GTA Online Heist ryhmä! (PS4)

ana_92_

Morjensta!
Elikkä siis homman nimi on semmonen että pitäs saada suomalaisia suhteellisen hyviä nettipelaajia kaveriksi Heisteihin (PS4 versioon) :)
Oon yrittänyt tässä jonkin aikaa kutsua vaan randomilla jotaki ulkomaalaisia mukaan peliin mutta aina tulee jotai surkeita pikkulevelisiä pelaajia jotka kuolee koko ajan ja homma kusee heti alkuun :D
Oon nuitten urpojen takia vasta toisessa heistissä menossa ja ois jees nähä millasia ne loput on ja pelailla useamman kerrankin :)
Joten nyt haen siis kohtuullisen hyviä suomalaisia pelaajia jotka tykkää pelailla Heistejä, ois hyvä että oisit pelannu ainaki GTA V:n Storymoden vähintää 1 kerran läpi tai että sulla ois onlinetyypin leveli jotai vähintää 80.
Itellä level tällähetkellä 120.
Laittakaapa kiinnostuneet tähän PSN tunnuksia ja kirjottakaa Online leveli esim niin voin vähän päätellä että kenet haluan mukaan ja kenet en ku ei enää jaksa noiden surkeitten kans yrittää 10 kertaa samaa hommaa kunnes yks urpo lähtee kesken kaiken ja luovuttaa koko homman :D
Toivonmukaan täältä löytys kunnon apuporukka ja alkas hommat eteneen :D
Ja siis tottakai ois jees pelailla muitaki pelityyppejä ja muita pelejäki maybe myöhemmin mutta nyt ensisijaisena hommana hakusessa tuo kohtuullisen hyvä Heist porukka :D
Laitan kaveripyyntöä heti ku hoksaan että tänne on alkanu ilmestyyn kriteerit täyttäviä tyyppejä ja sitte vaa alotetaan ryöstelyt ;D

20

1229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tekoälly

      Itellä kaatuu haistit siihen paskavaunun saattamiseen tehtaalle randomien kanssa joten olkoon koko paska, muiden mukana kaikki haistit läpi kyllä. vittu nyt ei toimi edes normi kontakti missiot. prkl.

    • niktu29

      Samassa tilanteessa itsekin... en vain ole saanut vielä ensimäistäkään heistiä tehtyä noiden urpojen kanssa... oma kyttäjänimeni on niktu29

    • gta175

      jurtsi571 melkein sata
      samuli175 31 levelinen mut oon pelannu toisella pleikkarilla 100leveliseksi

    • Janikoiranen

      Oonko paljonki myöhässä, Itellä sama ongelma, et lisäätkää vaa mutki psn janikoiranen

    • GTAV

      joo elikkäs mä voisin tulla pelaan heistei käyttis/online nimi on HerraRoni..

      • Gtavonline

        Redpiper level 146. Pelailen päivittäin tällä hetkellä.


    • Gtav

      Redpiper level 146. Pelailen päivittäin tällä hetkellä

    • moikka itelki on kaatunut heisit aina tohon että jotkut urpot luovuttaa heti ja ite oon 37 lv koska ei tuu levuu lisää kun nää ääliöt quittaa peleistä mutta silti hyvä pelaaja käyttäjänimeni on VLAD1DLAV

    • Gtav

      Promolari on nimi pikkuveli laittoi tuon :D 40 lvl olen mutta ps3 olin 100 lvl

    • LOL696969

      Lisää geotoukka jos ei löydä nii laita ashenstone ja oon 53 levune ja en oo huono pelaa oon aika hyvä :D

    • Jaappi931

      Joo, saapi lissäillä jaappi93 taitaa olla 104levelinen ukko jaja pitäs saaha heistejä yms tehtyä! Mikkelin löytyy

    • Gtaonline

      Täälä ollaan kans samassa tilanteessa laitapas pyyntö tulee nii tehdään tehtäviä yhdessä. Nimimerkki on longvik85

    • Börbör

      Juu lisääppäs. Ps4:lla nimi Mr_Carrot8 (spurdogamer) ja onlinesta leveleitä löytyy 117 verran.

    • Torsti56

      Mitäs tunareita täällä oikein on? Mikki vain päälle ja selitätte niille miten hommat hoidetaan, ei mulla ainakaan mitään ongelmia ole koskaan ollut hoitaa heistejä tuntemattomien kanssa.

    • zagibbi

      Lisätkää zagibbi jos haluutte heisti apua tai muuten vaan. 200lvl

    • kestiwecezz

      Pelannu gta vitosta 4 vuotta, ps3 ja pc:llä pelattu vitusti, nyt ps nelosella 100 rankkinen, nicci kestiwecezz

    • samuli2503

      moi. pelaan x360:lla. nimellä LadyPink250382 leveli on tällähetkellä 252 ja toinen hahmo jolla en juuri enää pelaa on muistaakseni 50 jotain. kamukutsua tulemaan

    • Taistelevapressa

      Moi vaan kaikille ! Tuttua hommaa ettei heisteihin saa kunnon pelaajia mukaan. Joko lopettaa kesken tai pelaa pääperseessä. Lisätkää TaisteluKekkonen jos pelaatte ps4:llä

    • Peruna12345

      Mä just aloitin GTA 5 online (PS4) nii addatkää ittibitti74 oon (PS3 ) vetäny kaikki heistit joten voin auttaa muita ja jos muaki vois auttaa. Ps. Oon GTA 5 (PS4) 20lvl

    • Anonyymi

      Nyt niitä pelaajia jotka omistaa ps4 mikin ja osaa edes jotain tehä. Lisätkää Yusufa97 ni pelataan Gta

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6679
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4320
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2740
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2070
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1613
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1427
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1104
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1061
    Aihe