necktite, operaatio kaksoisleuka pois

lillapoblem

Kohta viikko sitten tehtiin necktite. En uskaltaisi muille suositella. Alkutilanne oli parempi, kun tilanne nyt. Mulla ei läskiä paljoa, mutta muoto haittasi - geneettinen kaksari. Nyt on rannut molemmin puolin, kuoppaa löytyy ja tunnottomus ahdistaa. Onko kenelläkään kokemuksia siitä tasottuuko tulos ikinä. Vai joo varaan uuden ajan korjaukseen???

73

7706

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lillaproblem

      Saattaa olla pieni tulehdus ihon alla.

    • lumisadekesällä

      Moikka! Mulle tehtiin viikko sitten. Toipuminen ei ole ollut ihan niin helppo, kun luulisi, mutta olen tyytyväinen. Operoitiin CityKlinikalla Helsingissä. Operaatio itsessään oli tosi helppo. Kävin konsultaatiossa toisellakin klinikalla, mutta tämä sopi mulle ilmapiirin takia paremmin. Tulos paranee koko ajan. Turvotus oli se mihin en osannut varautua. Mulle ei oo tehty aikaisemmin mitään vast. operaatioita. Pienet turvotukset jäljellä, mutta en tosiaan usko, että ne jäisivät. Ikää 41. Minä suosittelen, mutta jokainen tekee mitä itse tahtoo.

      • hahh

        ehkä ilmapiiri oli niin parempi ettes edes huomannut et lääkäri ei ollutkan kiruri vaan uleislääkäri !!!!OMG


    • laihduttamaanlaiskat

      Jaahas,eikö laihdutus olisi parempi, halvempi ja terveellisempi keino.

      • pilkkukilkku

        Mulla ei ole laihdutettavaa ja kaksari on ihan sukuvika. Mutta kiitos kommentista, suosittelen sinulle rauhottavia


      • ryppykaula

        Juu, ei mullakaan ollu enää laihdutettavaa, mutta tosi asia on että näin yli 4-kymppisellä leuan alus vaan ei lähde saati hamsterit.


      • Anonyymi

        Sama juttu, painoindeksi 19 ja kaksoisleuka. Luulen, että tästä jos laihduttaa, saa pian anorektikon tittelin :D Melko erikoista lueskella kokemuksia operaatiosta, jota ei ole itselleen edes miettinyt.


      • Anonyymi

        Ja kirjoittajan tietämättömyys loistaa! Ehkä kannattaisi perehtyä asiaan ennen kuin laukoo tyhmyyksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kirjoittajan tietämättömyys loistaa! Ehkä kannattaisi perehtyä asiaan ennen kuin laukoo tyhmyyksiä.

        Tämä siis sille, joka patisti laiskoja laihduttamaan. Ei ongelma ole niin yksiselitteinen.


    • ryppykaula

      Moikka, Mulla on 3 kk:tta toimenpiteestä. Tunnottomuuttaa kesti n. 2Kk:tta, se ei ollut mulle ongelma. Tosin enemmän häiritsee vielä kurtut joita alkoi ilmaantua n.3 viikkoa toimenpiteen jälkeen tuohon leuan ja kaulan taitekohtaan. Eli pystykkäiset vuonot, joissa imulaite käynyt. Ehkä nuo ajan mittaan häviää. Ohjeiden mukaan hieroskelen aamuin ja illoin niinkuin ohjeistuksissa sanotaan. Vielä odotan sen 3KK:tta jolloin lopullinen tulos näkyy.

    • hätäpöksy

      tulos ei todellakaan ole viikon kuluttua valmis, vaan vie kuukausia

    • lumisadekesällä

      Heippa, kyllä minä ainkin ymmärän, että viikko on lyhyt aika toipua. Saan silti olla tyytyväinen. Ymmärrätehän, että tällaisen vapaaehtoisen leikkauksen jälkeen pienetkin tiedonjyvät on tärkeitä.

    • lillaproblem

      Ap: Tietääkö kukaan kauanko nuo muhkurat kestävät parantua? Mulla muhkuroita, mutta iho kireä, kuin viulunkieli, eli ei ainakaan ylimääräistä ihoa ole jäänyt? Voiko tavallista rasvaimua ja necktiteä verrata toipumisajaltaa toisiinsa?

    • ryppykaula

      Mulla muhkurat ilmesty kun turvotus lähti. Silloin tuli myös ne "vuonot" näkyviin. Nyt 3kk:tta mennyt, ei muhkuroita ole. Muutamia pitkittäisiä kurttuja. Tulos kuitenkin parempi kuin se alkuperäinen lerpattava nahkapussi. Tietenkään ei voi 4-kymppinen saada tällä menetelmällä 2-kymppisen kaulaa :) jos haluaa niin sitten järeämpi leikkaus eli nahkat korvan taakse

    • 25fffkk

      Luin amerikkalaisilta sivuilta lääkäreiden kommentteja. Usein painotettiin, että puoli vuotta pitää jaksaa odottaa. Useiden mielstä muhkurat j aturvotus oli normaalia sinne 6kk asti. Osa kehotti hieromaan kaulaa ja osa menemään lymfahoitoihin, jos halusi nopeuttaa paranemista, Itse etsin tietoa auttaisiko mikroneulaaminen kotona parantumiseen.

      • kokemustaon

        No ei auta mutta lymfahoito auttaa


    • ryppykaula

      Onko muilla tullut näitä vuonoja/vanoja/naruja ihan miksi vaan kukakin tykkää kutsua? Eli leuan ja kaulan yhtymäkohtaan.

    • dinosurus

      Mulla ei ainakaan vielä ole tullut. Lähinnä niitä epätasaisuuksia ja vaakatasossa ovat lähes kaikki muhkut.

    • plastiikkakirurginkons

      Lääkäri sanoi mulle, että ainakin 3 kk menee siihen että tasoittuu. Sitä ennen ei pitäisi lopputulosta arvioida!

    • lillaproblem

      Ap: Jep, hätähousuja taidetaan olla. Mulla on nyt alkanut helpottamaan tunnottomus. Vasen puoli on aika kivan näköinen, oikealla se paksu rantu kyllä näkyy. 3 vko:a operaatiosta nyt. Kaulan läskit hävinyt. Varovasti alan jo uskaltaa suositella toimenpidettä. Tästä taitaa tulla ihan kaunis lopputulos. Ja nuorentaa kyllä, mutta varmasti kukaa ei voi sanoa, että olis imussa käyty. Ihanaa, jos tää vain tästä paranee.

    • aloittaa

      Aika vuoristorataa tämä paraneminen. Nyt leuan alta sellainen kova, ja hiukan vielä tunnoton. Aamuisin enemmän turvotustakin. Ja oon ap.

    • jdkdjxksk

      Ja nyt näkyy niitä vuonoja. 1 kk imusta. Toisaalta ne ei oo mitään järkyttäviä,,varmaan kuuluu tässä kohtaa ollakin tai ainakin on toivoa niiden poistumiseen.

    • surupusero

      Mulla on vuonot muuttuneet pystykkäiseksi nahkarypyksi :(
      Ei varmaan enää kiinteydy vaikka kuinka rasvaa ja hieroo.

    • aptäällä

      Surupusero: Miten kauan aikaa sulla on imusta? Mulla taas parantunee tulos pikkuhiljaa. Jotain fxtite käsittelyä suositeltiin aikaisintaan 4vko operaatiosta. Kokeile sitä!!

      • Surupusero

        4 kuukautta kohta toimenpiteestä. Ja jotenkin näyttää että tuo leuan alus taas alkaa pullottamaan, varsinkin aamuisin.


      • surupusero

        Lisäys vielä äskeiseen. Pitäisi varmaan kävellä hieman nenä pystyssä niin sivuprofiili näyttää hyvälle, jos vähänkin katselet alaspäin/olen pää painuksissa on leukanahka pussilla eli löysää nahjaa siellä on. Tuolla aikaisemmin olen avannut keskustelun kaksoisleuanpoistosta, jos ketään kiinnostaa.


    • apapapap

      Sama juttu muuten aamuisin, alako taas katuman?????

    • surupusero

      Itse en ole katunut kertaakaan koska tulos on ehdottomasti parempi ennen imua. Toki sitä toivoo vielä vähän parempaa tulosta. Kamalat hamsteri on tipotiessään sekä kaksari.

      • apapapap

        Kiva kun on positiivinen kokemus. Mulla ei hamstereita ollut ja sinne ei edes kajottu. Iho oli kiinteä leuan alla ja on oikeastaan edelleen. Imuarven takan on sellainen paksu leveä muhkura, jopa kova, ei löllöä ollekaa. Ootellaan!


    • apapapap

      Huomenna taitaa kk tulla imusta täyteen. Varasin ajan titefx hoitoon syyskuulle. Josko se tasoittaisi muhkuroita. Ei ollut kallis hoito, joten kannattaa yrittää. Samalla toki pyydän palautteen imun onnistumisesta ja palautumisprosessista.

      • surupusero

        Kerro ihmeessä kun olet käynnyt titefx:ssä. Näkyikö muutoksia imujäljissä.


    • apapapap

      Kokeilen hirudoit forte rasvaa nyt kuurina ja ihan kuin olisi ollut hitusen parempi tai tasaisempi nyt.

    • jeyei

      Bepanthencare on myös hyvä

    • apapapap234

      Pahkurat poistuneet aika lailla. Hiukan vielä hassu tunne tai tunnottomuus leuan alla. Tää siis kaikki nyt hirudoit rasvan aikana, toimii tai sitten vain osui paraneminen rasvauksen kanssa samoille ajoille. Kukaan ei ole sanonut mitään leikkauksen jälkeen , kukaan ei ole huomannut muutosta. Ite ennen ja jälkeen kuvilla pystyn muutoksen näkemään. Eli kannattiko tää ihmettelee varmasti moni. Oma mielipide on, että plussan puolella ollaan ja tulos hyvä ja muuttunee vielä paremmaksi.

    • operaatiostaviikko

      Mitä voiteita laitetaan, Hirudoid? Bepanthen? Vai jotain kiinteyttävää?

    • jsjosjos

      Mä laitan hirudoitea. Ja arpirasvaa voi laittaa Halutessaan arpeen.

    • apapapapapapa

      Ap täällä. Takapakkia tullut. Leuan alus pullottelee enemmän taas. Mä en niin kestä. Tylsää. Imujäljet näkyy kun leukaa nostaa ylöspäin. Voi pytty. Päivitän taas, kun tulee "uutta".

    • zxzxcc

      2kk, ja on OK !

    • apapapaap

      Ihana kuulla,, että ok. Millai ok vai parantunut pikkuhiljaa? Onko sulla niitä "vuonoja" joista täällä puhutaan. Tuu kertomaan lisää pliis!

    • apapapappaa

      Alotin vasta nyt (ei satu enää) leuan alueen hieromisen ja se auttaa. 1,5 kk operaatiosta. Muhkut tykkää.

    • apapapapa

      Tasoittuu tämä. Vieläkin vähän ihon pinta tunnoton, kun hipaisee. Ja ap täälä.

    • ryppykaula

      Kävitkö titefx hoidossa? Mulla tulee kohta puolin puol vuotta imusta ja edelleen imujäljet näkyy :)

    • apapapervhj

      Kävin. Siellä tarvii käydä viisi kertaa. Ei se ainakaan tilannetta huonontanut. Kannattaa hieroa ja painella muhkuja itsekin.

    • apaappapapapapapap

      Vieläkin tulos vaihtelee päivittäin, välillä tuntuu josteita kaulalla ja näkyy myös ja välillä vähemmän, muhkuroita on ja turvotusta vieläkin. Aika kauan kestää paraneminen. Kohta 2,5 kk neckitestä. Sen neuvon annan, että kysykää miten toimitaan jos tulos ei miellytä tai lupaukset ei pidä paikkaansa. Sen jälkeen eikun toimenpiteeseen. Ite en kysynyt ja nyt pohdin, että jos turvotus ei lähde puoleen vuoteen mennessä niin mitä teen, Hieron edelleen ja painelen muhkuja, Vertailen ennen ja jälkee valokuvia, Haluan turvotuksen pois jo.

    • apapapapaaaa

      Ap tässä. Vieläkin turvotusta ja pientä tunnotomuutta. Eli ei ole kokonaan parantunut. Nyt 3 kk ja pari pv. imusta. Iltaa kohden turvotus vähenee. Aamulla sitä on. Odottavan aika on piiitkä. Huoh. Kaksi kertaa käynyt titefx hoidossa. Kyllä se ihan ok hoito on, mutta mä en pääse mtkan takia tarpeeksi käymään joten nämä kaksi kertaa saa riittää.

    • pshvab

      Ap. Kop kop, mutta nyt parin päivän ajan näyttänyt paremmalta turvotuksen suhteen. Nyt siis yli 3 kk imusta. Eli voi sanoa, että parempi, kun lähtötilanne. Olen kevyesti hieronut joskus ns. Lymfaotteella, J-mallista sivelyä. Lunttasin youtubesta miten sitä tehdään.

    • ryppykaula

      Kerro mistä löysit j-mallisesta sivelystä videota. Mulla siis reilu puoli vuotta operaatiosta. Muuten näyttää hyvälle mutta aamuturvotusta edelleen ja vanat näkyy ja olen ne hyväksynyt että siihen jäävät.

    • vinosuu

      Heippa! Minua kiinnostaa onko teillä kellään leuan rasvaimussa (mikä vaan tekniikka) olleilla tullut hermovaurioita? Mä 12 tuntia sitten perinteisessä rasvaimussa ja toinen puoli alahuulesta aika toimimaton (syöminen ja muut liikkeet onnettomat) tunnottomuutta alueella laajemmaltikin. Onko tämä osa toipumisprosessia? Olen asiasta suorastaan kauhuissani. Jo heti sen huomasin, tykkäsi hoitaja että johtuu puudutteesta, mikä musta kumma kun ei toisella puolella oo ja luulisin sen puudutteen vaikutuksen on jo häipyneen? Olen äärimmäisen kiitollinen vastauksista.

    • spapaaoa

      YouTubesta ihan haulla lymfa massage tutorial. Heti imun jälkeen tuntui oudolta, mutta ei noin paljon kun sä kuvailet. Oota vielä hetki. Mulla parantuminen kesti kauemmin kun luvatiin.

    • apappakajaj

      Ja tunnottomuutta täällä edelleen vaikka aikaa jo. Uskon, että palautuu sullekin. Lue amerikkalaisten plastiikkakirurgien vastauksia. Ne on hyviä! Kaikissa sanotaan, että 3 kk kohdalla voi ekan kerran arvioida tulosta. Puoli vuotta antaa jo hyvän kuvan ja parantumista tapahtuu vuoteen asti. Tsemppiä! Kerro miten nyt menee!!!

    • Maaret53

      Vähän asian vierestä. Faceliftin jälkeen toinen puoli naamaa oli tunnoton yli kaksi vuotta. Mutta ei haitannut pätkääkään, koska näytin niin hyvältä! :)

    • apapauaj

      Maaret 53: ??? Vuonot kaulan alla madaltuneet. 3,5 kk imusta. Vielä turvotusta. Plaah! Mut alkuperäistä parempi.

      • ryppykaula

        Kyllä täytyy sanoa että imussa katosi hamsterit ja kaksoisleuka. Hieman vuonot näkyvät ja pieni löysä kurttunahka tuossa leuan alla. Ne ei enää silmää häiritse :) Leuan kun painaa rintaa kohti aikalailla löysää nahkaa näkyvissä leuan alla :( Nokka kohti taivasta niin kaikki hyvin .


    • bkdjkzjdj

      Ap täällä. Mun "vuonot" on aika hyvin kadonneet. Ihanaa. Reilu 4 kk imusta. Vieläkin hipaisuarkuutta. Enää en tarkasta päivittäin edes tilannetta kuten ennen. Palataan.

    • apapappa

      Paranee paranee tämä. Tammikuun lopussa tulee puoli vuotta imusta. Suosittelen kaikille kärsivällisyyttä. Olen käynyt nyt vielä rf-hoidossa viisi kertaa ja jatkan.

    • apapapapapaaa

      Ap täällä. 5 kk imusta. Näyttää hyvältä. Olen näköjään hidas toipumaan. Leukalinja jo melkein ok. Viimeisen kk aikana tullut edistystä eniten. Miten teillä muilla? Kyllä alkaa helpottamaan, ettei rahat menneet hukkaan.

    • appaappa

      Ihan just tulee puoli vuotta täyteen parantumista. Mitään häiritsevää ei ole jäljellä. Erityisen helpottavaa on että kaulan vuonot on kokonaan pois. Huh hellettä!!! Tunnottomuutta ihan ihan vähän, mutta ei enää hipaisuarka. Ja täällä ap.

      Ja lisäys vielä, on ollut yllättävän pitkä paraneminen tämä "pieni" rasvaimu.

    • nahkakurttu

      Minulla tulee maaliskuussa toimenpiteestä vuosi. Vuonoja edelleen ja nekin sellaisia nahkakurttuja. Hieman häiritsevää, mutta kamala kaksoisleuka kuitenkin poissa. Nahkan kiristys olisi varmaan seuraava toimenpide :)

    • kkskjkljdkljskljdskl

      Hei, minne ajattelit mennä kiristämään ihoa nahkakurttu?

    • nahkakurttu

      En nyt ole sitä tällä hetkellä suunnitellut. Tulevaisuudessa kenties. Onko muilla samoja ongelmia ?

    • aikakivaleuka

      Mun kaksarin imu tehtiin cityklinikalla. Hui miten uskalsinkaan

    • apaoakjakk

      Ap täällä. Noin 10 kk imusta. Arpi näkyy, kurttuja ei ole. Olen toki 5kg pudottanut painoa. Mutta suosittelen leuan alueen rasvaimua kyllä. Kauan kesti parantua, mutta kannatti.

    • ryppykaula

      Onneksi olkoon. Mulla ei lähten kurtut, reilu vuosi kulunut. Hieman harmittaa.

    • nevernecktite

      Necktite kaksi vuotta sitten. Edelleen epätasainen ja muhkurainen lopputulos. Rahaa meni, harmia tuli.

      • mesoso

        Onko mesolangat leuan alla ?


      • Muutakin

        NeckTite alkaa olla vähän jo vanhanaikainen jo kun on tullu uudempia keinoja kuten rasvan sulatus pistoksilla ja kudosten tiivistys muulla tapaa esim. ultraäänellä. Niissä ei mitään toipumisaikaa ja tulokset ainakin samoja. Kannattaa selvittää.


      • Muutakin

        Vielä lisäyksenä edellisen ihon omaa kollageenia tuottavat pistokset joten muutakin helppoa löytyy


    • Iällä58

      Itsellä alkaa kanssa ikä painaan ja mietin kannattaako mennä?

    • kalkkuna2

      Kuulostaa hurjalta. Onkohan mitään "luonnollista" vaihtoehtoa?

      • laihtuminen

        Laihtuminen


    • Hamsteriposki

      Menin kyllä ihan soitellen sotaan Citykilinikan FaceTite- ja NeckTite-toimenpiteeseen kun konsultaatiossa hoitaja sanoi että asiakkaiden mielestä ei sen kummempaa kuin hammaslääkärillä kävisi. No ei pidä paikkaansa! On se aika rankka operaatio enkä mitenkään ollut valmistautunut tähän oloon ja hirveään turvotukseen ja ihon tunnottomuuteen.

      Uskon että hyvä tästä tulee ajan kanssa, ja varmasti olisin tähän joka tapauksessa mennyt, mutta kyllä Cityklinikan olisi pitänyt potilas valmistaa tähän operaatioon kertakaikkisen eri tavalla.

      Toivo elää että maanantaina kehtaan jo mennä töihin enkä enää näytä hassulta hamsterilta!

      • Kaulava

        "Hamsteriposki"Onko tuo Cityklinikka luotettava? He kun tarjoaisivat saman toimenpiteen n. 500 e edullisemmin kuin muut Hkin klinikat.


    • Anonyymi

      leuanalusen ja kaulan löysä nahka ei poistu muulla kuin veitsellä, sen alta voi rasvaa
      imeä mutta ei se nahka siinä kutistu ,

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      313
      3566
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1250
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1212
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      182
      1161
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1147
    Aihe