Makkaraperunat

Mplover1213

Mistä lempäälässä saa parhaimmat makkaraperunat?

10

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teeitte

      Ei mistään!!! Enää.

    • Jaonhintalaatukohillaan

      Ulkomaalaiset ainakin tekee parhaat pizzat ja kebapit en edes haaveile saavani suomalaisomisteisesta grillistä tai pizzeriasta yhtähyvää ruokaa mitä maahanmuuttajien liikkeistä saa.

      • Maitopuolikebappiin

        On se hyvä että sinulle maistuu, minulle ei maistu koska kebappi lihaa olen joskus ollut leikkaamassa. Lehmä kun kun tuli linjalle, se lopetettiin niin kuin länsimaissa tehdään asiallisesti. Nahka pois ja sitten ruhosta utareet eli tissit leikattiin kebappi firmalle menevään laatikkoon, myös häntä, jänteet, sydän, kieli ja kaikki suolten ympäriltä olevat lihakset eli kebappi on 100% täyttä naudan lihaa. Veri ei näille kelpaa, siitä tehdään Tapolaa.

        Miettikäää oikeesti mitä kebappi liha sisältää, tukussa myydään näitä grillattavia kebappirullii 2 euron kilo hinnalla, karvaranteet kantaa niitä selkä vääränä kioskeihinsa ja

        Kunnon makkaraperunat ovat hyvää, ja vaikka makkara ihan kylmänä oluen kanssa, ei nyt jääkaapille


    • YäkJahyi

      Ootkos koskaan päässyt näkemään millaisesta koiranoksennuksesta makkara valmistetaan.Kerrän pääsin tutustumaan makkaratehtaan tuotantoon ja sen jälkeen ei ole makkara maistunut. Hirveetä litkua se makkaramassa siellä sammiossa,ties mitä herkkuja siihenkin jauhetaan kaikista eläinten kehonosista.Syö sinä vaan niitä makkaraperunoitas ponpetit. Minä en makkarasta välitä .

    • parempaaruokaa

      Lihapaskaa, eli makkaroita ja kebab "lihaa" ei ole pakko syödä, ulkomaalaisten paikoista löytyy yleensä kasviskebab, tai falafel, joissa ei ole lihaa, vaan kasvispihviä. On paremman makuistakin, ei eltaantunutta rasvanmakua ja kuvottavia raaka-aineita ja niihin liittyvää vastemielistä tappamista.
      http://mvlehti.net/2015/07/29/tasta-se-kebabin-valmistus-alkaa-video-k-18/

    • pololpopopåo

      kasvispihvit tehdään karvakäsien pemasta ja karvoista, syö sitä sitten halulla

      • raakkeliliekki

        Jutuistasi päätellen karvaiset kädet kiihottavat sinua.

        Kasvispihvit tulee tukkuliikkeestä.


      • Suomi-makkara
        raakkeliliekki kirjoitti:

        Jutuistasi päätellen karvaiset kädet kiihottavat sinua.

        Kasvispihvit tulee tukkuliikkeestä.

        Kasvispihvit tulee tukkuliikkeestä ...joo ja raha seinästä. Syö sinä vihree lisää vaan niitä ruohoja ja ota lisää näitä lihan syöjä karvaranteita tänne jotka lopettavat eläimen leikkaamalla kurkun auki.

        Mikä sen parempaa kuin tuore verimakkara possun verestä tehtynä, ai niin eihän sitä karvaranteet tee koska possu on saastainen eläin

        Monesti olen käynyt näissä karvaranteiden ruokapaikoissa ja en yhtään siistiä ole nähnyt. Kaiken huippu on Tampereen Tammelan tori missä on paisteltu tänä kesänä kevät kääryleitä toripenkillä ja pienet musta lapset pomppii samalla penkillä kenkineen, toki kyllä se pöpö kuolee rasvassa.....


      • oletraadonsyöjä
        Suomi-makkara kirjoitti:

        Kasvispihvit tulee tukkuliikkeestä ...joo ja raha seinästä. Syö sinä vihree lisää vaan niitä ruohoja ja ota lisää näitä lihan syöjä karvaranteita tänne jotka lopettavat eläimen leikkaamalla kurkun auki.

        Mikä sen parempaa kuin tuore verimakkara possun verestä tehtynä, ai niin eihän sitä karvaranteet tee koska possu on saastainen eläin

        Monesti olen käynyt näissä karvaranteiden ruokapaikoissa ja en yhtään siistiä ole nähnyt. Kaiken huippu on Tampereen Tammelan tori missä on paisteltu tänä kesänä kevät kääryleitä toripenkillä ja pienet musta lapset pomppii samalla penkillä kenkineen, toki kyllä se pöpö kuolee rasvassa.....

        Sinun kaltaisen raadonsyöjän haistaa kilometrin päähän, sinua kiroaa myös julkisten tilojen siivoojat, kun mätänemällä suolistossasi käyneet teurasperkeet palaa paskapyttyyn ja vessan seiniin kiinni.


    • Naminaminami

      Osta friteerauskeitin saa halvimpia pienempiä 30€ ja voi tehdä kotona kaupan pakasteranskalaisista itse niitä makkara ja lihapullaperunoita ja ahvot vie kielen mennessään hyvän ketsupin ja mausteiden kera.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2501
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1958
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1766
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe