Vanhojen tansseihin parin löytäminen.

Helevetinujo

Olen 16v. poika, ja mulla on vanhojen tanssit edessä keväällä. En ole vielä löytänyt itelleni paria, koska en hengaile koulussa kuin muutaman tytön kanssa, joista kaikilla onkin pari. Oon semi ujo, ja en tiedä miten lähestyn tuntematonta tyttöä aikeissa kosia pariksi, joka hädin tuskin tieyää mun nimeä. En kuitenkaa halua lähestyä tyttöä pelkästään kysymällä.

18

2734

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onneaetsintään

      Huonotasoisissa lukioissa, joissa poikia on paljon, ongelmia voi ilmetä. Kovatasoisissa lukioissa poikia on usein vain noin 1/3 oppilaista, joten pari löytyy helposti. Onnea etsintään!

      • Aloettaja

        Ongelma on siinä, että en tiedä, pitäisikö vaan kysyä "saanko tanssii sun kaa vanhat" vai ruveta rupattelemaan ainakin sen välitunnin ajan.


    • Lukijolainen

      Siitä vain rohkeasti kysymään. Ainakin minun lukiossani monet parit olivat sellaisia, etteivät tyttö ja poika olleet ikinä lukiossa sen kummemmin rupatelleet. Jos et halua kasvokkain kysyä, voit tehdä sen internetin sosiaalisen median palvelussa tai älypuhelimen viestintäsovelluksella.

      • Aloettaja

        Mutta pitääkö tyttöön ensin tutustua vai voiko suoraan kysäistä melkeen kuin ohimennen?


      • Lukijolainen
        Aloettaja kirjoitti:

        Mutta pitääkö tyttöön ensin tutustua vai voiko suoraan kysäistä melkeen kuin ohimennen?

        Ei välttämättä tarvitse ensin tutustua minun mielestäni. Riittää, että olette vaikka olleet samoilla kursseilla ja sillä tavalla ikään kuin vähän tuttuja. Saattaa tytöstä tietenkin vaikuttaa oudolta, että melkein outo poika tulee kysymään pariksi vanhojen tansseihin, mutta saattaa hän silti pariksesi suostua. Pääsette sitten tanssien myötä tutustumaan.


      • panomies78
        Lukijolainen kirjoitti:

        Ei välttämättä tarvitse ensin tutustua minun mielestäni. Riittää, että olette vaikka olleet samoilla kursseilla ja sillä tavalla ikään kuin vähän tuttuja. Saattaa tytöstä tietenkin vaikuttaa oudolta, että melkein outo poika tulee kysymään pariksi vanhojen tansseihin, mutta saattaa hän silti pariksesi suostua. Pääsette sitten tanssien myötä tutustumaan.

        ... ja Wanhojen jatkoilla sitten panemaan!!!


    • fdgdfgfds

      Mikä ihme estää sua kysymästä suoraan? Jos minä olisin asialla niin kysyisin varmaan suoraan.

      • Eooeoeoepa

        No tuskin pyydät ketään muijaa uloskaan kysymällä suoraan.


      • Fsffafshf
        Eooeoeoepa kirjoitti:

        No tuskin pyydät ketään muijaa uloskaan kysymällä suoraan.

        No ei tässä kysellä ketään muijjaa ulos vaan tansseihin täysin eri asia


    • hgfhsdfsffsfds55

      ei kannata vielä paineta ottaa kun on niin pitkä aika enne tansseja, ja voit kysyy iha suoraa joltaki tytöltä vaikka käytävällä ku tulee vastaa. muaki tyttö kysy iha suoraa vaa käytävällä että tuukko pariks ja en edes ikinä ollut jutellut kyseisen tytön kaa

      • Alottaja

        Kiitti avusta, ehkä voin sitten ihan suoraan kysyä, tai sitten heitän ensin jotkut surkeet läpät :D


    • vanhatanssija

      Vanhojen tanssi on harmiton vanha perinne. Ei se tarkoita seurustelua tai edes kaveruutta. Toisaalta, ihan hyvä keino ujommallekin tutustua uuteen henkilöön!

    • kungpao

      V**n moiset vanhojen tanssit.

    • Abi16

      Pistät kuule vaikka Feisbuukissa viestiä, jos ei muuten uskalla. Ei se oo niin iso asia kuin mitä ajattelet. Sen kun vaan kysyy, jos ei suostu niin seuraavaa kehiin. Itse en aikonut alunperin tanssia alkuunkaan, mutta sitten yks tyttö (jonka kanssa ei oikeastaan koskaan oltu juteltu mitään) pisti fb kaveripyynnön ja pyysi parikseen, kun alko olemaan vaihtoehdot vähissä. Tietty toi kannattaa muistaa, että mitä pitempään vitkuttelee, sitä vähemmän valinnanvaraa. Mutta siis, ei sillä ole tosiaankaan mitään merkitystiä kenen kanssa tanssii, ainakaan minulle. Harjotukset on joka tapauksessa anuksesta, ite tanssit ihan wörtti kokemus.

      • Abi16

        Ja lisään vielä, että en ole kyseisen tytön jälkeen ollut missään tekemisissä wanhojen jälkeen, että ei se tosiaankaan tarkoita mtn jos tanssii jonkun tietyn kanssa.


    • wcxnrfew

      Tanssiminen on ihanaa! Tanssiminen on mahtavaa! Se on aina hienoa tanssia kauniin naisen kanssa, puristella häntä, tuntea rymin huuma, jne. Vanhojen tansseissa se on tietenkin vähän eri kuin lavatansseissa, mutta loistavaa kumminkin.

    • jåå-o

      Menee vaan kurssille, siellä kyllä paritetaan jonkun kanssa :) meillä ainakin pojat vietiin heti toisen lukiovuoden ekoilla viikoilla :p

    • Jossu1998

      Mistä päin oot? Oon kans ilman paria :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1645
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1509
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      68
      1419
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      38
      1373
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1314
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1248
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1126
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe