kumpi juo enemmän Jasmin vai Johanna?

itsekkinpöhö

Molemmat ovat ilmeisesti krapulatuskissaan myöntäneet juomisen karanneen hallinnasta. Kummallakin on nykyisin homma hallussa omien kertomustensa mukaan. Rintakuvia, shoppausta ja selvää pöhöttymystä riippumattomissa kuvissa. Neidit ovat suht samaa kastia mutta onko kummallakaan oikeasti muka brenkku nykyään hallussa?

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vain.yksi.lasi

      Martina

    • rassujaovat

      Kaikki kolme ovat kyllä kärynneet ratista, joka on yleensä jo hätähuuto että homma ei ole käsissä.

      • hmmmmmhmmmm

        Aika pahan pistit. Totta tosiaan, kaikilla kolmella rattijuoppous taustalla...

        Minkä ihmeen takia menestyneet ja hyvintoimeentulevat glamourin ympäröivät naiset lähtevät ajamaan kännissä? Eikö glamouriin kuulu autonkuljettajat, tai vähintäänkin taksimatkat? Jopa etukäteen maksetut taksimatkat?

        Itsekin olen Stadin yöelämässä liikkunut, vaikka en olekaan kuin tavis, ja aika monta kertaa olen saanut tutuilta ravintoloitsijoilta mukaani ns. avoimen taksikortin. Ja jos en ole saanut, niin on kyllä ollut joka tapauksessa varaa olla sen verran kunnollinen ihminen, että taksimatkan olen saanut maksettua omalla rahalla.

        Jos ei rahaa ole, niin silloin mennään julkisilla tai kävellään. Ei siis vaaranneta muiden ihmisten henkiä tai terveyttä autoilemalla. Mikä siinä on vaikea ymmärtää?


      • huristeleva.pyörä
        hmmmmmhmmmm kirjoitti:

        Aika pahan pistit. Totta tosiaan, kaikilla kolmella rattijuoppous taustalla...

        Minkä ihmeen takia menestyneet ja hyvintoimeentulevat glamourin ympäröivät naiset lähtevät ajamaan kännissä? Eikö glamouriin kuulu autonkuljettajat, tai vähintäänkin taksimatkat? Jopa etukäteen maksetut taksimatkat?

        Itsekin olen Stadin yöelämässä liikkunut, vaikka en olekaan kuin tavis, ja aika monta kertaa olen saanut tutuilta ravintoloitsijoilta mukaani ns. avoimen taksikortin. Ja jos en ole saanut, niin on kyllä ollut joka tapauksessa varaa olla sen verran kunnollinen ihminen, että taksimatkan olen saanut maksettua omalla rahalla.

        Jos ei rahaa ole, niin silloin mennään julkisilla tai kävellään. Ei siis vaaranneta muiden ihmisten henkiä tai terveyttä autoilemalla. Mikä siinä on vaikea ymmärtää?

        Ai että oikeena voimen taksikortin? Kuinkas avoimella ´VISALLA` semmosen saa???


    • TieTappajat

      Seiskatorvelot kuvittelee, etteivät lait koske heitä.
      Jassullahan ei edes ole ajokorttia, maksaa liikaa?

      • kävellenoisitjoperillä

        Ei minullakaan ole ja olen vanhempi kuin Jasmin, En ole tarvinnut enkä tarvitse :) Pyörällä pääsee ja bussilla ja kävely on terveellistä ja aivoille virikettä. En uskaltaisi edes auton rattiin .Laitan rahani mielummin matkoihin tai johonkin muuhun kivaan :) Miehellä on auto mutta harvoin sillä ajamme ,lähinnä työ ja kauppa auto.


      • MunMersuRules

        Fiksu nainen ajaa omallaan, ei ole ukosta riippuvainen.


      • 097876765645
        kävellenoisitjoperillä kirjoitti:

        Ei minullakaan ole ja olen vanhempi kuin Jasmin, En ole tarvinnut enkä tarvitse :) Pyörällä pääsee ja bussilla ja kävely on terveellistä ja aivoille virikettä. En uskaltaisi edes auton rattiin .Laitan rahani mielummin matkoihin tai johonkin muuhun kivaan :) Miehellä on auto mutta harvoin sillä ajamme ,lähinnä työ ja kauppa auto.

        Ajatko sinäkin sitten humalassa autoa ilman ajokorttia kuten ihana Jaasmin?


      • kävellenoisitjoperillä

        En aja, Missä niin sanoin :O En ole riippuvainen miehestäni tai hänen autostaan. Hänellä nyt sattuu olemaan työauto,kun tapasin hänet en kysynyt todellaan ensiksi onko sulla auto ! Olen ollut sinkkuna monta vuotta ilman autoa ennen miestäni ja hyvin pärjäsin. Ja pärjään tulevaisuudessakin. Katsos kun entinen maalaistyttö pärjää ilman autojakin. Uusavuttomat ei ehkä pärjää.


    • paaveli77

      Yksikään näistä daameista ei vedä niin paljon ees yhteensä kuukaudessa mitä mää vedän päivässä

    • TerkutOikeastaKodistani

      Taitavat juoda yhtä paljon, Tunkki juo julkisesti, Jassu neljän seinän sisällä, postailee sitten kesäisiä bikinikuviaan vinttikomerosta kun ei kehtaa/jaksa/pääse rannalle tai muuten ulos. Jopa itsekin kaksin käsin kaljatuoppia pitelevä rakas aviomies on Jassun juomisesta huolestunut ja kännääminen mummonmökissä taisi ylittää rakkaan aviomiehen sietokyvyn kun painui jo ajat sitten takasin kotiinsa. Tai no, ei se aviomies taida enää olla yhtään rakas, johan sitä yritettiin vaihtaa nuorempaan ja komeampaan skottiin. Menestys oli vaan huono, kaikista kuukausia ketäneistä skottihehkutuksista huolimatta.

    • vitamiinipillerik

      Johannalle ei pärjää kukaan juomissa ja pillereissä on aina pillerin verran muita edellä

    • TurhisPrinsessat

      Tuksu taitaa toistaiseksi juoda enemmän, mutta ihme ja kumma: blogitekstinsä ovat silti kiinnostavampia, eloisampia ja jopa paremmalla ja rikkaammalla kielellä kirjoitettuja kuin Mäntyläskän jähmeät hyvän huomenen -yön ja -viikonlopun toivotukset. Ehkä alkoholisoituneen ja pers.häiriöisen henkilön korvien välistä löytyy kuitenkin jotain enemmän kuin tältä toiselta turhalta "julkkikselta".

      • mielekästäpuuhaa

        On teillä siinä pohtimista, kumpi mahtaa juoda enemmän ja olla pöhöttyneempi.


      • HeklanDildo
        mielekästäpuuhaa kirjoitti:

        On teillä siinä pohtimista, kumpi mahtaa juoda enemmän ja olla pöhöttyneempi.

        No meillä sentään on kyse julkkisten asioiden ruotimisesta. Julkkikset itse tuovat itseään esille.

        Sinä koet mielekkääksi puuhaksi paheksua tai arvostella anonyymejä ihmisiä, jotka kirjoittavat viihdepalstalle?

        Kukin tavallaan, mutta olet eksynyt palstan aiheesta (ja säännöistä). Olet siis väärällä palstalla :)


      • kaipaatkolotikkajuttuja
        HeklanDildo kirjoitti:

        No meillä sentään on kyse julkkisten asioiden ruotimisesta. Julkkikset itse tuovat itseään esille.

        Sinä koet mielekkääksi puuhaksi paheksua tai arvostella anonyymejä ihmisiä, jotka kirjoittavat viihdepalstalle?

        Kukin tavallaan, mutta olet eksynyt palstan aiheesta (ja säännöistä). Olet siis väärällä palstalla :)

        Täällä voi jokainen kommentoida juttuihin.


      • etoopomotäällä
        HeklanDildo kirjoitti:

        No meillä sentään on kyse julkkisten asioiden ruotimisesta. Julkkikset itse tuovat itseään esille.

        Sinä koet mielekkääksi puuhaksi paheksua tai arvostella anonyymejä ihmisiä, jotka kirjoittavat viihdepalstalle?

        Kukin tavallaan, mutta olet eksynyt palstan aiheesta (ja säännöistä). Olet siis väärällä palstalla :)

        Täällä saa ihmiset kommentoida mitä haluaa! Älä sinä lehmä rupea palstan sherifiksi ! Missään säännöissä ei lue että ei saa haukkua kanssakommentoijia. Joten ole hiljaaa ja ota vastaan mitä tulee :D


      • kaunista.rakkatta
        etoopomotäällä kirjoitti:

        Täällä saa ihmiset kommentoida mitä haluaa! Älä sinä lehmä rupea palstan sherifiksi ! Missään säännöissä ei lue että ei saa haukkua kanssakommentoijia. Joten ole hiljaaa ja ota vastaan mitä tulee :D

        Johan hiljeni...meni varman rasvaamaan sitä kuulua tiltoansa... kun ei muualta saa.Toisin kun Jasmin...sille kyllä ottajia löytyy...


    • sipulipieru

      Johanna Tukiainen juo enemmän. Tuksu kaatuilee ja murjoo itseään kännipäissään.

      • SeiskanKaatuilijat

        Olihan tolla Jasminillakin nilkka mustelmilla ja turvoksissa koko kevään, muka ankaran kampanjoinnin seurauksena.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1284
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1140
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      26
      992
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe