Yksityinen hammaslääkäri Tuomas Parkkinen

kll

Onko kellään kokemuksia tästä uudesta yksityisestä hammaslääkäristä joka tuli Kuhmoon kevättalvella? :-) itselläni todella paha hammaslääkärikammo jonka takia en ole uskaltanut vuosiin mennä hammaslääkärille, aiemmin olen käyttänyt terveyskeskuksen hammashoitopalveluita mutta nyt haluaisin mennä yksityiselle, jos siellä vaikka huomioitaisiin pelkojani pikkuisen paremmin..

76

5008

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KertoiAnoppi

      Kallis.. Turha pelätä hammaslääkäriä, olipa kuka hyvänsä..

    • hymiö

      Tuomas Parkkinen on aivan ihanan ystävällinen lääkäri ja ei varmaan pelottava kenestäkään.

      • v453dd

        On vai?


      • jaukkis

        Ei varmaan pelottava mutta osaako tosiaan hommansa hyvin?????


      • Niimpäniinn

        No Joo,pakkohan asiakkaille on yrittää edes Olla ihana.Pitäähän se uusi talokin maksaa.....


    • pukullevaan

      Nykyään puuduttavat hyvin ja tietenkin yksityisellä on aikaa enemmän varata potilasta varten. Aikaa varatessa kannattaa jo puhua että pelkää. Tietenin palvelu maksaa enemmän, kun joutuu tekemään hoidon potilaan ehdoilla.

    • hammaslääkärikammoinen

      Eikö Tuomas Parkkinen toimi Sotkamossakin?Mielelläni kuulisin toisten ihmisten mielipiteitä,oliko Parkkinen hyvä,ystävällinen hammaslääkäri,puuduttiko kunnolla jne..Itsekkin hammaslääkäripelkoinen...!

      • eikammo

        Sotkamossa on hyvä hammaslääkäri Senja Immonen, ottaa potilaan huomioon,selostaa kaiken mitä tekee.Kannattaa kaäydä.


      • Käynyt

        Samaa mieltä olen....


    • hammaskeijukainen

      Itsellä ei kokemusta kyseisestä hammaslääkäristä...mutta kuullut pelkkää hyvää palautetta...kyllä Aijan hampaassakin Kati Sarvela osaa hommansa,ainakin minulle ollut todella ystävällinen ja mukava hammaslääkäri,suosittelen häntäkin :)

      • Tuulikuiskasi

        Rahalla saa hyvääkin naista...


    • iikkääk

      Enpä tiedä onko niiiin hyvä ja osaava.. Kävin hammaskivenpoistossa ja kävi kyllä TODELLA kipeästi,ikenet vuoti verta ja ovat vieläkin turtana!Jos hampaanpoistoa olis niin menen kyllä johonkin muualle!!!!!!!!Niin ja tuli TOSI kalliiksikin,että on ittensä hinnoitellut hyvin......!!!!!!!!!!

    • Hammaspeikko

      Eikö ne ole aina sen jälkeen arat? Paljonko maksoi ?

    • ystävällisestihoitaa

      Kannattaa nyt hoitaa hyvin ja ei ole niin paljon hammaskiveäkään seuraavalla kerralla.Käyn säännöllisesti, sitten ei ole niin paljon hoidettavaa, Kati Sarvela on kärsivällinen ja kaikki apujoukot siellä.

    • iikkääk

      Eipä ole vieläkään ikenet kunnossa,vaikka yli viikko jo aikaa..Joku kysyi paljonko maksoi,otti hammaskiven pois ja paikkas yhden reiän loppusaldo 300 euroa!!!Ihan ystävällinen oli,ei siinä valittamista mutta olisin kuvitellut että suu ois jo kunnossa?En tiedä pitääkö tässä lähteä johonkin toiseen lääkäriin...................?

    • Hirvistys

      No,hui kamala!=(
      Hammaslääkärikammoinen vähän itsekkin olen niin en varmaan Parkkisen luo kyllä mene ikinä jos noin tapahtuu!!!

    • Jaiks

      Ei kait hammaslääkärissä pitäisi sattua koskaan....?

    • oiniitähetkiä

      On se nykyään kuulkaa leikkiä käydä hammaslääkärissä. Muistan kun 60-luvulla matkustettiin perukan koululta kimppakyydillä hammaslääkäriin. Silloin Sipiläisen ja Puroveden aikaan sai istua pukilla varmaan yhteen soittoon tunnin puolentoista ja toisten hikoillessa ja kuunnellen porien ulvontaa oven takana. Porat olivat hirveitä, ei puudutuksia. Kun reiät olivat syviä, niin kyllä se sattui ja meinasi tukehtua, kun työnsivät suun täydeltä vanua imemään limaa ja möskää. Ei ollut imulaitteita.
      Muistan sen kauhuhetken kun mätäpaiseista hammasta kiskottiin. Puudutusaine ei tehonnut yhtään ja myrkky tuli suuhun. Ei puutuminen tuntunut missään. Taju meni kankaalle ja heräsin kun olin tempoutumassa nyrkit heiluen vastaan. Tongit rivesi kesken pois. Todettiin vain että taitaa sattua. Sitten sanottiin, että se on jo irti ja lähtee nyt helposti pois. No niin lähtikin.
      Kyllä se viimeistään tuon koettelemuksen jälkeen kammon heitti. Menen hammaslääkäriin yksityiselle ja juuri niin tarkalleen tiptop, ettei tarvitse odotushuoneessa kauaa vartoa.

    • hampaatsuussa

      On se outoa että jätetään hammaslääkärissä käynnit väliin.Niin elintärkeä kuin suu on ihmiselle ja sen hyvinvointi. Mutta ei tämä uutta ole, osa suomalaisista hoitaa hampaitaan erittäin huonosti.Pestään kerran kuussa ja silleen. Haju on sen mukainen. Hyvä hammaslääkäri tarkistaa aina myös suun perusteellisesti. Ja vain syövän takia. Suomessakin ovat hammaslekurit pelastaneet ihmishenkiä kun ovat ajoissa löytäneet suusta syöpiä.Käyn mielelläni hammaslääkärissä kerran vuodessa tarkastuksessa, jos on porattavaa kyllä puudutus poista kivut.No, ei se ininä mitään kivaa ole mut hampaat on ihmiselle omaisuus. Sanoisin että arvomaisuudeksi lasken hampaat.

    • mari88ttuu

      mene ajanhampaaseen niin kuin minäkin! homma toimii ja suht edulista!

      • Suuttunut

        Voisin kokeila joskus eikä ole hirmu kaukananakaan..


    • pepsodenttihymy

      Kammoa on riittänyt, Aijan hampaaseen meillä mennään hammaskiven poistoon ja jos on paikattavaa, ne hoituu sitten ytävällisesti siellä, myös kivut puudutetaan.Rahaa menee joutavaankin ja näyttäähän se rikkinäinen hammasrivi surkealta.

    • iikkääkköök

      Miksi lähtisin Aijan hampaaseen...?Lähden enemmin Ouluun mistä saa esilääkitystapletin..Ehkä sieltä saa parempaa hoitoakin..?Ainakin näin luulisin!

    • Ghrr

      Entäs jos on VÄHÄN hammaslääkäripelkoinen...

      • pelkopois

        Minä sanon aina kun minua pelottaa, niin se otetaan huomioon ja asiakas on maksava asiakas, niin ei kohdella miten sattuu.Juttelevat mitä tehdään, tai halutaan tehtävän tarkistuksen jälkeen, jos siellä onkaan mitään ongelmaa.Multa rapsutetaan hammaskiveä eikä se käy pahasti, jos porataan niin puuduttaa.


      • Suuttunut

        Näin se pitäisi mennäkkin mutta eipä Parkkisen luona mennyt..multa otettiin sillä jollain ultrajutulla hammaskiveä pois,ja sitä on ollut tosi syvällä joten siksi se kävi NIIN saakelin kipeästi tiettyjen hampaiden kohdalla ja vertakin tuli.Asiakashan se maksaa kaiken lystin..


    • Järkihoi

      Nytpä kävin ihan Oulussa saakka hammaslääkärillä kun suussa oli vieläkin oireet tämä hemmetin Tuomas Parkkisen jäliltä..Noh,siellä löydettiin paljon vieläkin hammaskiveä,minkä Parkkinen MUKA otti pois ja yksi viisaudenhammaskin lähti.Ens viikolla lähtee vielä yksi viisuri.Parkkisen mukaan niitä ei tarvinnut ottaa...Tuntuu vain siltä että Parkkinen vain otti rahat pois,vai onkohan sellainen periaate että ei tehdä kerralla kunnolla työtä; asiakas tulee uudestaa ja saa lisää rahaa!!!!Tämä on ihan järjetöntä.Onko muilla samanlaisia kokemuksia?Kuulisin mielelläni!

      • Hoida_hampaitasi

        Ei kai se sinulta ole rahoja ottanut, kun ne viisaritkin jätti suuhun. Taidat itse hassata rahasi omasta halusta Ouluun..
        Palaute olisi varmaan viisasta antaa tekijälle itselleen. Eikä lallatella. Jos asiakkaan suussa keskivertoa enemmän tekemistä, niin tarkoittaa se aina ajallisestikin jotain.. Ei olisi järkevää ajankäyttöä jokaiselle varata ylimääräistä, kun kaikkien hampaat ei ole ehtoon puolella..


    • Järkihoi

      Kyllä hammaslääkärin pitäisi ottaa pelkopotilas huomioon,jos kertoo aikaa varatessa olevansa hammaslääkäripelkoinen..mutta tämä Parkkinen ei mitenkään siihen reagoinut!?Kyllä Oulussa oli ihan erilainen lääkäri,otti hienosti mun pelon huomioon..Ehkä nyt ei enää niiiiin paljoa pelota hammaslääkäriin meno =)
      Se on niin paljon hammaslääkäristä kiini,toiset osaa hommansa ja toiset taas ei!

    • Hyvät.hampaat

      Mistä hammaslääkäri tietäisi asiakkaan pelot. Itsessäkin on vikaa jos ei osaa vaatia kipuhoitoa jos pelko on kovaa. On avattava suunsa muuhunkin kuin hammasoperaatiolle ja voi kertoa aluksi peloistaan. Täytyy muistaa että sekin kipupiikki maksaa erikseen. Jos on huonosti hoitanut hammaskalustoaan ja on paljon hoitamista se maksaa. Välttämättä ei kertakäynnillä saa hoidettuakaan. Huolehditaan itse hampaat kunnolla ja mennään hammaslääkärille kun on tarvetta. Joskus suuhun pesii ientulehdustakin, hammaslääkäri ei ole siihen syyllinen.

    • Kll

      Heips, aloitin tämän ketjun ja nyt haluan kertoa kokemukseni :)

      Kävin siis Tuomaksella ja kerroin peloistani. Hän oli todella mukava ja ystävällinen, pari syvää reikää oli jotka paikattiin. Pyysin parhaan mahdollisen puudutuksen - teki kipeää silti. Kävi niin kipeetä, että pyysin puudutusta lisää, sanoi että maksimiannos siellä on jo, ei voi enää laittaa. Eipä auttanut kun kuunnella sitä vihlontaa. :(

      Jos viisureita pitäisi poistaa tai mennä juurihoitoon, en varmaan Tuomakselle menisi. Jos ei reiän paikkaukseen saa sellaista puudutusta ettei satu, niin miten hampaanpoisto sitten? Kunnallisella ovat kyllä laittaneet aina puudutetta niin paljon ettei ole tuntunut missään. Taidan jatkossakin käyttää kunnallisen palveluita...tai kokeilla tuota Aijan hammasta.

      Mukavaa kevättä kaikille! :)

      • suuttunut

        Heipä hei!Kiva lukea sinun kokemus Tuomaksen luona käymisestä.Minulta paikkas myös reiän ja se ei kyllä sattunut yhtään.Puudutuspiikki vain sattui.Mutta minulta otti myös hammaskiven koko suunalueelta ja se sattui ja paljon.Sanoi että ei voi puuduttaa sitten pitäis puuduttaa koko suu!Kuten tänne olen jo kirjottanutkin omista kokemuksistani niin Tuomas sanoi että nyt suu on kunnossa,nähdään vuodenpäästä uudestaan.Oireet vain jatkuivat niin kävin sit Oulussa asti ja ottivat hammaskiven pois minkä Tuomas oli heittänyt ja yksi viisurikin lähti.Tuomaksen mukaan viisureita ei tarvitse ottaa pois.Ensi viikolla lähtee vielä toinen..Eikö hammaslääkärin diagnoosiin pitäisi voida luottaa???Tuomas oli ystävällinen,mutta AIKAA VARATESSA KERROIN OLEVANI PELKOPOTILAS JA HÄN EI HUOMIOINUT SITÄ MITENKÄÄN!!!En varmasti enää ikinä käytä hänen hammaspalvelujaan!


      • Kll

        Minä myös kerroin puhelimessa aikaa varatessa tästä kamalasta pelostani ja hän sanoi että hoidosta tehdään täysin kivuton. No sitä se ei kyllä ollut. :( ei kuulosta kivalta tuo sinunkaan kokemus. Paljon ovat ihmiset kehuneet Tuomasta pelkopotilaidenkin hoidossa, mutta minulle ei jäänyt hyvää kokemusta juurikin tuon kivun takia. Tulevana syksynä sieltä viesti tulee kun edellisestä hammastarkastuksesta on vuosi, mutta en aio mennä!


    • Joku_järki

      Vääräpaikka palautteen antoon! Kylläpä pelosta osataan jauhaa, mutta ei asiallisesta palautetta anneta hoidon jälkeen. Just..

      • Suuttunut

        Minkä ihminen sille voi jos on hammaslääkäripelkoinen?Käy itse kokemassa sama kuin minä NIIN sitten tiedät miltä minusta tuntuu!!!!!!


      • suupuhtaaksi

        Jos ihminen on hammaslääkäripelkoinen niin se silloin on.
        Sitä varten nämä keskustelupalstat on että täällä jauhetaan asiasta ja annetaan palautetta.
        Joka ei kärsi lukea näitä palautteita niin painukoot hiivatin helvettiin.


    • Suuttunut

      Miten niin vääräpaikka palautteen antoon?Kai saan kysellä muidenkin kokemuksia?Ja voi kuule kyllä Parkkinen on jo palautteeni kuullut...!!!!KII; ottikos Parkkinen sinun pelon mitenkään huomioon?Ja oliko Parkkisella silloin hoitaja myös kun teki sinulle toimenpidettä?Kuten jo sanoin,siellä vastaanotolla vielä muistutin olevani pelkopotilas niin Parkkinen vain sanoi että TIEDÄN!Ei jutellut,ei kysellyt että mitä toimenpiteitä haluan,hyökkäs vain heti suoraan suuni kimppuun....Ja vielä kaiken kukkuraksi toimi yksin,ei ollut hoitajaa joka olisi imenyt sillä putkella (vai mikä se nyt onkaan) meinasin tukehtua ja veret lensi pitkin naamaan =( Oli kyllä NIIN karsee kokemus että muistan loppuelämäni!Kaikista paskamaisintahan tässä on se että heitti suuni korjauksen puolitiehen,maksaa kyllä piti PALJON mutta hoitoa en kunnolla saanut!Tuntuu vain että saako täältä Kainuusta ylipäätänsä kunnon hammashoitoa,kun alkaa tämmöstä tämä homma olemaan???????Ja voiko enää luottaa Kainuulaisiin hammaslääkäreihin?

      • Kll

        Parkkisella ei ole siellä hoitajaa ollenkaan, työskentelee siis aina yksin. Kysyin tästä asiasta ja sanoi että heidät koulutetaan työskentelemään myös yksin, hoitajaa ei välttämättä tarvitse. Mutta minä koin niin, että kun hammasta poratessa suu oli täynnä vettä kun ei ollut hoitajaa/avustajaa joka sitä olisi imurilla imenyt, niin olihan se ihan hirveetä. Oli epämiellyttävää ite nieleskellä ne vedet kun porauksesta pidettiin taukoa! :( Minä myös mennessäni sinne kerroin että pelkään ihan älyttömästi, minulta kyllä kyseli mistä pelko johtuu, yms jutustelua. Käsittääkseni hammaslääkärissä on mahdollista hoitaa potilasta niin ettei tarvitse kuunnella kipua, mutta Tuomaksen vastaanotolla se ei valitettavasti toteutunut.. En voi ymmärtää että jos hammasta ei saa puudutetuksi niin ettei poraus satu, niin miten esim. hampaanpoiston kivun kestää? Ja jos imurilla ei imetä suusta sylkeä/verta, niin en halua edes kuvitella hampaanpoistoa kun suu on täynnä verta. Rahaa kyllä meni useampi satanen, mutta niinhän se tahtoo jokaisella yksityisellä olla :) Lopputulos oli kuitenkin hyvä, reiät paikattiin ja vihlonnat loppui siihen!


      • Suuttunut

        Kävitkö Sotkamon vastaanotolla vai Kuhmossa?Minä kävin Sotkamossa ja hänellä oli kaikki välineetkin wc;n vieressä,joten kokoajan ramppasi niitä hakemassa ja minä siellä suu auki odottamassa..Entä jos joku olisi räkäissyt niihin tms.Yäk!Onko ne edes puhtaita?Ainakin Avilta sanottiin että hammaslääkäri voi toimia yksinkin mutta ammattietiikan vuoksi pitäisi olla se hoitaja joka imisi sillä letkulla jne..miten yksin toimivalla lääkärillä riittää kädet joka paikkaan...?Joo tiedän,että yksityiset ovat kalliita mutta luulin ja olen aina luullut että hoitokin ois sitten sen mukaista.Puhelimessa vakuutteli ja oli tosi ystävällisen tuntoinen että ekaks katsotaan suu,sitten keskustellaan ja sitten vasta ruvetaan toimenpiteisiin mutta eipä niin vain mennyt minun kohdallani..Olen miettinyt just samaa että jos Parkkinen ottaisi hampaan pois niin mitäkähän siitäkin tulisi,jos ei puudutus oikein toimi ja tolskaa vielä yksin;suu verta täynnä.Kääk!Enpä uskaltais lähteä kokeilemaan.Toivon nyt että suuni tulisi kuntoon Oulun myötä,saisin viettää vihdoin ja viimein kivutonta elämää =)


    • Kll

      Minä kävin Kuhmossa. Hänellä tosiaan meni jonkun aikaa alussa kun laitteli välineitä ym. valmiiksi ja siinä hammasta paikatessakin joutui sitten hakemaan millon mitäkin välillä. Siinä on aika paljon hommaa tosiaan yhdelle ihmiselle ja hoitaja helpottas paljon tilannetta eikä kenenkään tarvis siinä maata veret tai vedet nielussa. Mutta nyt on tämä hammaslääkäri testattu ja tietää ettei jatkossa sinne mene :)

      • Suuttunut

        Joo,näinpä Parkkinen on testattu ja ei sinne kannata enää mennä!

        Kivaa kevään odotusta sinulle =)


      • Kll

        Kiitos, samoin sinne! :)


      • vb455

        Kävin muutama vuosi sitten Sotkamossa kyseisellä vastaanotolla. Mielestäni palvelu oli töykeähköä ja puudutusta ei saanut tarpeeksi, vaikka pyysin. Tämä on minun mielipiteeni.Jollekin voi toimia ihan hyvin. Itse en mene enää koskaan.


      • Suuttunut
        vb455 kirjoitti:

        Kävin muutama vuosi sitten Sotkamossa kyseisellä vastaanotolla. Mielestäni palvelu oli töykeähköä ja puudutusta ei saanut tarpeeksi, vaikka pyysin. Tämä on minun mielipiteeni.Jollekin voi toimia ihan hyvin. Itse en mene enää koskaan.

        Onneksi on näitä hammaslääkäreitä mistä voi valita..!!


    • satoa_niittää

      Suussakin
      ..vai oliko se mahassa
      ..vai sittenkin ikenissä
      ..vaiko niissä hammaskivissä
      ..vai sen alla..
      voi (ehkä) sittenkin kasvaa sammakoita..
      Ja niitä voi epäasiallisesti (ehkä) hyppiä minne sattuu.

      Aurinkoista kevättä!

      Ps. Keväällä kukat vai oliko se sittenkin perunat ;) herää loisteeseen! =)

    • porapeikko

      Avustajalla on ainakin yksi, ehkäpä kaikkein tärkein homma, pitää välineet desifioituna.
      Arveluttaa, jos edellisen asiakkaan perään, vajaan 5min perään huuetaan uusi.

    • Väki

      Juha Piirainen hyvä hammaslääkäri Kajaanissa ja hänellä on apulainen sekä hommat kohdallani hoitanut hyvin .

    • kiitosei

      Hygieniataso arveluttaa erityisesti Parkkisella. Huono työn jälki ja ISO lasku!! Ei koskaan enää.

      • Suuttunut

        Näinpä.Itse kävin noin.5-6 viikkoa sitten Parkkisen luona ja ravas kokoajan hakemassa välineitä vessan vierestä,mihin joku voi räkästä/kusta tms.Hirvittää =(
        Ja lasku oli TOSI iso!Enkä mene enää koskaan ja en suosittele kenellekkään!Ennemmin vaikka ihan kunnalliseen sitten..jos ei muuta löydy.


    • peikkohammas

      Laittaako Kuhmossa kukaan lääkäri hammasimplantteja ja mikähän on hinta?

      • Hammastohtorille

        Mene Kajaaniin Pulpaan. On hyvä palvelu ja hyvää jälkeä tulee. Hammasimplanttien laittaminen ei ole halpaa milloinkaan.


    • Hammaspeikko

      Jospa se tuo Parkkisen Tuomas on kova rahan perään,kun ei raski ottaa apulaista ja sille palkkaa maksaa...KANNATTAA mennä Aijan hampaaseen...kunnon palvelua ja apulaisetkin kivoja :)

      • Suuttunut

        Samaa mieltä,ei raski maksaa ja yrittää yksin toheltaa..Kyllä mun mielestä hammaslääkärillä pitää olla apulainen siinä ja ne työkalut siinä ihan vieressä ettei tartte yksin heittää potilasta ja ravata jossain muualla...Entäs jos on pelkopotilas ja saa vaikka jonkun kohtauksen sillä aikaa kun Parkkinen on hakemassa työkaluja?


    • Levynvaihtoko_paikallaan

      Yksi ja sama ihminenkö täällä ruikuttaa kokoajan, eikä älyä antaa itsestään yhtään parempaa kuvaa.
      Typerää tuollainen tai kateellisten panettelua.
      Hoida hampaasi paremmin, niin välttyisi yhteiskuntakin lisämaksuilta hammashoidossa.
      Ei se ilmaista ole veronmaksajillekaan nuo yksityiset hammashoitolat saati niissä kävijät.
      Kävijät, jotka taitaa muutenkin kuormittaa yhteiskuntaa heikolla hygienialla tai ainakin mielenterveyspalveluilla.
      Se on hyvä tämä valinnanvapaus, jos sitä osaa edes käyttää.
      Viisas ymmärtää kerralla. Taisi mennä pora tosiaan liian syvälle, jollain purnaajalla. Kun levyttää vain.

      • Suuttunut

        Haista kuule P......paska!Käy ja kokeile itse Parkkista niin tiedät sitten mistä täällä puhutaan!


      • Vuoristokiipeiliä

        Minä olen kyllä käynyt.Mitä muuta vielä nykyihminen on vailla ja mikä on hyvin ikinä,ei mikään.Saahan sitä valittaa,siitähän moni elää,mitä sitten jos meillä ei ole mistä välittää.Se on ihan sama kuka ne hampaat kiskoo tai pistää,paikkaa.Se on ihmisen päässä se pelko et Jospa se sittenkin koskee,voi pipi..Sanotaanko näin.Meillä on kaikki ainakin aika hyvin,palveluita saa,ruokaa saa,asunto on.Se käy niinkuin sen entisen juopon ukon akalle.Kun se aina ratkutti ukolle juonnista,sitten kun ukko lopetti juonnin,akasta tuli alkoholisti.....


    • Halventamista

      Saapiko kuule tuolla tavalla, nimellä, julkisesti panetella noin pahasti ketään? Kuka kokeilee ja mitä/ketä kokeilee.

    • Kohtayöon

      Niskanen aikanaan otti hampaat hyvin pois ja halvalla.
      Puudutti hyvin, muttei porannut.
      Metsillä se rikastui eikä hampaiden hoidolla...

    • Suuttunut

      Saahan täällä kertoa omia kokemuksiaan ja tuntemuksiaan,sitä vartenhan nämä sivut ovat!

    • kipuilija

      SUUTTUNUT,olen täysin samaa mieltä,sitä vartenhan nämä sivut ovat.

      Eihän täällä sais mitään keskustelua aikaseksi jos ei saisi kertoa kokemuksiaan ja tuntemuksiaan.
      Tänne vaan jos on jotain hampaankolossa.

      • Suuttunut

        Ihananaa kun joku ajattelee samallalailla =)


    • Ykspuolikkaasta

      Töykeä Hammaslääkäriksi,Aijan hammas tosi hyvä paikka....

    • Smileface2

      Olen itse ollut tämän Parkkisen asiakas jo pari vuotta. Ystävällinen ja mukava tyyppi. Osaa asiansa eikä yritä rahastaa turhilla viisauden hampaiden poistoilla. Jos viisauden hammas ei oireile, ei sitä tarvitse yleensä poistaakaan. Tosin moni hammaslääkäri kerää sillä lisätuloja itselleen. Olin hampaankiven poistossa konka teki hyvin. Toki se on ikävän tuntuista. Hammaskiven poistoa ei voi tehdä puudutuksessakuten reijän porausta, koska sitä on usein ympäri suuta. No oma vikani, pitäisi käyttää hammaslankaa useammin. Suosittelen erittäin lämpimästi tätä tohtoria. Jos pelkää hammaslääkäriä yleisesti kovasti kannatta mennä tekemään se nukutuksessa. Hinta tosin on Varmaan eri silloin voisin kuvitella

      • br4444

        Sitä hammaskiveä tulee, vaikka käyttäisi hammaslankaa, jokaisen syönnin jälkeen. Kysymys on syljen sisältämistä mineraaleista.


    • hammaslähti

      No kerran olin tk:ssa hammas piti poistaa ,, naiset sitä hiestä märkänä vääntelivät... nännin päät kosteana.. tuli karju paikalle .. Teppo Holappa.. otti pihdit ja ottehen sai hampaasta.. ja irti veti hampaan.. ja sanoi "se oli irti jo!" Naiset kaiholla katsoivat , kun Teppo ovesta poistui.. syvän henkäysen kumpikin päästi..

    • Tykästyin

      Teppo Korhonen oli hyvä hammaslääkäri ja osasi ottaa hampaat, sekä muutoinkin kärsivällinen ja osaava. Nyt käyn Aijan hampaassa ja saan oikein ystävällistä hoitoa, pelkopotilaat otetaan huomioon ja hammaskivikin poistetaan siellä.

      • nr5666

        Tottakait siellä hammaskivi poistetaan, sillä sehän on heidän työtä.


    • Paikkapurukumista

      103 euroa lohjenneen poskihampaan paikkaus, viikon kuluttua paikka oli poissa, vaikka koitin varoa sillä syömähampaalla puremista.

      • nj6777

        Mitä se haittaa, onhan paikatulla hampaalla TAKUU. mene ja laitata uudestaan samaan hintaa.


      • KoettuOn

        Minulla on samanlaisia kokemuksia kyseisen hammaslääkärin asentamista paikoista. Huomaten - kokemuksia, monikossa. En neuvo muille mitä tehdä, mutta henkilökohtaisesti en koskaan enää aio käyttää kyseisen hammaslääkärin palveluja. Uusi muovipaikka kiinnitetään, kyseinen paikka irtoaa parin kolmen viikon kuluttua. Irronneen paikan tilalle laitetaan uusi paikka (jonka itse maksan), myöskin se irtoaa myös muutaman viikon kuluttua. Laitetaan kolmannen kerran paikka (samaan hampaaseen ja samaan kohtaan), joka muutaman viikon kuluttua irt ...


      • Käynyt

        Niinpä,tuo on totta...


    • LosKot

      Hilkka Puroveden asentamat paikat ovat pysyneet yli viisikymmentä vuotta, yksikään ei ole irronnut, ei tarvinnut takuuseen kysellä, toisin kuin nämä nykyajan purukumipaikat.

    • Heikkoraksa

      Hampaat vittuun ja norjaan teko vituksi saa hyvää hintaa

      • LutkUt

        Ilmeisesti kirjoitat kokemuksestasi?


    • Gggggggh

      Äiti joutuu koville kun täytyy selällään jalat levällään maata jotta poika saisi valmentajalta peliaikaa. Mikäpätuossa yhteiseen hyvän vuoksi isukkina hyväksyn tuon.

    • käteisellä

      ihan fiksu, miinusta että maksu seteleillä eikä kuittia millään ilveellä joten ei tiedä onko huomioitu kelan korvaukset

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3537
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1650
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe