Esiintynyt manipulointia

eräillä

Mielipiteen muokkausta on esiintynyt palstalla joka kehittynyt jankutukseksi pitkäpiimäiseksi, älykästäkö.

32

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • getalife

      Onko mielestäsi aloituksesi älykäs vai kautta aikojen palstalla ilmennyttä ilmanaikuista kohdennettua hyökkäystä?

    • IKL56

      Joo, manipulointia, Hyundai i20 Classic Plus palkittu testivoittaja.
      Alueellinen TV-mainontakokallista > katso ja ylläty mtv.
      Aller Media, nyt voi yrityksesi näkyä tässä 199e/kk alkaen.
      Fitin kesätarjous 6 kk vain 22,90e plus kaupan päälle.....Ivana Helsinki

      • Aamupuuro.räjähti

        Manit pois vaikka pakkomainonnalla.
        Mani mani lauloi kuorossa Appa.
        Ouuuh mami, lauloi Kirka (iskäkö se puhisi jotta "ouuuuuh").
        Nami nami oli ohjelma.
        Manipullikointia saattaa esiintyä aika ajoin. Mutta ne ovat ohimeneviä kuuroja kunnes ukkos -tai akkas -rinta ma iskee uudelleen.

        Fotoshoppaus, tekstishoppaus, mielipiteen-shoppaus - NO SIINÄPÄ SOPPA


    • Antakaamme lastenkin täällä leikkiä.
      Lapset ovat niin hyvä-uskoisia.
      Aikuinen osaa ajatella ilman heitäkin.

      Nyt kaikki mukaan Jyväskylän Suur-Ajoihin!!
      Niin maailmasta pelastuu ainakin Rakas Koti-maamme Suomi!!

      H.

      • Jämsänkosken sora-teille, maailman maittavimmille raiteille!!
        Joiden mäkisillä kumpareilla mahasta ottaa, ja joita sydänkin halajaa!!

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        Jämsänkosken sora-teille, maailman maittavimmille raiteille!!
        Joiden mäkisillä kumpareilla mahasta ottaa, ja joita sydänkin halajaa!!

        H.

        Katokato, löytyi intohimoa jätkästä :) Mun mielestä huutomerkit on niin just sellaisia, intohimoista porukkaa. Soisin niitä jokaiselle, edes kerran kesässä.
        Mukavaa kumpsuttelua!


      • hmp.f kirjoitti:

        Katokato, löytyi intohimoa jätkästä :) Mun mielestä huutomerkit on niin just sellaisia, intohimoista porukkaa. Soisin niitä jokaiselle, edes kerran kesässä.
        Mukavaa kumpsuttelua!

        "humps"

        No niinhän se...
        Peekele!! Piti kirjoittaa ...pelastuu...Keski-Suomi...
        Mieli teki lisätä myös Virtasen Jukkaa ja hänen sana-taituruuttaan.
        Kykyä luoda kirjoittaen laaksoja ja kukkuloita.
        Jukka ja minä olemme sillee joteski...kun Koskelaiset yleensäkin.
        Jukka tosin paljon enemmän.
        Tuo ralli-idolini.

        H.


      • Ettei vaan ratin takana olisi joku mamu. Tai vähintään kartturina tai huoltojoukoissa.


      • Raotetaan.hieman

        Näin verhojen takaa voin paljastaa, jotta tuo salaperäinen Hunkszi perusti Jyväskylän suurajot ja oli Timo Mäkisen ja Rauno Aaltosen kakkoskuski.
        Hän on myös ollut ratamestari ja piirtänyt ajolinjat jne jne.


      • kesivä

        Oo mamu, oo mamu-mamu-blue, oh mamu-blue!


      • Heikunkeikku
        Raotetaan.hieman kirjoitti:

        Näin verhojen takaa voin paljastaa, jotta tuo salaperäinen Hunkszi perusti Jyväskylän suurajot ja oli Timo Mäkisen ja Rauno Aaltosen kakkoskuski.
        Hän on myös ollut ratamestari ja piirtänyt ajolinjat jne jne.

        AiJAAA!! (luetaan silmät talterikin kokoosena ja suu Oon-muotoisena)
        Aika hyvä.
        Pitäisköhän alkaa sen kaa jutteleen vähän enemmän.
        Unohtaa sen joskus ällöhköt lohkaisut muiden ällöisyydestä.
        Ratamestarikiko häh.
        Tarttee harkita tota juttelupuolta. Voishan sen kaa jotain kivaa höpistä.
        Hmmm.... tosin toi vähä hämää, että Kakkoskuski. Ei Ykköskuski :)
        Noh, eihän kaikki voi olla ykkösiä, joidenkin on tyydyttävä kakkoseksi :)


      • Heikunkeikku kirjoitti:

        AiJAAA!! (luetaan silmät talterikin kokoosena ja suu Oon-muotoisena)
        Aika hyvä.
        Pitäisköhän alkaa sen kaa jutteleen vähän enemmän.
        Unohtaa sen joskus ällöhköt lohkaisut muiden ällöisyydestä.
        Ratamestarikiko häh.
        Tarttee harkita tota juttelupuolta. Voishan sen kaa jotain kivaa höpistä.
        Hmmm.... tosin toi vähä hämää, että Kakkoskuski. Ei Ykköskuski :)
        Noh, eihän kaikki voi olla ykkösiä, joidenkin on tyydyttävä kakkoseksi :)

        "Heikunkeikku"

        Ei ole sinulla hullumpi idea.
        Muista kuitenkin että kaikki tieni eivät vie onnelaan.
        Kaikki kyyneleet eivät ojiani täytä.
        Minun viereltäni ei pysty ohjaamaan
        vaikka kurvinsa pitää kohdallaan.
        Jos käy polku sun luokses leveäksi liian.
        Saat käydä toiselle hahmona pullean piian.

        H.


      • Odotan hetkeä kun helikopterit lentävät pääni yli ja spektaakkeli alkaa.
        Kaipaan sitä, kun pikataipaleita ajettiin öisin, silloin oli jotain hohtoa istua saunan katolla ja valokiilat kiisivät pitkin metsiä Myhinmykkyröillä.
        Nyt kokopitkä Ouninpohja ja se Surkee, voi, että niissä on jotain...

        Rakastan Tony Melvillen ihanaa ääntä paikallisradiossa...Jari Latvala, fifty five seconds...

        Perinne velvoittaa, isäni istui vuodesta 1954 vuoteen 1974 Harjun pikataipaleen ajanottojakkarassa, siitä minulla on muistona puvunkaulukseen pantava lätkä ja vuosista kertova ketju. Aarre.


      • ent.siivoojaparka
        Raotetaan.hieman kirjoitti:

        Näin verhojen takaa voin paljastaa, jotta tuo salaperäinen Hunkszi perusti Jyväskylän suurajot ja oli Timo Mäkisen ja Rauno Aaltosen kakkoskuski.
        Hän on myös ollut ratamestari ja piirtänyt ajolinjat jne jne.

        Kjih-hih! Alle kaksi vuotiaana ... Nero jo syntyessään.


      • onneksienjoudukatsomaan
        hunksz kirjoitti:

        "humps"

        No niinhän se...
        Peekele!! Piti kirjoittaa ...pelastuu...Keski-Suomi...
        Mieli teki lisätä myös Virtasen Jukkaa ja hänen sana-taituruuttaan.
        Kykyä luoda kirjoittaen laaksoja ja kukkuloita.
        Jukka ja minä olemme sillee joteski...kun Koskelaiset yleensäkin.
        Jukka tosin paljon enemmän.
        Tuo ralli-idolini.

        H.

        Eipä turhempaa hommaa ole kuin tuollaiset ajot. Maailma ei menettäisi mitään, päinvastoin, jos nuo loppuisivat kokonaan.


    • Oletko sä sitä mieltä?
      Mä en sitä niin pahana pidä. Joskus ei ymmärrä mistä toinen puhuu ekalla kerralla, kun hän esittää sen vähän uudella tavalla tai toisessa yhteydessä, tajuaa paremmin mikä ajatuksen takana oli.
      Joskus esiintyy hermostuneisuutta loppua kohden, sitten tulee vaikka mitä, henkilökohtaisuuksia. Ei sekään mun mielestä manipulointia ole, vaan merkki siitä että toinen ottaa keskustelun liian rankasti.
      Oisko se inhimillistä, että on vaikeaa olla eri mieltä asioista.

      • Lisään vielä tänne itseni perään, että mikä on jankutuksen ja keskustelun ero?


      • hmp.f kirjoitti:

        Lisään vielä tänne itseni perään, että mikä on jankutuksen ja keskustelun ero?

        Jankutus on täällä sitä jos et myötäile ja myöntyile vaan ehdollistat toisten sanomisia tai jollain lailla haastat. Jos et myötäile, lapsihan sinä olet ;).


      • siilimuori kirjoitti:

        Jankutus on täällä sitä jos et myötäile ja myöntyile vaan ehdollistat toisten sanomisia tai jollain lailla haastat. Jos et myötäile, lapsihan sinä olet ;).

        :D Jess, tänks, tää piristi mun päivää :))


    • Heikunkeikku

      Eikö se ole aika varmaa juttua, että kun trusa ihmisiä lykätään samaan kasaan, niin siihen joukkoon mahtuu eri tyyppisiä ihmisiä. Jotkut jankuttelee pelkästä ilosta, jotkut tosissaan pakkomielteenä olla oikeassa, jotkut sitten tahtoo vältellä jankutusta. Minä kuulun niihin ihmisiin, jotka eivät tykkää jankuttamisesta.
      En ole koskaan voinut Sietää vänkäämistä. Mulle riittää, että kerran sanon mielipiteen ja se on siinä se. Noh, voin mä kaks kertaa sanoa saman asian, jos ei uskota, että olen oikias :)
      Mun ei tartte sanoa "Viimeisen kerran" mielipidettä. Mun kanssa on hyvin vaikea jankuttaa, koska knapsasen suun kiinni (=lukitsen sormeni) ja lopetan keskustelun.
      Pitkäpiimäisyysketjuja en lue laisinkaan, heti jos ketju alkaa piimäistymään, niin jätän ketjun omia aikojaan elämään.
      Muutenkaan en lueskele joka aloitusta. Oikeastaan seuraan vain niitä ketjuja, joihin olen mahdollisesti itse jotakin naputellut.
      Joo, eli aika tylsä ihminen oon. Värikkäämpikin sitä voisi olla, mutta en taida osata muuttaa itseäni enää tästä kummosemmaksikaan.

      • En minäkään kaikkea lue, ja osa menee ohi. Tuo rekisteröityminen auttaa siinä mielessä, että näkee onko jollain ollut asiaa.
        Mä en siinä mielessä jankuta, että jos joltain kysyn, eikä tuu vastausta, niin en kysy toiste. Vaarana tietenkin että vedän omat johtopäätökset. Vaikka todellisuudessa voi olla toinen ei vaan sattumoisin ole lukenut. Suo siellä, vetelä täällä.
        Tylsänä ihmisenä mä en sinua pidä. Ei se että on hyvätahtoinen tee tylsäksi. Ja hyvätahtoisten mielipiteillä on mun maailmassa väliä. Pahansuopaiset jääköön omaan arvoonsa.


      • Heikunkeikku
        hmp.f kirjoitti:

        En minäkään kaikkea lue, ja osa menee ohi. Tuo rekisteröityminen auttaa siinä mielessä, että näkee onko jollain ollut asiaa.
        Mä en siinä mielessä jankuta, että jos joltain kysyn, eikä tuu vastausta, niin en kysy toiste. Vaarana tietenkin että vedän omat johtopäätökset. Vaikka todellisuudessa voi olla toinen ei vaan sattumoisin ole lukenut. Suo siellä, vetelä täällä.
        Tylsänä ihmisenä mä en sinua pidä. Ei se että on hyvätahtoinen tee tylsäksi. Ja hyvätahtoisten mielipiteillä on mun maailmassa väliä. Pahansuopaiset jääköön omaan arvoonsa.

        Öh, kysynköhän nyt yli-tyhmän kysymyksen, mut kysyn kuitenkin. Siis sitä, että "Tuo rekisteröityminen auttaa siinä mielessä, että näkee onko jollakin ollut asiaa." Totanoin, miten niin Tietää, onko jollakin asiaa? Huutaako joku näytön takaa ääneen sulle, niin tiedät tulla koneelle katsomaan kuka sielä huuteloo?

        Tuosta jankuttamisesta sen verran, että se rasittaa, jos joku/jotkut jauhaa sitä ihan samaa mielipidettään moneen kertaan. Kyllä sitä vähemmästäkin ymmärtää, että aijaa toi on tota mieltä.
        Täällä livessä kyllä tykkään keskustella kovastikin, vaikka toinen osapuoli olisikin eri mieltä. On kiva kuunnella perusteluita, että miks joku ajattelee niin ja niin. Semmosta hyväntahtoista keskustelua.


      • Vanhojen ketjujen säilyttäminen tarkkaan muistissa ja haukkana lyttääminen jos mielipide eroaa omasta saa minut tympääntymään. Pitää olla hyvä muisti jos muistaa palstalla edes edellisen päivän asiat, saati sitten viikkojen takaa. Johtunee siitä että palsta ei ole tärkeä itselle, paremmin viihdyn politiikasta, uskonnosta ja terveydestä keskustellessa. Tällä palstalla ainoastaan ikään voin samaistua. Täällä on muutama todella hyvä kirjoittaja, heitä lukee mielellään. Heihin kuuluu kaksi yläpuolella kirjoittanutta.


      • mielikki.neito kirjoitti:

        Vanhojen ketjujen säilyttäminen tarkkaan muistissa ja haukkana lyttääminen jos mielipide eroaa omasta saa minut tympääntymään. Pitää olla hyvä muisti jos muistaa palstalla edes edellisen päivän asiat, saati sitten viikkojen takaa. Johtunee siitä että palsta ei ole tärkeä itselle, paremmin viihdyn politiikasta, uskonnosta ja terveydestä keskustellessa. Tällä palstalla ainoastaan ikään voin samaistua. Täällä on muutama todella hyvä kirjoittaja, heitä lukee mielellään. Heihin kuuluu kaksi yläpuolella kirjoittanutta.

        Jos sä tarkoitit mua, niin pakko on rutata, aivan pakko.
        Ja kohta hän tulee sanomaan etten mä sua tarkoittanut.. Et kehtaa enää mun ruttauksen jälkeen? Hyvä :D


      • Heikunkeikku kirjoitti:

        Öh, kysynköhän nyt yli-tyhmän kysymyksen, mut kysyn kuitenkin. Siis sitä, että "Tuo rekisteröityminen auttaa siinä mielessä, että näkee onko jollakin ollut asiaa." Totanoin, miten niin Tietää, onko jollakin asiaa? Huutaako joku näytön takaa ääneen sulle, niin tiedät tulla koneelle katsomaan kuka sielä huuteloo?

        Tuosta jankuttamisesta sen verran, että se rasittaa, jos joku/jotkut jauhaa sitä ihan samaa mielipidettään moneen kertaan. Kyllä sitä vähemmästäkin ymmärtää, että aijaa toi on tota mieltä.
        Täällä livessä kyllä tykkään keskustella kovastikin, vaikka toinen osapuoli olisikin eri mieltä. On kiva kuunnella perusteluita, että miks joku ajattelee niin ja niin. Semmosta hyväntahtoista keskustelua.

        Kysyvä ei tieltä eksy, mutta se ei nyt ollut se pääpointtini mun kirjoituksessa, pelkkä intro vaan. Joten en vastaa, ettei sun huomio menee mun pääpointista, joka tulee tuon intron jälkeen.
        Onneksi mä en oo jankuttava tyyppi...


      • hmp.f kirjoitti:

        Jos sä tarkoitit mua, niin pakko on rutata, aivan pakko.
        Ja kohta hän tulee sanomaan etten mä sua tarkoittanut.. Et kehtaa enää mun ruttauksen jälkeen? Hyvä :D

        En ymmärrä mitä tarkoitit? Olen varmaan tyhmä tai ainakin tosikko ;). Mielestäni olet ollut asiallinen. Jos et ole huomannut samaa kuin minä olen ollut huomaavinani niin en voi mitään. Lomailu loppuu huomenna ja palstavierailut vähenevät. Toivottavasti helteet alkavat kun pääsen kotinurkille. Sisätiloissa olen joutunut viettämään lomani synnyinseudulla, aurinko näyttäytyi tänään pitkästä aikaa.


    • 1eero

      Keskimäärin asiallisesti jopa hauskasti lennokkaasti jollain on levy jääny pyörimään kun ei ole huomannu vaihtaa uutta, mitäpä tuosta, mielipiteen muokkaustako ! menisikö joku halpaan ei sitä tiedä.

    • Syntyykö keskustelu siitä kun yhden tai korkeintaan kahden kerran sanoo mielipiteensä ja piste?

    • kesivä

      Huomenta aloittaja,
      Onhan se noinkin, mutta itse olen vähän "kade" heille, jotka osaavat keskustella ja perustella sanomansa.
      Itse olen sellainen oman mielipiteen omaava, joka ei sitten osaa perustella, että miks just olen sitä mieltä kun olen.
      Yleensä osallistunkin kevyisiin keskusteluketjuihin, tiedän, että sekin joitain ehkä ärsyttää, kun pukkaan pelkkää höttöä.
      Tähän tekstini loppuun joku ruikutus olisi paikallaan tai ainakin hämmennys. No joo, tänään on monikulttuurisuuden puolesta mielenosoitus. Moniko palstalaisista osallistuu?

    • ent.siivoojaparka

      Tästä taisi nyt tulla sellainen uusi tämän päivän masennuksenkarkoitusketju?
      Minä minä minä hyvä, minä olen tällainen, niinkuin pitääkin, mutta nuo jotkut, jotkut muut on semmoisia ja tämmöisiä, en minä minä minä sellainen...

    • kävikö.ohranen

      Minnekkä meidän pakolais promoottori on hävinny vissii huomasi Immosen varastaneen hänen ideansa, leppäile rauhassa mieti uusia hehkutuksia.

    • vätökkäät

      "Paloma" yrittää tyrkyttää välillä maailmaa syleilevää humanismiaan, että kaikki nälkää- ja kurjuutta näkevät tulkaa tänne pohjan perille. Sitten kiukutteelee vanhaan maahansa, kun eivät kaikki kuuliaisesti noudata hänen humaania elämäntapaansa, jota väittää elävänsä, vaan nuo mokomat äänestävät ihanassa maassa Persuja!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1535
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1107
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1006
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      674
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe