Kattoledit

gkgifkgkffkkg

Miltä uusimman Golfin sisävalaistus näyttää pimeällä eri varustetasoissa? Olen koeajanut valoisaan aikaan auton mutta siinä ei saa vaikutelmaa ja liikkeessä auton sisällä istuessakaan ei saa siitä vaikutelmaa. Lähinnä kiinnostaa ne kattoledit mitkä tossa vitoskopassa on punaiset ja valaisee hieman keskikonsolia, si mutta jääkö sinne mitään valoja palamaan ns tunnelmaa luomaan jos pääsisävalo on sammutettu. Btw näköjään uusimassa Skodassa on sama valopaneeli kun aiemmassa Golfissa missä punaiset pikkuledit ei ollu vielä samanikäisessä ainakaan mulla Ambientetasossa senkin omistaneena... Audissakin on aika monessa ne ledit siellä myös

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • volsufriikki

      Hyvältä! Valaistus on hämyisän punainen, jännästi toteutettu. Ei olikein edes huomaa valaisimia, mutta itse valaistuksen ikään kuin "aistii". Kaikki tuollainen on kivasti toteutettu! Tuon ne osaa. Voi kun ne löytäis osaavan suunnittelijan ja alihankkijan vielä toteuttamaan kaiken sen, mikä on konepellin alla. Niin mikäs olis ajella.

    • nhmnvbbvnn

      Niinpä, kyllä mäkin tykkään niistä ledeistä vaikka aika pikkujuttu mutta kutenkin, aina sanotaan että vw ei ole Audi laatuvaikutelmaltakaan..no ei ehkä mutta kuten sanoin samat ledit on esim 2013 vm A kutosessa, toki paneeli on vähän eri muotoinen. Mulla on siis siniset mittarivalot ja muuten sitä punaista kykimien taustana myös. Yllätyin mtn hyvältä se näyttää vs esim se 2010 OCu joka mulla oli ja jossa "valkoiset" mittarivalot ja muuten vihertävää. Pieinä juttuja toisaan mutta kuitenkin. En usko että muut tavismerkit ovat ainakaan yhtään "aistikkaimpi"..Bemu ja Mese on vrm taas asia erikseen. Joo samaa mieltä että osaavat tietyllä tavalla tyylin ja mä otin 1.6 vaparin kun oli vähän ajettu..ei se kulje mihinkään mutta yksi ketjutsi oli mulle liikaa. Hemmetti kun sais vaparilla seiskakoppasen Golfin :(

    • fkfgkfifigig

      Täällä on myös yksi asiaa miettinyt. Joku vastasi että valaistus on hämyisen punainen..öö siis 5/6 koppasessa vai seiskassa? Sikäli kun olen kattonut niin kaikki mittarivaloista lähtien on pikemminkin valkoista ja ylhäällä myös kirkkaat valkoiset ledit luku tahi karttavaloina miten vaan mutta ne pitää sytyttää erikseen tai kun ovi aukeaa riippuen kytkimen asennosta eikä sinne jää edes mitään ambient light tuikkuja palamaan ajossa, vai jääkö?

      • gkgfigkgkgkg

        siis uusimassa versioissa oli sit comfort tai high line...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3680
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      209
      1803
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1384
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      151
      1260
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      895
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      883
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      57
      870
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      850
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      49
      830
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      829
    Aihe