Kavereita Pk-seutu

KavereitaHelsinki

Moikka!

Olen 31-vuotias nainen Helsingistä. Elän etäsuhteessa, toimin yksityisenä ammatinharjoittajana ja elämäni on muiltakin osin kaikin puolin kunnossa. Terveät elämäntavat ja itsestä huolehtiminen ovat minulle tärkeitä asioita ja olisi kiva jos kaveripiiristä löytyisi myös samanhenkisiä ihmisiä, joiden kanssa viettää aikaa esim liikunnan parissa. Rakastan ruokaa, matkustelua, klassista kirjallisuutta ja indie elokuvia ja mielelläni kävisin myös ulkona syömässä/drinkeillä/kahvilla/leffassa ym. En ole täysin puritaani ja rakastan mm. Viinejä, mutta railakkaampien teinivuosien jälkeen nykyään otan hillitymmin. Etsin siis kavereita/tuttavuuksia samanhenkisistä ja about samanikäisistä naisista. En jaksa tätä varten tehdä erillistä mailia, kuten vissiin on tapana, joten en sitä tähän laita ( turvallisuus ennen kaikkea)Vastailen kyllä sujuvasti rehdisti omalla nimellä suoraan mailiin sitä mukaan kun fiksunoloisia vastauksia tulee. :) kiitos!

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiinnostunut35

      Hei. Onko sinulla ollut aikaisemmin ystäviä? Mikä on horoskooppisi?

    • joiuygfd

      Moro!

      Oon 28 v nainen Helsingistä. Tykkään mm. elokuvista, luonnosta, kirpputoreista ja hyvästä ruoasta. Harrastan monenlaista liikuntaa eri muodoissaan. Hyvinvointiin liittyvät asiat kiinnostaa minuakin, viime aikoina oon ollut erityisen innostunut superfoodeista. Oon positiivinen, sopivassa suhteessa rauhallinen ja meneväkin tapaus. Mikään himobilettäjä en ole, mutta toki joskus hyvässä seurassa maistuu lasillinen tai pari :)

      Laita viestiä [email protected] jos kiinnostaa tutustua

    • Ina.87

      Hei,
      Kirjoituksesi vaikutti kiinnostavalta, ja kaipaan itsekin samanhenkisiä kavereita pääkaupunkiseudulta. Olen 28-vuotias ja viimeistelen juuri opintojani. Liikunta ja terveelliset elämäntavat ovat minulle tärkeitä. Toisaalta tykkään kyllä herkutellakin. Muita minua kiinnostavia asioita ovat esimerkiksi kulttuuri, ruoka, elokuvat, muoti ja matkustaminen. Kaipailen kavereita joiden kanssa voisi ihan vaikka käydä ulkona kävelemässä, istua puistossa tai käydä kahvilla. Laita sähköpostia jos kiinnostaa [email protected].

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      3228
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2141
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1915
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe