Minä itsekeskeinen ihminen

sus.morsian

Enhän tiiä mitä aion krjoittaa, vähän giniryypyissä oon, käytiin bussimatlkalla Tallinnassa Matin synttärit vietettiin läheisten ihmisten kanssa, tässä kuuntelemme hyvää musaa, mie vähän hiprakassa.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyisin

      Kuinka sinä noin erehdyit?

    • jjoutava

      Nukkumaan jo meni Sus. Ihmeen hyvät synttärit hän minulle valmisteli. Ajatellen "itsekeskeiseksi" ;) ihmiseksi, Itse hän laittoi voileipäkakun täytekakun, raparperipiirakan, siivosi, pesi mattoja jotka oli mielestäni ihan puhtaat ennestään.

      Huolehti että läheisiä ihmisiä kutsuttiin ja vielä kysyi minkä musiikin minä haluan Radiosuomen lauantai aamun onnentoivotuksissa esitettävän. Tulihan se "Tammerkosken sillalla" sieltä, Matti Hyvösen pikkupojan äänellä esittämänä.
      Hitsin hitsi miten olen tyytyväinen ja vieraat kehuivat, että hyvin oli onnistuneet synttärit. Suon mielellään hänelle pienen rentoutumisen hetken. Niin on itsekeskeinen, vaan haitanneeko.

      • tuo-varmana-oli

        Maksettu mainos.


      • jjoutava

        Vastaan itsekeskeisen olevan niin itsekeskeinen ettei piittaa toisten sanomisista, kirjoittaa mitä itse haluaa ja tekee itse mitä haluaa.


      • elmakerttu

        Kiva kun olette löytäneet toisenne ja suskin kirjoittelee!!


      • Kiitos. Rohkea ja rehellinen pitää olla, jotta löytää viimein sen oikean, ja harvoille näin sitten käy.


      • veikkoo.Lapua
        jjoutava kirjoitti:

        Vastaan itsekeskeisen olevan niin itsekeskeinen ettei piittaa toisten sanomisista, kirjoittaa mitä itse haluaa ja tekee itse mitä haluaa.

        Mihnä kiesuksesta sinä jj löydät lapikkahat niihin 47 nummeron jalkoihis?
        Sellokoteloillako ryystät ostoksille.
        Mä saan paljaaseen jalkahan mahtumahan 40 numeron kengän. Jossain tuolla vaan luki, että jalkasi ovat isot.
        Meikälääsen ensimmääset sukset olivat tuon pituuset. Moon sen pitsanpaistajan veli Laihialta.


      • jjoutava
        veikkoo.Lapua kirjoitti:

        Mihnä kiesuksesta sinä jj löydät lapikkahat niihin 47 nummeron jalkoihis?
        Sellokoteloillako ryystät ostoksille.
        Mä saan paljaaseen jalkahan mahtumahan 40 numeron kengän. Jossain tuolla vaan luki, että jalkasi ovat isot.
        Meikälääsen ensimmääset sukset olivat tuon pituuset. Moon sen pitsanpaistajan veli Laihialta.

        Mauno Koivisto omaa myös isot jalat, muistelen että myös 47 on numero. Olen aina ostanut kun olen löytänyt sellaiset isot kengät. Pari vuotta sitten löysin niin hyvät pohojanmaalla tehyt, että ne voivat kestää loppuiän. Numero 40 on naisille tarkootetut.


      • metikön.ukko
        jjoutava kirjoitti:

        Mauno Koivisto omaa myös isot jalat, muistelen että myös 47 on numero. Olen aina ostanut kun olen löytänyt sellaiset isot kengät. Pari vuotta sitten löysin niin hyvät pohojanmaalla tehyt, että ne voivat kestää loppuiän. Numero 40 on naisille tarkootetut.

        Tunsin kotikylämme isännän, jonka kerrottiin laittaneen jalkoihinsa 43 numeron kesäkengän. Heillä oli tyttöjä ja poikia.
        Pojat olivat parimetrisiä, viinaan meneviä ja nyrkkisankareita. Ei parantanut mennä niille suuta aukoon, jos niillä oli hiivaa hatussa.
        Se isäntä oli vaikeuksissa taloutensa kanssa, mutta emäntä oli näyttävä ja sanavalmis.


      • metikön.ukko
        metikön.ukko kirjoitti:

        Tunsin kotikylämme isännän, jonka kerrottiin laittaneen jalkoihinsa 43 numeron kesäkengän. Heillä oli tyttöjä ja poikia.
        Pojat olivat parimetrisiä, viinaan meneviä ja nyrkkisankareita. Ei parantanut mennä niille suuta aukoon, jos niillä oli hiivaa hatussa.
        Se isäntä oli vaikeuksissa taloutensa kanssa, mutta emäntä oli näyttävä ja sanavalmis.

        Ei kun laittoi 34 numeron kengät jalkaansa, ei 43.


      • jjoutava kirjoitti:

        Mauno Koivisto omaa myös isot jalat, muistelen että myös 47 on numero. Olen aina ostanut kun olen löytänyt sellaiset isot kengät. Pari vuotta sitten löysin niin hyvät pohojanmaalla tehyt, että ne voivat kestää loppuiän. Numero 40 on naisille tarkootetut.

        Tulin viälä kun huamasin kuinka isot jalat sullaa JJ on . Mää oon täälä ruattissa auttany noita isojalkasia ,on tehty jos jonkin moisia enemmäkseen Rikkaille Ja handikapeille (vammsille) . Ja kukaas niitä nyh auttaa mummää oon saanu eläkkeen -- Sääliks käy noita ilojalkasia . Saattaa muuten olla toinenjalka isompi kun toinen - Nää on ollumun hommani joskus auttaa -Ja niitä Herroja joilla on ollu paljon rahaa teettää oikeen tilaustyönä Suutari oon vaikka en mikään Rajsuutari .


      • veikkoo.Lapua
        jjoutava kirjoitti:

        Mauno Koivisto omaa myös isot jalat, muistelen että myös 47 on numero. Olen aina ostanut kun olen löytänyt sellaiset isot kengät. Pari vuotta sitten löysin niin hyvät pohojanmaalla tehyt, että ne voivat kestää loppuiän. Numero 40 on naisille tarkootetut.

        Isoolle miehelle tämä on oikia kysymys. Onko henkilökohtaanenkin varuustus tullu jj.lle jalakaterän mukahan?
        Soon hilijaanen pakko kunnioottaa kaikin puolin isoo miestä. Mnuun velikään se pitsan paistaja ei oo isoo mies.


      • Kat-leija
        veikkoo.Lapua kirjoitti:

        Isoolle miehelle tämä on oikia kysymys. Onko henkilökohtaanenkin varuustus tullu jj.lle jalakaterän mukahan?
        Soon hilijaanen pakko kunnioottaa kaikin puolin isoo miestä. Mnuun velikään se pitsan paistaja ei oo isoo mies.

        Min oon kuullut jotta nenästä sen näköö sen henk.koht. varustuksenkin kaliiperin. Isoo nenä puhuu ison varustuksenkin puolesta, juu.

        (jos nyy kerranki puuttuis tämmötteen aiheeseen, mutt antakaa sit jälkikommenttien ol sanomat mun miäliksein)


      • tasaarvooo
        Kat-leija kirjoitti:

        Min oon kuullut jotta nenästä sen näköö sen henk.koht. varustuksenkin kaliiperin. Isoo nenä puhuu ison varustuksenkin puolesta, juu.

        (jos nyy kerranki puuttuis tämmötteen aiheeseen, mutt antakaa sit jälkikommenttien ol sanomat mun miäliksein)

        Naiseen pätee sama, jos on iso nokka, on iso sekin.


    • on-ni-on

      Kestäköön onnenne alkuhuuman jälkeenkin ja miks'ei kestäisi kun viimeinkin löytyi hän.

      • Paljon ONNEA teille molemmille kun olette löytäneet toisenne.
        Ja kyllä mää viälä tuun Tampereella käymää -- Tavataan sitten siä Messukylän hautuumaalla misso mun koko sukuni on -- Sovitaan sitten paremmin --
        Vaikka mää oon näin iäkäs kävin tänäänkin uimassa Hellasgorgenissa 5 mim linjurilla on sauna ja hyvää lohisoppaakin --otan ainakin kerranviikossa --- kävellen sen --muttakun tänään sato niin kun esterin pe****stä ,Vesi oli 19 asteista ,saunasta järveen on hieno hypätä .---- niin hyppäsin linjuriin -- mulla ei oo ikänä ollu autokorttia, kun joku luuli ja ihmetteli 80 kirjotuksissa -- Olenkyllä ajanu nuorena sinne Teiskoon kun miäs oli viäressä - montakertaa,Ja taas takasin Messukylään kotio.

        Sus morseimmelle terkkuja


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      60
      3110
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      546
      2967
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2155
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1972
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1805
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1781
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1542
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      99
      1267
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1208
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1172
    Aihe