Naisille se ratkaiseva kysymys

Väiski84

Elikkä nyt kun täällä on paljon keskusteltu komeista miehistä ja rumista miehistä, niin millaiset ominaisuuet tekevät miehestä ruman?

Toivoisin naisilta ihan rehellisiä vastauksia.

Kiitos :)

52

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1212
      • Väiski84

        Monessakin ketjussa puhutaan kuinka kadulla näkee rumia miehiä nainen kainalossa. Niin mikä tekee miehestä ruman?


      • ei.onnaa

      • 1212
        ei.onnaa kirjoitti:

        Ongelma on se että seiskan naiset etsivät kympin miehiä.

        HU: Rakkausvalmentajat tylyinä: "Seiskan naiset hakevat kympin miestä ja päinvastoin"
        http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1435631894205.html

        "Ja päinvastoin"?

        Kuinkahan moni mies oikeasti hakee 22v mallia? Itse en tunne ainuttakaan.

        Sen sijaan jos mietitään koulutettuja ja liikunnallisia mutta tavallisen näköisiä 30 seiskan naisia etsimässä jos nyt ei kympin niin ysin miestä...näitä kyllä riittää.


      • 20190
        1212 kirjoitti:

        "Ja päinvastoin"?

        Kuinkahan moni mies oikeasti hakee 22v mallia? Itse en tunne ainuttakaan.

        Sen sijaan jos mietitään koulutettuja ja liikunnallisia mutta tavallisen näköisiä 30 seiskan naisia etsimässä jos nyt ei kympin niin ysin miestä...näitä kyllä riittää.

        Ai riittää vai? Minä en oikeasti tunne yhtäkään.


    • flora95

      - Ei ole ollut muita naisia
      - lyhyt
      - sosiaaliset puutteet

      • Väiski84

        Kadulla kävelevistä miehistä ei voi kyllä erottaa sosiaalisia puutteita tai naisettomuutta. Lyhyys kyllä tietysti pistää silmään.


      • kilttipieninainen
        Väiski84 kirjoitti:

        Kadulla kävelevistä miehistä ei voi kyllä erottaa sosiaalisia puutteita tai naisettomuutta. Lyhyys kyllä tietysti pistää silmään.

        kyllä sen aistii jo kaukaa, ettei mies ole päässyt uittamaan elintään muissa nahkalompakoissa, jolloin ainoa reaktio on kuvotus tällaista miestä kohtaan, vaikka eihän se mikään mies silloin ole vaan VÄSSYKKÄ.


      • Väiski84
        kilttipieninainen kirjoitti:

        kyllä sen aistii jo kaukaa, ettei mies ole päässyt uittamaan elintään muissa nahkalompakoissa, jolloin ainoa reaktio on kuvotus tällaista miestä kohtaan, vaikka eihän se mikään mies silloin ole vaan VÄSSYKKÄ.

        No mikä sen kokemattomuuden kertoo? Sekö että mies on vastenmielisen näköinen? Millä tavalla vastenmielinen?


      • naisten.haluttu
        Väiski84 kirjoitti:

        No mikä sen kokemattomuuden kertoo? Sekö että mies on vastenmielisen näköinen? Millä tavalla vastenmielinen?

        Nainen haluaa miehen jota muut naiset haluavat. Kokematon mies ei yleensä saa naista helpolla, joten hän ei ole kunnon ainesta. Komea symmetrinen mies saa aina nasita, nykyään naiset lähestyvät, joten kokematon komea mies on pelkkä myytti, jos on yli 16v.


      • suosio.taattu

        "Nainen haluaa miehen jota muut naiset haluavat. Kokematon mies ei yleensä saa naista helpolla, joten hän ei ole kunnon ainesta".

        Ulkonäköä ei tarvitse olla, koska suosio muiden naisten silmissä ja niiden tuoma itsevarmuus tekee komeammaksi, kuten myös taloudelliset meriitit.

        Hjallis Harkimo hyvä esimerkki kuten myös vaikkapa Ron Jeremy toisilla avuilla.


    • nnnainnnen

      -suupielet alaspäin
      -maantien harmaa tukka
      -epämuodikkaat vaatteet
      -hoitamaton iho
      -katkera ja kaunainen mieli
      -alkoholisoitunut
      ///^/
      No jos totta puhutaan niin en muista ikinä nähneeni poikkeuksellisen rumaa miestä, yleensä kun ne "rumat" on ihan tavallisia jotka vaan eroavat pitkistä tummatukkaisista hirmurimiehistä. Mut tos nyt luettelin pari juttuu mitä mieleen tuli...millä saa itsensä näyttämään rumalta.

      • vaisillail

        jaa hinurimiehistä?


      • tummaa

        "No jos totta puhutaan niin en muista ikinä nähneeni poikkeuksellisen rumaa miestä, yleensä kun ne "rumat" on ihan tavallisia jotka vaan eroavat pitkistä tummatukkaisista hirmurimiehistä. Mut tos nyt luettelin pari juttuu mitä mieleen tuli...millä saa itsensä näyttämään rumalta".

        Tummatukkaisuus on siis synonyymi miehen komeudelle? Tuleeko tämä jostain rakkausnovelleista joissa prinssit on tummahiuksisia miehiä?


    • SoilaH

      Jaa rehellisiä vastauksia. No,lyhyt mies ei voi olla komea koska mittasuhteet ruumiissa on jotenkin erikoiset: pää näyttää huomattavan isolta ja raajat hentoisilta ja pieniltä. Myös lihavuus on sellainen asia mitä itse inhoan,heillä on monesti huono kunto eikä energia tahdo riittää muuhun kuin soffalla makailuun,haisevatkin hielle ja ummehtuneelle.. Sit nää vakiot huono hygienia,huonot hampaat yms.
      Mies voi olla myös sisältä ruma.

      • 1212

        Ja selvennyksenä, missä kulkee lyhyen raja?


      • SoilaH
        1212 kirjoitti:

        Ja selvennyksenä, missä kulkee lyhyen raja?

        Siis en mä mitään senttejä osaa sanoa koska itse olen aina seurustellut pitkien miesten kanssa.Olisiko joku alle 170cm se raja sit.Ainakin siinä vaiheessa just kun pää näyttää isolta vartaloon nähden.
        Tää on siis mun mielipide,voihan joku tykätä lyhemmästäkin miehestä.Uskoisin kyllä että suurinosa pitää pitkistä miehistä.


      • 718
        SoilaH kirjoitti:

        Siis en mä mitään senttejä osaa sanoa koska itse olen aina seurustellut pitkien miesten kanssa.Olisiko joku alle 170cm se raja sit.Ainakin siinä vaiheessa just kun pää näyttää isolta vartaloon nähden.
        Tää on siis mun mielipide,voihan joku tykätä lyhemmästäkin miehestä.Uskoisin kyllä että suurinosa pitää pitkistä miehistä.

        Lyhyet miehet antavat hyvin!


      • Ceehookoo
        718 kirjoitti:

        Lyhyet miehet antavat hyvin!

        Mutta saavat helvetin huonosti!


    • pirssari

      Kun on paljon muovipläniköitä messissä ja snadisti käteistä niin kyllä "Puumien" ja YH äitien reidet aukee. Kokemusta on.
      Näin se vaan on aina maailmassa menny.

    • aikuisten.oikeesti

      Rasvaiset hiukset, ylipitkät... ei parturissa käyty kuin 2-3 kertaa vuodessa.
      Hiukset saa olla vaikka puoleen selkään, mutt ne pitää sit myös hoitaa.
      Hoitamattomat hampaat, reikiä ja plakkia hampaissa.
      Sormissa lohkeilleet ja pitkät kynnet..kynsinauha tulehtunut, likaa kynsien alla.
      Hapan ilme ja töykeä käytös.
      Juoposta näkee usein sen rappion tilan...
      Likaiset vaatteet useimmiten.
      Enkä arvostele nyt työvaatetusta, sillä ne saattavat olla puoles tunnis sotkeentuneet joissakin ammateissa.
      '
      Puhtaat vaatteet ja hygienia kyllä kertoo jo paljon positiivista miehestä.
      Ulkonäöstään huolehtiminen, hiuksistaan, hampaistaan, käsistään ja hygieniastaan.
      Hymyä naamaan tai ei ainakaan roikota niitä suupieliään leuan kärjen tasolla.
      Hyvä ryhti antaa positiivista kuvaa myös.
      En mä vaadi kenenkään plastiikkakirurgilla käyvän, jokainen on oman näköisensä.
      Sitä ulkonäköä voi prepata näillä ihan pienillä keinoilla.
      '
      Mä lusmuilen nyt töissä...hiljainen yö ollut, ei ole kellot soineet.
      Kohta lähdetään rutiini kierokselle...

      • atännä

        Tää oli hyvä. Mun mielestäni sisäinen kauneus/rumuus myös näkyy ulospäin katseessa, yleisessä olemuksessa ja läsnäolemisesssa.

        Sinä pääset nukkumaan, minä lähden töihin :)


      • Tässä tuli aika kattava lista ulkoisesta rumuudesta joka heijastuu sisäisestä tilasta ihmisessä . Se kertoo sisäisesti rikkoutuneesta ihmisestä.
        Näen myös humalaisen miehen rumana joka häiriköi, uhoo, aiheuttaa häiriöitä ympäriinsä!
        Hyvää huomenta!


      • sielun-peili
        atännä kirjoitti:

        Tää oli hyvä. Mun mielestäni sisäinen kauneus/rumuus myös näkyy ulospäin katseessa, yleisessä olemuksessa ja läsnäolemisesssa.

        Sinä pääset nukkumaan, minä lähden töihin :)

        "Tää oli hyvä. Mun mielestäni sisäinen kauneus/rumuus myös näkyy ulospäin katseessa, yleisessä olemuksessa ja läsnäolemisesssa".

        Ulospäin näkyy epävarmuus, joka taas johtuu muiden antamasta sanattomasta palautteesta. Ruma rumentuu entisestään, kun sanaton palaute lisää epävarmuutta.
        Epävarmuus on suuresta osasta naisista suurimpia miestä rumentavia tekijöitä, mutta se epävarmuus kuitenkin syntyy muiden sanattomasta palautteesta, jonka syyt ovat alkujaan jotkut muut kuin epävarmuus. Päädymme siis taas ulkoisiin alkuperäisiin tekijöihin, jotka aikaansaivat sen sanattoman palautteen.

        Kehä joka ruokkii itseään.

        Parasta mitä mies ja myös nainen voi tehdä komeuden/kauneuden eteen on liikkua säännöllisesti arkiliikuntana ja liikuntahaarastuksina sekä syödä terveellisesti. Rasvan tilalla on silloin timmi keho ja lihasta mm. olkapäiden, käsien, korsetin alueen symmetrisinä muotoina sekä hyvä ryhti. Parasta jos liikunta on osa elämää jo pienestä pitäen, joka lisää testosteronitasoja ja naisella myös estrogeenitasoja, jotka vaikuttavat ulkonäköön miehentävästi tai naisentavasti. Päälle ravintorikas terveellinen ruokavalio niin ulkonäkö kehittyy automaattisesti parempaan suuntaan.


      • atännä
        sielun-peili kirjoitti:

        "Tää oli hyvä. Mun mielestäni sisäinen kauneus/rumuus myös näkyy ulospäin katseessa, yleisessä olemuksessa ja läsnäolemisesssa".

        Ulospäin näkyy epävarmuus, joka taas johtuu muiden antamasta sanattomasta palautteesta. Ruma rumentuu entisestään, kun sanaton palaute lisää epävarmuutta.
        Epävarmuus on suuresta osasta naisista suurimpia miestä rumentavia tekijöitä, mutta se epävarmuus kuitenkin syntyy muiden sanattomasta palautteesta, jonka syyt ovat alkujaan jotkut muut kuin epävarmuus. Päädymme siis taas ulkoisiin alkuperäisiin tekijöihin, jotka aikaansaivat sen sanattoman palautteen.

        Kehä joka ruokkii itseään.

        Parasta mitä mies ja myös nainen voi tehdä komeuden/kauneuden eteen on liikkua säännöllisesti arkiliikuntana ja liikuntahaarastuksina sekä syödä terveellisesti. Rasvan tilalla on silloin timmi keho ja lihasta mm. olkapäiden, käsien, korsetin alueen symmetrisinä muotoina sekä hyvä ryhti. Parasta jos liikunta on osa elämää jo pienestä pitäen, joka lisää testosteronitasoja ja naisella myös estrogeenitasoja, jotka vaikuttavat ulkonäköön miehentävästi tai naisentavasti. Päälle ravintorikas terveellinen ruokavalio niin ulkonäkö kehittyy automaattisesti parempaan suuntaan.

        Ei epävarmuus ole rumaa! Se voi olla osoitus herkkyydestä, tilanteen kuuntelemisesta. Rumaa on olla liian itsevarma, silloin harvemmin antaa tilaa tilanteen ja toisen kuuntelemiselle. Ennemmin varovasti tunnustellen... :)

        Rumaa on olla vastaamatta hymyyn ja ystävälliseen puheeseen normaalissa tilanteessa.

        Liikunnan harrastaminen ja dieettailu pelkästään ulkonäkösyistä on pinnallista = rumaa.

        Terveydestään ja itsestään huolehtiminen on yksi osa sisäistä kauneutta, itsensä arvostamista ja hyvän olon hakemista oikealla tavalla.

        Eikä sitä nyt tarvitse eikä saakaan olla täydellinen. Virheet tekevät persoonan. :)


    • kolokettu

      Mitä mieltä naiset jos miehellä on ns manboobsit?

      • aikuisten.oikeesti

        Kirrokselta tultu, kaikki OK !
        `
        Siis tissitkö?
        En muista koskaan nähneeni kuin kuvissa.
        Silloin on herroilla ollut kymmeniä kiloja ylipainoakin, näköhavainnon perusteella.
        Ne liikakilot on olleet jo vaarallisia joten niitä karistamalla ehkä ne tissitkin pienenee, mutt tuskin katoavat kokonaan.
        Lihaksia treenaamalla kiinteytisivät, mutt ei ainakaan katoaisi.
        Paita päälle, en keksi sulle ratkaisua...kysy lääkäriltä mun ammattitaito ei ihan riitä.
        Jos ne boobsit on treenauksen syy, eli ovat pelkkää lihasta
        (ei löysää lihaa ja nahkaa) Niin sit toiset ihastuu, toiset ei tykää ja joillekin ihan samantekevää.
        Mun mielipide on; ett iteppähän niitä kannat ja mull on varmaan isommat rinnat.
        Kello soi...


    • Juupajoo

      -siili/kalju/kaljuuntumassa

      -Lyhyt kaula yhdistettynä kaksoisleukaan

      -Lyhyt (lyhyempi kuin minä, 172cm)

      -Naisellinen vartalo (manboobsit, rasvaa kertynyt reisiin enemmän kuin muualle)

      • aikuisten.oikeesti

        Huomenta!
        Puol neljän jälkeen ei tosiaankaan voinut sanoa lusmuilleensa enää.
        Ens yöks taas töihin, väsyttää ihan simona mutt en saa nukuttua enää.
        '
        Juupajoo, aijotkos sä mennä Mister Finlandia kilpailuihin?
        Vai miks tämä kysymysten tulva?

        -siili/kalju/kaljuuntumassa
        *siili, en erityisemmin pidä, mutt mies kai itse tykkää...joten OK.
        *kalju,...menettelee jos et kuulu ääriliikkeeseen!
        *kaljuuntumassa...sillehän ett mitään voi,paitsi ajaa kokonaan pois. Oma asiasi.

        -Lyhyt kaula yhdistettynä kaksoisleukaan
        *kaulaa ei voi venyttää, mut vaatetuksella sen saa näyttämään ehkä hivenen pidenmältä.
        * Kaksois leukaa on paha saada pois kun se kerran on kasvanut.Ehkä laihdutus?
        Jos se sua kauheesti häiritsee niin rasvaimu on ainoa varma keino.

        -Lyhyt (lyhyempi kuin minä, 172cm)
        *Tämä on niitä pitkien miesten propaganda juttuja taas...hohhoijaa.
        Lyhyysestä jutellaan vasta alle 160cm pituisista miehistä
        ja heille se saattaa olla itsetunto kysymys jo.
        Moni nainenkin varmaan miettii silloin jo tuota miehen mittaa.
        Eipä ole tullut mulle vastaan edes, joten mietin jos tarvii miettiä.
        En todellakaan tiedä vastausta omalta kohdaltani.

        -Naisellinen vartalo (manboobsit, rasvaa kertynyt reisiin enemmän kuin muualle)
        Suosittelisin liikuntaa..eteenkin uintia...perhostellen ja sammakkoa; kuntoilun takia. Hölkkälenkkejä pururadalla jos mahdollista.

        ¨Nyt mä tartteen kunnon kaakaot maitoon tehtynä!
        Mukavaa päivää sullekin!


    • Jeejeejeee

      Näyttää lyhyys olevan aika paha turn-off.
      Suositus lyhyelle miehelle: pysyttele vaan sisätiloissa kaikki viikonloput. Ei maksa vaivaa eikä rahaa lähteä baareihin, koska siellä olet vain yleinen naurunaihe ison pääsi ja epämuodostuneen ruhosi kanssa.

      • pätkämallia

        Kumma juttu kun muhun iskee nimenomaan nää lyhyet miehet? Itsekin oon pätkämallia. Katseet samalla tasolla niin ne voi kohdatakin ;)) En viihdy pitkien ihmisten seurassa.
        Mutta ehdoton vaatimus sille lyhyelle miehellekin on, pitää olla miehen mitoissa, sellaiset poikamaiset ei kuitenkaan iske.


      • Ceehookoo
        pätkämallia kirjoitti:

        Kumma juttu kun muhun iskee nimenomaan nää lyhyet miehet? Itsekin oon pätkämallia. Katseet samalla tasolla niin ne voi kohdatakin ;)) En viihdy pitkien ihmisten seurassa.
        Mutta ehdoton vaatimus sille lyhyelle miehellekin on, pitää olla miehen mitoissa, sellaiset poikamaiset ei kuitenkaan iske.

        Ensin väittää tykkäävänsä lyhyistä miehistä ja melkein samaan hengenvetoon toteaa että pitää olla miehen mittainen... Tyhmä saa olla mutta ei paskanpuhuja!


      • pätkämallia
        Ceehookoo kirjoitti:

        Ensin väittää tykkäävänsä lyhyistä miehistä ja melkein samaan hengenvetoon toteaa että pitää olla miehen mittainen... Tyhmä saa olla mutta ei paskanpuhuja!

        Miehen mitoissa omassa sanavarastossani tarkoittaa ettei ole poikamaisen hoikka. Se ei liity pituuteen.


      • Ceehookoo
        pätkämallia kirjoitti:

        Miehen mitoissa omassa sanavarastossani tarkoittaa ettei ole poikamaisen hoikka. Se ei liity pituuteen.

        Täytyykö myös kullin olla miehen mitoissa?


      • pätkämallia
        Ceehookoo kirjoitti:

        Täytyykö myös kullin olla miehen mitoissa?

        Sillä nyt ei ole niin merkitystä kun nautintoni seksisä tulee muista asioista.


    • 12plus14

      Monen miehen on vaikea ymmärtää, että naisille ei ole samanlaista yksiselitteistä rumaa, joka estää suhteen. Naiset ovat miehiä vähemmän ulkonäön perään kumppanissaan. Suorastaan rumatkin miehet voivat olla karismaattisen karhealla tavalla seksikkäitä kun taas ujon ja aran pitää olla todella hyvän näköinen ennenkuin naista alkaa kaatumaan pelkällä naamalla.

      Miehenä veikkaisin, että huono ryhti, epävarma olemus, lyhyys (valitettavasti), huonokuntoisen näköinen ylipaino, vinot kasvot, huonot hampaat ja tällaiset ovat niitä rumuuden ilmentymiä. Toki on ihan oikeasti vaan kasvojen luuston vuoksi rumia miehiä mutta eipä tunnu estävän naisen saantia.

      • muilta.tulee

        Epävarmuus on miehen pahimpia ominaisuuskia, ja se tulee siitä että mies ei ole omasta mielestään komea tai keksiverto, joka taas syntyy muilta saadusta sanattomasta viestinnästä.


      • pätkämalli
        muilta.tulee kirjoitti:

        Epävarmuus on miehen pahimpia ominaisuuskia, ja se tulee siitä että mies ei ole omasta mielestään komea tai keksiverto, joka taas syntyy muilta saadusta sanattomasta viestinnästä.

        Niin, jos mies itse ei ole mielestään otollinen parisuhteeseen miten nainen voisi tuntea toisin?


      • huomattu.on
        pätkämalli kirjoitti:

        Niin, jos mies itse ei ole mielestään otollinen parisuhteeseen miten nainen voisi tuntea toisin?

        Epävarmoja naisia on vielä paljon enemmän. Kyllä heillekin silti ottajia löytyy.


      • faktatietoa

        Miehen itsevarmuus on naisille paljon, paljon tärkeämpi tekijä naisille, kuin naisen itsevarmuus mieheille. Ite asiassa yksi tärkeimmistä ominaisuuksista. Jos sitä ei ole saanut kehitettyä niin huonot asemat.


    • 1212

      On ihan totta että naisten mielestä harva mies on susiruma. Mutta se mikä jää sanomatta on että harva mies on naisten silmissä mies. Suurin osa menee sektorille ei-miehet; ihan tavallisen näköiset, muttei sytytä ollenkaan. Näinhän Tinder-testissäkin havaittiin: rumille miehille 0 viestiä, tavismiehille 0 viestiä.

      Esim. minä olen ei-mies. En ole ruma, hygienia kunnossa, pukeutuminen ok. Mutta olen fyysisesti pienikokoinen.

      Yleensä kun nainen väittää ihastuneensa rumaan mieheen, hän tarkoittaa ihan tavallisen näköistä mutta karheaa miestä joka on fyysisesti häntä merkittävästi isompi.

      • pätkämalli

        Tämä oli todella hyvä huomio jonka allekirjoitan itsekin, paitsi yhden kohdan. Miehen ei tarvitse olla itseäni fyysisesti merkittävästi isompi. Pituudesta ei edelleenkään ole kyse.


      • tottajoo

        Niinpä, esim. joku Jussi Lampi on varmaan tällainen mies.


      • sekin

        "Yleensä kun nainen väittää ihastuneensa rumaan mieheen, hän tarkoittaa ihan tavallisen näköistä mutta karheaa miestä joka on fyysisesti häntä merkittävästi isompi".

        paino sanalla "isompi" mies.


    • negatiivisuuden-aura

      Jatkuva toisten ihmisten kritisointi ja haukkuminen tekevät ihmisestä ruman, siihen ei kauniit kasvotkaan auta. Ja kiroilu pahentaa asiaa entisestään.

    • Veikkaan, että pituus on täällä nostettu esiin ihan vain provoilun vuoksi. Koska naisia haukutaan jatkuvasti niin sitten jotkut naiskirjoittajat (tai naisina esiintyvät miehet) haluavat ärsyttää korostamalla pituutta - tai paremminkin lyhyyttä.

      Ihmisestä tekee ruman hänen ilmeensä. Jos on negatiivinen, vihainen, aggressiivinen, sulkeutunut tai itseensä käpertynyt ja se näkyy ilmeessä ja silmissä, niin ei sellaista ihmistä tee mieli lähestyä.

      • 1212

        Mitä asiasta sanoo Psychology Today?

        https://www.psychologytoday.com/blog/fulfillment-any-age/201306/why-women-want-tall-men

        "Men liked being taller than their partners, but they didn’t care about the height difference as much as women did."

        "Men were most satisfied with women slightly shorter than them (about 3 in.), but women were most satisfied when they were much shorter than their male partners (about 8 in.)."

        8 in. = 20,3 cm
        3 in. = 7,6cm


      • positiivinen_palaute

        "

        Veikkaan, että pituus on täällä nostettu esiin ihan vain provoilun vuoksi. Koska naisia haukutaan jatkuvasti niin sitten jotkut naiskirjoittajat (tai naisina esiintyvät miehet) haluavat ärsyttää korostamalla pituutta - tai paremminkin lyhyyttä.

        Kyllä naiset haluavat keskimäärin nimeomaan pitkän miehen, ja tällä pitkällä tarkoitan ainaki n 180 cm miestä, 185-195 cm ehkä halutuin pituus, joka tekee yleensöä aina kropasta sopusuhtaisemman eli pitkät raajat ja sopusuhtaisen kokoinen pää melkein pakostakin.

        "Ihmisestä tekee ruman hänen ilmeensä. Jos on negatiivinen, vihainen, aggressiivinen, sulkeutunut tai itseensä käpertynyt ja se näkyy ilmeessä ja silmissä, niin ei sellaista ihmistä tee mieli lähestyä".

        Noiden kaikkien takana on epävarmuus, ja se taas saadaan nuoruuden ja aikuisuuden aikana muiden sanattoman ja muun viestinnän vastineena. Jos et ole ulkoisesti komea eli symmetrinen, niin et saa muilta sellaista huomiota kuin oikeasti komea mies saa pakostakin vastakkaiselta sukupuoleta ja myös omalta, ja se vaikuttaa psyykkeeseen tietoisesti ja alitajuisesti, joka taaa aiheuttaa epävarmuutta, sulkeutuneisuutta ja itseensä käpertymistä, sekä näkyy silmistä.
        Jos saat paljon positiivista huomiota muilta, kuten komeat ja kauniit ihmiset yleensä saavat, elleivät satu olemaan täysiä mulkkuja yleensä liian huomion haittavaikutuksena, niin takuulla olet sosiaalisempi, iloisempi, positiivisempi sekä rohkeampi.


      • atännä

        "Ihmisestä tekee ruman hänen ilmeensä. Jos on negatiivinen, vihainen, aggressiivinen, sulkeutunut tai itseensä käpertynyt ja se näkyy ilmeessä ja silmissä, niin ei sellaista ihmistä tee mieli lähestyä."

        Samaa mieltä, ja tuosta lähestymisestä pitäisi kuitenkin aloittaa.


    • sincyan

      Sairaalloinen lihavuus. Jos maha roikkuu vyön päällä ja portaissa hengästyy. Toisaalta, se on minusta enemmänkin vastenmielistä kuin suoranaisesti rumaa. Huono käytös rumentaa nätinkin naaman.

    • GentleM

      Ikävä kyllä tuppaa olemaan niin että suurin vaikutus on piirteillä jotka eivät ole muutettavissa (pituus, hartioiden leveys, leuan malli, jne). Hyviin geeneihin ihmiset on kaiketi ohjelmoitu ihastumaan.

      Mutta toisaalta, jos naisen onnistuu valloittamaan niin saa paljon anteeksi. Ensin pitää antaa hyvä ensivaikutelma. Tässä olisi muutama vinkki lyhyille ja hoikille miehille:
      - käytä pikkutakkia jos suinkin voit. Korostaa hartioita ja slimmaa vyötäröä. Mittasuhteet näyttävät paremmilta (pää/vartalo)
      - pukeudu slim fit vaatteisiin, näytät pidemmältä
      - yläosa ja alaosa tai melkein samaa väriä
      - koristeet tms ylös, ei alemmas mitään sellaista mikä pysäyttää katseen siirymisen päästä varpaisiin
      - ei isoja kuvioita esim. paidassa
      - suosi tyylikkäästi muotoiltuja pikkukenkiä tai bootseja joissa korko
      - hiustyyli sivuilta ja niskasta lyhyt, mahdollisesti päältä pidempi

      alpham alias Aaron Marino, 165cm:

      https://www.youtube.com/watch?v=oI8MMzNuBDs

      Hyvä blogi pukeutumisesta lyhyille miehille:

      http://www.themodestman.com/

      • yksi_kysymys

        Onko kadut kohta täynnä keikarihobitteja?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      295
      3239
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1601
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1117
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe