Glamira kulta ym.koruja netist Luotettava vai ei?

Sormust

Hei!

Millaisia kokemuksia Glamirasta?

Sormuksen ajattelin sieltä tilata, mutta ei löydy oikein mitään kokemustietoa kenenkään kirjoittamana mistään, joten tiedätte jotain Glamirasta hyvää tai huonoa, niin kerrottehan, kiitos!

34

22274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katykaty

      I had the worst experience with this company in my life !!!! Yes ring does look nice but totally over priced as we were told by jewels in London that it is hollow inside and as it came wrong size they are not able to resize it here because it will snap!

      We ordered a wedding band from this company and after that the night mare started ! I was sent a confirmation email that my order will be ready in 10 days and will be dispatched soon after. Ok. Good. After 12 days I received another email saying that ring will be ready in 10 day and soon after dispatched. ok. I waited. 3rd email.. 4th email and then 5 th !!!

      I realised that they will not manage to do it on time and what is taking so long?! I got angry and emailed the only good thing is they answer quick ! They apologised and then said for sure it will be dispatched soon (after what I had to wait for another 2 weeks and received 2 emails saying the date it will be ready).

      FINALLY RING ARRIVED AND THE IT WAS WRONG SIZE!!! so now we have to send it back and it will not be ready by the wedding day!!! We are extremely disappointed and all we got is a 15 euro voucher to sped in the shop.... WHAT??

      DO NOT MAKE THE SAME MISTAKE AS I DID ! I was silly enough not to read reviews and to ordered from this website as i thought it looks like you can trust it. I would never order any thing from them again and strongly advise not to order such important thing a wedding band as it gave me soooo much negativity and stress

    • Asiakas1

      Juups. Glamira infoaa, että heiltä saa tilata ilmaisen sormusmallin, niin sitten varmasti tilaa oikean kokoisen sormuksen. Tein työtä käskettyä. Tuli hoono soomi vastaus, jossa pyydettiin tilausnumeroa. Selitin selvällä Suomella asian. Sitten tuli huonolla ruotsilla sama pyyntö.

      Kirjoitin heille englanniksi. Eivät vastanneet mitään. Ei ihan vakuuta. Monilla sivuilla firma on hyvin huolehtinut siitä, että kaikki ikävät kommentit heidän toiminnastaan poistetaan, joten mielenkiinnolla odotan, häviääkö tämäkin ketju.

      Tosi kauniita korujahan siellä myydään, mutta niiden hankkiminen ei olekaan niin helppoa - palautus (ulkom. sivuilta saatujen tietojen muk) vielä hankalampaa.

    • Riodonna

      Huoh, onneksi tulin lukemaan kokemuksia kyseisestä firmasta.... Olin ajatellut tilata sormuksen sieltä, mutta nyt täytyy miettiä uudelleen.

    • Pelokastilaaja

      Hei!
      Itse tilasin n. 3 viikkoa sitten Glamiralta vihkisormukseni. Tänään kävin hakemassa postista!
      Sormus on juuri täydellinen ja täysin sellainen joksi olin sen kuvitellut! Pelkäsin kokoa, että onko se sopiva, mutta KYLLÄ täysin sopiva on!
      Suosittelen! :)

      • shitplace

        Minä olen tehnyt vihkitilauksen 3.7 enkä ole vieläkään saanut sormuksia. Lukuisia sähköposteja kylläkin hoonolla soomella että lähetys tullaan lähettämään piakkoin. Kaksi päivämäärääkin laitettu jo mutta taas tuli uusi..eli niitä ei oo vieläkään lähetetty, nice! Olen jo soittanutkin sinne ja keskustellut enkuksi jonkun Markin kanssa joka lupaili seurantakoodia piakkoin.. mitään en ole kuitenkaan saanut. Taitaa mennä täällä vihkipäivä vituiksi!


    • ei.netistä

      Minun päähäni ei mahdu se, miksi tilataan ainutkertaiset vihkisormukset ja vihkipuvut ja kengät ulkomailta tai ylipäätään netistä kuvien perusteella.

      Suomessa on kultasepänliikkeitä joka puolella ja varmasti sopivia sormuksia. Niitä saa katsoa ja koskea ja sovittaa. Ja on varmasti kaiverrettuna sovittuna päivänä.

      Siitä en viitsi edes kirjoittaa, mitä riskejä otetaan, kun vihkimekko ja kengät tilataan niitä näkemättä ja sovittamatta viime tipassa.

    • glamira

      Minä sain oman sormukseni tämän viikon alussa, toimitukseen meni 4 viikkoa. Kyselin monta kertaa sormuksen perään ja sain huonolla suomen/englannin sekoituksella kirjoitetun automaattivastauksen, että toimituspäivä siirtynyt taas viikon päähän. Ja netissä lukee edelleen, että tuotteet saa parissa päivässä ja tavaraa on varastossa.

      Sormuksen saatuani vein sen arvioitavaksi kultasepänliikkeeseen. Vastaus oli aika karu: Kaikki timantit istutettu vinoon; 2 timanttia heiluu ja irtoaa millä hetkellä hyvänsä; yksi timantti lohjennut reunasta.

      Sain eilen suomenkielisestä palvelunumerosta henkilön puhelimella kiinni ja kerroin asiasta. Sain ihan sellaisen kuvan, että häntä ei tieto yllättänyt yhtään ja hän ei esimerkiksi kertaakaan pahoitellut tilannetta tai sanonut, että olisi jotenkin poikkeuksellinen tilanne. Sen hän kyllä mainitsi, että jos sormuksessa on käytön jälkiä niin sitä ei voi palauttaa. Viikonloppuna teen reklamaation ja palautan sormuksen. Saa nähdä millainen rumba se on ja onnistuuko edes....

      Minua firman etiikka ei vakuuttanut ja jäi todella paha maku suuhun.

      Onko kukaan teistä arvioittanut saamiaan koruja?

    • Tita88

      Tilasin sormuksen jota varastosaldon mukaan oli varastossa ja toimitusajanksi luvattiin 5-7pv. Sormusta ei alkanut kuulumaan ja kyselyihin vastailtiin, että huomenna tulee - no ei tullut. Sormus saapui yli kk myöhässä ja ajankohta/tilaisuus johon sormuksen olin tilannut meni jo.

      Päätin kuitenkin pitää sormuksen, koska myöhästymisestä luvattiin alennus sormuksen OVH hinnasta. Lähetin ohjeen mukaan tilitiedot ja jäin odottamaan hyvitystä. Aikaa on nyt kulunut 6 viikkoa ja euroakaan ei ole hyvitetty. En jaksa enää keskustella asiasta Glamiran englanninkielisen asiakaspalvelun kanssa vaan annoin asian viranomaisten selvitettäväksi.

      EN SUOSITTELE GLAMIRAA KENELLEKKÄÄN!

      • Klo10o

        Justiinsa sama tyylinen kokemus en suosittele glamiraa.


      • Anonyymi

        Kiitos hyvä tietää olen pahoillani että olette Tilanneet .


    • Asuijuy

      Älkää tilatko toimitus ajat ei pidä paikkaansa,asiakaspalvelu erittäin huono,palautus ei onnistu ja jos onnistuu niin varaudu noin puolen vuoden odotukseen.glamira lupaa ettei luottokortilta veloiteta ennen kuin sormus lähetetty heh rahat otetaan saman tien,toimitus aika ei pidä paikkaansa varaudu odottamaan noin 2-3kk eli älä tilaa glamiralta jos et halua ongelmia.

    • Sandranella

      Tilasin Glamirasta 7.9. valkokultaisen sormuksen granaattikivillä. Päivän päästä tilauksesta minulle tuli sähköposti, että tuote on tekeillä ja saan seurantakoodin, kun tilaus lähtee matkaan. Kahden päivän päästä minulle tuli seurantakoodi ja tänään 16.9 DHL toimitti paketin perille. Olivat jo pari päivää sitten yrittäneet toimitusta. Sormus on kaunis ja sopiva. Luin tämän sivuston kokemukset ennen tilausta ja meinasin muuttaa mieltäni niiden perusteella. Olin kuitenkin löytänyt pitkään googlettelun jälkeen juuri sellaisen sormuksen, jonka halusin, Glamirasta ja hinta oli verraten edullinen, joten otin riskin ja tein tilauksen. Onneksi se kannatti.

    • ärsyyntynyt

      Tilasin glamiralta sormuksen joka maksoikin useita satasia. pidin sormusta sormessani viisi päivää kunnes yksi timantti oli pudonnut. Otin yhteyden asiakaspalveluun joka pyysi minua lähettämään sormuksen saksaan korjattavaksi. Tein niin ja lähetin sormuksen. tuli viesti että ovat vastaanottaneet sormuksen ja aikovat ottaa sen käsittelyyn lähipäivinä. Kuukausi myöhemmin tuli glamiralta sähköpostia, että sormus on hävinnyt postissa eli siis kirje oli tullut mutta sisältöä ei. Aika mielenkiintoista, että ilmoittivat että ovat vastaanottaneet sen ja kuukausi myöhemmin sormus onkin kadonnut. En todellakaan suosittele

    • eevaili

      tilasin floret,flower mikä lie,640€, oli iso pettymys,kuva ei ollut se mikä sormus oli! kolme viikkoa innolla odotin,sain joka pennin takaisin.
      hyvää on se että sain valita kulta,hopea,timantti,safiiri ym,hinta oli 250-3000€,sen mukaan miten oman maun mukaan teit valinnat.

    • Meer

      En suosittele minäkään!

      Tilasin valkokultaisen timanttisormukseni sieltä vähän yli vuosi sitten. Ensin koko oli väärä ja se piti vaihtaa (makso 50€) tämän jälkeen kun sain sormuksen takaisin oli yksi timantti irronnut. Taas sormus takaisin korjattavaksi.. Tämä koko säätö kesti n. 3kk.
      Kun sormus oli ollut minulla vuoden, se alkoi kellertää pahasti. Vein sen rodinoitavaksi Suomessa kultasepälle. Hän kertoi joutuneensa rodinoimaan sormuksen kolme kertaa ja sanoi siinä olevan jotain outoa kun ei silloinkaan tullut vielä hyvä.
      Nyt rodinoinnista on n. 3kk ja sormus on kuin kultasormus.
      Mieheni sormuksen kanssa täysin sama homma!

      Tuskin jaksan alkaa vääntää aiheesta glamiran kanssa enään mutta olen todella pettynyt 550€ sormukseni laatuun!

    • AJL9

      Olen tilannut usean sormuksen Glamirasta, ja sormukset ovat kyllä olleet kauniita, tosin toimitusaika ei ole koskaan pitänyt.

      Laitoin just tällaisen palautteen kyseiseen yritykseen.

      6kk vihkimisen jälkeen sormuksistani putosi kivi.
      Glamirasta lähetettiin seuraava viesti
      "Olemme pahoillamme, että Monnara-sormuksesi kivi pääsi putoamaan. Sormus kuuluu takuun piiriin. Sormuksessa on ilmeisesti ollut virhe, koska kivi pääsi putoamaan näin helposti.

      Pyydämme sinua palauttamaan sormuksen arvioitavaksi. Arvioinnin jälkeen korjaamme sormuksen tai valmistamme kokonaan uuden sen tilalle. Sinulla on oikeus lähettää sormus korjattavaksi ilman korjauskustannuksia."

      KUN SORMUS LÄHETETTIIN GLAMIRAAN, TULI SEURAAVA VIESTI
      "Palautit Monnara-sormuksen korjaamista varten, koska siitä irtosi koristekivi. Sormus oli tarkoitus lähettää meille yhdessä koristekiven/kivien kanssa, mutta koska et pystynyt palauttamaan Prahan kaduille pudonnutta koristekiveä, sinun pitäisi maksaa 90 euroa sormuksen uudesta koristekivestä. Voit maksaa summan pankkisiirtona laittamalla tilausnumerosi viestikenttään."

      KUN OLIMME MAKSUSTA ERI MIELTÄ, TULI SEURAAVA VIESTI.
      "Kiitos vastauksesta. Voimme lähettää sormuksen sinulle takaisin korjaamattomana, mutta siinä tapauksessa joudumme valitettavasti veloittamaan 8 € sormuksen postituksesta. Olemme pahoillamme, mutta toivottavasti ymmärrät, että emme voi korvata arvokasta kiveä täysin ilmaiseksi. Pyydämme sinua ottamaan huomioon, että sormuksen korjauksen hintatarjoukseen 90€ sisältyvät sormuksen kiven sekä työvoiman kustannukset."

      HUOM: ENSIMMÄISEN VIESTI LUPAUS JA OHJEISTUS, ENNEN KUN LÄHETETTIIN SORMUS "Pyydämme sinua palauttamaan sormuksen arvioitavaksi. Arvioinnin jälkeen korjaamme sormuksen tai valmistamme kokonaan uuden sen tilalle. Sinulla on oikeus lähettää sormus korjattavaksi ilman korjauskustannuksia"

      Eli nyt on siis tilanne se että, emme saa edes romukullasta tarpeeksi rahaa kustantamaan kirjatun kirjeen maksut mennen tulleen.

      Miten meni niinkuin omasta mielestä?

      • Nainentre33

        Juuri tilasin kauniit sormukset. Sormukset tulivat ilmoitetussa toimitusajassa ja olen oikein tyytyväinen :)


    • Pori566777

      Hyvä että luin, en uskalla tilata korvakorut sieltä :(

    • PettynytGlamiraan

      Sormukset jotka tilasin tulivat myöhässä mutta sellaiset kuin tilasin. Mutta sitten vasta ongelmat alkoivatkin! Minun sormukset on jouduttu vaihtamaan 2 kertaa ja vaimoni kerran erittäin huonon laadun takia. Valkokultasormukset kellastuvat! Heidän asiakaspalvelunsa, prosessit, auttaminen on täysin ala-arvoista! En suosittele missään nimessä kyseistä puljua!

      Tuotteet mitä ovat meille valmistaneet ovat täyttä kuraa.

    • Helsinki-2018

      Tuotteiden toimitus oli hidasta, tuotteet vaihdettiin 3 kertaa ja näihin meni yhteensä melkein 12kk ajanjakso. Joka kerta Glamira lupasi toimittaa laadukkaat valkokulta sormukset mutta joka kerta sormukset kellastuivat muutaman kuukauden käytön jälkeen. Vaimon timanttisormus vietiin kultasepälle tutkittavaksi ja kävi ilmi että pari kiveä ei ollut sitä laatua mistä olimme maksaneet. Jouduimme reklamoimaan asiasta kuukausia ja käyttämään kuluttaja-asiamiestä että vihdoin ja viimein saimme kaupan purettua ja rahat takaisin. Erittäin ala-arvoista toimintaa kyseisessä yrityksessä. Yrittävät viimeiseen asti vitkuttaa ja selittää ettei heidän tarvitse korvata mitään takaisin ja että heidän ei tarvitse uskoa mitä "joku toinen kultaseppä" sanoo heidän tuotteista. Yrittävät myös sit että antavat store credittinä hyvityksen eli et saa rahoja takasiin vaan sinun tulee tilata heiltä kauppasumman verran toisia tuotteita. ÄLKÄÄ SORTUKO TILAAMAAN HEITLÄ MITÄÄN!!!

    • Eienäänikinäglamirasta

      Minulla taas tuli todella huono ja huiputettu olo kun sain sormuksen. Olin suunnitellut yllättäväni tyttöystäväni joka on miettinyt kihlausta jo pitkään (ollaan seurusteltu 6 vuotta) ja päätin vihdoin kosia. Sormus tullessaan oli kaunis eikä siinä alussa mitään vikaa ollutkaan mutta noin kahden kuukauden päästä sormuksesta lähti sivu ”timantti” ja myöhemmin se alkoi ruostumaan. Glamiran netti sivuilla mainostettiin sormuksen olevan valkokultaa ja alkoi harmittamaan oikein olan takaa kun huomasin sormuksen kunnon. Olin hyvin pettynyt ja laitoin sähköpostia, sain maksamani hinnan takaisin onneksi.

    • Anonyymi

      Tilaamamme sormukset tulivat nopeasti, alle viikossa tilauspäivästä.
      Laatu oli juuri sitä mitä sivuilla luvattiin.

      Itse antaisin Glamiralle 5/5 pisteet ja suosittelisin/tilaisin uudelleenkin.

    • Anonyymi

      Mulla oo aivan paha kokemus Glamirasta.
      Tilannut korvakorut, jotka tullut 2 kk päästä ja ilman lukkoja. Nettisivu toimii huonosti. Henkilö, joka vastannut puh.ei puhunut suomeksi eikä ruotsiksi. Ei suositeltu ehmiselle, jolla ei ole paaaaaljon kärsivällisyyttä ja aikaa 🤣

      • Anonyymi

        Et näytä sinäkään hyvää suomea puhuvan. Glamira ei ole suomalainen yritys joten tuskin sieltä suomeksi asiakaspalveluakaan saa.


    • Anonyymi

      Aikas paljon lukenu huonoa tästä puljusta, mutta uskaltauduin kuitenkin tilaamaan sormukset tuolta. Juuri saapuivat haltuuni, täysin annetun aika-arvion mukaisesti ja koko, laatu ym näyttää hyvältä. Ei pahaa sanottavaa.

      • Anonyymi

        Sormukset oli hianot ja toimitus pelasi 10
        Tohkeasti vaan tilamaan sieltä


    • Anonyymi

      Itse tilasin sieltä sormuksen ja se oli mulla vajaa vuoden kunnes siitä tippui yksi isompi kivi ja kun sen kultasepällä käytin niin kehuttiin että timantit on huonolaatuisia,kuin sokeripalat. Myin sen sinne liikkeeseen ja sillä ei ollu arvoa kun sormuksen rungolla.

    • Anonyymi

      Itse tilasin ennen joulua kuin oli luvattu jouluksi kotiin(22.12). Viikko ennen tuli sähköposti että heillä on ongelma toimituksen kanssa ja mahdollisesti viivästyy parilla päivällä. Asiakaspalvelu soitti vielä ja pahoitteli asiaa ja ei muuta kun odottamaan.
      17.12 oli lähetys jo saapunut postiin joten 5 päivää etukäteen tuli lähetys.
      Tilaus vastasi täysin mitä tuli tilattua ja elinikäinen takukortti tuli mukaan, suosittelen erittäin paljon kyseistä kauppaa

    • Anonyymi

      Mä kanssa tyytyväinen kyllä. Oon tilannut sieltä useamman kerran eikä mitään valittamista. Sormuksen kanssa kannattaa tulostaa sieltä se mittaohje paperille ja verrata niihin, jos sulla joku sopiva sormus ennestään. Tulee sitten varmasti oikea koko.

    • Anonyymi

      Mä tilasin vihkisormuksen ja 2 viikon päästä 500e sormukseta lähti kivet irti. Lähetin takas ja sain uuden mikä oliki aivan eri sormus. Lähetin takas ja sain taas uuden, aivan eri sormuksen. Oon todella pettyny enkä suosittele kyseistä firmaa kellekkää. En oo vieläkää saanu oikeaa sormusta. Kävin näyttämäs sormusta kultasepän liikkees ja arvoksi sanottiin noin 100e. Opin kantapään kautta et osta suomesta.

    • Anonyymi

      Ostin sormus, tuli vähän pienempi! Ostin korvakorut, toiset oli ok, toisesta parista yksi ei mahtunut korvaan, tein itse korjaukset.

    • Anonyymi

      Tilasimme minulle upean sormuksen glamiralta. Kerkesi olemaan Huom. Yhden yön sormessa, ei mitään raskasta yms oo tehnyt niin yksi isommista sivukivistä oli lähtenyt. Yritin soittaa kyseiseen firmaan ensinnäkin sanoivat suoraan että asioivat vain ruotsiksi tai englanniksi, piti netin kautta laittaa kolme kuvaa sormuksesta ja epäilen että saan tapella firman kanssa että eivät ole korvaus velvollisia vaikka sivukivi oli vaan zirkonia ja iso pää kivi ihan jalokivi. Maksoin 10e rahtimaksun ja kiikutin kaikkineen koodeineen dhl toimistoon. Nyt vaan vituttaa kun olisi pitänyt aikaisemmin löytää tää sivusto, en olisi ikinä tilannut kyseisestä firmasta jos olisin nämä lukenut. :( mielestäni tuollaisesta firmasta pitäisi tehdä isompi juttu jos laatu on noin huonoa

    • Anonyymi

      Varokaa! Erittäin huonoja kokemuksia GLAMIRASTA. Sormus tuli kyllä, mutta valkokullassa olikin nikkeliä (jota ei ole euroopassa ole käytetty vuosiin) ja sain allergian. Yritimme ottaa yhteyttä Glamiraan, puhelinnumero ei toiminut. Saatiin viesti vasta paljon myöhemmin, että voisivat pinnoittaa sormuksen. 2 kultaseppää Suomessa sanoi ettei pinnoitus kestä ja selvisi vielä, että meille on myyty ns. timanttisormus, jossa ei ollut edes timantteja vaan Moissaniitti! Tilasimme Suomen koruliikkeestä uuden sormuksen.

    • Anonyymi

      Hei.
      Olen tilannut sormus 19,1 ja tuli koko 17.
      kaiverrus myös eri nimellä. Yritti ottaa yhteyttä tukeen, mutta turhaan.
      Huono palvelu, suosittelen ketään olemaan ostamatta heiltä mitään.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1392
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe