Venäläiset kameroiden kanssa

Romeo43

Ottavatko venäläiset vieläkin kuvia asunnoista? Itse näin vähän aikaa sitten kun illalla kävelivät vuoksenniskalla näreharjussa ja ottivat kuvia näreharju 16 pihalla olevasta amerikanraudasta

19

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lämpimästitervetuloa

      Juu. Toissapäivänä pyysin sisälle kuvaamaan just rempattua vessaa. Juotiin siinä samalla sitten sumpit. Oikein mukava pariskunta.

    • Suomalainen23

      Kävin Citymarketissa ja jonotin että voin maksaa ostokseni niin joku venäläinen ämmä yritti etuilla. Kävin huutaa ja se venäläinen ämmä purskahti kyyneliin. Tuli hyvä mieli ja sen jälkeen olin pelkkää hymyä ja päiväni pelastui :)

      • shitimarktshout

        Mitä huusit? Oliko kauniskin venakko?


      • On_siinä_miehenkuvatus

        Tavoille pitäis opettaa tommoset,saisit sitte hymyillä ilman hampaita.


      • harrihärkänen
        On_siinä_miehenkuvatus kirjoitti:

        Tavoille pitäis opettaa tommoset,saisit sitte hymyillä ilman hampaita.

        Valkoinen ritari vauhdissa ;) Susta ei olis edes lattiamopiksi mulle :D


      • mielenkiinnostakysyn
        harrihärkänen kirjoitti:

        Valkoinen ritari vauhdissa ;) Susta ei olis edes lattiamopiksi mulle :D

        Valkoisia ritareita? Minkälaisista sienistä saa tuollaiset hallusinaatiot?


      • harrihärkänen
        mielenkiinnostakysyn kirjoitti:

        Valkoisia ritareita? Minkälaisista sienistä saa tuollaiset hallusinaatiot?

        Sun aivot on jo ennestään mössöä, et tarvii enää sieniä. Valkoinen ritari hyväksyy väkivallan miehiä mutta ei naisia kohtaan vaikka nainen olisi lyönyt ensin.


      • mielenkiinnostakysyn
        harrihärkänen kirjoitti:

        Sun aivot on jo ennestään mössöä, et tarvii enää sieniä. Valkoinen ritari hyväksyy väkivallan miehiä mutta ei naisia kohtaan vaikka nainen olisi lyönyt ensin.

        Vai oikein mössöä...jaa, vai sellasta ;) Missä nuo valkoritarit asuu? Sherwoodissako? ;)


      • harrihärkänen
        mielenkiinnostakysyn kirjoitti:

        Vai oikein mössöä...jaa, vai sellasta ;) Missä nuo valkoritarit asuu? Sherwoodissako? ;)

        Etkö tiedä mitä mössö on? Voi sinua raukkaa, eihän se sun vikasi ole jos kätilöt pelas sulla lentopalloa sairaalan käytävillä aikoinaan :(


      • mielenkiinnostakysyn
        harrihärkänen kirjoitti:

        Etkö tiedä mitä mössö on? Voi sinua raukkaa, eihän se sun vikasi ole jos kätilöt pelas sulla lentopalloa sairaalan käytävillä aikoinaan :(

        Kuittaan kommenttisi luetuksi ja jätän sen omaan arvottomuuteensa. Et näköjään osaa pysyä aiheessa valkoritarit, vaan otat jo sairaalan ja sen kätilöt mukaan tähän. Mitäköhän vedät seuraavaksi mukaan? ;)

        Jatketaan juttua sitten myöhemmin kun hallitset nämä hommelit Onnistuuko? :)


      • harrihärkänen
        mielenkiinnostakysyn kirjoitti:

        Kuittaan kommenttisi luetuksi ja jätän sen omaan arvottomuuteensa. Et näköjään osaa pysyä aiheessa valkoritarit, vaan otat jo sairaalan ja sen kätilöt mukaan tähän. Mitäköhän vedät seuraavaksi mukaan? ;)

        Jatketaan juttua sitten myöhemmin kun hallitset nämä hommelit Onnistuuko? :)

        Kyse ei ole siitä onnistuuko multa vaan siitä että mihin sun aivokapasiteetti riittää. Olet joko valkoritari aka mangina tai äärifeministi. Mua ei rehellisesti sanoen kiinnosta, ihan sama kuka tai mikä sä olet. Ja jos et tiiä mitä mangina tai white knight tarkoittaa niin googleta. Ei oo niin vaikeeta.


      • mielenkiinnostakysyn
        harrihärkänen kirjoitti:

        Kyse ei ole siitä onnistuuko multa vaan siitä että mihin sun aivokapasiteetti riittää. Olet joko valkoritari aka mangina tai äärifeministi. Mua ei rehellisesti sanoen kiinnosta, ihan sama kuka tai mikä sä olet. Ja jos et tiiä mitä mangina tai white knight tarkoittaa niin googleta. Ei oo niin vaikeeta.

        Ei muka kiinnosta, mutta sen verran kiinnostaa kuitenkin, että olet miettinyt kuka tai mikä minä olen? Ei siinä, analyyseilläsi on ainakin perjantai illan viihdearvo jos ei mitään muuta ;)

        Omasta puolestani tämä oli tässä, tuhlasin ihan liikaa aikaa tähän.


      • harrihärkänen
        mielenkiinnostakysyn kirjoitti:

        Ei muka kiinnosta, mutta sen verran kiinnostaa kuitenkin, että olet miettinyt kuka tai mikä minä olen? Ei siinä, analyyseilläsi on ainakin perjantai illan viihdearvo jos ei mitään muuta ;)

        Omasta puolestani tämä oli tässä, tuhlasin ihan liikaa aikaa tähän.

        Mene jo pois, meitä muita hävettää kirjotella samaan ketjuun kaltaisesi ali-ihmisen kanssa. Pitää varmaan mennä suihkuun sulle vastaamisen jälkeen, tunnen itseni saastaiseksi.


    • ihmettelijä_

      Näin, kun prisman parkkipaikalla venäläiset laittoi oltermannikiekkoja auton vararenkaan sisään? Mikä taika siinä on?

    • JyrkkäHönkämies

      Kannattaa ottaa "poltetun maan"-taktiikka heti käyttöön, jos huomaat, että Ryssä kuvaa sun taloa.

    • taavitakavarikko

      minulla on jo 8 kpl takavarikoitua ryssä kameraa kirjahyllyssäni ja lisää tulee

    • Kuullutoon

      Yks venäläinen vaihto-oppilas oli Suomessa ja kun hän näki suomalaisen varusmiehen, venäläinen tuhahti: "Suomen armeija on kärpäsen kokoinen Venäjän karhuun verrattuna!"

      • yujytt

        Joo, mut karhunkin on yllättävän vaikea osua tassullaan pieneen kärpäseen...


    • pitkäputkipirkko

      ryssälle työnnetään kamera paikkaan johon ei aurinko paista, loppuu kuvaukset siihen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      4985
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3277
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1245
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe