Valehteleeko mieheni?

09876

Mieheni sanoo, ettei ole käynyt Facebookissa ainakaan vuoteen, kun ei se häntä kiinnosta. Aikaisemmin minulla ei ole ollut mitään syytä epäillä tätä, koska ei siellä sen profiilissa ole mitään näkynyt, enkä ole nähnyt hänen käyvän siellä.

Pyysin mielenkiinnosta, että voisiko hän kirjautua sisään, niin nähdään mitä kaikkea hänelle on sinne vuoden aikana tullut. Mieheni suostui, salasanan muistamiseen hänellä meni aikaa. Hänen Facebookkinsa oli kuitenkin sen näköinen, kuin siellä olisi käyty vasta. Ei uusia ilmoituksia tai mitään, kaikki oli kuitattu. Kyselin, että kuinka se voi olla tuollainen, jos ei ole siellä vuoteen käynyt. Kielsi käyneensä. Sinne oli vasta tullut yksi uusi viesti toiselta naiselta, jossa tämä kertoi ikävöivänsä miestäni. Aikaisemmat kyseisen naisen viestit oli poistettu. Myös mieheni keskustelutila oli offlinessa, eli häntä ei voi nähdä sisäänkirjautuneena.

Vaikka haluaisin uskoa miestäni, jäi mieltäni vaivaamaan, miten kaikki muut viestit ja muut ilmoitukset oli kuitattuna, jos siellä ei ole käyty. Mies väitti edelleen vahvasti, ettei hän ole siellä käynyt, että joku muu varmaan, ja syytti jopa minua, että olisin käynyt siellä. Kahden päivän tivaamisen ja inttämisen jälkeen mies yhtäkkiä muistikin, että on käynyt yhden kerran siellä, noin puoli vuotta sitten, eikä ollut muistanut tätä. Tämä siis selitti sen, että aikaisempia viestejä oli luettu, mutta mielestäni puolessakin vuodessa sinne olisi täytynyt tulla reilusti ilmoituksia.

Sitten muistin, että Facebook lähettää sähköpostilla ilmoituksia, jos siellä on jonkun aikaa käymättä. Pyysin, että saisinko mielenrauhan vuoksi nähdä mieheni sähköpostin. Ei aluksi suostunut, ja sanoi ettei ole käyttänyt sitä sähköpostiakaan vuoteen. Salasanaa ei taas muistanut. Sähköposti oli tyhjennetty puoli vuotta sitten. Facebook oli alkanut lähettää ilmoituksia sinne vasta pari kuukautta sitten. Jos hän olisi käynyt Facebookissa vain kerran vuoden aikana, olisi sähköposti-ilmoituksia tullut aikaisemminkin.

Facebookista ja sähköpostista ilmenneiden tietojen perusteella mieheni valehtelee. Niiden mukaan Facebookkia olisi käytetty viime kuukausille asti, joka taas sopivasti sopii ajankohtaan, kun muutimme yhteen asumaan. Olisi siis käyttänyt Facebookkia siihen asti, kun asuimme erillään. Minua ihmetyttää myös sähköpostin tyhjennys puoli vuotta sitten. Jos ei ole kerta vuoteen käynyt sielläkään, miten se on voitu tyhjentää.

Mieheni väittää, ettei ole käyttänyt Facebookkia, vaikka todisteet minulla siihen nyt on. Kysyin, onko ollut tähän ikävöivään naiseen yhteydessä, mutta ei ole kuulema ollut. Mikä teidän mielipiteenne on? Valehteleeko mieheni?

Tiedän, että jotakin teistä voi ihmetyttää, että miksi näin pienestä asiasta olen mieleni pahoittanut. Se tässä juuri ärsyttääkin. Miksi Facebookin käyttöä ei voi myöntää, jos siinä ei ole mitään sen kummempaa?

Ja jos mielestänne mieheni valehtelee, miten hänet saa kertomaan totuuden? Haluaisin vain unohtaa koko asian, mutta en voi sietää valehtelua.

36

373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terteterwrwar

      Niin, siis miksi nyt aloit tuollaisen noitavainon miehesi fb:n käytön suhteen?

      Entäs jos miehesi puhuukin totta eikä ole käynyt fb:ssa kuin nuo sanomansa kerrat? Miltä itsestäsi tuntuisi, jos sinua syytettäisiin asiosta, joita et ole tehnyt ja sama jankkaaminen ja gestaponti jatkuisi päivästä toiseen? Onko sinulla jokin syy epäillä, että miehesi pettää sinua vai mitä vauhkoat?!

      En ymmärrä ihmisiä, jotka kuvittelevat, että parisuhteessa eläminen antaa omistustusoikeuden kumppanin tekoihin, sanoihin ja jopa ajatuksiin. Ei parisuhde ole mikään vankila, joka sulkee pois muun maailman - eikä miehesi olisi tarvinnut edes käydä kyseistä keskustelua kanssasi, koska fb:n käyttäminen on jokaisen yksityisasia. Miksi miehesi pitää todistaa sinulle yhtään mitään? Näytät vakaasti päättäneen, että mies valehtelee ja that's it. Josset pysty häneen luottamaan, ei voi mitään.

      Ihan uteliaisuudesta: miten pitkään olette olleet yhdessä?

      • 09876

        Kiitos vastauksestasi. Tiedän, olen ylireagoinut tässä asiassa. Minulla ei ole syytä epäillä miestäni pettämisestä. Ei vain käynyt järkeeni nuo asiat. Olemme olleet liki kolme vuotta yhdessä.


      • terteterwrwar

        No joskus sitä näkee varmaan jokainen omalla tavallaan mörköjä siellä, missä niitä ei ole... Luin vielä toisen ja kolmannenkin kerran läpi aloituksesi enkä tosiaan päässyt kartalle, että missä kohtaa mies olisi tehnyt jotain, joka antaisi aihetta uskottomuus-palstalle...

        Kirjoitin ensimmäisen kommenttini varsin kärkevästi, koska tiedän tunteen, kun epäillään aiheetta vilunkipelistä. Aiemman parisuhteeni lopulla ex esim. kaiveli laukustani työkalenterin ja totta kai "vilkuili" kännykääni löytääkseen "jotain". Mitään ei löytynyt, koska ei ollut mitään löydettävää. Kun olin kaverilla kylässä, soitteli sinne ja selitti, että kun en vastaa omaan puhelimeen, saisko minua kaverin luuriin? No sai... Ja sitä rataa. Se söi parisuhteelta pohjan pikkuhiljaa. Kun oli lopullisen välien selvittelyn aika, huusin exälle pää punaisena, että harmi vaan, kun ei tullut tehtyä edes yhtä niistä asioista, joista minua epäilit! Hänhän ei uskonut, ettenkö tehnyt, olin vaan niin ovela, ettei hän saanut kiinni...

        Itse käytän naamakirjaa hyvin vähän - käyn kyllä katsomassa silloin tällöin, miten etäisimmillä kavereilla menee, en juuri muuta. Jäin aprikoimaan noita mainitsemiasi "ilmoituksia"..? Okei, joku pyytää kaveriksi tai joku onnittelee synttäreiden johdosta. Juuri muuta en ole s-postiini saanutkaan naamakirjan kautta eli jos ajattelee vuoden varrella "pyytämättä tulevia" meilejä sitä kautta, niitä ei syntymäpäivää luk.ottamatta montaa tule.

        Miehesi ei myöskään vaikuta aktiivikäyttäjältä, joten anna asian nyt vain olla. Jos miehelläsi olisikin jokin pikkusalaisuus, eiköhän sinun gestapointisi ole hänet säikäyttänyt niin, että sekin jää. Uskalla luottaa ja nauttia yhdessäolostanne!


    • ToffeeFrotee

      Kuinka pitkään olette olleet yhdessä? Miten mies kommentoi ikävöinti-viestiä?

      Voithan olla siihen naiseen yhteydessä? Kysyä koska ovat viimeksi olleet yhteydessä ja millaisissa merkeissä.

      Jotain mies on kokenut salattavaksi, kun puolivuotta vanhat viestit on poistettu. Jos olette alkaneet silloin seurustelemaan, niin ongelmaa tuskin silloin on. Mutta jos taas olette seurustelleet, niin jotain mies salaa. Luultavasti sivusuhdetta tms.

      Elämää nähneenä ja kokeneena nämä ovat vain karuja tosiseikkoja.

    • eivoimuuta

      Lähettäisin itse sille naiselle viestiä omasta facebooktililtäni, että mikä heidän suhde on ja pyytäisin olla rehellinen. Miehesi kumminkin tuntuu salaavan jotakin, mutta oliko se sitten suhde toiseen naiseen tai fantasia hänen taikka kyseisen naisen päässä niin siitä ei ole mitään varmuutta.

      Älä keskity tähän niin paljoa, kun mikään ei ole 100% varmaa, vaan siihen miten panostatte molemmat suhteeseenne ja miten voisitte yhdessä parantaa sitä.

    • mitäihmettäfb

      Eihän FB ole tae mihinkään suhteiluun, monille on kuin päivän lehti, tutuilla naamoilla. Jos yhteyttä haluaa johonkuhun pitää, parempiakin keinoja on
      En siis ymmärrä, miten FB, ja siellä käyminen tekevät ihmisestä uskottomuus? Ei se mikään Tinder ole.

    • Jos mies siis mielestään 1) ei käytä FB:ta 2) rakastaa sinua 3) on uskollinen ja 4) tietää (turhan) tuskasi tuosta...

      ...niin hän antaa sinulle per heti FB tunnarinsa ja antaa sinun tehdä niillä mitä lystäät. Kuukauden päästä voitte normalisoida tilanteen.

      Toinen vaihtoehto on, että toteatte luottamuksen hajonneen ja lähdette kumpikin omaan suuntaanne elämässä.

      Itse tekisin jommalla kummalla tavalla. Se, että vain kohautetaan olkia ja jatketaan eteenpäin ei ole syvän suhteen tapaista.

      • yöks

        No voi herrantähden, sääliksi käy sitä naista jonka kanssa elelet. Ihan kohtuutonta vaatia toiselta henkilökohtaisia tunnareita vain koska on sellainen teoreettinen mahdollisuus että on voinut käydä facebookissa ilman että on kertonut siitä vaimolleen. Tuo on jo sairasta, varsinkin perheenisältä. Miksi muuten uskottomuuspalstalla roikut?


      • Moklo

        Kun kirjautuu suhteet palstalle suomi24 näkyy etusivul kaikkien aiheiden viestit jota voi klikkaa ei siis erikseen tarvitse roikkua millään palstalla!


      • yöks kirjoitti:

        No voi herrantähden, sääliksi käy sitä naista jonka kanssa elelet. Ihan kohtuutonta vaatia toiselta henkilökohtaisia tunnareita vain koska on sellainen teoreettinen mahdollisuus että on voinut käydä facebookissa ilman että on kertonut siitä vaimolleen. Tuo on jo sairasta, varsinkin perheenisältä. Miksi muuten uskottomuuspalstalla roikut?

        No kun etusivulta pääsee mihin tahansa aiheeseen oli palsta mikä hyvänsä.

        Jos siis joku epäilisi minua valehtelusta AP:n tilanteen tapaan, joka löisin tunnarit tiskiin ja pyytäisin ihmettelemään itse asian loppuun tai sitten heittäisin tyypin pihalle.

        Ja kysehän ei ole FB:ssa käymisestä vaan siitä, että pettääkö toista FB:ssa. Tyhmäkin tajuaa, ettei kyse ole somen käytöstä vaan toisen pettämisestä... ja likimain aina huonot vibat toisen somen käytöstä syntyy oikeista syistä.


      • 1216

        Jep. Ja miksi ei voisi tunnukset olla molempien tiedossa. Meillä ainakin molempien tunnukset on kummankin tiedossa. Ei siksi, että vakoilisimme toisiamme, vaan siksi, että helpottaa huomattavasti käytännössä. Itselläni ei esim. puhelimessa ole nettiä, joten aika useinkin tulee tilanne, että pyydän miestäni käymään facessani tai sähköpostissa. Jos ei ole salailtavaa, niin miksi salailla. Sama juttu puhelimen käytössä. Luurit lojuu pöydällä ja nopeampi tarkistaa esim. tulleen viestin.


      • Oot perheenisa kylläkin väärässä. Ei sen facetunnuksen antaminen toiselle auta mitään, jos haluaa pettää. Ei mikään ole estäny ottamasta toista face-sivua itselleen jo alunperin. Ensimmäistä sellaiseen julkiseen viestittelyyn kaikkien kavereiden yms. kansssa - ja sitten toista, millä voi olla yhteydessä sitten niihin enemmän salattaviin suhteisiin.


      • Toki aina voi pettää, vaikka käyttäisi sähkeitä tai telefaxia. Pettäähän voi vaikka käyttämällä julkisia ja pongaamalla sieltä jonkun.

        Tässä onkin kyse luottamuksen palauttamisesta yhden kommunikaatiovälineen suhteen... tällä kertaa FB. Kunnon suhteessa pitää toimia niin, että epäilykset hoidetaan heti päiviltä.


      • perheenisa kirjoitti:

        Toki aina voi pettää, vaikka käyttäisi sähkeitä tai telefaxia. Pettäähän voi vaikka käyttämällä julkisia ja pongaamalla sieltä jonkun.

        Tässä onkin kyse luottamuksen palauttamisesta yhden kommunikaatiovälineen suhteen... tällä kertaa FB. Kunnon suhteessa pitää toimia niin, että epäilykset hoidetaan heti päiviltä.

        Kunnon suhde pitää toimia niin, että ei ala tulemaan niitä epäilyksiä. Siinä vaiheessa jos niitä alkaa esiintymään, ollaan astuttu jo sivuraiteelle. Ja suhde on vain selittelyjä ja epäilyjä kuitenkin. Oma mielihän epäilijälle pian tekee tepposet.


      • Näsäillään nyt sitten porukalla kun tarve kerran synnytettiin...
        Oli suhde millainen hyvänsä, niin AINA syntyy tilanteita missä puoliso voi kysyä että mitä, missä, milloin... ihan kiinnostuksesta ja vastaus kuten myös toiminta on sellaista, ettei epäilyksiä synny kun ei ole tarvettakaan. Epäilykset on siis hoidettu päiviltä ennen niiden syntymistä.

        Tuossa onkin mukava miina "täydellisiin suhteisiin" ... eli tuollaisista "kunnon suhteista" todella moni löytää itsensä täysin yllätettynä huomatessaan tultuaan petetyksi ja itkee jälkeenpäin sokeuttaan. Toinen voi alkaa epäilemään puolison oltua kymmenen vuotta sivuraiteella jos toisellakin.


      • perheenisa kirjoitti:

        Näsäillään nyt sitten porukalla kun tarve kerran synnytettiin...
        Oli suhde millainen hyvänsä, niin AINA syntyy tilanteita missä puoliso voi kysyä että mitä, missä, milloin... ihan kiinnostuksesta ja vastaus kuten myös toiminta on sellaista, ettei epäilyksiä synny kun ei ole tarvettakaan. Epäilykset on siis hoidettu päiviltä ennen niiden syntymistä.

        Tuossa onkin mukava miina "täydellisiin suhteisiin" ... eli tuollaisista "kunnon suhteista" todella moni löytää itsensä täysin yllätettynä huomatessaan tultuaan petetyksi ja itkee jälkeenpäin sokeuttaan. Toinen voi alkaa epäilemään puolison oltua kymmenen vuotta sivuraiteella jos toisellakin.

        Vängätään sitten. Eihän epäilystä voi hoitaa ennen sen syntymistä. Kaikki voi alkaa vaikka niin pienestä, että näkee oman miehen juttelevan jonkin aikaa intensiivisesti jonkun toisen naisen kanssa ja naureskelevan yhdessä jollekin. Sitten sitä miettii päässään, että mitähän he puhuivat ja kenelle naureskelivat. Sitten joskus myöhemmin nainen päättää kysyä sitä omalta mieheltä. Mies on tietysti sen jo unohtanut, sillä he olivat puhuneet sen naisen kanssa ihan tavallisia juttuja. Mutta nainen näkee oman miehen epäröinnin ja muistamattomuuden merkkinä jostain ihan muusta. Se vain vahvistaa naisen omia päätelmiä siitä, että omalla miehellä on jotain sutinaa sen toisen naisen kanssa. Siinäpä sitten onkin miehellä työsarkaa saada nainen uskomaan, ettei mitään sellaista ole.


      • gelida kirjoitti:

        Vängätään sitten. Eihän epäilystä voi hoitaa ennen sen syntymistä. Kaikki voi alkaa vaikka niin pienestä, että näkee oman miehen juttelevan jonkin aikaa intensiivisesti jonkun toisen naisen kanssa ja naureskelevan yhdessä jollekin. Sitten sitä miettii päässään, että mitähän he puhuivat ja kenelle naureskelivat. Sitten joskus myöhemmin nainen päättää kysyä sitä omalta mieheltä. Mies on tietysti sen jo unohtanut, sillä he olivat puhuneet sen naisen kanssa ihan tavallisia juttuja. Mutta nainen näkee oman miehen epäröinnin ja muistamattomuuden merkkinä jostain ihan muusta. Se vain vahvistaa naisen omia päätelmiä siitä, että omalla miehellä on jotain sutinaa sen toisen naisen kanssa. Siinäpä sitten onkin miehellä työsarkaa saada nainen uskomaan, ettei mitään sellaista ole.

        Voi vittu mitä skeidaa oikeasti. Alusta loppuun ihan samaa, totaalisen subjektiivista paskaa... edes proosan puolella tuon tuotos olisi hylätty.


      • perheenisa kirjoitti:

        Voi vittu mitä skeidaa oikeasti. Alusta loppuun ihan samaa, totaalisen subjektiivista paskaa... edes proosan puolella tuon tuotos olisi hylätty.

        Miehet ei sitten kestä olla väärässä tai perheenisa nyt ei ainakaan. Jos sä olet mielestäsi aina niin oikeassa, niin sun kannattaa alkaa jumalaksi. Käy sääliksi sun puolisoa, kun hän on saanut miehekseen dorkan.


      • kasvimaa
        gelida kirjoitti:

        Miehet ei sitten kestä olla väärässä tai perheenisa nyt ei ainakaan. Jos sä olet mielestäsi aina niin oikeassa, niin sun kannattaa alkaa jumalaksi. Käy sääliksi sun puolisoa, kun hän on saanut miehekseen dorkan.

        mun mielestä perheenisä on oikeassa.


      • ReppanatPetturit

        Rehellisessä suhteessa ei sählätä somessa eikä muuallakaan. Luottamus pitää olla ehdoton, ja kun se kerran menee, menee koko suhde pilalle.


      • best-selling
        kasvimaa kirjoitti:

        mun mielestä perheenisä on oikeassa.

        Fakta on se, että atm-perheenisa on väärässä.


      • best-selling kirjoitti:

        Fakta on se, että atm-perheenisa on väärässä.

        Vertaatko minua pankkiautomaattiin vai onko toi kömpelö yritys mennä henkilökohtaisuuksiin? Voi voi voi...


      • gelida kirjoitti:

        Miehet ei sitten kestä olla väärässä tai perheenisa nyt ei ainakaan. Jos sä olet mielestäsi aina niin oikeassa, niin sun kannattaa alkaa jumalaksi. Käy sääliksi sun puolisoa, kun hän on saanut miehekseen dorkan.

        Kato hienoa tässä on se, että minä olen oikeassa omassa elämässäni ja sinä omassasi. Minä kestän sen vallan hyvin, koita nyt sinäkin kestää se.

        Jos tämä keskustelu käytäisiin pöydän ääressä, olisivat kaikki lopulta samoilla kannoilla muutamat nyanssit pois lukien... Tällaisen monologi-tsätin kanssa ei sellaista kirjoittamisen saati lukemisen määrää löydykään, että toisten ymmärtäminen olisi puhutun ymmärtämisen tasolla.


      • perheenisa kirjoitti:

        Kato hienoa tässä on se, että minä olen oikeassa omassa elämässäni ja sinä omassasi. Minä kestän sen vallan hyvin, koita nyt sinäkin kestää se.

        Jos tämä keskustelu käytäisiin pöydän ääressä, olisivat kaikki lopulta samoilla kannoilla muutamat nyanssit pois lukien... Tällaisen monologi-tsätin kanssa ei sellaista kirjoittamisen saati lukemisen määrää löydykään, että toisten ymmärtäminen olisi puhutun ymmärtämisen tasolla.

        "että toisten ymmärtäminen olisi puhutun ymmärtämisen tasolla"

        Kuten sellainen vajavaisuus onkin jo sinun viesteistäsi käynyt selväksi. :)


      • Nyt ehdin tännekin...
        Voi voi Gelida... ei minun mollaaminen nyt oikein toimi poimimalla yksittäisiä osia jostain virkkeestä. Ei toimi...

        Suosittelen yrittämään parempaa. YTM, ATM, ABC tai ihan mitä tahansa muita lyhenteitä käyttäen, ole hyvä.


    • LuottamusOnPerusjuttu

      Jos et voi luottaa mieheesi näin pienessä asiassa, niin miten voit luottaa missään isommassakaan? Siinäpä sulle miettimistä.

    • 1314

      Miksi pelkäät Facebookia? Veikkaan, että suurin osa fb:n käyttäjistä käyttää sitä ihan muuhun kuin seuran etsintään. Itse esim. olen siellä kirppis- ja harrasteryhmien vuoksi.

      • valheestakiinni

        Ehkä suurin osa, mutta minun mieheni käytti sitä toisten naisten kanssa viestittelyyn ja tapaamisten sopimiseen. Ja myös hän valehteli, ettei juuri koskaan käy siellä. Mutta kun kirjaudun kännykällä Facebookiin, sieltä näen, milloin hän on ollut viimeksi kirjautuneena. Yksityisviestien puolelta (jos on kyseisen henkilön kanssa piilossa viestitellyt) näkyy esim. 2 tuntia sitten tai 30 min. sitten.
        Paljastui! Valheesta jää AINA kiinni tavalla tai toisella....


    • Tyhmyys

      Viksumies tai nainen ei koskaan tuo julki sitä jos seurustelee vieraan naisen tai miehen kanssa.Ei kirjoittele facebookiin tai lähette tekstiviestejä silloin ne ei ole kenenkään luettavissa.

    • Aikaisemmin minulla ei ole ollut mitään syytä epäillä tätä, koska ei siellä sen profiilissa ole mitään näkynyt, enkä ole nähnyt hänen käyvän siellä.
      - Ja mistä tämäkin mielenkiinto tuli vai onko se vain uteliaisuutta, kun kävit sitä aina vilkuilemassa? Mutta entäpä jos sun miehellesi tulee mielenkiintoa sun viestittelyihin ja sähköpostiin ja haluaa nähdä ne? Näytätkö sä itse ne?

      Pyysin mielenkiinnosta, että voisiko hän kirjautua sisään, niin nähdään mitä kaikkea hänelle on sinne vuoden aikana tullut. Mieheni suostui, salasanan muistamiseen hänellä meni aikaa.
      - Nythän sä varmaan muistat hänen salasanansa ja voit käydä siellä hänen face-sivullaan ihan ilman sun miehesi lupaa. Jota varmaan teetkin? Tuskin auttaa, miehesi on hankkinut itselleen jo toisen face-sivun.

      Mutta mielestäni puolessakin vuodessa sinne olisi täytynyt tulla reilusti ilmoituksia.
      - Ilmoituksia tulee vain jos sivustoa käyttää, ei face jaa niitä haamuosoitteisiin.

      Sitten muistin, että Facebook lähettää sähköpostilla ilmoituksia, jos siellä on jonkun aikaa käymättä.
      - Vai muistit? Taidat itse luuhata facessa päivät pitkät, kun sä oot itse noin hyvin perehtynyt siihen.


      Mieti mielummin että miksi sä pyrit hallitsemaan sun miehesi tekemisiä? Eikö hänellä saisi olla muuta elämää somessa? Olethan sinäkin facessa ja täällä, yms., niin miksi se mikä on sulle sallittua, olisi hänelle kiellettyä?
      Jos sä et kykene luottamaan sun mieheen niin pistä ukko kiertoon. Miksi olla sellaisessa suhteessa, jossa joutuu koko ajan epäilemään toista ja luottamisen kanssa on vähän niin ja näin. Vai onko tämä vain sun tapa saada nöyryyttää sun miestä?

    • pientärajaaaaaa

      Suot kai miehellesikin oikeuden tutkia sun Facebook tilin ja tehdä siitä johtopäätöksiä että petätkö sä häntä vai et? Mun mielestä jos et luota mieheen ilman järjetöntä vakoilua niin pistä välit poikki. Ei sunkaltaisen kyttääjän kanssa kukaan jaksa elää. Onko näin, että kun asiat on hyvin parisuhteessa niin pitää tehdä draamaa jostain naamarin käytöstä kun ei muuta valittamista ole?
      Itse en ikinä näyttäisi omia yksityisviestejä Facebookista miehelleni, koska ystävien ja mun luottamuksellisia juttuja ei ole tarkoitettu muiden tietoon.

    • VähänKiltti

      Pettäjähän aina epäilee toisen pettävän... Vaikka virtuaalisesti tai henkisesti edes. Eikä tämä ole palstatotuus, vaan totuus. Luulen ettei teillä mene hyvin, ja molemmat jo vilkuilevat aidan toiselle puolelle. Asiat täytyy puhua auki, tai sitten lopettaa suhde.

    • skjlkasdj

      No kylläpä on tässäkin liitossa taas luottamus kohillaan...

    • naisenvaisto

      Ymmärrän aloittajaa oikein hyvin. Toivottavasti asianne on tässä vaiheessa paremmin kuin kesällä.

    • säröjä

      minunpa ukkeli syytti viidenkympin villitystä. sitten facebookin keksijää. muttei tee mitään että suhde loppuisi sen seinäjoen akan kanssa. se nainen on niin kiva. ja sillä tuhansia seuraajia. minumpa aikuiset tyttäret onkin päättäneet viedä tään lipevän äijän asemalle ja antaa matkarahatkin ja käskee mennä sinne seinäjoelle. vaikka saattaa se valehella paikkakunnankin. ei enää tiedä mitä uskoa.

    • rakkausjavapaus

      no yleensä se menee niin, että jos tietää, että omalla puolisolla on taipumusta vetää superherneet epäilynenukkiinsa hernettäkin pienemmistä hiukkasista, niin hankalien tilanteiden välttämiseksi on parempi vähän valehdella. Ja tukalahan tuollainen tilanne on, että oma puoliso vaatii näyttämään yksityisasioitaan.
      Minusta on myös käsittämätön ajatus, että oma puolisoni vaatisi minua näyttämään facebook tilini saati sähköpostini ja olettaisi, että vieläpä suostun. Ei niissä mitään salaisuuksia ole, mutta jos ilmapiirimme suhteessa olisi tällainen, niin kylläpäs olisi asiat päin persettä. Siis kun ilmapiirimme on nyt kunnioitus ja rakkaus sekä vapaus. Ja aloittajan suhteessa vaikuttaisi olevan epäilys, pelko ja vankiluus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      3338
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1935
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1361
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe