Kuunnelkaa SDP- läiset Kallea ja miettikää

Isokallen

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimismerkki

      Nokian "perustaja" näyttää tietävän asioden laidan. Ei mairittele kaikkia!

      • seuraaja

        ei muuten ollut perustajien joukossa, jokaisen kyllä pitäisi tietää se miten kallesta tuli nokian johtajia


    • demaritvastuuseen

      Sdp on suurin syyllinen maamme tulevaan pahoinvointiin, ja siksi tuo puolue pitäisi saada valtakunnan oikeuteen köyhien suoranaisesta tappamisesta, ja heidän omaisuuden ryöstöstään.

    • tässätotuus

      SDP kurjistaa pakkoruotsilla.

    • Kalle Isokallio on hyvin viisas mies. Hän myös on kritisoinut ansiokkaasti yritystukia sekä kuntien suurta määrää. Eikä hän pidä palkansaajiemme palkkoja liian suurina eli palkanalennuksia hän ei ole ensimmäisenä kannattamassa. Isokallio on isänmaan mies
      asuessaan suurituloisena eläkeläisenä Suomessa eikä Portugalissa.
      Isokallio sai potkut Nokiasta appiukoltaan SYP:n pääjohtaja Mika Tiivolalta.

    • järkeä

      Aivan vaan opiksi kaikkien tulisi kuunnella Kallen haastattelu.

    • Ajatelkaa_itse

      Iso-Kalle oli Nokian johtajakin ja potkut tuli vaikka mies on noin pätevä.

      Onneksi Suomi on vielä vapaa maa ja täällä saa ajatella omilla aivoillaan. Jos niitä ei ole, voi sitten ottaa oppia viisaammiltaan.

      • NostakaaHattua

        Kalle Isokalliolle meidän kaikkien pitäisi olla kiitollisia edes nykyisestä hyvinvoinnistamme. Kepun Jorma Ollila keräsi bonusrahoja lähes 100 miljoonaa ja vei Isokallion rakentaman yhtiön konkurssin partaalle. Sosialistienkin pitäisi nostaa hattua kunnon kapitalisteille, sillä ilman näitä Isokallioita ei Demareillakaan olisi yhtään mitään.


      • Lörsenssön

        Kannattaa kuunnella myös, mitä sanottavaa on Paavo Arhinmäellä.


    • 09976

      Neuvottelut yhteiskuntasopimuksesta alkavat huomenna!

    • tunarit

      Niin ja se suurin harha on siinä, että luullaan, että Lipponen ja Niinistö "pelastivat" Suomen lamasta 1990-luvulla. Nokian rakettimainen nousu uuden GSM-tekniikan tuoman menestyksen ansiosta täytti monen osakkeenomistajan ja samalla valtion taskut ääriään myöten rahaa ja se sokaisi kansan. Lipposella ei ollut sen menestyksen kanssa mitään tekemistä.

    • kallenkullila

      Olen lukenut Kallea usein... ja hyvin on mennyt.

      • asioinyhdyspankissa

        Mika Tiivolan vävypoika. Katson aina jälkihien, vaikka Kunnaskaan ei olisi mukana ohjelmassa.


      • Ikäkausihyppääjä
        asioinyhdyspankissa kirjoitti:

        Mika Tiivolan vävypoika. Katson aina jälkihien, vaikka Kunnaskaan ei olisi mukana ohjelmassa.

        Sama juttu, jälkihien joukko saa välillä vaihtua, mutta yksi vakivieraista, olkoon se sitten Kalle tai Kunnas saisi olla kuitenkin joka lähetyksessä mukana.
        Joukko nuoria kloppeja ei riitä minulle.


    • tarkkanäköinen

      Kalle on järkevä, suorasanainen totuuden puhuja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4456
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1844
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      209
      1369
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1341
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe