Kuka vielä kehtaa puhua yhteiskuntasopimuksesta?.

1946

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1438067944229.html
Täysjärkinen ihminen on jo hiljaa yhteiskuntasopimuksesta, kun johtajat näyttää esimerkkiä veronkiertämisestä. Täällä ei kannata enään haukkua ay-liikettä veronkierrosta, suurimat "roistot" löytyy aivan toisesta yhteiskuntaluokasta kun duunarien edustajista

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AyPummikerhot

      Ay hörhöt ovat varkaita. He varastavat palkkansa. Yritysjohtajat ovat ansainneet sen ja yrityksen omistajat ovat halunneet maksaa isoa palkkaa heille. Kaikilla duunareilla on vapaa mahdollisuus hakea samaa paikkaa. Paras valitaan.
      Suomesta poispäin tulee muuttoliike kasvamaan. Vain pummit jäävät sosialistiseen maahan kitumaan. Kerätkää rahat toisiltanne, niin olette onnellisia. Tuottavaa työtä tekevät eivät halua elää loisten kanssa.

      • 1946

        Johtajat on riistäneet työntekijän palkkaa maksaen sitä minimi palkkaa.
        Tästä on moraali kaukana.
        Taidatte johtajien pulustajat kuulua myös ryhmään veronkiertäjät. Matomäki on rehellinen entinen johtaja joka haluaa maksaa verot suomeen, eikä alkaa veronkiertäjäksi. Kunnioitan hänen toimintaa. Lainmuutoksella tämä on korjattavissa jos halua löytyy.


    • eimahamittään

      Aika pieni eliitti tämä "johtajat" Kuinkahan moni Suomalainen tavis eläkkeensaaja on muuttanut muille maille? Aika moni!
      Toiset vaan fiksumpia!

    • Suunannäyttäjät

      Halonen ja muut demari presidentit näyttävät mallia, eivät maksa pres elääkkestään edres veroa 96 000 €/v.
      Kaiken lisäksi eläkkeen laskentaperusta väärä.
      Maksetaan 160000 €/v presidentin palkkiosta, joka onkin n. 126 tonnia.
      Niinistö muutatti sen näin.
      Hyötyvät tästäyli 20 tonnia/v.

      • suunsoittajat

        Halonen ja muut ex-pressat eivät edes voi maksaa veroa tuloistaan, ei vaikka haluaisivat. Asia on laissa määrätty ja se siitä.
        En tiedä muista mutta Halonen ainakin lahjoittaa vuodessa melkoisia summia hyväntekeväisyyteen.


    • työntekijä

      Ja kukaanhan ei tiedä, kun Sipilä on piilottanut omaisuutensa, maksaako hän siitä veroja. Pääministerikauden jälkeen suunta taitaa olla Portugaliin.

    • UNTAKO

      ONHAN TÄMÄN KAIKKI JA AINA TIENEEET. NÄMÄ ISÄNMAALLISINA ESIINTYVÄT OVAT PAHIMPIA LUIKUREITA AINA OLLEET. KANSALAISOIKEUDET POIS JA MAAHANTULOKIELTO OLIS OIKEIN. VAI VIELÄ 100 TUNTIA ILMASTA TYÖTÄ. SE ON UNTA VAAN.KAS KUN EI SUORAAN ORJAKSI.

    • hyvin_menee_mulla

      Eihän tuossa ole mitään väärää, myös tavallinen duunari voi mennä eläkkeellä Portugaliin ja saada eläkettä ilman veroja. Eihän se näiden ihmisten vika ole, jos niin tekevät. Täysin laillista puuhaa,, taitaa se kateus vaan olla pääpointti tässä jutussa.

      • vainrahaavailla

        Kateus on suomessa kansantauti;) mutta voi paheksua em. pomojen toimintaa.
        Vaikka he maksaisivat eläkkeistään verot suomeen, heille jäisi vielä taatusti riittävästi.


    • Mitähän Portugali hyötyy siitä, että haalii ulkomailta eläkeläisiä, jos nämä eivät veroakaan sinne maksa.

      • easymoney_honey

        käyttävät ja maksavat heidän palveluistaan, siinäpä se.


    • sano

      Ahneilla on paskanen loppu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2506
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      39
      1408
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1382
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1111
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe