. Soitti viime yönäkin kahdesti. Paras bilemimmi ikinä.

        Noinhan ne taudit siellä leviää. Huoria laidastaan. Pitää huolen suomikänniurpoista, ja ottavat kyllä siinä osansa, kun mies on humalassa kuin seinäkello.
        Kiitos muuten hyvästä esimerkistä miten hölmöjä suomimiehet ovat.
        Suomalaiset miehet tunnetaankin siellä juuri noista toilailuistaan.


      • valastakorpee
        hyvinmeneeteillsiellä kirjoitti:

        Noinhan ne taudit siellä leviää. Huoria laidastaan. Pitää huolen suomikänniurpoista, ja ottavat kyllä siinä osansa, kun mies on humalassa kuin seinäkello.
        Kiitos muuten hyvästä esimerkistä miten hölmöjä suomimiehet ovat.
        Suomalaiset miehet tunnetaankin siellä juuri noista toilailuistaan.

        Nyt meni siiderivalaalla omenan kokoinen herne nenään, valaalta kun lähtee gambiassa sulho mäkeen heti jos valaan lompakko hukkuu.


      • 846399934

        Läskit ämmät sekoaa Turkin pojista. Eikö puntit mene silloin tasan.täh?


      • rannekellokännit
        hyvinmeneeteillsiellä kirjoitti:

        Noinhan ne taudit siellä leviää. Huoria laidastaan. Pitää huolen suomikänniurpoista, ja ottavat kyllä siinä osansa, kun mies on humalassa kuin seinäkello.
        Kiitos muuten hyvästä esimerkistä miten hölmöjä suomimiehet ovat.
        Suomalaiset miehet tunnetaankin siellä juuri noista toilailuistaan.

        Humalassa kuin seinäkello ??????


      • Riittää_kun_tuuli_vinkuu

        No jopas ottaa siiderivalaalla tiukille.

        Thai-pimpin hinta-laatusuhde vaan koetaan niin paljon paremmaksi kuin kotimaisen siideripimpin.

        Ei siihen sen kummempaa syytä tarvita.

        Jos kyseinen tosiasia harmittaa, niin se on voivoi. Toinen vaihtoehto on miettiä omia tapoja ja käyttäytymistä, mutta se lienee liikaa toivottu.


      • näinkävi
        fyrkkaafyrkkaa kirjoitti:

        Tiedän useampia miehiä jotka lähettävät baarityttö-tyttöystävälleen rahaa, kuvittelevat pitävänsä tytön uskollisena tällä konstilla. Mutta ei ne tytöt pysty uskollisuuteen, ei vaikka kuinka rahaa lähettäisi. Sinne se veri vetää baariin ja uusia turisteja bongaamaan, voi voi.

        Tällainen tapaus meilläkin päin, pienessä maalaispitäjässä. Mutta erona se, että rahastuksen jälkeen laitettiin hynttyyt yhteen ja tuontimorsian muutti Suomeen ja maalle. No aikahan käivi pitkäksi kun Bangkokista oli kotoisin ja muuta säpinää niinä viikkoina kun suomipoika oli kotonaan. Naimisiin mentiin vauhdilla. Sulho ei kauan ehtinyt ukkomiehen päivistä nauttia kun tuli viimeinen laaki. Testamentti oli tehty, tietysti, avioehtoa ei. "Lady" sai talon ja maapläntin (velkoja ei ollut). Kohta oli talo myynnissä (alihintaan) ja "Lady" lähtökuopissa. Lienee kotimaahansa mennyt seuraavaa suomigentlemannia odottamaan.


      • fyrkatjakoon
        näinkävi kirjoitti:

        Tällainen tapaus meilläkin päin, pienessä maalaispitäjässä. Mutta erona se, että rahastuksen jälkeen laitettiin hynttyyt yhteen ja tuontimorsian muutti Suomeen ja maalle. No aikahan käivi pitkäksi kun Bangkokista oli kotoisin ja muuta säpinää niinä viikkoina kun suomipoika oli kotonaan. Naimisiin mentiin vauhdilla. Sulho ei kauan ehtinyt ukkomiehen päivistä nauttia kun tuli viimeinen laaki. Testamentti oli tehty, tietysti, avioehtoa ei. "Lady" sai talon ja maapläntin (velkoja ei ollut). Kohta oli talo myynnissä (alihintaan) ja "Lady" lähtökuopissa. Lienee kotimaahansa mennyt seuraavaa suomigentlemannia odottamaan.

        Sillalailla. Ihan kuulostaa tutulta kuviolta. Taas saimme todeta miten suomimiestä kusetetaan. Saa mitä tilaa.


      • Anonyymi
        hyvinmeneeteillsiellä kirjoitti:

        Noinhan ne taudit siellä leviää. Huoria laidastaan. Pitää huolen suomikänniurpoista, ja ottavat kyllä siinä osansa, kun mies on humalassa kuin seinäkello.
        Kiitos muuten hyvästä esimerkistä miten hölmöjä suomimiehet ovat.
        Suomalaiset miehet tunnetaankin siellä juuri noista toilailuistaan.

        Kun sitä rahan paskaa on siunaantunut, sillä voi pyyhkiä perseensä tai jopa lähettää huorille.
        Meiltähän Tämä käy. Lauloi sever suhonen


    • mahdotontako

      Oiskohan mahdollista thai-lady lähettäis mulle rahaa.Miettikääpä sitä ja runkatkaa itenne uneen.ps.on foreksin kuitit tallella jos joku haluaa lyödä vetoa.

      • mahdotontako

        westerunionin


      • kaverigoogletti
        mahdotontako kirjoitti:

        westerunionin

        Tunnin kesti miettiä sen oikean firman nimi. Voi mahoton.


      • oikeitajärjenjättiläisiä
        kaverigoogletti kirjoitti:

        Tunnin kesti miettiä sen oikean firman nimi. Voi mahoton.

        Ei ole mitään järjenjättiläisiä nämä Pattayan kävijät. Onkohan sama kaveri, joka mietti ruudinkeksijätyttöystävänsä (thaimaalainen puhkinussittu horoperse) kanssa monta tuntia on vuorokaudessa. Oli sitten pikkuhuora keksinyt ihan itse mietittyään jonkin aikaa, että 24 h on vuorokaudessa.


      • tärkeinpointti
        oikeitajärjenjättiläisiä kirjoitti:

        Ei ole mitään järjenjättiläisiä nämä Pattayan kävijät. Onkohan sama kaveri, joka mietti ruudinkeksijätyttöystävänsä (thaimaalainen puhkinussittu horoperse) kanssa monta tuntia on vuorokaudessa. Oli sitten pikkuhuora keksinyt ihan itse mietittyään jonkin aikaa, että 24 h on vuorokaudessa.

        Vahinkoja voi sattua.En teitäkään neroiksi haukkuisi.Miksi se akka lähettää sulle rahaa?Etkö pärjää omillas.i millainen luuseri joutuu otamaan thaikulta almuja.


      • oikeitajärjenjättiläisiä
        tärkeinpointti kirjoitti:

        Vahinkoja voi sattua.En teitäkään neroiksi haukkuisi.Miksi se akka lähettää sulle rahaa?Etkö pärjää omillas.i millainen luuseri joutuu otamaan thaikulta almuja.

        Tuskin se mikään vahinko oli, kun ihan keskustelivat kyseisestä asiasta pitkän aikaa. Tyttöparka vaan ei tiennyt ja mikäpä ihme se nyt onkaan, kun kouluja ei ole käyty. Papparainen sitten neuvoi tyttöä ja kertoi vielä seuraavanakin päivänä että tunnissa on 60 minuuttia ja viikossa 7 päivää. Älykkäät tuntuvat olevan jutun aiheet. Eipä nämä Suomen Pattayan kävijämiehetkään mitään neropatteja ole ja jokainenhan hakee tasoistaan seuraa.


    • vielä_hullumpaa
      • wer098793w98r

        Mikä saa sinut uskomaan, että kyseinen huijarinainen oli Thaimaasta?

        Uutisen mukaan huijatuki tuli Eteläsuomalainen mies ja huijari- "Nainen saa syytteen Etelä-Savon käräjäoikeudessa."

        Tuon perusteella voisi kuvitella, että kyseinen huijarinainen on Etelä-Savosta eikä Thaimaasta.

        Vai mitä?


      • luetunymmärrys
        wer098793w98r kirjoitti:

        Mikä saa sinut uskomaan, että kyseinen huijarinainen oli Thaimaasta?

        Uutisen mukaan huijatuki tuli Eteläsuomalainen mies ja huijari- "Nainen saa syytteen Etelä-Savon käräjäoikeudessa."

        Tuon perusteella voisi kuvitella, että kyseinen huijarinainen on Etelä-Savosta eikä Thaimaasta.

        Vai mitä?

        Kyllähän tuosta hyvin selväksi käy, että "vielä_hullumpaa" tahtoo sanoa, että pientä se on jos thaikkuihin satkun pari joku kuussa lähettää, kun suomihoro on tuossa vienyt kahteen kuukauteen 80t€


      • valivalivalitus
        luetunymmärrys kirjoitti:

        Kyllähän tuosta hyvin selväksi käy, että "vielä_hullumpaa" tahtoo sanoa, että pientä se on jos thaikkuihin satkun pari joku kuussa lähettää, kun suomihoro on tuossa vienyt kahteen kuukauteen 80t€

        Jos sinulle on käynytnoin huonosti, niin itsepä olet valintasi aikoinaan tehnyt ja valinnut väärin. Sitä saa mitä tilaa, turha ruikuttaa.


      • luetunymmärrys
        valivalivalitus kirjoitti:

        Jos sinulle on käynytnoin huonosti, niin itsepä olet valintasi aikoinaan tehnyt ja valinnut väärin. Sitä saa mitä tilaa, turha ruikuttaa.

        Ei taida sinunkaan vahvinta puolta olla luetunymmärrys?


      • pimpum

        Eivät tytöt lopeta itsensä myymistä vaikka kuinka heille rahaa syytäisi. Ja ovathan he köyhän kehitysmaan naisia, joten ukkelit vaan hyvää hyvyyttään antavat heille köyhäin apua, ovat kilttejä nuo papparaiset.


    • MinäJaVaimoni

      Missäpäin Suomea naisia kutsutaan "ämmiksi"? Suomalainen vaimoni kertoi minulle että siinä kohtaan kun sanon häntä edes muijaksi puhumattakaan ämmäksi niin on aika erota. Nimittely on perseestä. Jokaisen tarina on erilainen.

    • johanOnKysymykset

      Ja mitähän vittua se jollekin kuuluu minne minä laitan omia rahojani? Samassa hengessä voitaisiin kysyä että miksi kannan kaupasta ruokaa suomalaiselle kotirouvalleni ja lapsilleni? Eivät ne minulle rahaa anna siitä ruokakassista, eivät mopokorteista, ei autoista, ei mopoista, ei ajokorteista, ei vaatteista, ei talosta, ei sähköistä, ei huonekaluista, ei pleikkareista, ei telkkareista, ei bensoista, ei mistään. Minä annan heille.
      Arvaatko miksi? -Siksi että haluan pitää heistä huolta. Jos minulla olisi minulle läheinen henkilö missäpäin maailmaa tahansa niin haluaisin pitää hänestä huolta. Raha on huolenpidossa melkoisen tärkeää tässä maailmassa.

      • ressukkasuuttui

        Oma perhe ja maksullinen ilotyttö eivät ole verrannollisia keskenään. Miksi hermostua, sattuiko sua pahastikin, taitaa olla huonot hermot kun v sanaakin viljelet.Sana on vapaa ja voi kysyä mitä mieli tekee, etkö ole jo sitä huomannut.


      • onnellinensuomessa
        ressukkasuuttui kirjoitti:

        Oma perhe ja maksullinen ilotyttö eivät ole verrannollisia keskenään. Miksi hermostua, sattuiko sua pahastikin, taitaa olla huonot hermot kun v sanaakin viljelet.Sana on vapaa ja voi kysyä mitä mieli tekee, etkö ole jo sitä huomannut.

        Miksi ei ole? Hänelle neiti voi olla tärkeintä maailmassa.Sinulle se voi olla sinun miehesi tai lapsesi.Teillä on eri elämä.Sinä voit sääliä häntä ja pitää idioottina.SAmoin luultavasti ajattelee sinusta ja molemat inhoatte toisianne vaikka ette edes tunne.Minusta sinua kuitenkin ahdistaa. kun häntä taas ei.Sinullahan pitäisi kaikki olla paremmin kuin hänellä.Oletko niin huono yksilö,että sinun pitää potkia huonompia.Etkö pidä itseäsi parempana ihmisenä.Hän on juoppo huono ihmnen sinun silmissäsi,vaikka et ole häntä tavannut. Et taida olla onellinen ihminen.


      • oletjuurisitä

        Urpo!!


      • jotainrajaa

        Omasta suomalaisesta perheestä huolehtiminen on eri asia kuin lähettämien rahaa tuntemattomille huorille, joita on lomillaan pannut. Iso ero.


      • Thaiperheellinen
        jotainrajaa kirjoitti:

        Omasta suomalaisesta perheestä huolehtiminen on eri asia kuin lähettämien rahaa tuntemattomille huorille, joita on lomillaan pannut. Iso ero.

        Suomi on täynnä perhehelvettejä. Rahat loppu, lapset haistattelee vanhemmilleen, pettämistä, väkivaltaa, kurjuutta, vihaa, itsepetosta, kateutta, kaunaa ja kaikkea paskaa. Sellaista se "huolehtiminen" usein on.
        Toisten ihmisten suhteiden laadusta sinä et tiedä mitään. Luulet vain.
        Ei kukaan laittaisi rahaa minnekään jos ei itse haluaisi. Thainaiset tietävät mitä on olla nainen, suomalaisilta se unohtui jo 80- luvulla.
        Suomalainen perhe ja parisuhde on kulissi ja vitsi. Thaimaassa kaikki on toisin ja palaute on jokaisen sentin arvoista.
        Työnnä sinä suomihuora se paskaperheesi perseeseesi ja mene pakastamaan lapset. Stereotypiat toimii muutes kahteen suuntaan jos ymmärrät vinkin roikkoperse.


      • suppeanäkemys
        jotainrajaa kirjoitti:

        Omasta suomalaisesta perheestä huolehtiminen on eri asia kuin lähettämien rahaa tuntemattomille huorille, joita on lomillaan pannut. Iso ero.

        Niin se sinun näkökulma. Ei perheettömän yksineläjän. Hän huolehtii jonkun toisen perheestä minkä rahkeiltaan pystyy.


      • oletsairasjasenhuomaa
        Thaiperheellinen kirjoitti:

        Suomi on täynnä perhehelvettejä. Rahat loppu, lapset haistattelee vanhemmilleen, pettämistä, väkivaltaa, kurjuutta, vihaa, itsepetosta, kateutta, kaunaa ja kaikkea paskaa. Sellaista se "huolehtiminen" usein on.
        Toisten ihmisten suhteiden laadusta sinä et tiedä mitään. Luulet vain.
        Ei kukaan laittaisi rahaa minnekään jos ei itse haluaisi. Thainaiset tietävät mitä on olla nainen, suomalaisilta se unohtui jo 80- luvulla.
        Suomalainen perhe ja parisuhde on kulissi ja vitsi. Thaimaassa kaikki on toisin ja palaute on jokaisen sentin arvoista.
        Työnnä sinä suomihuora se paskaperheesi perseeseesi ja mene pakastamaan lapset. Stereotypiat toimii muutes kahteen suuntaan jos ymmärrät vinkin roikkoperse.

        Jos sinun perheessäsi on perhehelvettiä ja kirjoituksestasi päätellen tuntuu olevankin, on Suomessa hyvinvoivia perheitä edelleenkin. Taidat olla itse juuri sellaisesta rikkimenneestä perheestä, jossa äiti dokasi ja isi juoksi huorissa. Isästäsi sait miehen mallin ja kielenkäyttösikin on varmaan häneltä perittyä. Huonosti kasvatettu kakara olet vain.

        Mistäpä sinä tiedät kaikki mitä thaimaalaisissa perheissä tapahtuu. Kurjuuden ja köyhyyden keskellä ei kaikki voi olla auvoisen ihanaa ja kun vielä äidit laittavat tyttärensä jakamaan persettä kaduille ja baareihin, ei voi puhua mistään äidillisestä rakkaudesta ja huolenpidosta. Väkivaltaa tapahtuu thaimaalaisissa perheissäkin ja ei- toivotut tenavat työnnetään mereen tai keittiön uuniin jne.

        Hae sinä roikkomunas apua sekä ylä- että alapäähäsi, tarvitset sitä kipeästi tuhkakulli. Thainainen tietää ainoastaan miten viihdyttää länkkärimiehiä, siinä on se heidän naiseutensa. Naidaan hotellihuoneissa kaiken maailman turjakkeiden ja kännikalojen kanssa ja otetaan baarien takaosissa suihin kun joku ukon retale sitä haluaa ja jaetaan pillua monille miehille viikon aikana ja jopa samaan aikaan monta miestä saa panna menemään. Siinä on se thainaisen naiseus.

        " Ei kukaan laittaisi rahaa minnekään jos ei itse haluaisi."

        Hahahaahahahahaaa, siinäpä se just onkin. Ei kai kukaan väkisinkään laita, mutta on se aika säälittävää touhua, kun tyhmät suomimiehet laittavat kapisille huorille rahaa kuukausittain. Tulee kyllä mieleen, että ei kaikki muumit ole kotona Suomen miehillä. Sitä paitsi sinulla on jonkinlainen fetissi näitä pakastettuja lapsia kohtaan, että ihan tosissaan, hae hoitoa nyt vielä kun EHKÄ ei ole liian myöhäistä tyhmä mies tai mikä liekin olet.


      • Roikkoperseelle
        oletsairasjasenhuomaa kirjoitti:

        Jos sinun perheessäsi on perhehelvettiä ja kirjoituksestasi päätellen tuntuu olevankin, on Suomessa hyvinvoivia perheitä edelleenkin. Taidat olla itse juuri sellaisesta rikkimenneestä perheestä, jossa äiti dokasi ja isi juoksi huorissa. Isästäsi sait miehen mallin ja kielenkäyttösikin on varmaan häneltä perittyä. Huonosti kasvatettu kakara olet vain.

        Mistäpä sinä tiedät kaikki mitä thaimaalaisissa perheissä tapahtuu. Kurjuuden ja köyhyyden keskellä ei kaikki voi olla auvoisen ihanaa ja kun vielä äidit laittavat tyttärensä jakamaan persettä kaduille ja baareihin, ei voi puhua mistään äidillisestä rakkaudesta ja huolenpidosta. Väkivaltaa tapahtuu thaimaalaisissa perheissäkin ja ei- toivotut tenavat työnnetään mereen tai keittiön uuniin jne.

        Hae sinä roikkomunas apua sekä ylä- että alapäähäsi, tarvitset sitä kipeästi tuhkakulli. Thainainen tietää ainoastaan miten viihdyttää länkkärimiehiä, siinä on se heidän naiseutensa. Naidaan hotellihuoneissa kaiken maailman turjakkeiden ja kännikalojen kanssa ja otetaan baarien takaosissa suihin kun joku ukon retale sitä haluaa ja jaetaan pillua monille miehille viikon aikana ja jopa samaan aikaan monta miestä saa panna menemään. Siinä on se thainaisen naiseus.

        " Ei kukaan laittaisi rahaa minnekään jos ei itse haluaisi."

        Hahahaahahahahaaa, siinäpä se just onkin. Ei kai kukaan väkisinkään laita, mutta on se aika säälittävää touhua, kun tyhmät suomimiehet laittavat kapisille huorille rahaa kuukausittain. Tulee kyllä mieleen, että ei kaikki muumit ole kotona Suomen miehillä. Sitä paitsi sinulla on jonkinlainen fetissi näitä pakastettuja lapsia kohtaan, että ihan tosissaan, hae hoitoa nyt vielä kun EHKÄ ei ole liian myöhäistä tyhmä mies tai mikä liekin olet.

        Roikkopersettä harmittaa kun kukaan ei anna sinulle rahaa.
        Jos sanot että kaikki thainaiset on huoria niin samalla logiikalla minä sanon että kaikki suominaiset ovat roikkoperseitä ja antavat ilmaiseksi paitsi että heille pitää rakennella talot ja ostella autot ja antaa kaupparahaa mutta muuten ne ovat aivan ilmaisia. Eihän sellaisesta tavarasta kukaan maksa mikä roikkuu polvissa. Thaitytöillä on reidet polvien ja perseen välissä, suomalaisen naisen perse alkaa polvitaipeesta.
        Miksi KELA lähettää sinulle rahaa vaikka he eivät tunne sinua? Taitavat olla vähän tyhmiä.


      • Relaanyt
        Roikkoperseelle kirjoitti:

        Roikkopersettä harmittaa kun kukaan ei anna sinulle rahaa.
        Jos sanot että kaikki thainaiset on huoria niin samalla logiikalla minä sanon että kaikki suominaiset ovat roikkoperseitä ja antavat ilmaiseksi paitsi että heille pitää rakennella talot ja ostella autot ja antaa kaupparahaa mutta muuten ne ovat aivan ilmaisia. Eihän sellaisesta tavarasta kukaan maksa mikä roikkuu polvissa. Thaitytöillä on reidet polvien ja perseen välissä, suomalaisen naisen perse alkaa polvitaipeesta.
        Miksi KELA lähettää sinulle rahaa vaikka he eivät tunne sinua? Taitavat olla vähän tyhmiä.

        Pitääpä ihan kommentoida, kun noin älykästä txtii pattayan pelle heittää.
        Ensinnäkin, suomalaisen nainen ei tarvitse elättäjää, katsos kun me käydään ihan oikeissa töissä (työ=siitä saa rahaa elämiseen) ja kustannamme menomme, maksamme veroni, sekä pidämme yllä tätä yhteiskuntaa ihan tämän tekemämme työn kautta, ymmärsitkö?
        Toiseksi, tekstistäsi kyllä paistaa läpi vitutus naisesi menneisyydestä. Ihan ymmärrettävää, mutta ei se nyt ihan suoranaisesti ole suomalaisten naisten vika, eihän?
        Koita nyt tajuta, että et tule yhtään paremmaksi ihmiseksi tuolla haukkumisella. Nauti nyt olostasi, kun olet sen oman miss maailmasi sieltä paratiisista löytänyt. Ei kannata olla noin katkera!


      • onpakatkeraa
        Thaiperheellinen kirjoitti:

        Suomi on täynnä perhehelvettejä. Rahat loppu, lapset haistattelee vanhemmilleen, pettämistä, väkivaltaa, kurjuutta, vihaa, itsepetosta, kateutta, kaunaa ja kaikkea paskaa. Sellaista se "huolehtiminen" usein on.
        Toisten ihmisten suhteiden laadusta sinä et tiedä mitään. Luulet vain.
        Ei kukaan laittaisi rahaa minnekään jos ei itse haluaisi. Thainaiset tietävät mitä on olla nainen, suomalaisilta se unohtui jo 80- luvulla.
        Suomalainen perhe ja parisuhde on kulissi ja vitsi. Thaimaassa kaikki on toisin ja palaute on jokaisen sentin arvoista.
        Työnnä sinä suomihuora se paskaperheesi perseeseesi ja mene pakastamaan lapset. Stereotypiat toimii muutes kahteen suuntaan jos ymmärrät vinkin roikkoperse.

        Et taida olla tyytyväinen elämääsi kun suollat noin katkeraa tekstiä. Ei onnellinen ihminen tule tänne herjaamaan tuolla tavoin tuntematonta ihmistä. Kyllä Thaimaassakin on perheitä, joissa eivät kaikki asiat ole kohdallaan. Ei Thaimaa ole siinä mikään poikkeus.


      • hapantaonelämäsulla
        Thaiperheellinen kirjoitti:

        Suomi on täynnä perhehelvettejä. Rahat loppu, lapset haistattelee vanhemmilleen, pettämistä, väkivaltaa, kurjuutta, vihaa, itsepetosta, kateutta, kaunaa ja kaikkea paskaa. Sellaista se "huolehtiminen" usein on.
        Toisten ihmisten suhteiden laadusta sinä et tiedä mitään. Luulet vain.
        Ei kukaan laittaisi rahaa minnekään jos ei itse haluaisi. Thainaiset tietävät mitä on olla nainen, suomalaisilta se unohtui jo 80- luvulla.
        Suomalainen perhe ja parisuhde on kulissi ja vitsi. Thaimaassa kaikki on toisin ja palaute on jokaisen sentin arvoista.
        Työnnä sinä suomihuora se paskaperheesi perseeseesi ja mene pakastamaan lapset. Stereotypiat toimii muutes kahteen suuntaan jos ymmärrät vinkin roikkoperse.

        Siinä meillä on oikein miesten mies, voi hyvänen aika sentään. Huonosti on kasvatus mennyt aikoinaan, jos sitä on edes koskaan ollutkaan. Tuollainen soperrus tulee ihmiseltä, jonka luulisi nyt olevan onnea täynnä paratiisissaan. Mutta eipä vaikuta siltä. Sinulla on ikävä kyllä ollut oikea perhehelvetti lapsena tekstistäsi päätellen ja olet traumatisoitunut, koeta hakea siihen apua ennenkuin on liian myöhäistä.


      • MetsäVastaaHorkasta

        Korppikotkan lailla koneen vieressä päivystävät feministiset rasistiset miesvihaaja- moraalinvartijat sivuuttavat oman provokaationsa ja sitten ovat mukamas närkästyneitä sarkastisesta palautteesta.
        Laittakaapas tuo heikko itsetuntonne kuntoon ja aloittakaa maailmanparantaminen itsestänne.
        Muistakaa siis tämä asia jonka pitäisi olla aikuisille itsestäänselvyys: -Kun haukutte ja nimittelette teille täysin tuntemattomia ihmisiä ja heidän kumppaneitaan niin älkää odottako että teitä kohdellaan silkkihanskoin.
        Täällä iloinen bussilastillinen monikansallista väkeä Neste Ralleja katselemassa. Mukana on kaksi thaivaimoa, pari thaikku marjanpoimija-kundia (kavereiden vaimojen sukulaisia), kaksi saksalaista asiakastani ja loput suomalaisia kuten vaimonikin. Arvatkaapas tuleeko tässä seurueessa kenellekään mieleen alkaa huoritella ja haukkua heidän miehetkin samaan syssyyn pervoiksi? Ei tule. Ei ikinä.


      • haehoitoonsairas
        Roikkoperseelle kirjoitti:

        Roikkopersettä harmittaa kun kukaan ei anna sinulle rahaa.
        Jos sanot että kaikki thainaiset on huoria niin samalla logiikalla minä sanon että kaikki suominaiset ovat roikkoperseitä ja antavat ilmaiseksi paitsi että heille pitää rakennella talot ja ostella autot ja antaa kaupparahaa mutta muuten ne ovat aivan ilmaisia. Eihän sellaisesta tavarasta kukaan maksa mikä roikkuu polvissa. Thaitytöillä on reidet polvien ja perseen välissä, suomalaisen naisen perse alkaa polvitaipeesta.
        Miksi KELA lähettää sinulle rahaa vaikka he eivät tunne sinua? Taitavat olla vähän tyhmiä.

        Hae hoitoon, niin kuin sanoin aiemminkin. Olet vaan niin vidun katkera ja ruma mies, joka on epäonnistunut avio/avoliitossaan, kun on joutunut makselemaan taloja ja autoja jne. Yhyyyyhyyy ja nyt sitten itset sitä täällä ja sitten se on kaikkien suomalaisten naisten syy. Voiko tyhmempää miestä olla olemassakaan.


      • höpöhöpöhöpö
        MetsäVastaaHorkasta kirjoitti:

        Korppikotkan lailla koneen vieressä päivystävät feministiset rasistiset miesvihaaja- moraalinvartijat sivuuttavat oman provokaationsa ja sitten ovat mukamas närkästyneitä sarkastisesta palautteesta.
        Laittakaapas tuo heikko itsetuntonne kuntoon ja aloittakaa maailmanparantaminen itsestänne.
        Muistakaa siis tämä asia jonka pitäisi olla aikuisille itsestäänselvyys: -Kun haukutte ja nimittelette teille täysin tuntemattomia ihmisiä ja heidän kumppaneitaan niin älkää odottako että teitä kohdellaan silkkihanskoin.
        Täällä iloinen bussilastillinen monikansallista väkeä Neste Ralleja katselemassa. Mukana on kaksi thaivaimoa, pari thaikku marjanpoimija-kundia (kavereiden vaimojen sukulaisia), kaksi saksalaista asiakastani ja loput suomalaisia kuten vaimonikin. Arvatkaapas tuleeko tässä seurueessa kenellekään mieleen alkaa huoritella ja haukkua heidän miehetkin samaan syssyyn pervoiksi? Ei tule. Ei ikinä.

        Älä jätkä puhu paskaa. Onpas sinulla aikaa siellä Nesterallia katsellessa kirjoitella nettiin ja kun kansainvälistä seuraakin tuntuu olevan. Taidat kirjoitella sieltä Kontulan vuokrakasarmeista.
        Mutta tottahan se on, että thaimaalainen baarihuora on maksullinen. Kaikki sen tietävät, mutta sinä et. Ja pervot ovat aina pervoja, sitä on turha kieltää ja Suomessahan niitä riittää. Toiset jäävät kiinni ja toiset ne vaan porskuttaa netissä ja muualla.


      • kuvottavatroikkoperseet
        höpöhöpöhöpö kirjoitti:

        Älä jätkä puhu paskaa. Onpas sinulla aikaa siellä Nesterallia katsellessa kirjoitella nettiin ja kun kansainvälistä seuraakin tuntuu olevan. Taidat kirjoitella sieltä Kontulan vuokrakasarmeista.
        Mutta tottahan se on, että thaimaalainen baarihuora on maksullinen. Kaikki sen tietävät, mutta sinä et. Ja pervot ovat aina pervoja, sitä on turha kieltää ja Suomessahan niitä riittää. Toiset jäävät kiinni ja toiset ne vaan porskuttaa netissä ja muualla.

        Ja tänne kirjoitteleva, suomalaisia miehiä ja thaimaalaisia naisia mollaava telaketjufeministi rekkalesbo on roikkoperse ja siiderivalas, kaikkihan sen tietävät.

        höpöhöpöhöpöllekin se selviää kun vilkaisee peiliin, jos se särkymättä noin karmeaa näkyä kestää.


      • kuvottavaroikkomuna
        kuvottavatroikkoperseet kirjoitti:

        Ja tänne kirjoitteleva, suomalaisia miehiä ja thaimaalaisia naisia mollaava telaketjufeministi rekkalesbo on roikkoperse ja siiderivalas, kaikkihan sen tietävät.

        höpöhöpöhöpöllekin se selviää kun vilkaisee peiliin, jos se särkymättä noin karmeaa näkyä kestää.

        Ja tänne kirjoitteleva, suomalaisia naisia mollaava isotissinen savolaisjunttipiilohomo-eunukki on alkoholisoitunut erakko savolaistakamailta (kylähullu), kaikkihan sen tietävät.

        Vilkaisu peiliin voisi auttaa, tai noh....voipi olla paree ettei katsoa itseään peilistä, voipi peili rikkoontua siannaamasta.


      • kuvottavatroikkoperseet
        kuvottavaroikkomuna kirjoitti:

        Ja tänne kirjoitteleva, suomalaisia naisia mollaava isotissinen savolaisjunttipiilohomo-eunukki on alkoholisoitunut erakko savolaistakamailta (kylähullu), kaikkihan sen tietävät.

        Vilkaisu peiliin voisi auttaa, tai noh....voipi olla paree ettei katsoa itseään peilistä, voipi peili rikkoontua siannaamasta.

        Menikö roikkoperseellä herne nenään ja siideri väärään kurkkuun?


    • niittäjä

      Maailma ei ole aina reilupaikka. Jokaiselle sattuu paskojakin juttuja. Joillekkin vain vielä paskempia kuin toisille.
      Jotkut ei nää tai ei halua nähdä toisten hätää. Jotkut vielä yrittävät lyödä, jos vain vielä heikomman kohtaa. Tuttua moinen tälläkin palstalla. Ei ihme jos tuntuu maailman olevan paskapaikka.

      Itse en halua sellaista maailmaa ylläpitää. Jos suuren hädän tai vääryyden nään, niin minusta ihmisenä on velvollisuus auttaa, mahdollisuuksien mukaan. Sillä autettavan kansallisuudella ei niin väliä. Thaimaalaiset tuntuvat omilta, siksi niitä sitten on luontevaa minun auttaa. Kaikkia en pysty auttamaan, mutta vähäkin on parempi kuin ei mitään.

      Mitä sitten itse saan vastineeksi?
      Uskollisuuttako? Miksi jonkun vieraan ihmisen pitäisi olla minulle uskollinen? järjetön ajatuskin.

      Oikeasti naurattaa se vastine.
      Kun matka lähenee, alkaa sosiaalinen media entisestään vilkastua, tiettyä positiivista kuhinaa syntyy. Kysellään milloin minnekkin ehdin kylään, ja onko toiveita, joko on kyyti kentältä jne. Veljensiskonkaimanserkku haluaa tulla toiselta puolelta thaimaata välttämättä tulla tervehtimään.

      saavuttua sitten vastaanotto on kuin rock tähdellä. Kukaan ei tiedä miten vielä voisi enempi tehdä. Vähempikin riittäisi. Toisaalta hiveleehän se mieltä. Eikä ne panostukset niin valtavia ole olleet tavallisella duunarilla niihin varaa edes olisikaan.

      Mutta jokainen tietenkin tietää itse mitä ympärilleen kylvää, sitä sitten myös niittää.

      • Hyvikset

        Buddhalaiset uskovat että hyvyys, apu ja anteliaisuus palkitaan. Sinä ja minä olemme eläviä esimerkkejä siitä. Hyvä tulee takaisin.


      • molot
        Hyvikset kirjoitti:

        Buddhalaiset uskovat että hyvyys, apu ja anteliaisuus palkitaan. Sinä ja minä olemme eläviä esimerkkejä siitä. Hyvä tulee takaisin.

        Ei ne tytöt kuitenkaan anna pimpsaa ilmaiseksi teille hyväntekijöille hahah.


      • sama--suomessa
        molot kirjoitti:

        Ei ne tytöt kuitenkaan anna pimpsaa ilmaiseksi teille hyväntekijöille hahah.

        ei niin mulle ne maksavat,vaikka en haluaisi jja hirveä riita siitä kuka tänään voittaa meikäläisen.


      • kommentoin
        molot kirjoitti:

        Ei ne tytöt kuitenkaan anna pimpsaa ilmaiseksi teille hyväntekijöille hahah.

        Ei kaikki naiset thaimassa huoria ole. Voisit tehdä tuosta lauseesta johtopäätöksen mutta toden näköisesti et siihen kykene.


      • hanski.seppänen
        kommentoin kirjoitti:

        Ei kaikki naiset thaimassa huoria ole. Voisit tehdä tuosta lauseesta johtopäätöksen mutta toden näköisesti et siihen kykene.

        Melkein kaikki naiset ovat tavallaan huoria sekä suomessa että thaimaassa.Nämä suomi horot pitävät itseään parempina ihmisinä vaikka ovatkin huonompia.


      • kommenttini
        kommentoin kirjoitti:

        Ei kaikki naiset thaimassa huoria ole. Voisit tehdä tuosta lauseesta johtopäätöksen mutta toden näköisesti et siihen kykene.

        Moni maalaislikka antaa siellä pimpsaa länkkäreille, koska haluaa helppoon elämään. Naiset taas, jotka ovat naimissa oman maansa miesten kanssa, eivät ole huoria, ovat kunnollisia naisia. Ainoastaan nämä länkkäreiden perässä juoksevat lumput ovat huoria.


      • onnenpetteri
        sama--suomessa kirjoitti:

        ei niin mulle ne maksavat,vaikka en haluaisi jja hirveä riita siitä kuka tänään voittaa meikäläisen.

        Minulle baarityttö lähettää rahaa usein kun olen lomautettu vähäksi aikaa. Tyttö toivoo pääsevänsä tänne naimisiin sitten kun olen taas työelämässä ja pystyn elättämään hänet. Juu rakastuneita ollaan.


      • hiatushernia
        kommenttini kirjoitti:

        Moni maalaislikka antaa siellä pimpsaa länkkäreille, koska haluaa helppoon elämään. Naiset taas, jotka ovat naimissa oman maansa miesten kanssa, eivät ole huoria, ovat kunnollisia naisia. Ainoastaan nämä länkkäreiden perässä juoksevat lumput ovat huoria.

        Kunnolliset, naimisissa olevat thainaiset ovat aivan eri kastia kuin turistien kanssa maksua vastaan pelehtivät ilotytöt. Toki siellä on kunnollisia naimattomissakin, mutta kummasti vaan lähtevät mukaan vaikka eivät ole baarihommissakaan. Raha pistää likat toimimaan. Veljeni kanssa reissasin siellä ja hän sai yöseuraa myös ihan muissa töissä olevista tytöistä, money rules. Asuttiin veljeni kanssa eri huoneissa, ettei tarvitse siitä alkaa revittelemään.


      • punaisetniskat
        hiatushernia kirjoitti:

        Kunnolliset, naimisissa olevat thainaiset ovat aivan eri kastia kuin turistien kanssa maksua vastaan pelehtivät ilotytöt. Toki siellä on kunnollisia naimattomissakin, mutta kummasti vaan lähtevät mukaan vaikka eivät ole baarihommissakaan. Raha pistää likat toimimaan. Veljeni kanssa reissasin siellä ja hän sai yöseuraa myös ihan muissa töissä olevista tytöistä, money rules. Asuttiin veljeni kanssa eri huoneissa, ettei tarvitse siitä alkaa revittelemään.

        Joo varmasti reissasitte. Kastiajattelu kuoli länsimaissa jo 50 vuotta sitten mutta jotkut peräkylän juntit ne vaan jaksaa. Veljesi ja sinä olette idiootteja toistenne vitjapalleja lutkuttavia perushomoja. Olette ihan omaa kastianne. Thaimaassa seuratyttöjä ei pahaksuta sen enempää kuin meillä treffeillä käyvää sinkkunaista.


      • eitarvitateitä
        onnenpetteri kirjoitti:

        Minulle baarityttö lähettää rahaa usein kun olen lomautettu vähäksi aikaa. Tyttö toivoo pääsevänsä tänne naimisiin sitten kun olen taas työelämässä ja pystyn elättämään hänet. Juu rakastuneita ollaan.

        Joo, tänne vaan ja heti paksuksi ja sosiaalituet alkaa pyörimään ja maksajina tietty Suomen kansalaiset. Kyllä tympii noi teidän tuontihuoranne. Muuttaisitte vaan sinne Thaimaahan.


      • toiveammattimuka
        punaisetniskat kirjoitti:

        Joo varmasti reissasitte. Kastiajattelu kuoli länsimaissa jo 50 vuotta sitten mutta jotkut peräkylän juntit ne vaan jaksaa. Veljesi ja sinä olette idiootteja toistenne vitjapalleja lutkuttavia perushomoja. Olette ihan omaa kastianne. Thaimaassa seuratyttöjä ei pahaksuta sen enempää kuin meillä treffeillä käyvää sinkkunaista.

        Väärin, kyllä siellä baarilumppuja katsotaan ihan eri silmällä kuin kunnollisia tyttöjä. Ei vain puhuta yleisesti siitä ääneen. Moni perheenjäsen häpeää huorasiskoaan ja lapsiaan. Baarihuora ei todellakaan edes Thaimaassa ole toiveammatti.


      • hiatushernia
        punaisetniskat kirjoitti:

        Joo varmasti reissasitte. Kastiajattelu kuoli länsimaissa jo 50 vuotta sitten mutta jotkut peräkylän juntit ne vaan jaksaa. Veljesi ja sinä olette idiootteja toistenne vitjapalleja lutkuttavia perushomoja. Olette ihan omaa kastianne. Thaimaassa seuratyttöjä ei pahaksuta sen enempää kuin meillä treffeillä käyvää sinkkunaista.

        Olen nainen, ja olin matkalla veljeni kanssa. Ei se nyt ihan pidä paikkaansa, että " seuratyttöjä " kuten maksullisia naisia kutsut, pidettäisi ihan täysin samanlaisina kuin esim. perheen tyttöä, joka ei myy itseään baareissa rahaa vastaan.


      • jepjepnäinon
        kommenttini kirjoitti:

        Moni maalaislikka antaa siellä pimpsaa länkkäreille, koska haluaa helppoon elämään. Naiset taas, jotka ovat naimissa oman maansa miesten kanssa, eivät ole huoria, ovat kunnollisia naisia. Ainoastaan nämä länkkäreiden perässä juoksevat lumput ovat huoria.

        Siis Suomalainen nainen joka on ulkomaalaisen miehen kanssa on myös huora. Helsingissä huoria on sitten paljon, jotkut näistä huorista pukeutuvat miehensä käskystä jopa burkaan tai peittävät huivilla hiuksensa ovathan nämä huorat ottaneet miehensä uskonnon niin alistettuja nämä suomihorot ovat.


      • oletonnetonluuseri
        jepjepnäinon kirjoitti:

        Siis Suomalainen nainen joka on ulkomaalaisen miehen kanssa on myös huora. Helsingissä huoria on sitten paljon, jotkut näistä huorista pukeutuvat miehensä käskystä jopa burkaan tai peittävät huivilla hiuksensa ovathan nämä huorat ottaneet miehensä uskonnon niin alistettuja nämä suomihorot ovat.

        Voi sinua ressukkaa. Vänkää ja vääntää. Hanki raukka elämä, hanki vaikka se pumpattava barbara Thaimaasta, että saat väriä elämääsi. Niitähän saa kun tilaa vaan, ei tartte edes paikan päälle matkustaa.


      • PidäDildostasiHuolta
        oletonnetonluuseri kirjoitti:

        Voi sinua ressukkaa. Vänkää ja vääntää. Hanki raukka elämä, hanki vaikka se pumpattava barbara Thaimaasta, että saat väriä elämääsi. Niitähän saa kun tilaa vaan, ei tartte edes paikan päälle matkustaa.

        Sinähän olet hommannut Turkkilaisen dildon tänne Suomeen yhteiskunnan elätiksi. Tiedätkö mitä se Turkkilainen dildo tekee silloin kun ole Siwan kassalla töissä ? Dildosi norkoilee Kontulan ostoskeskuksella ja panee niitä Kontulan huoria.


      • heihuivipääoletAlistettu
        oletonnetonluuseri kirjoitti:

        Voi sinua ressukkaa. Vänkää ja vääntää. Hanki raukka elämä, hanki vaikka se pumpattava barbara Thaimaasta, että saat väriä elämääsi. Niitähän saa kun tilaa vaan, ei tartte edes paikan päälle matkustaa.

        Taisi osua kun noin älähdit. Heh Heh. Nytkin varmaan raivopäissäsi istut kotona ja tämä musta miehesi on naimassa muita naisia ja katkeruuttasi haukut KAIKKI Thaimaalaiset huoriksi. Idiootti olet.


      • oletsiltiluuseri
        PidäDildostasiHuolta kirjoitti:

        Sinähän olet hommannut Turkkilaisen dildon tänne Suomeen yhteiskunnan elätiksi. Tiedätkö mitä se Turkkilainen dildo tekee silloin kun ole Siwan kassalla töissä ? Dildosi norkoilee Kontulan ostoskeskuksella ja panee niitä Kontulan huoria.

        Niin onneton luuseri olet vielä, että vedit turkkilaiset mukaan keskusteluun. Minulla ei ole turkkilaista elättiä tuotuna Suomeen, joten en voi tietää mitä se turkkilainen dildo tekee kun sen emäntä on töissä Siwan kassalla. Etkös tuolla juuri ollut sitä mieltä, että thaimaalaisille kelpaa mikä työ vaan mitä taas suomalaiset väheksyvät? Entä jos nyt sattuisinkin olemaan Siwan kassalla töissä, niin miten se olisi väheksyttävämpää kuin se että siellä olisi thaimaalainen töissä?

        Ja sinulle samalle idiootille samaan syssyyn, että minulla ei ole sitä mustaa miestä, joka olisi naimassa muita naisia. Itse sinä äläköit ja elämöit jatkuvasti aamusta iltaan, vaikka sinulla ei ole mitään naista eikä elämää, ei edes sitä pumpattavaa barbaraa. Siksi minä suosittelin sinulle, että menisit nyt hyvä ihminen hakemaan se panopuu sieltä Thaimaasta ettei tarvitse itkeä päivästä toiseen omaa surkeuttaan matkailupalstalla.


      • oletsiltiluuseri
        heihuivipääoletAlistettu kirjoitti:

        Taisi osua kun noin älähdit. Heh Heh. Nytkin varmaan raivopäissäsi istut kotona ja tämä musta miehesi on naimassa muita naisia ja katkeruuttasi haukut KAIKKI Thaimaalaiset huoriksi. Idiootti olet.

        Vielä sen verran. Huomaa että olet sama kaheli, joka kirjoittaa Pidähuolidildostasi- nimimerkillä. Samat klassiset kielioppivirheet ja samat paatokselliset kliseet. Nyt sinua ahdistaa jo huivipäiset naiset ja turkkilaiset miehet! Hae itsellesi hoitoa ennekuin on liian myöhäistä. Sinun kirjoituksiasi kun seuraa ei ole ihme miten Suomessa on niin paljon mielenvikaisia, yksinäisiä ja omassa surkeudessaan rypeviä reppapöksyjä.


      • siiderivalaanainoatoivo
        oletsiltiluuseri kirjoitti:

        Vielä sen verran. Huomaa että olet sama kaheli, joka kirjoittaa Pidähuolidildostasi- nimimerkillä. Samat klassiset kielioppivirheet ja samat paatokselliset kliseet. Nyt sinua ahdistaa jo huivipäiset naiset ja turkkilaiset miehet! Hae itsellesi hoitoa ennekuin on liian myöhäistä. Sinun kirjoituksiasi kun seuraa ei ole ihme miten Suomessa on niin paljon mielenvikaisia, yksinäisiä ja omassa surkeudessaan rypeviä reppapöksyjä.

        Kylläpäs osui kipeästi, monesko turkin romeo on kierroksessa ja tuotuna meidän veronmaksajien elätiksi?


      • oletluuseriaina
        siiderivalaanainoatoivo kirjoitti:

        Kylläpäs osui kipeästi, monesko turkin romeo on kierroksessa ja tuotuna meidän veronmaksajien elätiksi?

        Ensinnäkin sinä et ole työelämässä ja et maksa veroja, etkä elätä ketään ja toiseksi ei sattunut kipeästi ( keskustelut tällä "matkailupalstalla" ei osu mikään kipeästi).
        Minulla ei ole poikaystävänä turkkilaista Romeota.


    • tytöt_sen_arvoisia

      Ei ole tullut lähetettyä rahaa.

      Mutta oikein mielelläni jaan sitä kivoille tytöille paikan päällä, kyllä he ovat sen ansainneet.

      • työjasittenpalkka

        Kyllähän maksullinen nainen aina palkkansa on ansainnut, työtä tehdään palkkaa vastaan, normaalissa työssäkin.


      • parhaat_palkitaan

        Juuri näin, hyvästä työstä hyvä palkka.

        Mikäli tyttö on oikein hyvä hellyn aina antamaan vähän ylimääräistä tippiäkin, pitäähän parhaita palkita, he ansaitsevat saada enemmän kuin heikommat ammattitaidot omaavat virkasiskonsa.


      • suomilahnat
        työjasittenpalkka kirjoitti:

        Kyllähän maksullinen nainen aina palkkansa on ansainnut, työtä tehdään palkkaa vastaan, normaalissa työssäkin.

        Olen kanssasi eri mieltä, suomessa olen joskus aikoinani törmännyt suomalaiseen maksulliseen naiseen, joka ei todellakaan olisi palkkaansa ansainnut. En thaimaassa.


    • fooled

      Kaikki prostituoidut eivät ole sama asia. Jos mies on löytänyt hyvän ja "tiukan" eli mahdollisesti lapsettoman naikkosen ja jolla on ollut vaikka alle 1000 miestä, niin mies haluaa mahdollistaa uudelleentapaamisen. Nämä naikkoset kuitenkin tunnistavat miehen epätoivosenkin halun pysyä yhteydessä ja vaativat siitä rahaa. eli jos ei maksa, ei enää ehkä koskaan tavata tai tapaaminen ei ole ainakaan varmaa. Jos maksaa, niin horo lähettelee toisinaan sms ja pitää "suhdetta" yllä.

      • totuus_asiaan

        Olihan roskaa, jokainen thaityttö tunnistaaa asiakkaan vuosienkin jälkeen jos vielä työskentelee baarissa. Itse olen usein ihmetellytkin niiden tarkkanäköisyyttä. Jokainen yrittää myös vanhaa pokaa jos sais tällä kertaa innostumaan enemmän.

        Tosi harva thaityttö pääsee koskaan urallaan 1000 asiakkaaseen. Yksi asikas per yö, useimmiten sama asiakas viikon kaksi, sitten useita iltoja ilman asikasta. Sama asikas tulee useamman kerran ja ottaa saman tytön taas viikoksi pariksi.

        Keskiverto thaityttö on vain n. 20-40 asiakkaan kanssa vuodessa. Tosi harva pääsee koko urallaan 1000 asiakkaaseen asti.


      • tulimieleen
        totuus_asiaan kirjoitti:

        Olihan roskaa, jokainen thaityttö tunnistaaa asiakkaan vuosienkin jälkeen jos vielä työskentelee baarissa. Itse olen usein ihmetellytkin niiden tarkkanäköisyyttä. Jokainen yrittää myös vanhaa pokaa jos sais tällä kertaa innostumaan enemmän.

        Tosi harva thaityttö pääsee koskaan urallaan 1000 asiakkaaseen. Yksi asikas per yö, useimmiten sama asiakas viikon kaksi, sitten useita iltoja ilman asikasta. Sama asikas tulee useamman kerran ja ottaa saman tytön taas viikoksi pariksi.

        Keskiverto thaityttö on vain n. 20-40 asiakkaan kanssa vuodessa. Tosi harva pääsee koko urallaan 1000 asiakkaaseen asti.

        Tuo on muuten totta tuo thaimaalaisten hyvä muisti, menin kahden vuoden jälkeen jalkahierontaan, paikkaan jossa muistin olevan erittäin mukavat tuolit, niin hieroja, jota minä en kyllä yhtään muistanut, sanoi heti moi olet suomesta minä muistan sinut, olimme edellisellä lomallani käyneet serkkupojan kanssa muutaman kerran siellä jalkahieronnassa.


      • Xxac
        totuus_asiaan kirjoitti:

        Olihan roskaa, jokainen thaityttö tunnistaaa asiakkaan vuosienkin jälkeen jos vielä työskentelee baarissa. Itse olen usein ihmetellytkin niiden tarkkanäköisyyttä. Jokainen yrittää myös vanhaa pokaa jos sais tällä kertaa innostumaan enemmän.

        Tosi harva thaityttö pääsee koskaan urallaan 1000 asiakkaaseen. Yksi asikas per yö, useimmiten sama asiakas viikon kaksi, sitten useita iltoja ilman asikasta. Sama asikas tulee useamman kerran ja ottaa saman tytön taas viikoksi pariksi.

        Keskiverto thaityttö on vain n. 20-40 asiakkaan kanssa vuodessa. Tosi harva pääsee koko urallaan 1000 asiakkaaseen asti.

        Vai 20-40 fallee vuodessa, höpöhöpö. no ehkä rumimmilla ja freelancereilla, mutta ahkerimmilla tytöillä 10x enemmän.


      • tomppiz
        totuus_asiaan kirjoitti:

        Olihan roskaa, jokainen thaityttö tunnistaaa asiakkaan vuosienkin jälkeen jos vielä työskentelee baarissa. Itse olen usein ihmetellytkin niiden tarkkanäköisyyttä. Jokainen yrittää myös vanhaa pokaa jos sais tällä kertaa innostumaan enemmän.

        Tosi harva thaityttö pääsee koskaan urallaan 1000 asiakkaaseen. Yksi asikas per yö, useimmiten sama asiakas viikon kaksi, sitten useita iltoja ilman asikasta. Sama asikas tulee useamman kerran ja ottaa saman tytön taas viikoksi pariksi.

        Keskiverto thaityttö on vain n. 20-40 asiakkaan kanssa vuodessa. Tosi harva pääsee koko urallaan 1000 asiakkaaseen asti.

        Et viitsisi kirjoitella tuollaista shittiä, vai että 20-40 vuodessa, parhaat naurut tuli kommentistasi. Jos on oikein ruma,niin tuo luku voi olla oikea. Mutta kyllä hyvännäköiset tytöt tekevät kauppansa, monilla on tuo 20 jo kuukaudessa täynnä. Itselläni kymmenen vuoden kokemus Pattiksen tytöistä ja jokaisella tuntemistani, ja heitä on paljon, on sesonkiaikana paljon miehiä. Yksikin tyttö kertoi, että oli kuusi eri miestä viikossa. Kaikille, vaikka ovatkin nättejä, ei riitä " poikaystävää " viikoiksi, joka siten vähentäisi miesten lukumäärää. Puhutaan asioista niinkuin ne ovat, ei tarvitse kaunistella.


      • huumorilla_heitin
        tomppiz kirjoitti:

        Et viitsisi kirjoitella tuollaista shittiä, vai että 20-40 vuodessa, parhaat naurut tuli kommentistasi. Jos on oikein ruma,niin tuo luku voi olla oikea. Mutta kyllä hyvännäköiset tytöt tekevät kauppansa, monilla on tuo 20 jo kuukaudessa täynnä. Itselläni kymmenen vuoden kokemus Pattiksen tytöistä ja jokaisella tuntemistani, ja heitä on paljon, on sesonkiaikana paljon miehiä. Yksikin tyttö kertoi, että oli kuusi eri miestä viikossa. Kaikille, vaikka ovatkin nättejä, ei riitä " poikaystävää " viikoiksi, joka siten vähentäisi miesten lukumäärää. Puhutaan asioista niinkuin ne ovat, ei tarvitse kaunistella.

        OK, ehkä pientä liioittelua. Vaikea sanoa montako miestä keskiverto baarityttö harrastaa vuodessa. Aika moni jää illan päätteksi ilman asiakasta, mutta parhaat varmaan saa asiakkaan joka ilta jos halauavat. Toisaalta kauneimmat varmaan saavat myös saman asiakkaan moneksi illaksi peräkkäin. Muutaman illan kuukaudessa tytöt pitää lomaa ja kesällä kaikki käy jonkin viikon kotiseudulla.

        Veikkaisin että käytännön maksimi baaritytöillä voi olla n. 200 eri asiakasta vuodessa josta sitten lukua vähentää mahdolliset vali-"poikaystävät" ja muut.

        Toki jotkut tytöt saattaa harrastaa short timea, jolloin luku nousee jos on useampi asiakas illassa.

        Mutta toisaalta eipä se siinä käytössä kulu, joten liekö määrällä väliä.


      • seksi_pitää_terveenä

        Itse asiassa säännöllinen seksi pitää vaginan paremmassa kunnossa,

        "Seksi pitää paikat nuorina ja 9 muuta faktaa naisten intiimialueesta

        8. Seksi pitää emättimen nuorena. Kuten kaikki lihakset, myös lantionpohjan lihakset tarvitsevat jumppaa. Säännöllinen seksi pitääkin naisen intiimialueen huippukunnossa."

        http://www.voice.fi/terveysjahyvinvointi/seksi-pitaa-paikat-nuorina-ja-9-muuta-faktaa-naisten-intiimialueesta/1/54695

        Thaimaan baaritytöillä paikat ovatkin aina huippukunnossa, osaavat pitää aarteestaan huolta.


      • olettyhmä
        seksi_pitää_terveenä kirjoitti:

        Itse asiassa säännöllinen seksi pitää vaginan paremmassa kunnossa,

        "Seksi pitää paikat nuorina ja 9 muuta faktaa naisten intiimialueesta

        8. Seksi pitää emättimen nuorena. Kuten kaikki lihakset, myös lantionpohjan lihakset tarvitsevat jumppaa. Säännöllinen seksi pitääkin naisen intiimialueen huippukunnossa."

        http://www.voice.fi/terveysjahyvinvointi/seksi-pitaa-paikat-nuorina-ja-9-muuta-faktaa-naisten-intiimialueesta/1/54695

        Thaimaan baaritytöillä paikat ovatkin aina huippukunnossa, osaavat pitää aarteestaan huolta.

        Hyvin ovat Thaimaan huorat pitäneet huolta intiimialueestaan, kun levittävät tippuria, kuppaa ja AIDSIA. Lisää vaan panoja, kun 100 äijää ei riitä millään kuukaudessa. osaavat totisesti pitää !aarteestaan " huolta.


      • pilpillll
        seksi_pitää_terveenä kirjoitti:

        Itse asiassa säännöllinen seksi pitää vaginan paremmassa kunnossa,

        "Seksi pitää paikat nuorina ja 9 muuta faktaa naisten intiimialueesta

        8. Seksi pitää emättimen nuorena. Kuten kaikki lihakset, myös lantionpohjan lihakset tarvitsevat jumppaa. Säännöllinen seksi pitääkin naisen intiimialueen huippukunnossa."

        http://www.voice.fi/terveysjahyvinvointi/seksi-pitaa-paikat-nuorina-ja-9-muuta-faktaa-naisten-intiimialueesta/1/54695

        Thaimaan baaritytöillä paikat ovatkin aina huippukunnossa, osaavat pitää aarteestaan huolta.

        Eihän heillä muuta aarretta olekaan kuin pillu ja se on työväline, joka on pidettävä kunnossa jos mielii riisiä pöytään saada.


      • jessejoonas
        pilpillll kirjoitti:

        Eihän heillä muuta aarretta olekaan kuin pillu ja se on työväline, joka on pidettävä kunnossa jos mielii riisiä pöytään saada.

        Työvälineenä pillu, nyt repesin.


      • wunderbaum
        jessejoonas kirjoitti:

        Työvälineenä pillu, nyt repesin.

        Täällä on kaikenlaisia hauskoja kommentteja. Mikäs se maksullisella muu työvälineenä kuin pillunsa. Miten voi elämässä palikat mennä pieleen kun on ruvettava itseään myymään, ei varmaan ole helppo ammatti.


      • sponssisopimus
        wunderbaum kirjoitti:

        Täällä on kaikenlaisia hauskoja kommentteja. Mikäs se maksullisella muu työvälineenä kuin pillunsa. Miten voi elämässä palikat mennä pieleen kun on ruvettava itseään myymään, ei varmaan ole helppo ammatti.

        Näyttääpä tuo pimpin myynti olevan yhä yleisempää myös muualla:

        Yhä useampi brittiopiskelija maksaa kalliit opinnot myymällä itseään – "Rakastan sitä, ettei tarvitse tehdä töitä"

        http://yle.fi/ylex/uutiset/yha_useampi_brittiopiskelija_maksaa_kalliit_opinnot_myymalla_itseaan__rakastan_sita_ettei_tarvitse_tehda_toita/3-8198278


      • metsätnurin
        jessejoonas kirjoitti:

        Työvälineenä pillu, nyt repesin.

        Pisti naurattamaan, ei voi mitään. Meikäläisellä on työvälineenä moottorisaha.


      • teinihuoratSuomessa
        sponssisopimus kirjoitti:

        Näyttääpä tuo pimpin myynti olevan yhä yleisempää myös muualla:

        Yhä useampi brittiopiskelija maksaa kalliit opinnot myymällä itseään – "Rakastan sitä, ettei tarvitse tehdä töitä"

        http://yle.fi/ylex/uutiset/yha_useampi_brittiopiskelija_maksaa_kalliit_opinnot_myymalla_itseaan__rakastan_sita_ettei_tarvitse_tehda_toita/3-8198278

        http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/119801-opiskelijoiden-karu-todellisuus-matkustavat-viikonloppuisin-myymaan-seksia

        Suomessa sama meininki.


      • hyvä_äiti
        sponssisopimus kirjoitti:

        Näyttääpä tuo pimpin myynti olevan yhä yleisempää myös muualla:

        Yhä useampi brittiopiskelija maksaa kalliit opinnot myymällä itseään – "Rakastan sitä, ettei tarvitse tehdä töitä"

        http://yle.fi/ylex/uutiset/yha_useampi_brittiopiskelija_maksaa_kalliit_opinnot_myymalla_itseaan__rakastan_sita_ettei_tarvitse_tehda_toita/3-8198278

        "- Rakastan sitä, ettei minun tarvitse tehdä työtä. Kaikki tietävät mitä teen. Isäni ei suostu puhumaan aiheesta, mutta äitini mielestä se on hienoa, sanoo puolestaan Radio Times -lehden haastattelema 29-vuotias Samantha, joka on myynyt seuraansa jo kymmenen vuoden ajan."

        Hienoa, äitikin on ylpeä


      • raavastyöläinen

      • helppoa_rahaa
        raavastyöläinen kirjoitti:

        Siksikö ne Pattiksen baaritytötkin myyvät itseään, kun eivät viitsi tehdä normaaleja töitä.

        "BBC:n haastattelema opiskelija "Freya" sanoo kuitenkin suoraan harrastavansa seksiä rahaa vastaan. Hän kertoo yrittäneensä aiemmin rahoittaa opintojaan ensin tekemällä kahta työtä.

        - Se oli kammottavaa. Tein enimmäkseen baaritöitä, joista tienasin noin seitsemän euroa tunnissa ja se vaikutti todella paljon opintoihini. "Sponsoreiden" ansiosta voin keskittyä sataprosenttisesti opintoihini, 22-vuotias "Freya" iloitsee."

        Aika samanlaiset näyttää motiivit olevan molemmilla puolin maapalloa, toki hintapyynnöt Britannistanissa ovat kovemmat


      • äidinrakkautta
        raavastyöläinen kirjoitti:

        Siksikö ne Pattiksen baaritytötkin myyvät itseään, kun eivät viitsi tehdä normaaleja töitä.

        Ja äidit ovat tyytyväisiä, kun pikkuhorot käy vähän tienaamassa riisirahaa. Äitien pikku ihanat lumpposet antavat short time- palveluja iljettäville vanhoille ukoille, antavat panna itseään hotellihuoneissa ja kondoissa tai jopa omilla kämpillään. Sairaat perverssit miehet käyvät siiten naimassa näitä ilman minkäänlaista huonoa omaatuntoa. Sairasta touhua.


    • ronkelirunttaa

      enemmän toi tuksukun aikoinaan nussi,kun oli vielä sen näköinen että sai.

    • nyrkkikyllikki

      enemmän kaunis nuori sinkku nussii stadissa,kun baari huora thaimaassa.

    • EurojackpotVoittaja

      Mulla fyrkkaa sen verran että voisin siirtää köyhälle aloittajalle heti 10000€ eikä hetkauttaisi talouttani ollenkaan. Aloittaja voisi niillä rahoilla tehdä elämänsä ensimmäisen Thaimaan matkansa. Laita siis tilinumerosi ja nimesi niin siirrän rahat välittömästi tilillesi jos sinulla pankkitiliä edes on.

      • eerosetä

        Minä lähetän joka kuukausi rahaa yhdelle baaritytölle, joka pitää minulle seuraa siellä ollessani. Tyttö elättää lapsiaan ja vanhempiaan ja ei pärjää ilman baarityötä ja turistien antamia roposia.


      • kuuleekoeero
        eerosetä kirjoitti:

        Minä lähetän joka kuukausi rahaa yhdelle baaritytölle, joka pitää minulle seuraa siellä ollessani. Tyttö elättää lapsiaan ja vanhempiaan ja ei pärjää ilman baarityötä ja turistien antamia roposia.

        Juuri noin eerosetä. Pitää seuraa? Eli siis antaa panna itseään ja ottaa suihin sinulta milloin haluat. Teet todella karhunpalveluksen tytölle. Ei koskaan pääse baarityttö kierteestä, kun pitää jakaa itseään vanhalle paskamahalle elättääkseen vanhempansa äpärälapsensa lisäksi. Täytyy kyllä sanoa miten itsekäs voikaan mies olla kuin sinä. Häpeäisit.


      • OMG-Amaliaaa
        kuuleekoeero kirjoitti:

        Juuri noin eerosetä. Pitää seuraa? Eli siis antaa panna itseään ja ottaa suihin sinulta milloin haluat. Teet todella karhunpalveluksen tytölle. Ei koskaan pääse baarityttö kierteestä, kun pitää jakaa itseään vanhalle paskamahalle elättääkseen vanhempansa äpärälapsensa lisäksi. Täytyy kyllä sanoa miten itsekäs voikaan mies olla kuin sinä. Häpeäisit.

        Jaahas... Tällä kertaa taas baarityttö on vuorostaan uhri. All right sika-amalia all right.
        Silloin sika-amalia kun jutuissasi baarityttö ei olekaan uhri niin silloin se onkin kiero "baarihuora" ja "suomiukko" on sinisilmäinen uhri joka luulee olevansa haluttu.
        Mistäs sinä päättelet ihmisten "paskamahat"? Onko sinulla psyykkisen häiriön lisäksi salaperäisiä psyykikon kykyjä? Mistäs keksit "äpärälapsenkin" tähän vitun epäsikiö? Miten jonkun auttaminen voisi ketään hävettää? Mistä tiedät kenenkään "kierteistä" ja "karhunpalveluksista"?
        Tärkein kysymys kuuluu: -Miten vitussa joku ihminen on noin sekaisin kuin sinä?


      • oletkohönöeero
        OMG-Amaliaaa kirjoitti:

        Jaahas... Tällä kertaa taas baarityttö on vuorostaan uhri. All right sika-amalia all right.
        Silloin sika-amalia kun jutuissasi baarityttö ei olekaan uhri niin silloin se onkin kiero "baarihuora" ja "suomiukko" on sinisilmäinen uhri joka luulee olevansa haluttu.
        Mistäs sinä päättelet ihmisten "paskamahat"? Onko sinulla psyykkisen häiriön lisäksi salaperäisiä psyykikon kykyjä? Mistäs keksit "äpärälapsenkin" tähän vitun epäsikiö? Miten jonkun auttaminen voisi ketään hävettää? Mistä tiedät kenenkään "kierteistä" ja "karhunpalveluksista"?
        Tärkein kysymys kuuluu: -Miten vitussa joku ihminen on noin sekaisin kuin sinä?

        Samanlaisia paskamahoja Pattayalla pyörii kuin Suomessakin, ei suomimiehet siitä mihinkään muutu. Suomalainen mies on läski. Melkein puolet Suomen miehistä on ylipainoisia ja suuri osa alkoholiongelmaisia ressukoita. Suomessa muuten itsetuhoisia itsemurhan partaalla olevia yksinäisiä miehiä eniten Euroopassa. Oletko itse samanlainen?

        Mikä on psyykkinen häiriö tai mikä muuten on psyykikko? Oletko itse joku vitun epäsikiö psyykikko? Kysymys kuuluu: miten vitussa joku ihminen on noin sekaisin kuin sinä? Eikös ne kakrut, jotka on hankittu ilman avioliittoa ole äpärälapsia? Niitähän näillä thaihoroilla riittää Suomeen asti roudattavaksi.

        Sinä olet sen verran yksinkertaisempaa sorttia oleva miehen kuvatus, että sinulle pitää vääntää rautalangasta. Onhan se törkeää hyväksikäyttöä köyhän maan naisia omiin alhaisiin tarpeisiinsa rahan voimalla. Karhunpalvelus on sitä, että eipä nämä tytöt viitsi kouluttaa itseään ja hankkia ammattia itselleen, kun turistit tuovat roposia. Ethän sinä sitä ymmärrä ja sitä vastoin et osaa edes hävetä. Nuorille tytöille kuin pojillekin olisi parasta elämässä hankkia koulutus ja ammatti, eikä toimia jonkun paskamahaisen vanhan ukon panopuuna ja koko perheen elättäjänä.

        Muuten en ole sika-amalia ja en myöskään koskaan ole sanonut, että baarihuorat olisivat kieroja, ovelia kylläkin ovat ja suomalaiset miehet kusetettavia hölmöläisia, kun luulevat, että nämä teihin tosissaan rakastuvat.


      • RyhdyHyväksi
        oletkohönöeero kirjoitti:

        Samanlaisia paskamahoja Pattayalla pyörii kuin Suomessakin, ei suomimiehet siitä mihinkään muutu. Suomalainen mies on läski. Melkein puolet Suomen miehistä on ylipainoisia ja suuri osa alkoholiongelmaisia ressukoita. Suomessa muuten itsetuhoisia itsemurhan partaalla olevia yksinäisiä miehiä eniten Euroopassa. Oletko itse samanlainen?

        Mikä on psyykkinen häiriö tai mikä muuten on psyykikko? Oletko itse joku vitun epäsikiö psyykikko? Kysymys kuuluu: miten vitussa joku ihminen on noin sekaisin kuin sinä? Eikös ne kakrut, jotka on hankittu ilman avioliittoa ole äpärälapsia? Niitähän näillä thaihoroilla riittää Suomeen asti roudattavaksi.

        Sinä olet sen verran yksinkertaisempaa sorttia oleva miehen kuvatus, että sinulle pitää vääntää rautalangasta. Onhan se törkeää hyväksikäyttöä köyhän maan naisia omiin alhaisiin tarpeisiinsa rahan voimalla. Karhunpalvelus on sitä, että eipä nämä tytöt viitsi kouluttaa itseään ja hankkia ammattia itselleen, kun turistit tuovat roposia. Ethän sinä sitä ymmärrä ja sitä vastoin et osaa edes hävetä. Nuorille tytöille kuin pojillekin olisi parasta elämässä hankkia koulutus ja ammatti, eikä toimia jonkun paskamahaisen vanhan ukon panopuuna ja koko perheen elättäjänä.

        Muuten en ole sika-amalia ja en myöskään koskaan ole sanonut, että baarihuorat olisivat kieroja, ovelia kylläkin ovat ja suomalaiset miehet kusetettavia hölmöläisia, kun luulevat, että nämä teihin tosissaan rakastuvat.

        Mielikuvitus on mukavaa silloin kun se on positiivista. Negatiivinen pahansuopa mielikuvitus vie sinut ennenaikaiseen hautaan. Sanonta "hapan" tarkoittaa kirjaimellisesti hapanta. Stressihormonit syö sinut hajalle sisältä.


      • oletkohönöeero
        RyhdyHyväksi kirjoitti:

        Mielikuvitus on mukavaa silloin kun se on positiivista. Negatiivinen pahansuopa mielikuvitus vie sinut ennenaikaiseen hautaan. Sanonta "hapan" tarkoittaa kirjaimellisesti hapanta. Stressihormonit syö sinut hajalle sisältä.

        Et kestä kuulla totuutta? Olet itse ihme paskanjauhaja ja jauhat sitä koko ajan niin että sanoisit edes yhtä ainutta järkevää sanaa tai lausetta. Suomenkielen taitosikin on ihan perseestä, niin miten hitossa kuvittelet että sinut otetaan tosissaan. Lue omat repostelusi jos yleensä ymmärrät, niin tiedät mistä puhun.

        Niin, kannattaa vaan miettiä omia tekosiaan, kun käy panemassa ja tyhjentämässä pussinsa köyhän maan naisiin ja maksaa siitä ja kuvittelee olevansa joku hyväntekijä. Tee jotain hyvää, äläkä käytä ihmisiä hyväsesi omiin alhaisiin tarpeisiisi.


      • siiderivalaatpannaan
        oletkohönöeero kirjoitti:

        Samanlaisia paskamahoja Pattayalla pyörii kuin Suomessakin, ei suomimiehet siitä mihinkään muutu. Suomalainen mies on läski. Melkein puolet Suomen miehistä on ylipainoisia ja suuri osa alkoholiongelmaisia ressukoita. Suomessa muuten itsetuhoisia itsemurhan partaalla olevia yksinäisiä miehiä eniten Euroopassa. Oletko itse samanlainen?

        Mikä on psyykkinen häiriö tai mikä muuten on psyykikko? Oletko itse joku vitun epäsikiö psyykikko? Kysymys kuuluu: miten vitussa joku ihminen on noin sekaisin kuin sinä? Eikös ne kakrut, jotka on hankittu ilman avioliittoa ole äpärälapsia? Niitähän näillä thaihoroilla riittää Suomeen asti roudattavaksi.

        Sinä olet sen verran yksinkertaisempaa sorttia oleva miehen kuvatus, että sinulle pitää vääntää rautalangasta. Onhan se törkeää hyväksikäyttöä köyhän maan naisia omiin alhaisiin tarpeisiinsa rahan voimalla. Karhunpalvelus on sitä, että eipä nämä tytöt viitsi kouluttaa itseään ja hankkia ammattia itselleen, kun turistit tuovat roposia. Ethän sinä sitä ymmärrä ja sitä vastoin et osaa edes hävetä. Nuorille tytöille kuin pojillekin olisi parasta elämässä hankkia koulutus ja ammatti, eikä toimia jonkun paskamahaisen vanhan ukon panopuuna ja koko perheen elättäjänä.

        Muuten en ole sika-amalia ja en myöskään koskaan ole sanonut, että baarihuorat olisivat kieroja, ovelia kylläkin ovat ja suomalaiset miehet kusetettavia hölmöläisia, kun luulevat, että nämä teihin tosissaan rakastuvat.

        Kylläpä käy kieroksilla sekopäinen yhteiskunnan elätettävä ROIKKOPERSE.


    • terroristasta

      Eerosetä puhuu paskaa.Tai sitten hän on tyhmä.

    • AloittajalleVastauksia

      Mistä tiedät että näiden miesten silmät kiiluvat. Miksi luulet ette nämä naiset ovat näille miehille tuntemattomia.
      Nykyaikana ei enää lähetetä rahaa vaan ne siirretään pankin välityksellä. Yksi syy rahojen siirtoon voi olla vaikka Thai ystävän syntymäpäivä.
      Kaikkea sinäkin aloittaja jaksat pienillä aivoilla miettiä, eiköhän sinunkin olisi aika hankkia oma elämä eikä vaivata päätäsi aikuisten asioilla.

      • eivoimuutakuinnauraa

        Ainahan niillä on sitten syntymäpäivä tai joku muu tarve saada rahaa, tarkoitus on ainoastaan kusettaa teitä kullijulleja. Oli tapa mikä tahansa, silti lähetätte pikkuhuorapanoillenne rahaa. No voidaan sanoa, että muutaman vko ja tai edes kk tuttavuuden perusteella panot ovat tuntemattomia. Toki vievät teidät mielellään tapaamaan perhettään bambumajakyläänsä, mitä nopeimmin tuttavuus syntyy ydinperheen kanssa, sitä paremmin syntyy yhtenäisyys rahantoimituksiin paikallisille.

        Olet ilmeisesti yksi noista tolloista, jotka "siirtävät" rahaa pankin välityksellä nuille huorille rahaa kuukausittain. Otan osaa. Tyhmyydestä ei ole koskaan sakoitettu, mutta ei sitä katsota kovin ihannoivastikaan.


      • Perustelisitko
        eivoimuutakuinnauraa kirjoitti:

        Ainahan niillä on sitten syntymäpäivä tai joku muu tarve saada rahaa, tarkoitus on ainoastaan kusettaa teitä kullijulleja. Oli tapa mikä tahansa, silti lähetätte pikkuhuorapanoillenne rahaa. No voidaan sanoa, että muutaman vko ja tai edes kk tuttavuuden perusteella panot ovat tuntemattomia. Toki vievät teidät mielellään tapaamaan perhettään bambumajakyläänsä, mitä nopeimmin tuttavuus syntyy ydinperheen kanssa, sitä paremmin syntyy yhtenäisyys rahantoimituksiin paikallisille.

        Olet ilmeisesti yksi noista tolloista, jotka "siirtävät" rahaa pankin välityksellä nuille huorille rahaa kuukausittain. Otan osaa. Tyhmyydestä ei ole koskaan sakoitettu, mutta ei sitä katsota kovin ihannoivastikaan.

        Kuinka ajattelit todistaa väitteesi vai onko se silkkaa ilkeyttäsi?


    • suomiakkakallis

      Ei se ole mitään poikkeuksellista, että ämmille pitää mättää rahaa. Moniko suomalainen nainen kustantaa muka kaiken elämisen parisuhteessa?
      Meinaan ihan kokemuksella, minulla on ollut vuosien saatossa venäläinen ja virolainen nainen, sekä nyt viimeiset 15 vuotta ollut suomalainen nainen. Kaikista kalleimmaksi on tullut suomalainen nainen. Halvimmaksi tuli venäläinen, joka oli ahkera ja tunnollinen, eikä tuhlannut rahojaan.
      Suomalainen nainen käy kyllä töissä ,mutta ne rahat menee hänen omaan käyttöön, eikä riitä, tarvii vielä kustantaa autoa ja matkoja ym. ym.
      Mitä oon seurannu, niin thaikkumuija tulee halvaksi kavereilla.

      • sponssaajaOmastaTahdosta

        Juurikin noin. Minulla on yksi äärimmäisen sydämellinen ja empattinen thainainen jolle laitan noin 150e kuukaudessa keskimäärin. Minun tuloillani se ei ole yhtään mitään mutta hänelle se tarkoittaa pitkää viikonloppuvapaata kotonaan lastensa luona. Hän kun on jo 32v ja haluaisi baarityöstään pois niin loivennan hieman hänen laskuaan siviiliin.
        Kun näemme pari kertaa vuodessa 2-6 viikkoa kerrallaan niin käymme yhdessä hänen kotonaan ja lähdemme muualle sitten reissaamaan. Hän ei ole todellakaan ainoa naiseni enkä minä todellakaan ole hänen ainoa miehensä mutta meillä on hemmetin mukava suhde ihan näin, viihdymme loistavasti yhdessä ja sen pidemmälle en juuri nyt halua edes ajatella. Kaikki on ok. Tätä on jatkunut jo kahdeksan vuotta.


      • lollopil
        sponssaajaOmastaTahdosta kirjoitti:

        Juurikin noin. Minulla on yksi äärimmäisen sydämellinen ja empattinen thainainen jolle laitan noin 150e kuukaudessa keskimäärin. Minun tuloillani se ei ole yhtään mitään mutta hänelle se tarkoittaa pitkää viikonloppuvapaata kotonaan lastensa luona. Hän kun on jo 32v ja haluaisi baarityöstään pois niin loivennan hieman hänen laskuaan siviiliin.
        Kun näemme pari kertaa vuodessa 2-6 viikkoa kerrallaan niin käymme yhdessä hänen kotonaan ja lähdemme muualle sitten reissaamaan. Hän ei ole todellakaan ainoa naiseni enkä minä todellakaan ole hänen ainoa miehensä mutta meillä on hemmetin mukava suhde ihan näin, viihdymme loistavasti yhdessä ja sen pidemmälle en juuri nyt halua edes ajatella. Kaikki on ok. Tätä on jatkunut jo kahdeksan vuotta.

        Aivan varmasti jaksaa thainainen olla sydämellinen ja empaattinen niin kauan kun rahaa lähetät, kai sen jokainen tajuaa mistä kenkä puristaa.


      • nohyhhyh
        lollopil kirjoitti:

        Aivan varmasti jaksaa thainainen olla sydämellinen ja empaattinen niin kauan kun rahaa lähetät, kai sen jokainen tajuaa mistä kenkä puristaa.

        Yli puolivuotta hänen kanssaan aikaa viettäneenä tunnen hänet aika hyvin. Sinä Onkopoika voit jatkaa villiä tumputustasi perverssien kuvitelmiesi kanssa. Olet melkoinen friikki-iljetys.


      • höpötsyt
        nohyhhyh kirjoitti:

        Yli puolivuotta hänen kanssaan aikaa viettäneenä tunnen hänet aika hyvin. Sinä Onkopoika voit jatkaa villiä tumputustasi perverssien kuvitelmiesi kanssa. Olet melkoinen friikki-iljetys.

        Sun katulutkasi tunnet varmaan tosiiii (aika hyvin)hyvin puolen vuoden tuttavuuden jälkeen.
        Onneksi olkoon!!


    • iskariot

      Minä kyllä lähetän rahaa.Hänen lapsen koulun käyntiin ja muuhunkin elämään.
      Ei suuria summia mutta sen verran että pärjäävät.
      Jos joku muukin lähettää niin se on vain hyvä.

      • tyhmäolet

        Tyhmä olet. Jollekin huoralle ja sen penikalle lähetät rahaa. Ei voi muuta sanoa kuin että suomimies on tyhmä.


      • hyvääntarkoitukseen
        tyhmäolet kirjoitti:

        Tyhmä olet. Jollekin huoralle ja sen penikalle lähetät rahaa. Ei voi muuta sanoa kuin että suomimies on tyhmä.

        Jos minulla olisi ylimääräistä niin lahjoittaisin sen sika-amalian lobotomialeikkaukseen. Se on aika kallista kun sillä on kuplavolkkarin kokoinen pää.


      • tuntemattomille
        hyvääntarkoitukseen kirjoitti:

        Jos minulla olisi ylimääräistä niin lahjoittaisin sen sika-amalian lobotomialeikkaukseen. Se on aika kallista kun sillä on kuplavolkkarin kokoinen pää.

        Ennemmin rahaa huoralle lähettävä pöljä tarvitsee sitä lobotomia kuin kukaan muu. Aivot eivät toimi kuten pitäisi. Viedään kuin pässiä narussa.

        Kukaan täysjärkinen ei lähetä tuntemattomille ihmisille kuukausittain rahaa, pitää olla kyllä pahasti nyrjähtänyt tyyppi.


    • fsgsfgsfg
    • fooled

      älkää lähettäkö rahaa ja älkää varsinkaan rakentako taloa yms. pattajalle. Tiedän monta Suomi-poikaa,jotka rakennettuaan talon on ns. vaimo heti jättänyt ja halunnut avioeron. Thaimaa on kiva paikka..Katuruoka on hyvää ja kun varoo kaikkein tulisempia ruokia, pärjää hyvin. Seuralaiseksi kannattaa katsoa vain naisia,jotka ei halua rahaa. Jos antaa kuukausirahaa,niin toki tytteli on aidon thai bf kanssa iloinen. Miettikää tarkkaan. Jos et lähetä rahaa,niin eikö flikka enää tapaa sinua lomalla? No jos haluaa ylläpitää hyvää prostituotuoitua 99% ajasta ja tapaa vain 1% niin ookhee.

      • 20Miljoonaa

        Kerron lyhyesti tarinani baaritytön kanssa. Kun tavattiin Pattayalla hän oli ollut 3 vuotta duunissa josta seukattiin osittain puolet. Rakastuttiin.

        Oltiin yhdessä puoli vuotta vuodesta. Rakennettiin talo Thaimaahan jossa nykyään asuu äitinsä ja siskonsa ja maksavat vuokraa koska ovat hyvävaraisia.

        Asutaan Suomessa 8kk vuodesta 300m2 talossa Etelä-Suomessa rantatontilla lähellä erästä entistä formulakuskia.

        Mites teillä menee poitsut?


      • fooled

        8kk tarkoittaa vaimoa. muuten ei voi olla niin pitkään. No onneksi olkoon. Sinulla on varallisuutta ja vaimo on tyytyväinen. Paljjonko rahaa annat vuodessa?


      • who-careshäh
        fooled kirjoitti:

        8kk tarkoittaa vaimoa. muuten ei voi olla niin pitkään. No onneksi olkoon. Sinulla on varallisuutta ja vaimo on tyytyväinen. Paljjonko rahaa annat vuodessa?

        Hmm... En ole laskenut. About saman verran kuin suomalaiselle exälleni ja lapsille. ...Ehkä satatonnia menee vuodessa kaikkiin naisiin yhteensä. Ykkönen on se kuka kulloinkin on kanssani.


      • baarihuorallesiterkkuja
        20Miljoonaa kirjoitti:

        Kerron lyhyesti tarinani baaritytön kanssa. Kun tavattiin Pattayalla hän oli ollut 3 vuotta duunissa josta seukattiin osittain puolet. Rakastuttiin.

        Oltiin yhdessä puoli vuotta vuodesta. Rakennettiin talo Thaimaahan jossa nykyään asuu äitinsä ja siskonsa ja maksavat vuokraa koska ovat hyvävaraisia.

        Asutaan Suomessa 8kk vuodesta 300m2 talossa Etelä-Suomessa rantatontilla lähellä erästä entistä formulakuskia.

        Mites teillä menee poitsut?

        Eli huora mikä huora. Lähti kanssasi matkaan rahasta. Thaimaan akat ovat aina huoria, siitä ei pääse yli eikä ympäri, vaikka kuinka naapurissa asuisi entiset ja nykyiset formulakuskit.

        Maksavat vuokraa, kun ovat hyvävaraisia? Suomessa hyvävaraiset eivät maksa vuokraa vaan omistavat asunnon. Pelkkää provoa pukkaa taas.


      • äläpäsnyt
        baarihuorallesiterkkuja kirjoitti:

        Eli huora mikä huora. Lähti kanssasi matkaan rahasta. Thaimaan akat ovat aina huoria, siitä ei pääse yli eikä ympäri, vaikka kuinka naapurissa asuisi entiset ja nykyiset formulakuskit.

        Maksavat vuokraa, kun ovat hyvävaraisia? Suomessa hyvävaraiset eivät maksa vuokraa vaan omistavat asunnon. Pelkkää provoa pukkaa taas.

        Kaikki naiset ovat huoria.Miksi thaikut olisivat huonompia kuin suomalaiset.eivät ole ovat ihmisenä fiksumpia.


      • OnlyThai
        äläpäsnyt kirjoitti:

        Kaikki naiset ovat huoria.Miksi thaikut olisivat huonompia kuin suomalaiset.eivät ole ovat ihmisenä fiksumpia.

        Suomessa noin sata "siviili" naista ollut enemmän tai vähemmän alla. Vain yksi tuosta sadasta veti jollakin tavalla vertoja nykyiselle thaikkuvakkarilleni.
        Oli mittapuu sitten seksi, ulkonäkö, luonne, käytöstavat tai mikä tahansa niin tuo nainen kolisee ja lujaa. Niin intensiivinen läsnäolon tunne että huhhuh. Alkaa stondaa kun ajatteleekin. Parin viikon päästä ei stondaa turhaan.


      • älääläpäsnyt
        äläpäsnyt kirjoitti:

        Kaikki naiset ovat huoria.Miksi thaikut olisivat huonompia kuin suomalaiset.eivät ole ovat ihmisenä fiksumpia.

        Thainaisen fiksuudesta olen eri mieltä. Eihän ne osaa edes kirjoittaa ja lukea. Osaavat ainoastaan maata allasi ja päälläsi, se on heidän tehtävänsä.
        Huorasi osaa hommansa. Ja varmaan saa siitä maksunsakin.


      • älähänItseNyt
        älääläpäsnyt kirjoitti:

        Thainaisen fiksuudesta olen eri mieltä. Eihän ne osaa edes kirjoittaa ja lukea. Osaavat ainoastaan maata allasi ja päälläsi, se on heidän tehtävänsä.
        Huorasi osaa hommansa. Ja varmaan saa siitä maksunsakin.

        Älähän yleistä taas. Vai onko kaikki suomalaiset naiset yhtä tyhmiä kuin sinä.


      • kylläpäsnyt
        älääläpäsnyt kirjoitti:

        Thainaisen fiksuudesta olen eri mieltä. Eihän ne osaa edes kirjoittaa ja lukea. Osaavat ainoastaan maata allasi ja päälläsi, se on heidän tehtävänsä.
        Huorasi osaa hommansa. Ja varmaan saa siitä maksunsakin.

        Rasistien juttuihin ei viitsisi vastata mutta kerrottakoon että tuo naiseni puhuu ja kirjoittaa hyvää englantia thaikielen lisäksi. Hän omistaa noin 120000 euron arvoisen omakotitalon, vuoden vanhan 35000 euron maasturin, kaksi mopoa, kaksi traktoria ja hänen maatilallaan on 8 ihmistä töissä ympäri vuoden. Maatila on hänelle pelkkä harraste jolla hän vaalii vanhempiensa perintöä.

        Millainen on oma kielitaitosi ja millainen on omaisuutesi? Peruskoulu, sossun vuokrakämppä ja tukirahat riittää nippanappa tupakkaan ja siideriin veikkaisin?

        35 miljoonaa naista Thaimaassa ja sinusta ne kaikki on luku- ja kirjoitustaidottomia tyhmiä huoria. Melkoinen älyn ja logiikan jättiläinen olet. Tuollaiset ihmiset kuuluvat vankilaan tai hoitolaitokseen kuin sinä.

        Katselinpas tuossa itse asiassa tänä aamuna millaisia naisia on tarjolla Suomen nettimarkkinoilla. Puolessa tunnissa tuli huono olo ja oli pakko lopettaa. Kamalia lihavia siiderikotkia jotka lähes poikkeuksetta luulee itsestään liikoja. Yläviistosta vastavaloon otetussakin kuvassa pitää imeä läskiposkia sisään että näyttäisi laihemmalta. Ennemmin tunkisin mulkkuni lihamyllyyn. Työttömyys, päihteet ja avioerot on pehmittäneet pääkoppansakin siihen kuntoon että jutut on kuin crack-huoralla.
        Hyi vittu.


      • taisikalikkakalahtaa
        kylläpäsnyt kirjoitti:

        Rasistien juttuihin ei viitsisi vastata mutta kerrottakoon että tuo naiseni puhuu ja kirjoittaa hyvää englantia thaikielen lisäksi. Hän omistaa noin 120000 euron arvoisen omakotitalon, vuoden vanhan 35000 euron maasturin, kaksi mopoa, kaksi traktoria ja hänen maatilallaan on 8 ihmistä töissä ympäri vuoden. Maatila on hänelle pelkkä harraste jolla hän vaalii vanhempiensa perintöä.

        Millainen on oma kielitaitosi ja millainen on omaisuutesi? Peruskoulu, sossun vuokrakämppä ja tukirahat riittää nippanappa tupakkaan ja siideriin veikkaisin?

        35 miljoonaa naista Thaimaassa ja sinusta ne kaikki on luku- ja kirjoitustaidottomia tyhmiä huoria. Melkoinen älyn ja logiikan jättiläinen olet. Tuollaiset ihmiset kuuluvat vankilaan tai hoitolaitokseen kuin sinä.

        Katselinpas tuossa itse asiassa tänä aamuna millaisia naisia on tarjolla Suomen nettimarkkinoilla. Puolessa tunnissa tuli huono olo ja oli pakko lopettaa. Kamalia lihavia siiderikotkia jotka lähes poikkeuksetta luulee itsestään liikoja. Yläviistosta vastavaloon otetussakin kuvassa pitää imeä läskiposkia sisään että näyttäisi laihemmalta. Ennemmin tunkisin mulkkuni lihamyllyyn. Työttömyys, päihteet ja avioerot on pehmittäneet pääkoppansakin siihen kuntoon että jutut on kuin crack-huoralla.
        Hyi vittu.

        Johan hermostuit. Miksi? Taisin olla oikeassa, että huorasi on luku- ja kirjoitustaidoton jostain Isaanin pelloilta. Vai puhuu ja kirjoittaa englantia ja omistaa sitä ja tätä. Saahan sitä luetella vaikka mitä pitkän litanian, mutta vastuu on kuulijalla. Eihän toki kaikki naiset ole Thaimaassa huoria, mutta länkkäreiden perässä juoksevat ovat eikä sen toteamisessa ole mitään rasistista. Eihän Punaisten tyttöjen kadulla Pariisissakaan kutsuttuja naisia huoriksi ole mitään rasistista.

        Ainahan sitä saa veikata mitä vaan. Huomattu on, että sinulla tuota mielikuvitusta riittää. Olet kova hemmo työntämään sitä mulkkuasi milloin minnekin, nyt lihamyllyyn. Minä en itse käy nettisivuilla katselemassa en miehiä enkä naisia, ei ole tarvetta. Jos sinulla on jo thaiämmä katsottuna valmiiksi, miksi sitten käyt vielä netissä katsomassa naisia. Senkö takia, että saisit heitä arvostella. Ei tarvitse vastata. Olet vaan niin saakutin tyhmä ja sairas mies!!


      • fakta_juttu

        "Eihän toki kaikki naiset ole Thaimaassa huoria, mutta länkkäreiden perässä juoksevat ovat eikä sen toteamisessa ole mitään rasistista."

        Eihän toki kaikki naiset ole Suomessa huoria, mutta ulkomaalaisten perässä juoksevat ovat eikä sen toteamisessa ole mitään rasistista.


      • tuulahannula
        taisikalikkakalahtaa kirjoitti:

        Johan hermostuit. Miksi? Taisin olla oikeassa, että huorasi on luku- ja kirjoitustaidoton jostain Isaanin pelloilta. Vai puhuu ja kirjoittaa englantia ja omistaa sitä ja tätä. Saahan sitä luetella vaikka mitä pitkän litanian, mutta vastuu on kuulijalla. Eihän toki kaikki naiset ole Thaimaassa huoria, mutta länkkäreiden perässä juoksevat ovat eikä sen toteamisessa ole mitään rasistista. Eihän Punaisten tyttöjen kadulla Pariisissakaan kutsuttuja naisia huoriksi ole mitään rasistista.

        Ainahan sitä saa veikata mitä vaan. Huomattu on, että sinulla tuota mielikuvitusta riittää. Olet kova hemmo työntämään sitä mulkkuasi milloin minnekin, nyt lihamyllyyn. Minä en itse käy nettisivuilla katselemassa en miehiä enkä naisia, ei ole tarvetta. Jos sinulla on jo thaiämmä katsottuna valmiiksi, miksi sitten käyt vielä netissä katsomassa naisia. Senkö takia, että saisit heitä arvostella. Ei tarvitse vastata. Olet vaan niin saakutin tyhmä ja sairas mies!!

        Minulla ei ole kokemusta thai naisista noin seksiimielessa.
        Ne muutamat jotka tunnen ovat parempia ihmisä, kuin keskiverto suomalaiset ja ilmeisesti sinä olet joukon heikoin lenkki.
        ensi talvena eka reissu pattaylle käyn tarkistamassa itse ei tarvitsekeksiä juttuja niin kuin sinun.tiedät itsekin olevasi huonompi siksi olet vihainen.


      • menepummillatallinnaan
        taisikalikkakalahtaa kirjoitti:

        Johan hermostuit. Miksi? Taisin olla oikeassa, että huorasi on luku- ja kirjoitustaidoton jostain Isaanin pelloilta. Vai puhuu ja kirjoittaa englantia ja omistaa sitä ja tätä. Saahan sitä luetella vaikka mitä pitkän litanian, mutta vastuu on kuulijalla. Eihän toki kaikki naiset ole Thaimaassa huoria, mutta länkkäreiden perässä juoksevat ovat eikä sen toteamisessa ole mitään rasistista. Eihän Punaisten tyttöjen kadulla Pariisissakaan kutsuttuja naisia huoriksi ole mitään rasistista.

        Ainahan sitä saa veikata mitä vaan. Huomattu on, että sinulla tuota mielikuvitusta riittää. Olet kova hemmo työntämään sitä mulkkuasi milloin minnekin, nyt lihamyllyyn. Minä en itse käy nettisivuilla katselemassa en miehiä enkä naisia, ei ole tarvetta. Jos sinulla on jo thaiämmä katsottuna valmiiksi, miksi sitten käyt vielä netissä katsomassa naisia. Senkö takia, että saisit heitä arvostella. Ei tarvitse vastata. Olet vaan niin saakutin tyhmä ja sairas mies!!

        Samalla tavalla sinä Leena Luuskakoipi arvailet täällä ihmisistä vaikka mitä ja aina pahaa. Esität nuo pääkoppasi tuotokset ikäänkuin tietona. Muista että Thaimaa on edelleen suuri maa ja siellä on monenlaisia ihmisiä. Jokainen ihminen joka lukee juttujasi kokee ne loukkaavina ja typerinä oli sitten käynyt Thaimaassa tai ei.
        Ja älä rakas Luuskakoipi kuvittele että sinun juttusi johonkin kalahtaa. Ne kun nyt vaan ovat sitä itseään eli täyttä paskaa sairaasta turpavärkistäsi.


      • minkästotuudellevoi
        fakta_juttu kirjoitti:

        "Eihän toki kaikki naiset ole Thaimaassa huoria, mutta länkkäreiden perässä juoksevat ovat eikä sen toteamisessa ole mitään rasistista."

        Eihän toki kaikki naiset ole Suomessa huoria, mutta ulkomaalaisten perässä juoksevat ovat eikä sen toteamisessa ole mitään rasistista.

        Rasismia ei ole totuuden julki tuominen, se on realismia, mutta jotkut eivät vain halua sitä myöntää. Maksullinen nainen on huora, eikä asia muuksi muutu.


    • arkineuvos

      Lähetinpäs kerran kiitoksena rahaa miespuoliselle taksikuskillekin Budapestiin joka pelasti minut pälkähästä kun muut eivät ottaneet ryöstettyä kyytihinsä. Facebookissa vaihdellaan kuulumisia vieläkin joskus.
      Autan itsekin aina hädässä olevia kaikkialla jos siihen on mahdollisuus ja kiitos kuuluu sanavalikoimaani. Osallistun keräyksiin ja talkoisiin mielelläni. Otan liftarit kyytiin ja pysähdyn auttamaan jos joltakin on auto hajonnut. Opetan myös monenlaisia asioita ilmaiseksi joita osaan ja osallistun nuorisotyöhön.
      Hemmottelen myös aina naisiani riippumatta mistä he ovat kotoisin. Juuri laitoin synttärirahaa menemään Thaimaahan eräälle naiselle.
      Silmäni eivät kiiluneet kuitenkaan päässä kuten aloittaja epäili ja raha ei mennyt huoralle myöskään. Pattayalla olen käynyt reilut kolmekymmentä kertaa ja olen myös harrastanut sukupuolien välistä kanssakäyntiä mutta en kertaakaan huoran kanssa vaan ihanaisten tyttösten.
      Opetelkaapas käyttäytymään niin voidaan keskustella asiallisesti.

      • hauhauuu

        Tyttöset antavat vain rahasta, höpise mitä höpiset. Mitä ammattia edustaa rahasta seksiä antava nainen?


      • kysyvaikeempaa
        hauhauuu kirjoitti:

        Tyttöset antavat vain rahasta, höpise mitä höpiset. Mitä ammattia edustaa rahasta seksiä antava nainen?

        Hmm... Suomalaista aviovaimoa. Minä laitan ton pissiksen kävelemään justiinsa ja lähden tutustumaan muiden maiden antimiin.


      • puhumitäpuhut
        hauhauuu kirjoitti:

        Tyttöset antavat vain rahasta, höpise mitä höpiset. Mitä ammattia edustaa rahasta seksiä antava nainen?

        Alkoholisoituneet työttömät ja jätetyt naiset jotka huorittelevat kokonaista kansakuntaa sekä toisen kansakunnan miespuolisia henkilöitä ja antavat vaikka aasille ilmaiseksi. Höpise mitä höpiset.
        Mitä ammattia edustaa sellainen nainen? Ei mitään koska hän on kelvoton rasisti ja onneton lutka. Ei kelpaa edes maksulliseksi.


      • hauhauuu
        puhumitäpuhut kirjoitti:

        Alkoholisoituneet työttömät ja jätetyt naiset jotka huorittelevat kokonaista kansakuntaa sekä toisen kansakunnan miespuolisia henkilöitä ja antavat vaikka aasille ilmaiseksi. Höpise mitä höpiset.
        Mitä ammattia edustaa sellainen nainen? Ei mitään koska hän on kelvoton rasisti ja onneton lutka. Ei kelpaa edes maksulliseksi.

        Sinun sivistyksesi on olematon, ainakin kielenkäyttösi suhteen. Mikä sinua pännii, en maininnut huorista mitään. Esitin vain kysymyksen, taisi kolahtaa oikein viimeisen päälle. Itselläni on täysin yhteiskuntakelpoinen ammatti, rasistikaan en ole,mieheni on sveitsiläinen hyvässä ammatissa, meillä on paljon ulkomaalaisa tuttuja, että näin. Maksullinen lutka en ole, tienaan hyvin enkä tarvitse olla miehen armopalojen varassa. Onnellista elämää sinulle, tunnut vain kovin onnettomalta ja katkeralta, otan osaa.


      • jokutoinenhöpö
        hauhauuu kirjoitti:

        Sinun sivistyksesi on olematon, ainakin kielenkäyttösi suhteen. Mikä sinua pännii, en maininnut huorista mitään. Esitin vain kysymyksen, taisi kolahtaa oikein viimeisen päälle. Itselläni on täysin yhteiskuntakelpoinen ammatti, rasistikaan en ole,mieheni on sveitsiläinen hyvässä ammatissa, meillä on paljon ulkomaalaisa tuttuja, että näin. Maksullinen lutka en ole, tienaan hyvin enkä tarvitse olla miehen armopalojen varassa. Onnellista elämää sinulle, tunnut vain kovin onnettomalta ja katkeralta, otan osaa.

        En ole keskusteliin osallistuja mutta puhut täyttä paskaa onnellisuudestasi ja sinulla ei todellakaan ole mitään sveitsiläistä miestä ja sinulla ei todellakaan ole mitään ammattia.
        Nimittäin kaikki mitä kirjoitat on onnettoman surkimuksen katkeraa paatosta jota purat pettymyksiesi kohteeseen eli Thaimaahan. Maahan jossa reppana miehesi petti sinua ensi kerran ja teki aivan oikein silloin.


      • noncapisco
        jokutoinenhöpö kirjoitti:

        En ole keskusteliin osallistuja mutta puhut täyttä paskaa onnellisuudestasi ja sinulla ei todellakaan ole mitään sveitsiläistä miestä ja sinulla ei todellakaan ole mitään ammattia.
        Nimittäin kaikki mitä kirjoitat on onnettoman surkimuksen katkeraa paatosta jota purat pettymyksiesi kohteeseen eli Thaimaahan. Maahan jossa reppana miehesi petti sinua ensi kerran ja teki aivan oikein silloin.

        En minäkään ole keskusteluun osallistuja, mutta totean vaan, että kaikki mitä täällä kirjoitellaan, tulee teilatuksi joidenkin taholta. Tuntemattomat tietävät toistensa asiat paremmin kuin kyseiset ihmiset itse. Tämä on roskapalsta, jolla ilkeät ihmiset purkavat turhautuneisuuttaan ja katkeruuttaan, vaikka kehuvat onnellisuudellaan niin ovat silti kaikkea muuta kuin onnellisia. Jos olisivat, eivät suoltaisi täällä täyttä shittiä. Omaa kurjuutta lievittääkseen herjaavat ventovieraita ihmisiä, kai se on heille ainoa onnen jyvänen oman onnettoman elämänsä keskellä.


    • rahaahanon

      Pitää varmaan kysyä tytöltä tuolla facebookissa että miten saan lähetettyä hänelle rahaa kun hän ei oo ikinä sitä pyytänyt, ainoastaan vaan toivonut että tuun taas pian häntä tapaamaan Thaimaahan.

      • valkoinenratsumies

        Sympatiat sinulle! Sama tilanne.


    • IhanHyväSyy

      Siksi koska hävettää että itsellä on niin paljon rahaa että ei pysty niitä itse järkevästi tuhlaamaan ja sitten ihanalla ihmisellä ei ole tarpeeksi rahaa edes vapaapäivään kerran kuukaudessa. 10-14 tuntista päivää tekee yrittäjä tyttöystäväni 7 päivää viikossa ja noin 355 päivää vuodessa. Päiväansioiksi viivan alle jää hyvänä päivänä hänelle 15 euroa. Minulle jää huonona päivänä 400 euroa. Laitan noin tonnin kuussa hänelle niin voi pitää viikonloput vapaata eikä elää kuin työmuurahainen kun elämä lipuu ohi. Minä päätän omista rahoistani. Sossu-pakolais-Suomen tukemiseen en anna senttiäkään enempää kuin mitä on pakko. Menetetty maa.

    • helpottaako

      pikkupili ja ryhävalas avautuu, mahtava pari!!!!

    • Anonyymi

      Maksuttoman ja ihanan rakkauden asiantuntija vauhdissa 2015

    • Anonyymi

      En kyllä tiedä kun en harrasta suhteita, itse etsin joka ilta uuden thaitytön ja ikinä ei pääse syntymään sellaista suhdetta että ne kehtaisivat pyytää rahaa.

    • Anonyymi

      Minkä ikäinen henkilö puhuu "thaikkuämmistä"? Veikkaisin että 15 vuotias ja jälkeenjäänyt mopopoika. Mitähän tämä 15 vuotias jälkeenjäänyt mopopoika mahtaa tietää thaimaalaisista naisista, tai naisista ylipäätään?

    • Anonyymi

      Lue tämä minun kommentti huolella ja paina se mieleesi.

      Miks aina mestaroida maailmaa, miks aina sydäntänsä nakertaa. Ilotse, sillä aikain aamuna sinusta ei tehty neuvonantajaa.

    • Anonyymi

      Kiva niille on lähettää :-) Pitivät hyvänä ja ehkä taas joskus uudestaan...

      En tosin anna suuria summia vaan kaikki alle 10 000e/kerta. Vain neljälle nyt, joskus oli 6-8 saamassa.

    • Anonyymi

      Haikkuämmille täytyy lähettää rahaa, että voivat hyvin ja suomipoika saa eroottusta pillua ja jos käy oiken hyvä tuuri, kuten Keskisten Vesalle, että tiineeksi, niin miljoona menee ja useampikikin. Mutta kylläähän rahalla on taivaallinen voima, saa paneksii.

    • Anonyymi

      Jos omia rahojaan lähettelee niin lähetelköön.

      • Anonyymi

        Miten osakaslainasta, onko ne omia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten osakaslainasta, onko ne omia.

        Senssun exä ei enää pidä yhteyttä ollenkaan kun ei ole rahaa saapunut tilille. Senssu selitti varmaan aikansa että ne on menneet väärälle tilille ja kohta tulee se kirjallisuuspalkinto joka muuttaa koko elämän. Totuus siitä kirjallisuuspalkinnosta oli fantasiaelämä pattajan matkailupalstalla ja muutamalla muullakin, josta etsii rakkaitaan ja juttuseuraa yksinäisyyteensä. Kevät on raskasta aikaa yksinäisille, kun luonto herää ja uudistuu, mutta senssu se vaan polkee paikallaan.


    • Joo aina ovat olevinaan rahattomia..valehtelevat..mies 75 nainen 20 v mikä välissä ukon rahat..tietysti..ihme pummeja

      • Anonyymi

        Siellä kirjoittelee Saaripasasen velipoika Jorma Vesiperä Haukivuoren aseman takaa, jonka kaveri Kala-Ossi kuuli kyläbaarissa Muikku-Matilta että jonkun kaima oli lähettänyt rahaa 53 euroa, eikä saanut sitä takaisin. Tuollaista ikäeroa ei tosielämässä ole kuin Dannyllä ja Helmillä, eikä sitä rahaa kannata lähettää jos sitä ei sitten jää itselle ja sitten kiukuttaa.

        Ikäerot on todellisuudessa max 25 vuotta, normaalisti vain 15 vuotta jos avioon asti mennään.
        Jos baaritytöistä puhutaan niin melkein kaikki lähettää kaikki ylimääräiset rahat kotiin ja itselleen jää vain elämiseen.
        Sitten on ne parhaat, joihin "streetbikella" ei ole alkuunkaan varaa, eikä asiaa edes keskustelemaan ja ne tienaa kymmenen kertaa enemmän kuin streetbiken eläke.


    • Mistä sinäkääm pelle minun rahoista tiedät..

      • Anonyymi

        Nyt on Pasanen-Sensei työyhteenliittymällä uusi nimimerkki streetbike. Chiang Main HD-lady jää nyt kakkoseksi tämän uroksen rinnalla.


    • Anonyymi

      Olen vuodesta 2015 lähtien Thai Ladylle rahaa kerran kuukaudessa. Hän käyttää rahat vanhempiensa hyväksi. Tämä on minun henkilökohtainen valinta enkä myöskään ole siitä vastuussa kenellekään. Tämä näyttää vituttavan katellisia ihmisiä.

    • Anonyymi

      No kun ne ovat niin köyhiä.

    • Anonyymi

      Se on sitä kehitysapua

    • Anonyymi

      Eikö ne televisiossakin pyydä ryhtymään kuukausilahjoittajaksi tai kummiksi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2612
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1988
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe