Kuinka nopeasti pidemmälle

kokemuksiakysyvä

Noniin elikä sanokaapa miehet ihan suoraan mielipiteenne kuinka nopeasti/kuinka monensilla treffeillä viimeistään pitäisi naisen ottaa mies yöksi luokseen ja nukkua vaikka yhdessä jotta pääsee oikeasti lähelle ? Otetaan ikä haarukka 25-reilut 30 vuotta

Oma mututuntuma on että jos ei nainen kolmansilla treffeillä ota kullinvarresta kiinni ja maista sitä niin tuskin se tapailu johtaa jatkossa mihinkään. Nainen pitää siis very simple saada haluamaan miestä oikeasti.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihte tuohon ikähaarukkaan osu, mutta miulle tuo mainittu viimeisttä komansilla treffeillä sänkyyn on jotenskkin huvittava ajatusmalli. Sillä ole mittään väliä, mikäli muuten on havaittavissa että juttu on etenemässä.

      Omasta kokemuksestani olen ssanut sellaisen mielikuvan että jos mies ei ole kokoajan iholla ja yrittämässä kellistää naista sänkyyn, niin leimataan homoksi taikka tullee kommentti "ei ole kemiaa".

    • Edwardo_kertateoria

      Riippuu varmaan ihmisistä, mutta jos toisilla treffeillä ei ala tapahtumaan selkeää lämpenemistä (mikä ei tarkota kuitenkaan suoranaisia seksijuttuja) niin enpä ite ainakaan yhteyksiä pitele sen jälkeen.

      Kerran olin kohtuullisen ihastunut, mutta nainen ei vaan näyttänyt innostumisen merkkejä ja aina siirsi fokusta jos ite yritin ohjata mieleisempään suuntaan kanssakäymistä. Muutaman kerran tuli nähtyä eri merkeissä ja sitten myöhemmin nainen tilitteli miten olisi halunnut jatkaa yhteydenpitoa, mutta ite kerkesin jo siirtyä seuraaviin.

      Ei tietenkään kannata kenenkään alistua semmoiseen mitä ei halua, mutta kaikki eivät myöskään ole mitään kuoropoikia, joille riittää viikattu peti ja iltatee.

    • trollibensa

      Jos nainen haluaa tavata toisen kerran, hän on jo päättänyt antaa.

      Jos mies ei toimi olettaman mukaan, hän ei myöskään etene jatkoon.

    • love40

      Joskus 3-4 kk tutustumisen jälkeen voi nukkua yhdessä jos juttu on silleen että siitä tule parisuhde. Turha kiirehtiä koska pitää tutustuu kunnolla.

    • kokemustaon

      Täh 3-4kk, kyllä aika homolta ja luuserilta vaikutat naisen silmissä että kyllä se niin menee että ensitreffeillä mies vie ja nainen vikisee että käsi tisseihin ja toinen pakaraan ja sanoo silmiin katsoen että teille vai meille että pistetään melaa mekkoon että tuollaisesta luolamies asenteesta suomalainennainen tykkää!

      • Hiljalleen

        Ei ihme ettei ole löytynyt pitkäaikaisempaa... Komppaan sua, love40!


      • näinhänseon

        Mies on terve kun se vonkaa ja haistaa piparin jo kaukaa.
        Ei nyt heti ekatreffeillä haaroja levälleen, mutta seksistä pitävänä en todellakaan odottelis alotetta 3-4 kuukautta, enkä edes viikkoa!


      • miesvm_1967x
        näinhänseon kirjoitti:

        Mies on terve kun se vonkaa ja haistaa piparin jo kaukaa.
        Ei nyt heti ekatreffeillä haaroja levälleen, mutta seksistä pitävänä en todellakaan odottelis alotetta 3-4 kuukautta, enkä edes viikkoa!

        Kyllä 2-3 viikkoa voi odotella edellyttäen että siinä ajassa on tavattu useamman kerran. Riippuu tietysti mitä etsii, jos vain panoa niin se on heti eka kerralla, mikäli vakavampaa suhdetta niin sitten toi aika eka lauseessa. Mutta ei sentään kuukausia, herrantähren! Jos joutuu kuukausia odottamaan niin ei taatusti ole sitä kuuluisaa kemiaa :D


    • heteroukkonen

      Vähän tapauksesta riippuu. Mutta yleensä noin 3-4 treffeillä on ollut tuota läheisempää kanssakäymistä. Ja yöksi jäämistä yms. Pusut vaihdettu noin 1-2 treffeillä. Ja tosiaan... Jos nainen on itsestäni kiinnostava, ja hän haluaa tavata toistekkin, niin oletan että olen myös itse hänestä fyysisti kiinnostava ja toimin sen mukaisesti.

    • Munaotus

      Nainen tekee omat päätöksensä. Jokainen on erilainen. Olen päässyt jo toisella tapaamisella panemaan monta kertaa. Naiset kai haluu selvittää kemian seksillä ja kutsuvat kotiinsa ja viettelevät miehen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3441
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      179
      1498
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1267
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1142
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      853
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      815
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      792
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      779
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      46
      765
    Aihe