UK:Ylähuoneen varapuhemiehen huume/seksiskandaali

otemporaomores

Tämä hyväkäs jäi kiinni kokan nuuskaamisesta hotellihuoneessa maksullisten naisten seurassa. "Laatulehti" Sun asialla. Käsittääkseni naiset kuvasivat salaa lordia kokaiinin kimpussa. Kyselivät myös lordilta kysymyksiä, jotka Sun oli ilmeisesti pyytänyt naisia lordille esittämään.

Lordi kertoi saavansa 200 puntaa päivässä valtiolta ruokaan ym. mutta ei se lounaaseen mene vaan tähän = kokaoiiniin ja maksullisiin naisiin, myönsi lordi.

Tämän hyväkkään tehtäviin kuului mm. kollegojensa käyttäytymisen valvominen ja hän uhkaili rangasituksilla niitä jotka eivät asiallisesti käyttäydy.

Vaikuttaa ihan tosikristityltä tämä varapuhemieslordi.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hypo.kriittinen

      Ja tätä taivastelee lehti, jota lukevat kaikkiin mahdollisiin addiktioihin langenneet vankiloita luuhanneet ja älyykkyydeltään vähintäänkin epäilyttävät ainekset. Ymmärrän, että heille nämä ovat tärkeitä asioita, varsinkin sen jälkeen kun he ovat tulleet uskoon ja keksineet, että huumaavan aineen vetämisen lomassa voi tosiaan välillä vaikka syödäkin tai käydä suihkussa.

      Mutta ketä muuta liikuttaa tämä "uutinen", että jollakin konservatiivillakin on jäljellä vielä sen verran luonnollisia viettejä, että haluaa silloin tällöin irroitella, vieläpä kunnon seksillä. Anna kun arvaan... ateisteja!?!?

      Tarkemmin ajatellen, taidanpa syödä ja käydä suihkussa, johan tänne nettiin on tullut kirjoiteltua kolme vuorokautta putkeen, vain tuolilla välillä torkkuen.

      • hjljh

        Kyllä tuo tosikristittyjä kiinnostaa, Jos lordi on ateisti niin sehän on todiste ateistien moraalittomuudesta ja riettaudesta, jos taas kristitty, niin joko ei oikea kristitty tai sitten on ateistisen ajojahdin kohde, ja hyvä ihminen, mutta kun uskovaisetkin ovat vain ihmisiä ja syntisiä, ainakin silloin kun jäävät kyseenalaisesta käytöksestä kiinn, muuten ovat jumalsta seuraavia vanhurskauessaan

        Toisin kuin uskovaisi mua ei niin hirveesti lordin seksihommat kiinniosta, vaikka olihan se hupaisa näky punaisissa rintsikoissaan.

        Mutta kun kerran kunnon uskovaisen, kristityn, tapaan kunnostautuu moraalin ja veljensä vartijana, niin onhan se noloa, kaksinaismoralistista, itse käyttäytyä noin. Käyttää nyt huumeita veronmaksajien rahoilla, ei edes varsinaisella palkalla vaan erillisellä kulukorvauksella.

        Tuo huumeiden käyttö ainakin on rikos.

        Jos esittää parempaa kuin on, niin silloin ei kannattasi jäädä kiinni rysän päältä!


      • hjfjf

        Eihän aloittajakaan tätä skandaalilehteä ylistä. Ansa mikä ansa, kyseenalaista kenties, mutta lordi kuitenkin teki mitä teki.


      • hypo.kriittinen
        hjljh kirjoitti:

        Kyllä tuo tosikristittyjä kiinnostaa, Jos lordi on ateisti niin sehän on todiste ateistien moraalittomuudesta ja riettaudesta, jos taas kristitty, niin joko ei oikea kristitty tai sitten on ateistisen ajojahdin kohde, ja hyvä ihminen, mutta kun uskovaisetkin ovat vain ihmisiä ja syntisiä, ainakin silloin kun jäävät kyseenalaisesta käytöksestä kiinn, muuten ovat jumalsta seuraavia vanhurskauessaan

        Toisin kuin uskovaisi mua ei niin hirveesti lordin seksihommat kiinniosta, vaikka olihan se hupaisa näky punaisissa rintsikoissaan.

        Mutta kun kerran kunnon uskovaisen, kristityn, tapaan kunnostautuu moraalin ja veljensä vartijana, niin onhan se noloa, kaksinaismoralistista, itse käyttäytyä noin. Käyttää nyt huumeita veronmaksajien rahoilla, ei edes varsinaisella palkalla vaan erillisellä kulukorvauksella.

        Tuo huumeiden käyttö ainakin on rikos.

        Jos esittää parempaa kuin on, niin silloin ei kannattasi jäädä kiinni rysän päältä!

        "Tuo huumeiden käyttö ainakin on rikos."

        Tulihan se moralisti sieltä esille. Mitä moraalisesti väärää on silloin tällöin päästää aivonsa vapaalle, esim. vaikka Suomi-viinaa naukkaillen ja mistreated-bändiä kuunnellen kivassa kaveriporukassa?


      • ytuiyty
        hypo.kriittinen kirjoitti:

        "Tuo huumeiden käyttö ainakin on rikos."

        Tulihan se moralisti sieltä esille. Mitä moraalisesti väärää on silloin tällöin päästää aivonsa vapaalle, esim. vaikka Suomi-viinaa naukkaillen ja mistreated-bändiä kuunnellen kivassa kaveriporukassa?

        Minä en kananata esim, kokaaiinin laillistamista, Jos se on moralismia niin olkoon, olen sitten moralisti.

        En kuitenkaan pärjää siinä lajissa uskovaislle alukuunkaan. Kannabiksesta olen sitä mieltä että käyttöjien jahtaamien ei välttämättä viisasta. Esim. USA:ssa siihen menee paljon rahaa ja aikaa poliisllta, ja kuitenkin tulokset aina huomoja. Kuormittaa vankiloita tulee kalliksi,

        Itse en ole kiinnostunut käyttämään kannabistakaan. Ei kiinnosta. Päärjään hyvin ilmankin.

        Vaikutat "käänteispsykoloigiaan" mieltyneeltä uskovaiselta. Puhhu päinvastoin kuin mitä oikeesti ajattelee.

        Saitko nyt kalastetuksi reaktion jota houkuttelit esiin?


      • rehellisesti.sanottuna
        ytuiyty kirjoitti:

        Minä en kananata esim, kokaaiinin laillistamista, Jos se on moralismia niin olkoon, olen sitten moralisti.

        En kuitenkaan pärjää siinä lajissa uskovaislle alukuunkaan. Kannabiksesta olen sitä mieltä että käyttöjien jahtaamien ei välttämättä viisasta. Esim. USA:ssa siihen menee paljon rahaa ja aikaa poliisllta, ja kuitenkin tulokset aina huomoja. Kuormittaa vankiloita tulee kalliksi,

        Itse en ole kiinnostunut käyttämään kannabistakaan. Ei kiinnosta. Päärjään hyvin ilmankin.

        Vaikutat "käänteispsykoloigiaan" mieltyneeltä uskovaiselta. Puhhu päinvastoin kuin mitä oikeesti ajattelee.

        Saitko nyt kalastetuksi reaktion jota houkuttelit esiin?

        "Saitko nyt kalastetuksi reaktion jota houkuttelit esiin?"

        Kyllä.

        Eikä lopputulosta sinunkaan tarvitse hävetä, ainakaan minun mielestäni.

        Vaikka sitähän en tietenkään voi tietää, ajatteletko sinä kuten kirjoitat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4082
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2358
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2066
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      97
      1725
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      12
      1348
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1272
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe