Noituudesta

Juliastorm

Edellisessä ketjussa puhuttiin vastapäin kulkemisesta ja ihmissudeksi muuttumisesta. Ensinäkin kaikki mitä tehdään vastapäivään on pahaa.älä ikinä edes leikilläsi lähde siihen mukaan!toiseksikin ihmissudeksi muuttuminen olisi kirous . Kaikki paha mitä tekee palaa takaisin 3 kertaisena. On ainakin ennen uskottu, että toisilla on kykyjä vaihtaa muotoa, mutta en tiedä tarkemmin en vielä ole niin vahva noita. Minulla ei ole tietoa suvustani, kaikki ovat kuolleet tai sellaisia joiden kanssa ei asiasta voi puhua. Itse jo lapsuudesta olen tiedostanut kykyni , mutta halunnut sulkea ne pois ja yhä sama asia. On tapahtunut outoja asioita ja avauduin niistä miehelleni . Hän sanoi ettei halua noitaa vaimoksi kunnes ymmärsi etten voi tälle mitään. Silti pelottaa ja käytän voimiani vaan hyvään. Olkaa varovaisia mitä toivotte .

6

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei124

      Noituus ottaa riivaajia sisään.
      Pääasiassa joka kerta kun ihminen tekee syntiä häneen tulee sisään demoni. Demoni syö ihmisen sisältä osittain elävältä ja aiheuttaa monia sairauksia. Mutta Kristuksen nimessä demoneita karkoitetaan lopullisesti pois, vain usko Kristukseen pelastaa

      • Turvassa

        Ihminen, joka uskoo Jeesukseen Kristukseen, ei demonilla ole häneen mitään valtaa, koska hän on Jeesuksen oma.


      • suomenuskoinen_pakana

        Kristittyjen mustavalkoinen ja vihollisia vilisevä mentaliteetti on tappanut luovuuden, minuuden kuuntelun ja itseen luottamisen, veljeyden ja sisaruuden, halun suojella ja tehdä hyvää yhteisen tasapainon ylläpitämiseksi, kyvyn nähdä kokonaiskuva itsekkäiden osasten sijaan.

        Joten olkaa hyvät ja palatkaa takaisin omille palstoillenne. Löydämme kyllä teidän palstoillenne jos haluamme kuulla näkemyksiänne.


    • Lauvi

      Ei pidä paikkaansa että kaikki mitä tehdään vastapäivään olisi "pahaa". Esimerkiksi, joissain traditioissa kehä piirretään vastapäivään siitä syystä että koska se silloin kulkee eri suuntaan kuin aurinko niiden välille "tulee kitkaa" ja se saa kehän "pyörimään" ja nostattamaan voimaa. Kuten esim kellon sisuksissa olevat osat. Sillä ei ole mitään tekemistä "pahan" kanssa. Kannattaa otta laajemmin selville, tutkia monia eri traditioita ja kansanuskoja, silloin saa selkeämmän kuvan myös sitä mihin itse uskoo ja miksi itse tekee asiat niinkuin tekee.

    • Kiinnostuneet_tytöt

      Juliastorm olen itsekkin kiinnostunut taikuudesta mutta en oikein omista taitoja eli pystyykö tavallinen tyttö taikoa? haluaisin oppia valkoistamagiaa ja ehkä vähän muutakin ja onko olemassa jotain vanhoja/ kuolleita noitia jonka kanssa pystyisi puhua tai kysyä neuvoa kiitos ❤️❤️❤️❤️

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      15
      1158
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1109
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      2
      1097
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1084
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1083
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1075
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      0
      1066
    9. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1064
    10. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1057
    Aihe